پلیس لس‌آنجلس یک بی‌خانمان سیاه‌پوست را کشت + ویدیو

لحظه شلیک به مرد بی‌خانمان با دوربین ثبت شده استپلیس شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرینای آمریکا می‌گوید برای بررسی ماجرای کشته شدن یک بی‌خانمان سیاه پوست توسط ماموران، دو تحقیق جداگانه را آغاز کرده است.
تصاویر ویدئویی لحظه شلیک پلیس به مرد بی‌خانمان و مرگ او در مرکز شهر لس‌آنجلس را ثبت کرده است.
 
بر اساس این تصاویر، وقتی پلیس مشغول بازداشت مرد بی‌خانمان است، صدایی شنیده می‌شود که می‌گوید "تفنگ را بیانداز". چند ثانیه بعد از این فریاد، صدای شلیک پنج گلوله شنیده می‌شود.
 
پلیس هنوز نگفته که آیا این مرد سیاه پوست مسلح بوده است یا نه.
حادثه در محله‌ای اتفاق افتاده که بی‌خانمان‌های زیادی دارد.
 
بری مونتگومری، سخنگوی پلیس به لس‌آنجلس تایمز گفته نیروهایش مشغول بررسی گزارش یک دزدی در منطقه بودند.
آقای مونگومری از توضیح این که چه تعداد پلیس در این ماجرا دخیل بودند، خودداری کرده است ولی گفته هیچ پلیسی در این اتفاق زخمی نشده است.
 
خبرنگار بی‌بی‌سی در لس آنجلس می‌گوید از دیدن تصویر ویدئویی که از این حادثه ضبط شده، مشکل بتوان حدس زد که دقیقا چه اتفاقی افتاده است اما به هرحال در صورتی که مرد مسلح بوده باشد، پلیس اجازه شلیک داشته است.
 
ماه اوت سال ۲۰۱۴، کشتن یک مرد سیاه پوست باعث خشم عمومی و هفته‌ها اعتراض در فرگوسن شد.
مایکل براون، پسر هجده ساله غیرمسلح و سیاه پوستی بود که توسط پلیس در فرگوسن، ایالت میسوری آمریکا کشته شد.
ماه ژانویه هم تیراندازی مرگبار ماموران پلیس در ایالت نیورجرسی به یک مرد سیاه پوست که هنگام خروج از ماشین دستانش را بالا گرفته بود، باعث اعتراض‌های زیادی شد.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
masaf - برلین، آلمان

تف به ذات کثیفشون کجایند اونهایی که به نغض حقوق بشر تو ایران ایراد میګیرند نکنه مردید تنها راجع بع ایران و اخوندا نقد دارید نه شما ها انسان نیستید یک مشت جیره خوار فراری هستید
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
۵۰
hamidla - هامبورگ، آلمان
این هم از تمدن آمریکایی!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
۳۹
انستازیا - ایران، ایران

چرا توی امریکا که اینقد ادعاشون میشه ورئیس جمهورشان هم سیاهپوسته بیشتر خبرها وتیترها بجای یک امریکایی میگن امریکایی سیاه اما اگر سفید پوست باشه فقط میگن امریکایی؟؟؟؟!!!!!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
۴۴
امیدفردا - استکهلم، سوئد

این perser68 کدوم آرامگاهی ، آرمیده الان نمی آد اینجا ما رو از نظراتش مستفیض کنه؟؟؟؟ توی ایران باتوم به ما تحت یکی میخوره اون هم برای جلوگیری از آشوب تارهای صوتی ایشون شرحه شرحه میشه که آههههههههههی حقوق بشر به . رفت!!! . واقعا این آقای .. رو باید ارجا داد فقط به دسته گل های پلیس آمریکا که امنیت رو که نیاورده هیچ وقتی اتفاقی هم میافته اونقدر لابی قوی دارند که آب از آب تکون نخوره!. توی یوتیوب کلمه Police Brutality in US رو سرچ کنید تا ببینید که "حقوق بشر" مفهمومش دقیقا چیه!!!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
۵۰
paul hari - پاریس، فرانسه

وحشی گری در پشت نقاب‌ و در داخل دستکش مخملی وجود دارد ...این را بدانید کسانی‌ که خواهان دموکراسی آمریکایی‌ و ‌اروپایی هستید
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
۴۴
ammojavad - تهران، ایران

کار کثیفی بود. قتل و پایان دادن به زندگی‌ کسی‌ جرم بزرگ و کثیفیه. ایران یا یو.س. جرم جرمه ایران یا آمریکا
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
۳۸
Shahrokl-l - تهران، ایران

وقتى طرف اسلحه داره، وایستن نگاش کنن که یکیشونه بکشه بعد شلیک کنن بهش؟
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
۴۶
Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

در جمهوری اسـ... ایران ، ندا و سهراب به خاطر اعتراض قانونی‌ به دزدیده شدن رای خود به دستِ دژخیمانِ مپزدور کشته میشوند و یک سری " وطن فروش " سکوت میکنند اما وقتی‌ پلیس آمریکا یک ساه پوست را به جرم داشتن هفت تیر ، آنهم بعد از بی‌ توجهی‌ به اخطار‌های پلیس ، مورد اصابت گلوله قرار میدهد ، این وطن فروشان زبان درازی میکنند !
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
۴۵
karkas - اصفهان، ایران
تو زمان شاه که ساواک تروریست هاى مجاهد و توده اى و .. دستگیر مى کرد صداى این به اصطلاح دمکراسى آمریکایى تو دهن خبرنگار و تروریست ٥٧ بود، حالا ببینید خودشون با یه کارتون خواب چه مى کنند، تف
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
۳۶
dannni - سوئد، سوئد

بهتر است احمد شهید حقوق بشری یک سر هم به آمریکا هم به زند اگر تو ایران تو خفا مردم رو میکشند تو آمریکا مهد تمدن و حقوق بشر علنی این داعش زیر دست اینها آموزش دیدن
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
۴۶
جنگنده - تهران، ایران

دنیای امروز زمانی روی آرامش را به خود میبیند که .... به نام آمریکا، سیاستمداران استعمارگر و جیره خوران آنها را به دریا بریزند.
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

ندا و سهراب رو همون کسانی کشتن که آژاکس رو راه انداختن و شعبان‌ها و ریگی‌ها و پژاک‌ها رو تامین و تغذیه کردن و انداختن جون مردم ما.همون سازمان سیا یی که دستش به خون مردم غرب و شرق آغشته است و بلاک واترش مردم بیگناه رو به رگبار میبنده .همون دولتی که در عرض چند دقیقه با بمب اتم و ناپالم نسل کشی میکنه و مردم ژاپن و ویتنام رو به آتش و خاک و خون میکشه.
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
۵۶
simairani - کاشان، ایران

شماها لازم نیست نگران نقض حقوق بشر در امریکا باشد، هم مردم حق اعتراض به این موارد رو دارن و هم متخلف شناسایی میشه و کارش به دادگاه میرسه.سرتون و تو برف نکنید، تجاوز به زندانیان ، شکنجه ، شلیک به ارگانهای حیاتی به افرادی که فقط به کاغذ و روبان سبز مسلح بودن و حمایت از این قاتلان زیر ردا‌ای پر الطاف ولایت یک قصه ای‌ دیگه است. اسمش و " خوردن باتوم به..." نمیذارن.امید فردا" . قاتل کدوم یک از این جوانان به سزایِ کار کثیفش رسید؟ شرمت باد.
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
۳۹
Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه

صرفاً یک اشتباه محاسباتی بوده.به جای اینکه دموکراسی آمریکایی رو با... به این بنده ی خدا تزریق کنند، با گلوله این کار رو کردند.
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
۳۴
masaf - برلین، آلمان

[::simairani - کاشان، ایران::]. راستش را بګو ... امثال تو سرشون تو برفه و بجز اراجیف غرب چیزی تو سرشون نمیره دوستانه میګم دست از انسان ستیزی بزدار تا خدا ازت روی بر نګردونده
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

[::امیدفردا - استکهلم، سوئد::]. شما چرا تو سوئد پس تشریف داری اگه فکر میکنی کهریزک برای جلوگیری از آشوب باید اتفاق می افتاده!!! برو به مهد آزادی مملکت ورشکسته خودت! یا داری تو لونه فساد آخوندی جاسوسی ایرانی میکنی! جانماز آب نکش!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

فقط تعداد اعدامی های این ۳۷سالو در حکومت فاشیستی مذهبی آخوندی به جرم شعار و اعتراض و نوشتن با تعداد سیاه هایی که در آمریکا به هر دلیلی که اصلاً هم سیاسی نبوده توسط پلیس کشته شدن مقایسه سر انگشتی کنید! سیاه ها خیلی هاشون که با پلیس در گیر میشن خودشون مشکل دارن! حالا این یکی فقیر بوده، اما داریم تو این کلیپ میبینیم کهچطور داره مقاومت میکنه! اگه تهش ...ی نبوده خیلی راحت تسلیم میشده و تکلیفش تو دادگاه مشخص میشده! نیاز به ننه من غریبم بازی بعضی ها اینجا نیست که شاید سه هفته هم تو آمریکا زندگی نکردن!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

من دوبار تو کلاسای زبان شرکت کردم که تقریباً ۷۰ درصدشون... بودن! بسیار تنبل، مفتخور، شلوغ، دوست ندارن زبان یاد بگیرن، دیر به سر کلاس میومدن، زود میرفتن، مدام کنار هم مینشستن و به زبان مادریشون حرف میزدن! و یه درصد کمیشون سعی میکردن زبان انگلیسیو واقعاً یاد بگیرن! فقیر پا شدن از هائیتی اومدن و تلاشی هم نمی خوان بکنن! اما جلوی بعضی هاشون روی میز درس سه تا موبایل بود! با هدفون توی گوش و موزیک وارد کلاس می شدن، مثل ...
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

اون تعدادی که زبان یاد نمیگیرن ! حوصله ندارن! خب بعدش نمیتونن یه شغل مناسب پیدا کنن و بعدش درآمد خوبی ندارن بعدش زندگی خوبی نمی تونن داشته باشن بعدش خلاف شروع میشه!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
۷۷
فدای آقا - اودنسه، دانمارک

[::Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا::]. بابا تو دیگه کی هستی! خداییش سور زدی به سنگ پای قزوین. به ما میگی وطن فروش، دین فروش مشرک؟ دین فروختن یعنی ناموس فروختن. بعد اومدی اینجا داری از این امپریالیستهای جانی دفاع میکنی؟! واقعا که شرم بر تو صلیبی. برو لااقل از گاف دادن پاپ جونت دفاع کن.
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

من بارها از محله .... گذشتم و میگذرم و چون هوا گرم لباسهای رنگ روشن میپوشم و پوستمم روشنه، میان از کنار من رد میشن و میپرسن و سرشونو تکون میدن! موضوع ماریجوانا و مواد ! فکر میکنن دنبال موادم! دولت براشون کلاس زبان مجانی گذاشته و هزینه زندگیشونم میده اما خیلی هاشون مواد فروش شدن!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

البته تو هر اداره ای که میریم نصف پرسنل و کارمنداش سیاهن و انگلیسیو بدون لحجه و عالی صحبت میکنن! پرستارش ، رفته گرش، معلمش سوار ماشینایی میشن که منو شما باید بابتش سالها بدویم! هر سیاهی تلاش کرده و داره کار میکنه و زحمت میکشه ۶برابر یه سفید داخل ایران داره حقوق میگیره و خونه ای داره که کارمند ایرانی تا آخر عمرش نمیتونه اونو بدست بیاره! بله، اگه دوتا سیاه یا شاید دویستا سیاه در این چند سال کشته شدن دلیل بر نبود دموکراسیه، قتلهای زنجیری ، خفه کردن سه تا از بهترین نویسنده های ایرانی با سیمای خاردار و انداختن جسد هاشون تو بیابون و خوراک سگای ولگرد کردن نشونه چیه؟
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

اعدام دو تا پسر یه خونواده و نسل کشی نشونه چیه!؟ اعدامای فله ای سالای ۶۰ و۶۷ رو چقدر زود فراموش کردید!!! دو تا و سه تاو چهار تا و پنجتا و شاید ششتا از خونواده های ایرانی اعدام کردن ! توشون دانشجو و مهندس و معلمو پزشکو ووو بودن اونا نمونه چیه! جالبه تا خبر از کشته شدن دو تا سیاه میشه تو آمریکا مزدورای حکومت جهلو جنونو خون از تو سوراخهاشون سر در میارن!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

آره عزیزم!!! دموکراسی در آمریکا هزار بار بیشتر از دموکراسی کهریزکی تو ایرانه! شک نکن! اگه دموکراسی امروز حکومت ملاها رو ترجیح میدی نوش جونت! من که حسود نیستم! بودن و نبودن، داشتن و نداشتن دموکراسی در کشته شدن و یا نشدن دو تا سیاه فقط نیست!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

دموکراسی از نوع آخوندی کا رو به جائی رسونده که سر آب فردا کشته خواهید داد تو اون مملکت! زمینای کشاورزی نابود شدن! جنگل ها به درک رفتن!و رودخونه و دریاچه ها خشک شدن! آره عزیزم ، بی عرضگی و وحشیگریو فسادو قلم ها شکستنو زبان ها بریدنو دستو پا بریدن ، شلاقو اعدامها و ووو رو با کشتن دو تا سیاه چقدر زود فراموش میکنی! یا ذهنت کند شده و فراموشکار که باید دنبال درمان بری و یا مزدوری یه حکومت ضد انسان قرون وسطائی سودش بیشتره! از این دو حال خارج نیست!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

امیدفردا - استکهلم، سوئد. امیدفردا - استکهلم، سوئد. ببینم اگه پسر خودت تو کهریزک همون باتوم نسیبش میشد بازم از مرگ تو تا سیاه انقدر ننه من غریبم بازی در میاوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کسی نگفت آمریکا بهشته! اگه بیشتر توضیح خواستی به کلیپ دفن پدر ستار بهشتی رجوع کن تو همین سایت :(
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا

بله کشتن از هر مدلش و به هر طریقی محکومه چه تو حکومت منفور آخوندی و چه تو آمریکا ،اما دلیل بر توجیح کهریزک نخواهد بود که تو مزدور شروع کنی به ماله کشیدن!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
۴۷
antilosifer - الوارس، ایران

قبرستانی تزئین شده به نام آمریکا...
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
۵۶
yahya3212000 - برگن، نروژ

حالا لازم نیست همه چیزو به هم ربط بدیم! تنها چیزی که می‌شه گفت کشورهای مسلمان به رهبری ...بزرگ در صدرشان این وزیت اسفبار و ترس رو در تمام جهان به وجود آوردند و کنترل از دست پلیس هم گاهی مواقع خارج میشود! البته نباید مقایسه کرد ولی‌ چه فجایعی این امت مثلا مسلمان با کشتارهای جمعی به وجود آورده‌اند که حالا یهو پیراهنه عثمان پره میکنند!‌ای شرم به هر چی‌... که این وضع رو در دنیا به وجود آوردند که همه ی‌ه خودشون هم می‌ترسند!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
۴۸
tabrizforever - انگلیس، انگلستان

قانون پلیس امریکا اینه اگر طرف دست به هفتیر برد باید زودتر بزنی و گرنه جانت رو باختی! چون تو امریکا کسی الکی اسلحه دستش نمی گیره! می دونم خیلی هاتون اگر این اتفاق تو ایران می افتاد اون پلیس ها رو یک کف مشتی هم می زدید با سوت و خنده فراوان! حالا اگر یه ذره زبان بلد بودید می فهمیدید که تو ویدیو چه خبر بود!در ضمن اونایی که دارن فیلم می گیرند فیلمو برای دادگاه و سند می گیرند نه واسه تفریح و معروف شدن تو یو تیوب!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
۴۹
london-boy - لندن، انگلستان

لعنت به حقوق بشر این غربی های کثیف..اینها به عنوان حقوق بشر فقط به کشورهای ضعیف ظلم میکنن.خدایا ایران را از این کثافتها بدور دار.امین.مرگ بر امریکا.مرگ بر اسراییل.مرگ بر انگلیس ابن گرگ کثیف.
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
۵۶
simairani - کاشان، ایران

"مصاف برلینی" من رو برمیگردونم از اون خدا ای‌ که تورو تبدیل به این موجودی کرده که چشمشو روی ظلم می‌‌بنده، این توصیه‌های آخوندی‌ام رو برای خودت نگه دار دینی که تو مبلغشی حال همرو به هم می‌زنه. نگران خودت باش.
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
۵۶
simairani - کاشان، ایران

مرسی‌ پسر ۶۸ تمام مطالبت روشنگر بود.
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

[::london-boy - لندن، انگلستان::] شما خوب نبود عربستان بوی نیک نیم رو انتخاب میکردی و میرفتی جایی زندگی میکردی که کثیف نیستن و حقوق بشر درش هست و درود و صلوات براشون میگفتی نه مرگ و نفرین ؟؟؟!!!!.
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

دولت آمریکا نیز همانند رژیم کثیف اسلامی بجای حل مشکل صورت مسئله را پاک میکند. بجای قتل شهروندان بفکر حل مشکل فقر و تقسیم عادلانه ثروت باشید.
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
۴۴
دژمن الله - روسیه، روسیه

Gabriel Batistuta - گروژنی، روسیه. تو یکی نوچه ی کا گ ب یی ها دیگه حرف نزن! همین دیروز پریروز بود پوتین این روباه کثیف قرمز زد باریس نمتسوف رو با شیش تا گلوله افقی کرد!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
۵۹
farokhzad - کنت، انگلستان

دقت کردید این طرف چقدر فحش خواهر و مادر داد به پلیس هیچ آنها نگفتن بهش !!! پس بدانید طرف کار خطرناکی کرده که پلیس شلیک کرده تروریستهای جمهوری اسلامی الکی‌ قد قد نکنند
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
۷۰
senator x - تهران، ایران

این کشتار از نظر من شدیدامحکم است.کلا پلیسها بهرنهانه عشق شلیک دارند.چندروز قبل هم درتهران یک استاد دانشگاه با 27 گولوله پلیس کشته شد.ماهیت پلیسها اکثرا در تمام کشور,غرب یاشرق یکی هست.اکثر آدمهای عقده ائی شغل پلیسی را انتخاب میکنند.میشود گفت,پلیس , یعنی آدمکش با مجوز
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
۵۴
آقای امام - هلسینکی، فنلاند
تقصیر احمدی‌ نژاده
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
۵۴
آقای امام - هلسینکی، فنلاند

[::tabrizforever - انگلیس، انگلستان::]. ... نگو بابا جون، 100 تا ویدئو تو یوتیوب و اینور اونور هست که یارو پلیسه سگ خونه طرفو می‌کشه، ویدئو هست یارو رو به خاطر تخلف قوانین رانندگی‌ میگیرن میزننش خونی و مالیش میکنن، ویدئو هست، مرد هندی رو که انگلیسی‌ بلد نیست، می‌زنن به قصد کشت چون نمیتونه بگه اومدم بیرون قدم بزنم. فقط ماله کشی‌ برا پلیس آمریکا ندیده بودیم کسی‌ بکنه که هموطنان غیور و در صحنه براشون دارن می‌کنن.
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
۵۴
آقای امام - هلسینکی، فنلاند
۶ تا پلیس رو یارو نشست، چطوری طرف می‌تونه اصلاح بکشه ؟ حرف مفت که مالیات نداره
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳
۶۰
paydar22 - لاهه، هلند
من یک سوال دارم در اگثر ویدیوها میبینیم که پلیسهای امریکا از عینک دودی استفاده میکنند ایا اینکار باعث کم شدن و یا کوری لحظهی نمی شود
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
۵۹
athiest22 - لندن، انگلستان
perser68. حرفات همه حرفای دل من واکثریت انسانهای با شرف هست. چه خوب این اوباش مزدورو میکوبی. اینابرای یک لقمه نان شرافتشونو فروختن وگرنه بهتر از من و شما میدونن حق با کیه وکی دنیارو به لجن کشیده.
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴
۳۹
winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان

می‌خوام از دوستان هموطن اینجا بپرسم، کجای دنیا شما با پلیس دست به یقه بشی‌ خطر مرگ شمارو تهدید نمیکنه؟ دقیقا کجای دنیا؟ یعنی‌ این فرد سیاهپوست بی‌ خانمان، که به سمت پلیس مشت و لگد پرت می‌کنه رو پلیس باید چه کار کنه؟ چه جوری دستگیرش کنه؟ دوستان کارشناس نظر بدن ما هم یاد بگیریم.
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
کار بیرحمانه ی این پلیس ها باعث ننگ خود آمریکا هم هست ولی چرا برخی دوستان از اشتباه و بیرحمی پلیس آمریکا یک اصل جهانشمول را می خواهند زیر پرسش بکشند و بگویند دموکراسی چیز بدی است ? آیا ریگی در کفش دارند ?!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
۳۹
sarbaz rahbar - لندن، انگلستان

مرگ بر امریکای خونخوار با مردم سادیسمیش ، درود بر جمهوری اسلامی ایران تنها حکومت مردم سالار در دنیا
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
۳۹
sarbaz rahbar - لندن، انگلستان
[::perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا::]. [::perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا::]. مرگ بر تروریستای مزاحمین خلقی مرگ بر عجوزه مریم رجوی
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا
farokhzad - کنت، انگلستان. به مطلب جالبی اشاره کردی! همین دیروز تو فروشگاه بزرگی (تارگت) بودم و دنبال بند برای عینک میگشتم! یه مرد سیاهپوست شاید ۴۰ساله یه پالتو چرم بلند تو دمای ۲۹ درجه دیروز پوشیده بود و داشت عینک های آفتابیو رو صورتش امتحان میکرد! اگه بدونی چند بار این تو آینه خودشو با عینک نگاه کرد و همین فا. فا. رو تکرار کرد ! در عرض شاید دو دقیقه که من اونجا بودم شاید ۸بار ازش فا. فا شنیدم! وقتی هم چندتا لباس میبرن برای پرو تو کابین ، همه رو همونجا میریزن و میرن! بارها دیدم بطری آبو سر میکشن و هر کجا که هستن میندازن دور! تو پیاده رو از عقب که سوار بر دوچرخه میان آنچنان دادی میزن که راهو براشون باز کنی و نگاهشون میکنی مثل . از پیشت رد میشن! البته خوبو بد همه جا هست اما گاهی وقتی شورشو در میارن!
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳
۴۹
hamid1970 - ارواین، ایالات متحده امریکا
طرف أسلحه داشت و می خواست أسلحه خودش را بیرون بکشد که یک پلیس او را دید .بنظرم پلیس باید از خودش دفاع بکنه و بهترین کار را کرد.
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
۴۹
hamid1970 - ارواین، ایالات متحده امریکا
دوستان منظور من از أسلحه داشت این بود که در حین دستگیری أسلحه یک پلیس را از جا در می اورد و می خواست بطرف پلیس شلیک کند .کار پلیس دروست بود.
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۶
۵۹
farokhzad - کنت، انگلستان
[::perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا::] . گرامی‌ شوربختانه بچها دقت به فحاشی اینها نکردن ولی‌ پلیس هیچ کاری به آنها نداشت از این آقایون مذهبی‌ طرفدار جمهوری اسلامی بپرسید تو ایران اگر به مادر یک پلیس فحش بدن با طرف چه میکنند نزدیک 3 دقیقه فحش رو در رو میده حتا دوربین یا موبایلش را هم نمیگیرند !!! واقعا انصاف نیست به پلیس زحمت کش اینقدر بد رفتاری کنیم آنها هر ساعت در گیر این جرائم هستند کلی‌ پلیس کشته میشه سالانه این قضاوت درست نیست
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۹
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
ایران اعدام میکنه .خوب هم اعدام میکنه .از مسعود چی‌ و ریگی گرفته تا خود فروش‌های سبز شده و قهوه‌ای و نارنجی شده.از قاتل و متجاوز به ناموس مردم گرفته تا امثال وطن فروش‌های این سایت که مثل زهرا کاظمی و جیسون رضاییان برای بیگانگان جاسوسی می‌کنن.شاید یک سری خشک هم با تر بسوزن.کسی‌ منکر اعدام تو ایران نیست.اما ایران خودش رو پرچمدار دموکراسی و آزادی خواهی توو و دنیا نمیدونه و ندونسته و به این بهانه مثل آمریکا به شرق و غرب دنیا لشکر نمی‌کشه .
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۲
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
.... تو چقدر از محله کارتون خواب‌ها رد میشی‌ و با کارتون خواب‌ها سر و کار داری و باهاشون سر یک کلاس میشینی‌.واقعا گوش ما رو اینقدر بزرگ میبینی‌ که توقع داری باور کنیم کلاس و محله تو از کسانی که اینقدر دقیق از نوع زندگیشون خبر داری سواست.ما هم اینجا تو آلمان کم کارتون خواب افیونی و الکلی نداریم.اما من کمتر کسی‌ رو میشناسم که اینقدر توو اموراتشون دقیق شده باشه.مگه امثال خودشون که فکر می‌کنن این آدمها جای اونها رو تنگ کردن!
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
۴۷
Cocoo - ونکوور، کانادا
[::perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا::] دوست خوب آروم بگیر، از دست یه مشت آدم که دور نشستن میگن گردش کن خودتو حرص نده. هدفِ اونها به هم ریختنِ آرامش تو و امثالِ توست. تو همین تورنتو، دولت تو سرمایه منهأی ۳۰ درجه میره به این هایی که تو خیابون خوابیدن کیسه خوابِ درجه یک میده غذای گرم و جای خواب و حمومِ مجانی‌ میده قبول نمی‌کنن که برن اونجا چون شلتر قانونش اینه که نه مشروب و نه مواد باید با خودتون داشته باشید. این بی‌ خانومن‌ها اکثرا اینقد‌های هستن از مواد و مشروب که نمی‌فهمن چی‌ می‌کنن و کجا هستن . بنظر شما پلیس باید اینهارو به حلِ خودشون بذاره و بقیه جامعه را بخاطر یه مشت معتادِ دائم و ال خمر به خطر بندازه؟ من به چشمِ خودم دیدم که ۱۰ دقیقه بعدِ اینکه از کارمندِ دولت کیسه خواب میگیرن می‌رن تو مغازه هایه اطراف و کیسه خوابِ نو را ارزشش ۱۰۰ دلاره به ۵ دلار می‌فروشن که برن با پولش مشروب و مواد بخرن. اگه این ملتی که پشتِ مانیتور نشستن ورر میزنن راست میگن برن جلوی داعش را بگیرن که تو روزِ روشن سر بیگناهان را گوش تا گوش می‌بره به نام اسلام
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۷
۴۳
بانوى پارسى - ریچمند، ایالات متحده امریکا

حالا به مشت ماله کش عدل و عدلت رو تو ایران برقرار کردن حالا دارن بال بال مىزنن براى بى قانونى امریکا اصلا امریکا خیلى بده ایران چرا ویران شد؟ اینهمه امار اعدام-طلاق-قتل هاى ناموسى-سرقتهاى مسلحانه-فروش مواد مخدر و افزایش بى رویه معتادین-نبود شغل و درامد اینها پس تو مملکت امام زمان بیداد میکنه ؟ کَل اگر طبیب بودى سر خود دوا نمودى!!!
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۷
۵۱
parsaus - امریکا، ایالات متحده امریکا

من تعجب می‌کنم از این همه اظهار نظر منفی‌ راجب پلیس ،طرف کشته شده اسلحه گرم داشته پلیس هم دو بار میگه اسلحتو بنداز دفعه سوم شوت میکنه ،سن پدرو تو دانتان یا بقول ایرانی‌‌ها مرکز شهر همه سیاه پوست موادی هستن پلیس آمریکا دقیق‌ترین و سالمترین پلیس در دنیاست اگه آمریکا زندگی‌ میکردین همچین چرتو پرتهای نمیگفتین
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴
۴۸
tabrizforever - انگلیس، انگلستان
[::آقای امام - هلسینکی، فنلاند::]. اولااصلاح نیست و اسلحه است اگه وقت کردی قبل از پست کردن یه چکی بکن بعد اقای امام امت! بعدش چه ماله کشی!؟ حقیقتو گفتن عیبه؟ حالا اگر بعدا وقت کردی یه سونای سنتی فنلاندی برو حرصت می خوابه امام امت!
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۸
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا
[::athiest22 - لندن، انگلستان::]. simairani - کاشان، ایران. مرسی از شما و همه دوستائی که مثل همیشه به من لطف دارن ;) ;) ;)
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۶
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا
[::sarbaz rahbar - لندن، انگلستان::]. [::sarbaz rahbar - لندن، انگلستان::]. هیچوقت مرگ بر کسی نگفتم و نمیگم!!! اما آره. ننگ بر سازمان مجاهدین ، بخصوص مریم و مسعود ! دیگه؟ ننگ بر رهبر تو و حکومت فاسدش! دنبال یه شغل دیگه باش! بزودی حکومت آخوندی به فنا خواهد رفت و باید سنگو تو آب تلیت کنی و قورت بدی تا از گشنگی تلف نشی!
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۲
۷۷
فدای آقا - اودنسه، دانمارک
[::sarbaz rahbar - لندن، انگلستان::]. بی شمار و ننگ بر منافقینی که جرات و برزه گفتن اینو ندارن که بگن از طرفداران این خائنین هستند، چونکه میدانند تمامی ایرانیان اعم از موافق ومخالف، از این گروهک نفرت دارند.
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴
۴۶
جنگنده - تهران، ایران
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا. فلک زده!!!!! فعلا که همین آمریکای وحشی تو افتاده دنبال جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به توافق هسته ای و با ارباب خودش یعنی اسرائیل هم شاخ به شاخ شده و جمهوری خواه و دموکرات شان هم به جان هم افتاده اند پس زیاد زور نزن چون خسته میشی و مطمئن باش این آمریکا خواهد بود که به فنا خواهد رفت و امثال تو.
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
۴۷
antilosifer - الوارس، ایران
موضوع اینه که پلیس آمریکا از مشتی سادیسمی و جونونی تشکیل شده برای نگهبانی از سیستم فراماسونی یا همان شیطان پرستی، آنهایی که از این پلیس کثیف و نژاد پرست دفاع میکنند خود را گول میزنند، همه می‌دانیم که اولین بار نیست که سیاهان مظلوم را اینطور به قتل میرسانند
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
۷۲
nantesloire - دوسلدورف، آلمان
آقا جون قبول کنید که آمریکائیها وحشی هستند....تعجبه این هموطن های مقیم آمریکا یه جورهائی همیشه از آمریکا دفاع میکنند، مال بیسوادی سیاسی شماست یا نمیدونم والله....بعد هم همیشه مقایسه میکنند با ایران....چه ربطی داره اصلا ؟ ضمنا خودتون رو بیخود گول نزنید، آمریکا یه کشور دموکراتی نیست.....
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا
[::antilosifer - الوارس، ایران::]. وای به حال ما که پا مونو شاید خارج از مرزهامون نگذاشتیم و مثل شتر به پای ممبر یه مشت ملای دزد کلاهبردار دروغگو نشستیم و خودمونو نژاد برتر میدونیم!!! دنیا رو آب ببره ، شما رو خواب میبره! از اونور دنیا دلت به حال سیاها انقدر میسوزه، دلت برای معلمای فقیر کشورت سوخت؟ برای مادر ستار ، برای خواهرش سوخت؟ برای بچه های قدو نیمقد کار سوخت؟ برای کارگرای معدن که تو طویله زندگی میکنن انگار سوخت؟ دلت برای بجه های مدرسه که تو آغل گوسفندا یا رو زمین مجبورن درس بخونن سوخت؟ دلت برای دانش آموزایی که بدون بخاری تو زمستون تو کلاسای درس میشینن سوخت؟ حرف نزنی نمیگن لالی :(
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا
[::فدای آقا - اودنسه، دانمارک::]. گور پدر مجاهد، تو از دانمارک نمیتونی بی لیاقتی و بی عرضگیو آبروی رفته خودت و دوستانتو با هوچیگری و کلاشی بخری!!! عمرتون داره بسر میاد! همونجور که عمر مجاهدین خیلی وقته بسر اومده! آدمکش فرق نمیکنه مجاهد باشه یا ملا منفور و جاش بین آدم امروزی نیست! این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست!
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
۵۴
آقای امام - هلسینکی، فنلاند
۵ تا پلیس ابله زدن یه بی‌خانمان بد بخت و کشتن ، مردم غیور ما رنگ غیرتشون در دفاع از پلیس آمریکا زده بالا، یعنی‌ خدا وکیلی از ایرانی‌ ... دیده بودین؟ ما که بین انواع وو اقسام آدمغ گشتیم یه بار نشد ببینیم ۴ تا ژاپنی سر امریکایا دعوا کنن، ۴ تا چینی‌ دوا کنن، ۴ تا سوئدی ۴ تا فنلاندی دعوا کنن. احمقانست .
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
۴۹
Azadikhah - تکسل، هلند
یلی‌ نامردیه که یک بی‌خانمان رو کشت البته دنیا پر از زور و ظلم و نامردی شده و در ایران خودمون بیشتر این اتفاقت میوفته که بعضیاش رو هم،کمتر کسی‌ خبر دار بشه
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
۴۹
Azadikhah - تکسل، هلند
mirzadeh i eshghi:همفکرای شما فقط خوب بلدند ملت بی‌ دفاع رو مورد حمله قرار بدهند یا تو زندانها شکنجه بدهند.جرئت می‌خواد همین جیسون رضائی رو بکشند!واقعا کلمه خجالت پیش شما و همفکرات از رو میره چون هنوز هم یادتون رفته عباس کارگر بسیجی‌ ندا آقا سلطان رو کشت و قاتلین سهراب اعرابی،مریم سودبر،امیر جوادی‌فر،. دارند زندگیشون رو میکنند!آره راست میگی‌ چرا جمهوری آخوندی عربی‌ ایرانی‌ باید پرچمدار آزادی باشه آخوندها پرچمدار دزدی ،اختلاس،اعدام،وطن فروشی،. هستند.اگر اونجا خوب بود در آلمان نبودی و حرفهای آخوند پسند بزنی‌.
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
۳۶
*بی همتا* - برلین، آلمان
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا - کامنتهای عالی وپرمحتوا وجوابها ی خوبی دادید مرسی . خسته نباشید.
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا
[::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. مرسی از تو ;)
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴
۴۷
Cocoo - ونکوور، کانادا
جنگنده یه مدت نبودی اینقد خوشحال شدم فکر کردم جامِ شهادت نوش کردی به قا قات ملحق شدی , تو جهنم. میبینم که مقرریت تموم شده برگشتی‌ سر کارِکامنت گذاریت گاهی‌ به نام فدای قا قا میآیی قاهی‌ هم به نام جنگندهگاهی‌ هم قاط میزنی‌ پسوردارو با هم قاطی‌ میکنی‌.
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸
۵۱
reza bargashte az kharej - ایران، ایران
سیاه ها در آمریکا اتفاقا برعکس این ویدیو و های و هوی ها خیلی ها، از ارزش و موقعیت اجتماعی بالایی در آمریکا برخوردارند، خیلی از دانشمندان، محققان برجسته که میتوان برای شما برشمرد سیاه هستند و برای آمریکا بسیار مفیدند، گر چه نمیتوان نابرابری های قشر ضعیف و فقیر که عموما از کشورهای فقیرتر وارد آمریکا شدند رو نادیده گرفت و اعتراضات بسیار زیادی در طول تاریخ آمریکا اثبات این مدعاست، اما نمیتوان به همه سیاه ها تعمیم داد، از طرفی رفتار پلیس در آمریکا نه تنها با سیاه ها که با سفید ها نیز همینطوریه و یه کم خشونت باره، فقط بنده حقیر میخام یه چیزی بگم، چرا سره مشکلات یا مسائل کشورهای دیگه به جون هم میوفتید، بابا گور بابای پلیس آمریکا، نه اونایی که ازشون دارن دفاع تمام قد میکنن آمریکا بهشون جایزه میده نه اونایی که دارن انتقاد میکنن به حرفشون گوش میدن، بابا به فکر کشور خودتون ایران باشیدطرف داره هموطن خودشو انواع و اقسام عناوینو بارش میکنه که بگه آمریکا اله نیست بله هست آخه عزیزه من به تو چه، تو چرا
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲
۵۱
reza bargashte az kharej - ایران، ایران
بابا ول کنین جون جدتون این بحث های چرت و پرتو، به قول آقای امام هلسینکی، یه پلیس آمریکا یه خبطی کرده ملت همیشه در صحنه( نه در پشت، بلکه همیشه در جلوی صحنه) رگ غیرتش زده بالا و آمپر چسبونده، بابا عجب ملتی هستیم ما، تو ایرون خودمون میکشن، میبرن، غارت میکنن، آمریکایی و اروپایی و اصلا هیچ بنی بشری، به اونجاشم نمیاد و ککشم نمیگزه، حالا ملت ما داغ کرده و یکی کمپین راه انداخته که ماله کشی کنه و توجیه کنه و کسی نیست بگه مرد حسابی، تو سر پیازی، وسط پیازه، کدوم طرفهاشی، آخه داشه گلم به تو چه،ایرونی جماعت رو که خارجی حساب میکنن آخه تو دردت چیه ، یا یه عده شروع کردن و نگران حقوق بشره آمریکا هستن، هموطن حسابی تو ایران تو روزه روشن دارن ملتو میچاپن، رسما غارتش کردن و لخت دارن تحویلت میدن، چرا اینهمه داد و فریاد و رگ کلفتتو واسه آمریکا گذاشتی، چرا بر این همه مظلوم تو ایرون خودمون دلت نمیسوزه، بابا ایرون خودمون گرسنه و مریضه، به دادش برسید، گور بابای پلیس و خود آمریکاییها و اون طرز فکرشون، خودشون یه راه حلی پیدا میکنن، دلتون واسه سیاهها نسوزه، بهترین دانشمندان و مرفهین و محققینشون سیاه پوستن
‌سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا
[::Cocoo - تورنتو، کانادا::]. کو کو جان این کامنت آخریت خیلی منو به خنده آورد. چی گفتی ;)
‌چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۷
۵۶
perser68 - فلوریدا، ایالات متحده امریکا
[::reza bargashte az kharej - ایران،ایران. اون آقا از سوئد ، کهریزکو تأیید کرده، اما یه سیاه پوست که به هر دلیلی داره جلوی پلیس مقاومت میکنه و کشته شده خیلی براش مهم شده! یه پلیش یه آدم و شغلش اینه و میدونه اگه نجمبه، اول سر خودش به باد رفته و بعد هم خونوادش ! همین چند ماه پیش بود که دو تا پلیسو تو آمریکا کشتن! اعتراض من به این آقا اینه که داره وحشیگری حکومت آخوندیو ماست مالی میکنه! و چیزایی که نوشتم همش وجود داره تو آمریکا!یادمون نرفته که نیروی انتظامی چطور دختر مردمو به خاطر دو خال مو با لگد به داخل ماشین پرت کرد! یا همون سال ۸۸ چه بلایی سر مردم آوردن! .
‌چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۷
۵۶
simairani - کاشان، ایران
"رضاجان انشا‌الله برگردی از خارج". از وسعت بحث ورود شودی، خیلی مطلب رو نگرفتی‌، پسر ۶۸ کاملاً درست بررسی کرد مطالب رو، بحث اصلا دفاع از پلیس امریکا نبود، . کوکو خیلی جالب گفتی‌.
‌چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.