عاقبت خوردن سوشی

فارس نیوز :مردی آمریکایی به علت معده درد شدید و خارش در سراسر پوست نزد دکتر رفت؛ پس از انجام اسکن از کل بدن، دکتر متوجه شد ده‌ها کرم نواری در بدن او هستند و مشخص شد این مرد به علت خوردن سوشی به این درد مبتلا شده بود.


به گفته پزشک، دلیل این بیماری، خوردن سوشی و ماهی خام بود؛ این نوع عفونت می‌تواند به راحتی درمان شود مگر اینکه کرم‌ها به جریان خون یا مغز رسیده باشند.


سوشی برنج پخته با سرکه و چندین خوراک دریایی خام، سبزیجات و تخم مرغ است که به صورت سرد خورده می‌شود؛ به علت اینکه برخی از ماهی‌ها ممکن است انگل داشته باشند، ژاپنی‌ها ماهی را به صورت یخ زده استفاده می‌کنند زیرا موجب از بین رفتن انگل‌ها می‌شود.

رأی دهید
darih - کالیفرنیا - امریکا
نمیدونم...چرا من اینقدر از مزه این غذا متنفرم...خیلی به نظر من بدمزست..خوردن ماهی خام...اونم سرد....
شنبه 12 مهر 1393 - 06:02
faranak-montreal - مونترال - کانادا
این غذا‌ها به دلم روده همون چشم تنگ‌ها سازگاره غذا کال نه پخته
شنبه 12 مهر 1393 - 08:23
raha1984 - هامبورگ - المان
اینقدر بدم میاد که نگو !!
شنبه 12 مهر 1393 - 08:31
paksan - آمریکا - آمریکا
کل خبر چرت هستش. نمی خوام بگم سوشی غذای خوبیه چون من اصلاً لب به ماهی نمی زنم ولی توجه کنید انگلی که در غذایی هستش وارد معده شما میشه و اسید معده هر جک و جانوری رو تقریبا از بین نبره بسیار ضعیف میکنه در ثانی اگر انگلی توانست به روده شما برسه برای اینکه به پوست شما برسه باید از دیواره روده شما عبور کنه که این یعنی باید از دیواره خونی و رگهای خوبی روده عبور کنه که این خودش ایجاد زخم میکنه که زخم معده و روده سریعاً قابل تشخیص هستش در مدفوع شما و از همه مهمتر اینطوری انگلهای مهاجم راه آسانتر رو خواهند رفت و می روند در جریان خون و به همه نقاط بدن و بخصوص مغز و تمام . حالا شما به من بگید این انگل چطور سر از پوست طرف درآورده؟ مگه میشه انگلی از اندام داخلی بدن به پوست برسه ولی به رگهای خونی نرسه؟ یا این انگلها از خارج یعنی از پوست طرف وارد شدند که این هم خودش جای شک داره ...پس میشه گفت این مطلب کلاً مسخره است و این عکسها کاملاً ساختگیه
شنبه 12 مهر 1393 - 06:27
Ukguy4u - لندن - بریتانیا
Paksan. این خبر حقیقت داره. اینم لینکش. https://www.dailymail.co.uk/health/article-2768117/Sushi-lover-s-entire-body-left-riddled-tapeworm-parasites-eating-contaminated-sashimi.html
شنبه 12 مهر 1393 - 14:14
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.