نگاه جامعه ایران به همجنسگرایی

برنامه نوبت شما تلویزیون فارسی بی بی سی درباره نگاه جامعه ایران به همجنسگرایی و تجربه همجنسگرایان از برخورد جامعه با آنها.



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




 

رأی دهید
perser68 - فلوریدا - امریکا
کی‌ تو جامعه غربی به همجنسگرا‌ها اجازه آزاد زندگی کردن میده و دولت هم ازشون حمایت میکنه؟چرا تو ایران چنین چیزی عملی‌ نیست؟شاید باید تکلیف همجنسگرا‌ها هم تو ایران بالاخره مشخص بشه!اگه متخصصان و استادان دانشگاه بیان و همه با هم یه جوابی پیدا کنن آیا کسی‌ میپذیره!؟
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 22:00
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
مثل نگاه کلاسیک ایرانی به همه چیز! برا یک عده: چندش! اه اه! خخخخخخخ! اوق اوق! خاک عالم! بیماری! هرزگی! بیچاره ها! و ازین دست. برای عده دوم: الهی فداشون! کارناوالشونو! جشن خیابونی! رژه خیابونی! به زمین و زمان چه! حق گرفتن فرزند (بدون مادر)! خوب اینم نظر منگوله ها: آزادی مشروط مثل همه و میون همه و در کنار همه اما نه با رژه و کارناوال و جشن و سیگنال پراکنی به بافت غالب فرهنگی-اجتماعی یک اجتماع. بخصوص اینکه این مدل رفتارهای زمخت غالبا تبلیغاتی روی روحیه بچه ها و شخصیت های بی استایل و شکل و فرم نگرفته ممکنه الگوی غلط ایجاد کنه.
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 22:11
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
همجنس گرایی "غیر طبیعی" نیست چون وقتی می گیم "غیر طبیعی" اونوقت باید این رفتار رو بین "ده ها گونه جانوری" در طبیعت هم غیر طبیعی ببینیم! ما تصمیم نمی گیریم که اراده کنیم تا عاشق کسی باشیم! نه! این چیزی نیست که در هیچ انسانی اتفاق بیفته و دقیقا به همین خاطر هم هست که کسی حق نداره بگه خوب اونا حیوونن اما ما که انسان و صاحب اراده ایم و انتخاب، با اونا باید فرق کنیم. همجنس گرایی "بشدت" وابسته به ژنتیک و متاثر و وابسته به هورمون های آنتی بادی رحم مادر حامله روی فرزند آخر پسره. همجنس گرایی یک "انتخاب" نیست که از همجنس گراها انتظار "تغییر رفتار" داشته باشیم. چیزی که میشه از هر کسی و منجمله از یک همجنسگرا انتظار داشت رعایت حد و حدود خودشه و عدم تجاوز به حقوق سایرین. و البته اینکه برای مبارزه در مسیر احقاق حقوق خودش با یه طبل و دالامب دولومب و یه ظاهر عجیب غریب و احتمالا دم دار و یه شیپور ناپلئونی راه نیفته وسط خیابونا جلوی چشم صدها بچه حوار که منم حق دارم!
‌چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 22:32
Kiyanoush - زاربروخن - آلمان
واقعا یه سری‌ها نمیدونم چرا نمیخوان واقعیت‌ها را قبول کنن،مگه میشه حس دوست داشتن را تغییر داد،از دوستایی که مخالف گی‌ هستن خواهش می‌کنم فقط برای یک لحظه کوتاه به این فکر کنند که آیا براشون امکان داره که از فردا محبّتی را که آقایان نسبت به همسرانشون یا خانوم‌ها نسبت به شوهرانشون دارن نسبت به همجنسانشون داشته باشن.شماهایی که با امثال من مخالفین و فکرتون اینکه نسل بشر منقرض میشه و آسمان به زمین میاد.......بخدا نه نسل بشر مقرض میشه نه آسمان به زمین میاد،تو هر خانوادهی هم نباشه مطمئن باشین تو همسایهتون هست. دلم برای اون هجنسگراهایی میسوزه که باید یه عمر به خاطره حرفای دیگران بسوزن بسازن و همیشه شرمنده مرد یا زنی‌ باشن که باهاش ازدواج کردن تا نسل بشری را حفظ کننن که تو قرن ۲۱ هم .............
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 00:02
secular - لندن - بریتانیا
به نظرمن اینا مریض مغزى هستن و باید مداوا بشن، شاید به خاطر تربیت نادرست اینطور شدن.
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 03:22
ali202020 - آستین - آمریکا
به نظر من باید تمام گی‌‌ها را در یک جا جم بکنند و هماشون را با بمب منفجر بکنند
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 05:37
kobalt - کرج - ایران
منگوله-علاوه بر مسائل ژنتیکی پیچیدگی روابط اجتماعی ومحیطی جامعه انسانی نسبت به روابط ساده وغریزی حیوانی هم دراین امر موثره البته موافقم که این اگه یه انحراف یا یه اختلاله به همون نسبت از هردو طرف باید باهاش برخورد بشه از همه بدتر سپردن بچه به اوناس بچه ای که نه خبر داره نه حق انتخاب.
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 05:46
chervin - رم - ایتالیا
به نظر من حالا شاید هم اشتباه باشه ولی‌ گی‌ بودن یا جنون سکسی‌ داشتن یا هر نوع از اختلالات سکسی‌ که به صورت غیر طبیعی در انسان هست ،مریضی محسوب میشود و باید دارمان شوند نه حمایت
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 09:00
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
secular - لندن - بریتانیا. هنوز بزرگترین متخصصان این مورد در غرب علت آنرا نفهمیده اند چون در ۹۹ در صد موارد با شخص متولد میشود!!! هیچ اشکالی‌ هم نیست نمیتوانید شما که هیترو هستید برای آنان تصمیم بگیرید!! سازمان بهداشت جهانی‌ هم در سال ۱۹۷۵ همجنسگرایی را از ردیف بیماری خارج کرد و کشورهای پیشرفته نیز حقوق آنان را محترم و توهین جرم!! آن وقت شما با آی‌ دی‌ سکولار!!!! و این نظر شرم آور!!!عجب ملتی!!!
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 09:40
cyrus-doost - شهرکرد - ایران
در ایران به صورت رایگان همجنسگراها درمان میشوند( برخلاف دیگر کشورها).همجنسگرایی چندین علت عمده دارد: ژنتیکی، عدم حمایت روحی از طرف والدین،کم بودن هورمون تستوسترون در سال اول تولد و ...
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 09:48
shsal - تهران - ایران
به نظرمن اینا مریض مغزى هستن و باید مداوا بشن، شاید به خاطر تربیت نادرست اینطور شدن.
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 10:29
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
چند کامنت بالا را بخوانید راز بقای دین خونریز-و ملایان قاتل را خواهید فهمید!!به همان اندازه که بین ایرانیان اشخاص فهیم وجود دارد همان اندازه هان خنگ عقب افتاده و وقیح!!! همه کار شناس امور جنسی‌...یکی‌ هم قاتل!!! که ز‌ر ز‌ر کرد باید همجنسگرا کشته شود همان کاری که ملایان با اعدام بی‌ گناهان انجام دادند-خاک عربستان وطن اصلی‌ شما به کله ی بی‌ مغزتان!!!
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 10:52
meh007 - آمستردام - هلند
جالبه بعضی‌ از این دوستان ساندیس خور، آیدیشونو عوض می‌کنن، اما همون متن قبلیشونو کپی‌ می‌کنن. دوستان عزیز، فکر می‌کنم این صحیح نیست که به این علت که ما در اکثریتیم حق زندگی‌ عاشقانهرو از کسی‌ بگیریم، این همه پزشک و محقق در دنیا اعتقاد دارن که همجنس گرایی بیماری نیست، حالا ۴ تا ساندیس خور میان اینجا نظرات تخصصی هم میدن، در مملکته ما همینه، هر شخصی‌ بخودش اجازه میده در زمینه‌ای که تخصص و دانش نداره نظر بده و تصمیم بگیره، واقعا ماها خیلی‌ باید خود خواه باشیم که به کسی‌ بگیم تو حق نداری رابطه داشته باشی‌ چون ما خوشمون نمیاد،
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 11:03
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
باز یه سری شیرین عقل اومدند و حرفای بی‌ ربط نوشتند،جالب اکثرشون هم تو اروپا و آمریکا زندگی‌ میکنند......حقتون خردیم که میخواهی‌ ما را جمع کنی‌ و آتیش بزنی‌،مطمئن هستم که مغز شما بهمون اندازهٔ آدمهای دیگه هست ولی‌ برعکس دیگران که ۳۰% کّل کالری را مصرف می‌کند ، ۰۳% هم نصیبش نمی‌شه.
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 11:08
mashady - منچستر - انگليس
اه اه اه باز اسم این موجودات چندش آور بیمار رو آوردین
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 12:18
Kiyanoush - زاربروخن - آلمان
جواب توی و امثال ترا افلاطون که خودش هم همجنسگرا بود حدود ۲۴۴۰ سال پیش داده،ولی‌ خوب تکرارش ضرری نداره،افلاطون میگه: آدم دانا خیلی‌ راحت آدم نادان درک میکنه چون خودش زمانی‌ نادان بوده ولی‌ یک آدم نادان هیچ وقت نمیتونه حرفهایی‌ آدم دانا را بفهمه و درک کنه ،چون هیچ وقت اون دانا نبوده......
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 13:03
farid turkeh - ايران - ايران
عزیزه برادر، من با خوبی‌ یا بدیش کار ندارم، مریضن یا نیستن، من موندم به اون کسا‌یی که بدونه اینکه به خودشون زحمت بدن، برن مطالعه بکنن و نظر متخصص هایی که یک عمر زحمت کشیدن در علم پزشکی‌ و ژنتیک،،،،،، رو بخونن، دهنشون را باز می‌کنن یک مشت چرندیات که هیچ پایه علمی‌ نداران رو اینجا بزبون میارن، فقط به این مستند که تو دینشون اینجوری عنوان شده. اینجور ادامها خرافات و دین ،قدرت فکر کردن و تصمیم گرفتن بر پایه عقلو منطق رو از دست دادن، و نظراتشون در حد دکتر روا زده هستش.
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 14:02
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
mashady - منچستر - انگلیس. دیدی افکارت چقدر عقب افتاده است؟؟ شاه را که ممد دماغ مینامی به رضا شاه هم فحش!! این مساله هم!!! خودت را به عنوان یک بیمار شیزوفرنی به دکتر نشان بده شاید راه درمانی باشد!!!
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 18:10
perser68 - فلوریدا - امریکا
mashadyمنچستر_انگلیس. یه ..مثل تو من نمیدونم تو انگلیس چه میکنه!؟چقدر عقده‌ای و روانی تویی‌ که به حقوق دیگران احترام نمی‌گزاری!
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 18:04
perser68 - فلوریدا - امریکا
جمهوری کثافت اسلامی از روزی که شکل گرفت اجازه هیچ پیشرفت و حل مسائل و مشکلات روزمره رو به مردم نداد!کمترین چیز‌ها رو با انتخاب خودش و بر اساس دین و مذهب خواست مشکل گشایی کنه و بعد از ۳۴سال هر کسی‌ ذره‌ای وجدان داشته باشه میتونه بفهمه که این رژیم وجود نحسش بر دروغ و تجاوز و قتل،اعدام ،قطع دست و پا هست!مشکل همجنسگراها هم از این دسته که چون دین اسلام مرگ میخواد برای همجنسگ.. پس حکومت مذهبی‌ اسلامی باید بکشه و نابود کنه!از روزی که آدم‌ها روی کره زمین پیدا شدن این ۱۰درصد وجود داشته و امروز ممکنه یه همجنسگ...بدنیا اومده باشه و فردا و ۱۰۰ساله دیگه هم همجنسگرا بدنیا میاد!اونهایی موفقند که این مسئله رو برای همیشه حل کردن و هروز با وجدانی آسوده به جلو می‌رن و پیشرفت می‌کنن!چه فرقی بین یه همجنسگ.. آلمانی‌ با همجنس ایرانی‌ هست یا چه فرقی‌ بین همجنسگ...استرالیایی با ایرانی‌ و همه کشورهایی که بشدت حکومت آلوده با مذهب دارن؟چه فرقی‌ بین یه همجنسگرای ایرانی‌ با همجنسگرای فرانسوی،انگلیسی‌ کانادایی آمریکایی‌ سوئدی نروژی دانمارکی فنلاندی ووو هست؟
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 18:55
oghab - هلسينكي - فنلاند
باباایرانی هابیشتر برای گرفتن اقامت کیس .همجنس گرائی ... میدن/ توروح خمینی گجستک/درضمن هیچ کجائ دنیا مردم این موردرا هضم نمیکنند . برید عمل کنید چه مشکلی داریدکه میخواهید ناهنجار بمونید .
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 19:07
perser68 - فلوریدا - امریکا
ادامه،،،،چطوریه که در کشور‌های پیشرفته همجنسگراها انقدر پیشرفت می‌کنن که میتونن وزیر امور خارجه بشن وزیر یه استان بشن و یا شهردار یه شهر بزرگ و پیشرفته‌ای مثل برلین آلمان!متخصص در رشته‌های مختلف از جمله پزشکی‌!!؟اتفاقاً بعضی‌ از همجنسگرها خودشون پزشک و متخصص شدن!اونم متخصص روان درمانی!نه یکی‌ و نه دوتا که خیلی‌ بیشتر!مطب دارن و روزی بیشتر از ۳۰ تا ۴۰ بیمار رو ویزیت می‌کنن!کدوم عقل سلیم میتونه بپذیره که همجنسگرا‌ها بیماران!؟جز یه بیمار میتونه یه همجنسگرا رو بیمار بدونه و یا یه ملتی که دربست در زندان یه حکومت مذهبی‌ دگم آدم کش به معنی‌ واقعی‌ زندانی شده!حکومتی که این فرصت رو نخواسته به همجنسگرا‌ها بده تا همجنسگراها بتونن نشون بدن که غیر از ۴دیواری منزلشون آدم‌هایی‌ هستن مثل دگرجنسگرا ‌ها و میتونن گاهی وقتا بیشتر از یه دگر جنسگرا‌ها مفید باشن برای جامعه!همجنس گرایی که از روز بروز دادن گرایش هاش به با د فحش کتک تمسخر قرار میگیره و از همه جا و همه کس ترد میشه نمیتونه یه زندگی‌ موفقی‌ داشته باشه و برای جامعه فرد مفیدی باشه!
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 19:17
perser68 - فلوریدا - امریکا
ادامه،،و فقط جنبه و رفتار جنسی‌ همجنسگرا ملاک قضاوت قرار میگیره!!!هیتلر همجنسگرا‌ها رو کشت ولی‌ آلمان امروز برای انسان‌ها چه هم جنسگرا و چه دگرجنسگرا حقوق مساوی در نظر میگیره و از حقوق همجنس گرا‌ها دفاع میکنه،اگر چه که خیلی‌ از مردم آلمان عاشق جمال همجنس گرا‌ها نیستن و خیلی‌‌هاشون هم دوری می‌کنن،اما حق بی‌ احترامی ندارن و محکوم خواهند شد در دادگاه!یا به یه ایرانه شبیه به عراق و افغانستان و پاکستان سوریه مصر لبنان و هائیتی انگولا بنگلادش تانزانیا،و کشور‌هایی‌ از این دست که ترکیه و روسیه و چین هم دسته کمی‌ از اینها ندارن در کشتن ذره ذره همجنسگرایی قناعت کنیم و یا مثل کشور‌های پیشرفته دنبال حل مشکل باشیم!شما نمیتونید دنیا رو بگردید و به تعداد انگشتان یک دست همجنس گراهایی رو پیدا کنید که در زندانها به خاطر جرمی‌ زندانی باشند!!!و بر عکس تا چشم کار میکنه دگر جنس گرا‌هایی‌ که با انواع تخلف و قتل و دزدی محکوم شدن!!!یه مثال ساده!!!نه اینکه چون همجنس خلافی نمیکنه پس باید قبولش کرد!نه!بلکه باید از مثبت‌ها رو در همجنس پذیرفت و کنار آمد!
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 19:38
perser68 - فلوریدا - امریکا
ادامه،،و فقط جنبه و رفتار جنسی‌ همجنسگرا ملاک قضاوت قرار میگیره!!!هیتلر همجنسگرا‌ها رو کشت ولی‌ آلمان امروز برای انسان‌ها چه هم جنسگرا و چه دگرجنسگرا حقوق مساوی در نظر میگیره و از حقوق همجنس گرا‌ها دفاع میکنه،اگر چه که خیلی‌ از مردم آلمان عاشق جمال همجنس گرا‌ها نیستن و خیلی‌‌هاشون هم دوری می‌کنن،اما حق بی‌ احترامی ندارن و محکوم خواهند شد در دادگاه!یا به یه ایرانه شبیه به عراق و افغانستان و پاکستان سوریه مصر لبنان و هائیتی انگولا بنگلادش تانزانیا،و کشور‌هایی‌ از این دست که ترکیه و روسیه و چین هم دسته کمی‌ از اینها ندارن در کشتن ذره ذره همجنسگرایی قناعت کنیم و یا مثل کشور‌های پیشرفته دنبال حل مشکل باشیم!شما نمیتونید دنیا رو بگردید و به تعداد انگشتان یک دست همجنس گراهایی رو پیدا کنید که در زندانها به خاطر جرمی‌ زندانی باشند!!!و بر عکس تا چشم کار میکنه دگر جنس گرا‌هایی‌ که با انواع تخلف و قتل و دزدی محکوم شدن!!!یه مثال ساده!!!
‌پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 19:40
Kiyanoush - زاربروخن - آلمان
آقا یا خانوم ( oghab - هلسینکی - فنلاند )هر وقت من کامنتی از تو‌ می‌بینم،این سؤال تو‌ ذهنم میاد با این همه عقده که از ایران و ایرانی‌ داری،چرا همیشه میای تو‌ این سایت‌های ایرانی‌..........در مملکت خودت پسر‌های ۸ تا ۱۴ ساله راحت با پول نه بخاطر اینکه گی‌ باشن ، اره.......تو‌ ذهن تو‌ تنها تصور از همجنسگرا بودن همون بچه بازی که دیدی.
جمعه 27 بهمن 1391 - 00:08
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
perser68 - فلوریدا - امریکا. دوست گرامی‌ من در این مورد مطالعات زیادی دارم چند بار کامنتهای طولانی در باره ی همجنسگرا یی و دیگر دگر باشان جنسی‌ نوشتم ولی‌ متاسفانه همانگونه که مغز اکثریت در مورد شناخت تحجر اسلام. بلوکه شده در این قسمت نیز!!!
جمعه 27 بهمن 1391 - 00:18
ukguy4u - لندن - بریتانیا
ali202020 - آستین - آمریکا. بمیر تروریست!
جمعه 27 بهمن 1391 - 00:23
Sam-Antwerpen - آنتورپن - بلژیک
چطور به خودتون اجازه میدید که حکم مرگ انسانهای دیگه رو صادر کنید؟!!!. اونا هم انسان هستند و حق حیات دارند. به من و شما چه که چه گرایش جنسی‌ دارن؟. مگه ما از شما میپرسیم شبا با همسرت چیکار میکنی‌؟. زندگی‌ رو خدا داده خودشم باید پس بگیره. کسی‌ام آزاد هر کاری می‌خواد انجام بده به من و شما ربطی‌ نداره. تمام!
جمعه 27 بهمن 1391 - 02:23
perser68 - فلوریدا - امریکا
ARTEMIS_SWپاریس_فرانسه. دوست عزیز و محترم که از دونه دونه نوشته‌هات لذت میبرم وقتی‌ می‌‌خونمشون و هر کجا که هستی‌ روزهای بهتری رو برات آرزو می‌کنم،حرفت تو می‌پذیرم و همونجور که خودت بارها گفتی‌ باید نوشت و نوشت ونوشت تا آدم‌های بیماری مثل _Oghabهلسینکی_فنلاند،Mshhadyمنچستر انگلیس،ali202020آستین آمریکا و و و بخونن تا شاید گوشه‌ای از بیماریشون درمان شه !درود بر تو
جمعه 27 بهمن 1391 - 02:39
perser68 - فلوریدا - امریکا
cyrus_doostشهر کرد. همجنسگرا‌ها در ایران اونم مجانی‌ درمان میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟منظورت اون بقالی و قصابی هست که چند تا قصاب با شکل و شمایل دکتر با چاقوی اسلام متحجر به جان همجنس گرا‌ها میوفتن!!!؟؟؟؟؟؟؟؟تو این رو میگی‌ درمان!؟کجای دنیا یه چنین جنایتی انجام میشه که تو ایران داره میشه!؟یه نمونه!!!!!شما‌ها آدم‌های دگم و بیمار هستین که باید درمان شید نه همجنس گرا ها!!!حتی دوجنسه‌ها هم از دست حکومت آدم خور اسلامی در امان نیستند و به زور سر نیزه خرافه زندگی‌ رو براشون زندان کردید!!!مگه نمی‌‌گید که خدای شما در آوردی نقصی درکارش نیست،پس درمان همجنس و دوجنسه چه معنی‌ داره!؟؟شما برای ارضای خودتون حتی در کار خدای رهمانتون هم دخالت می‌کنید!!!!مقصر نیستی‌،جمهوری کثافت اسلامی ۳۴ ساله که شما رو تو اسلام متحجر خودش زندانی کرده و از هر موجودی که خوشش نیاد با پنبه مذهب و خرافه سرش رو میبره!ولی‌ زیاد به کله پا شدن نظام متعفن شما نمونده تا یه روز همه ایرانیها چه همجنس و دوجنس و چه دگر جنس از این طاعون اسلامی خلاص شن و آزاد به هر چیزی که اعتقاد دارن عمل کنن در کنج خونه‌هاشون نه در اتاق خواب دیگران!!!
جمعه 27 بهمن 1391 - 03:08
mashady - منچستر - انگليس
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه , دگر باشان جنسی‌ چیه دیگه باز اسم اختراع کردی؟ دگر باشان جنسی‌ !!!! بابا اینها یه مشت ...‌ خجالت نکشند دو تا شونو که بگیرن اعدام کنند بقیه حساب دستشون میاد
جمعه 27 بهمن 1391 - 03:54
perser68 - فلوریدا - امریکا
_kobaltکرج_تهران. کاربر گرامی‌،من همیشه کامنت هاتو میخونم و استفاده می‌کنم ولی‌ در مورد فرزندی که به همجنس.. سپرده میشه گفتی‌ خواستم برات بنویسم.شما برای نمونه مرد یا زن همجنسگرایی رو در اطرافت یا تو شهرت یا تو ایران دیدی و یا شنیدی که بچه‌ای رو بهش سپردن و اون بچه دچار مشکل شده باشه این احساس رو داری که نباید به همجنس...بچه سپرد؟یه عده‌ آدم تحصیل کرده متخصص باتجربه نشستن بحث کردن تصمیم گرفتن و به مقامات کشور اطلاع دادن،ازشون نظر خواستن و به این نتیجه رسیدن که یه همجنس گرا که کارش،رفتارش،درامدش این اجازه رو بده این حق رو داره که اگه خودش خواست میتونه بچه‌ای رو به عنوان فرزند قبول کنه.شما جمهوری کثافت اسلامی فاشیستی رو کنار کشور آلمان و فرانسه و انگلیس و آمریکا و کانادا و استرالیا ووو نگذار تا یه چنین نتیجه‌ای رو بگیری!شما فکر میکنی‌ که ارزش یه بچه در فرانسه با ارزش یه بچه در حکومت متعفن اسلامی متحجر مساویه؟شما فکر میکنی‌ دولت آلمان که به یه مرد یا زن همجنس.. بچه می‌‌سپاره اون مرد یا زن و اون بچه رو به حال خودشون می‌گذاره و در بقالیش رو می‌بنده و نخود نخود هر کی‌ بره!؟
جمعه 27 بهمن 1391 - 03:33
perser68 - فلوریدا - امریکا
kobaltکرج_ایران. ادامه،،،من نباید خودم رو با اون بچه مقایسه کنم!وقتی‌ می‌گید بچه که به همجنس...سپرده میشه یعنی‌ یه بچه چند ماهه که هیچی‌ روز‌های اول و سال‌های اول نمیدونه و اون محیط و تربیت خانواده و نقش جامعه که تعیین کننده هست!بچه‌ای که به بلوغ جنسی‌ نرسیده نمیتونه مثل ما فکر کنه و دنیای اون با دنیای آدم‌های بالغ کاملا فرق میکنه و اون تصوراتی رو که ما در رابطه با مسئله جنسی‌ داریم بچه نابالغ اصلا نداره!شما فکر میکنی‌ یه بچه‌ای که با پدر همجنس.. یا مادر همجنس.. زندگی‌ میکنه۲۴ساعت و تا ۱۸ سالگی با‌هاشون می‌خوابه و یا به حمام مشترک میره؟ برای بچه غربی۲۴ساعت زندگی‌ روزانش خط به خط نوشته میشه و شاید فقط۳ تا ۴ ساعت با والدین خودش هست باقی‌ یا تو رختخوابه و یا با درس و مهد کودک و مدرسه و بازی با هم‌سن و سال هاش!نه مثل خیلی‌ از بچه‌های ایرانی‌ که بعد از مدرسه یا باید آدامس بفروشن و یا تو کوره آجر پزی کار کنن و یا تو زباله‌ها دنبال بطری پلاستیک بگردن و یا با پدراشون تریاک رو تو چای تیلیت کنن و سر بکشن و یا تو طویله گاو‌ها بخوابن و یا تو ردخونه‌ها غرق شن!
جمعه 27 بهمن 1391 - 03:58
perser68 - فلوریدا - امریکا
kobaltکرج _تهران. یا بچه‌هایی‌ که تو مدرسه با آتیش اسلام کباب شن و یا راهی‌ نور بشن و تو اتوبوس‌ها کشته بشن!؟مگه همه مادر و پدر‌های دگر جنس بچه‌های سالم و مفید به جامعه تحویل میدن و دادن،که هنوز خبری نشده ما همجنس گرا‌ها رو متهم کنیم که لایق بچه داشتن نیستند!؟و اینجا پس نباید هم بگیم که همجنسگرایی نسل رو منقرض میکنه چون بچه دار نمیشه!خیلی‌ از همجنس گرا‌ها بچه‌هایی‌ رو میخوان که یا پدر و مادر‌هاشون رو از دست دادن و یا مادر و پدر هزینه بچه رو دیگه نمیتونه بپردازه!حالا اگه این بچه به یه همجنس.. داده نشه،شما میگی‌ این بچه خوشبخت تر خواهد شد!؟و تا پدر مادر لایق دگر جنس...وجود داشته باشه و بخواد بچه بهش سپرده بشه،این بچه رو به مرد و یا زن همجنس...نخواهند داد!ما باید خوشحال باشیم که تو این دنیای آشفته بازار همجنسگراها بچه دار نمیشن و سهمشون رو به دگرجنسگراها میدن و کره زمین شاید۴ روز بیشتر آباد بمونه !در اخر فقط نظرم رو نوشتم و تعیین تکلیفی در کار نبود!درود بر تو
جمعه 27 بهمن 1391 - 04:18
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
برای بار صدم مینویسم!!! در جامعه ی گوسفندان((فکری)) حکومت با گرگ هست!!!!!!! و تعدادی را کلنگ گور کن نیز از خواب بیدار نخواهد کرد!!!!!!!!! هنگامیکه جنگلبان برای قطع درختان آمد و درختان تبر را در دست او دیدند-------یک صدا فریاد بر آوردند..نگاه کنید دسته ی تبر از جنس ماست!!!!!!!!!!!!
جمعه 27 بهمن 1391 - 10:12
danial nabi - استكهلم - سوئد
همشان را مثل موش باید آتش زد.
جمعه 27 بهمن 1391 - 11:44
Pezhman - وين - اتريش
برخی میخواهند بابستن چشم خود, روز را شب بی انگارند.مخالفان خودشان خطاکارانند.و این همجسگرایان بیگناه را بدلیل دگرباش بودن مورد حمله قرار میدهند تا به خیال خام خود هم گناه خودشان را لاپوش کنند.وهم احساس طلبکاربودن داشته باشند.تا این احساس, مثل مسکن دردهای پنهانشان را تسلی دهد. به زبان ساده بگویم: کسی اولین سنگ را پرتاب کند که خود مستوجب سنگسار نباشد. ودر زندگی جرم وخطایی نکرده باشد.من به این افراد فضول, کنتور ک. مردم میگویم.
جمعه 27 بهمن 1391 - 14:07
cyrus-doost - شهرکرد - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا-در جواب این سطر که گفتی :"مگه نمیگید که خدای شما در آوردی نقصی درکارش نیست،پس درمان همجنس و دوجنسه چه معنی‌ داره!؟؟"باید بگویم که این سطور ،مصداق شعر مولاناست که میگوید :توبه کردم از جبر ای عیار/اختیار است اختیار است اختیار.همچنین هیچ نقصی در کار خدا نیست و این آنومالیهای مادرزادی ، ناشی از قوانین طبیعت است(موتاسیون DNA، مصرف داروها،چکاپ نکردن نوزاد،عدم ارتباط عاطفی با کودک و ...) که در عرض اختیار خداست و نه در طول!!!(البته اگر ذهن پوزیتیویست تو اجازه درک را بدهد)
جمعه 27 بهمن 1391 - 16:10
farda dir ast - آلمان - آلمان
perser68- فلوریدا - امریکا-یک کلام بگو خودت اینکاره ای.خوب و بدش هم به کسی‌ ربط نداره.دیگه چرا آسمون ریسمان می‌بافی؟ سیصد تا کامنت گذاشتن نداره
شنبه 28 بهمن 1391 - 03:11
30fpn - دوحه - قطر
من با همجنسگرایى کاملا مخالفم، به نظر من اینا باید برن درمان بشن. درسته خیلى هاشون درس خونده و تحصیل کرده هستن ولى این دلیل نیست که بیمار نیستن و همه چیز تموم
شنبه 28 بهمن 1391 - 10:59
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
گفتم که برخی از عوام بیسواد و نادان ایران اندیشه هایشان مانند وهابی ها و سلفی هاست. همین بالا پادوهای منبر ملاهای کینه توز با فرومایگی دستور کشتن مردم بیگناه را به دلیل گرایش جنسی شان صادر کرده اند! چند سد سال است که ملایان خونخوار دارند فتوای کشتن دگر اندیشان و همجنسگرایان و ...را میدهند. وحشی گری اینها پایان ندارد . منظورشان هم از نبود آزادی در دوران شاه همین آزادی کشتار آدمهای بیگناه بوده نه چیز دیگرکه تا نامش میاید از خشم اتش میگیرند و ناسزا میگویند.
شنبه 28 بهمن 1391 - 16:10
sepherdad - سیدنی - استرالیا
perser68 - فلوریدا - امریکا. بچه انسان که مرغ نیست که بدن به یه هم جنس باز! یه جور حرف میزنی‌ که انگار توی صف مرغ وایستادی! یدونه بچه هم بدن به اینها ثواب داره! می‌خوای یه کیلو وردار ببر!!.
شنبه 28 بهمن 1391 - 19:35
sepherdad - سیدنی - استرالیا
یه جای مثل جزام خونه درست کنن ببرنشون اونجا یا خوب بشن یا بمیرن.
شنبه 28 بهمن 1391 - 19:38
perser68 - فلوریدا - امریکا
farda dir astآلمان_آلمان. من برای تو و خیلی‌‌های دیگه مینویسم که بخونید و بدونید که ممکنه بچه‌های شما هم به این درد دچار بشن و تو عقده‌ای تحمل نداری بی‌خود خودت رو .. نده و نخون !نه من همجنس گرا نیستم محض اطلاع تو نادان فرنگ نشسته!قرار نیست هرکی‌ از چیزی نوشت و دفاع کرد پس خودش هم باشه!تو مغز فندقیت جاش بده!
شنبه 28 بهمن 1391 - 23:40
perser68 - فلوریدا - امریکا
sepherdadسیدنی_استرالیا. خیلی دلت بخواد که یه همجنس گرا بچه بی‌ پدر مادر رو بزرگ کنه!جسمت تو استرالیاست مغزت با ملّاهای آدم کش!زیاد تند نرو ،یه روزی ممکنه بچه‌های خودت به این درد دچار بشن!اونوقت به عذاب وجدان نداشتهت باید رجوع کنی‌!!! که خیلی‌ دیره!مثل چاله میدونی‌ها حرف میزنی!از استرالیا فقط پزشو پیش دیگران میدی حتماً!!!تو هم یه بیماری باید درمان بشی‌،همین!!!
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 03:35
perser68 - فلوریدا - امریکا
farda dir astآلمان_آلمان. می‌خوام ۳۰۰ تا نه ،۳۰۰۰ تا کامنت بگذارم،مگه اینجا خریده باباته؟مگه اینجا هم جمهوری کثافت اسلامیه که اجازه نفس کشیدن رو هم نمیده اگه به صرفش نباشه!؟تو دوست نداری نخون!چرا برای دیگران تعیین تکلیف میکنی‌!؟شما انقدر ادعا دارید که سازمان جهانی‌ بهداشت باید درش رو تخته کنه!!!از زندگی‌ تو آلمان هر چی‌ که بنفع خودت هست ورچین نکن!حق زندگی‌ برای همه انسان‌ها مساوی هست که رفتی‌ تو آلمان اجازه زندگی‌ گرفتی‌!
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 07:14
farda dir ast - آلمان - آلمان
perser68 - فلوریدا - امریکا-آخه مگه شما وکیل وصی‌ همه هستی‌؟هرکی‌ یه چیز میگه خانم؟ خودش رو میکنه نخود هر آش. ایرانی جماعت خسته شده از بس موعظه شنیده. تو هم از منبرت بیا پائین .برای دیگران هم اینقدر تعیین تکلیف نکن.از کامنت‌هات که نمیشه حدس زد که مردی یا زن. شاید بای بای هستی‌ که سوژه همجنس بازی خیلی‌ باب طبع ات هست و بخاطرش کیبورد کامپیوترت حروف کم آورده برای تفسیر شر و ورای تو .
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 12:50
perser68 - فلوریدا - امریکا
_farda dir astآلمان_آلمان. نه جناب !!!من نه وکیلم و نه وصی‌ کسی‌ ،مثل خیلی‌‌های دیگه فقط نظرم رو مینویسم!شما بی‌ ادبی‌ کردی و منو مجبور کردی که جوابت رو مثل خودت بدم!زیاد چونه نزن با من به جایی‌ نمیرسی!فقط یه ذره انسان باش،زیاد سخت نیست!من مرد هستم و همین خوبه که تو و امثال تو نفهمن که من مردم یا زن!پس زبان آلمانی‌ رو هم باید حالا حالا‌ها یاد بگیری!من از هر انسان با شعوری تا اونجا که بتونم دفاع می‌کنم!چه مالی چه نوشتاری و هر جور که بتونم!شما‌هایی‌ که هیچ اطلاعی از زندگی دیگران ندارید نباید به راحتی‌ تهمت بزنید!تو مشکل و کمبود تو زندگیت داری و با جامعه آلمانی‌ نتونستی کنار بیایی دنبال خالی‌ کردن عقده‌هات هستی‌! که با بد و بیرا گفتن به آرامش لحظه‌ای میرسی‌!چند تا کتاب که بخونی این عقده‌ها و فو بیای تو رفع می‌شه بدونه اینکه نیاز به حمله به دیگران داشته باشی‌!در آخر شما‌ها تو ایران میتونستین که تو سر همجنس گرا‌ها بزنین!عرضه دارین تو آلمان به یه همجنس گرا توهین کنین!با یه تیپ پا میندازنتون همون جایی‌ که تشریف آوردین!هر چند که آدمتون بحساب نمیارن!
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 15:44
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
در جامعه یی که بچه بازی((((ازدواج هزاران کودک ۱۰ ساله مورد قبول-صیغه فحشای ‌شیعه قبول---تعدد زوجات گروپ سکس اسلامی قبول ببین چگونه در امور خصوصی انسانهایی که با آنها متفاوت هستند دستور اعدام حتی سوزاندن!!! خاک عربستان بر سرتان قاتلان!
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 17:04
farda dir ast - آلمان - آلمان
perser68 - فلوریدا - امریکا- حق با توست !!!. من با تو به جائی‌ نمیرسم .هیچکس با تو به جائی‌ نمی‌رسه از فرط اینکه خیلی‌ گنده دماغ تشریف داری.من مشکلی با همجنس گرایی ندارم. سعی‌ نکن جبهه بندی کنی‌.این‌قدر کم..تشریف داری که با چندبار گفتن یک حرف شاید بشه فهمت کرد .من با وراجی‌ها و از این شاخه به اون شاخه پریدن‌هات مخالفم.در واقع بیزارم.سعی‌ میکنی‌ افاضه فضل کنی‌ ولی‌ چون زیاد وراجی میکنی‌ ,میزنی تو جاده خاکی.تو از اون تیپ آدمها هستی‌ که از زور بی چادری مونده خونه.گناه کامپیوترت چیه که باید تو رو تحمل کنه.اگه زبان داشت ازت می‌پرسید که چرا اینقدر چرت و پرت مینویسی؟خدای نداشته ات به داد دور و بری هات برسه.
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 19:32
Kiyanoush - زاربروخن - آلمان
دوست عزیز ( perser68 - فلوریدا - امریکا ) خودت بیشتر از این آزار نده،خوشحالم از این اینکه هم وطن هایی مثل شما دارم.دموکراسی یعنی اینکه هر کسی‌ را با هر عقیده‌ی قبول کردن،برای جامعه ما فعلا خیلی‌ زود و باید این رژیم با چند چاه و امامزاده سواریشو بگیره از اینها.بگذار طرف راحت باشه.افتخار میکنم انی‌ که هستم میگم و به خاطر این چنین ادمهای زدگیمو خراب نکردم.آره من یک همجنسگرا هستم که نزدیک ۸ ساله که با پارتنرم آشنا شدم و بیشتر از ۴ ساله که باهم زندگی‌ میکنیم.
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 23:18
perser68 - فلوریدا - امریکا
farda dir astآلمان _آلمان. دیدی بیماری و تحمل دو تا حرف رو نداری!تو اگه مشکلی‌ با همجنس گرایی نداری خودت رو انقدر کوچیک نمی‌کردی اینجا!!!نگاه کن به کامنت‌های دیگران!یه چند تا مثل تو شروع به حرافی کردن!نگاه کن به مثبت‌های بالا که دادن چه معنایی داره؟تو حالا حالا‌ها مونده که پا تو جای من بگذاری!تو آسمون بری،زمین بیایی تو اون جایی‌ که نشستی همجنسگرا ارزشی برات قائل نیست!!!حالا که کم آوردی داری ماست مالی میکنی‌،خوشت نیومد از کامنت من مثل خیلی‌‌های دیگه برو پی‌ کارت،چکار به کار من داری!؟انقدر ضعیفی که تحمل دو تا جمله رو هم نداشتی!من به هر موجود زنده‌ای که تو فکر کنی‌ احترام می‌گذارم و ازش دفاع می‌کنم ولی‌ به شخصیتی‌ مثل تو اجازه نمیدم که مزاحمم بشه!اون مملکتته،اگه بدت میاد چرا تو کشوری زندگی‌ میکنی‌ که همجسنگرایی برای خودش حرفی‌ برای گفتن داره!برو ایران که بتوونی‌ بیشتر تو سر همجنسگرها بزنی‌!در اخر با این تصوراتی که تو و امثال تو دارند باید هم تا آخر غربتی زندگی‌ کنن!در ضمن اگه من زن بودم یا همجنس گرا هیچوقت نمی‌‌اومدم تو این سایت که مزخرفات تو و امثال تو رو بخونم!مگه بی‌کارم؟
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 23:25
perser68 - فلوریدا - امریکا
farda dir asthآلمان آلمان. تو بیزار باشی‌ نباشی چه تأثیری به حال من داره!آدم عقده‌ای از دیگران بیزاره!من از کسی‌ بیزار نیستم!تو شروع کردی و منو مجبور به واکنش!انسانیت بهترین چیزه!با این تصورات مملکتی از این بهتر نخواهیم داشت!
یکشنبه 29 بهمن 1391 - 23:33
nima13591111 - تهران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا. "نه مثل خیلی‌ از بچه‌های ایرانی‌ که بعد از مدرسه یا باید آدامس بفروشن و یا تو کوره آجر پزی کار کنن و یا تو زباله‌ها دنبال بطری پلاستیک بگردن و یا با پدراشون تریاک رو تو چای تیلیت کنن و سر بکشن و یا تو طویله گاو‌ها بخوابن و یا تو ردخونه‌ها غرق شن!". به جملاتت یک نگاهی بیانداز ببین چقدر فحاشی کردی چقدر به هموطنات توهین کردی.
دوشنبه 30 بهمن 1391 - 07:23
perser68 - فلوریدا - امریکا
_Kiyanoushزاربروخن_آلمان. کیانوش جان،متشکر از تو.من نمیتونم بپذیرم که یکی‌ تو آلمان زندگی‌ میکنه،از مملکته خودش فرار کرده و همه ما میدونیم که عاشق غربت نیستیم!هممون!ولی‌ یه مقدار یاد بگیره که بگه کجای نوشته من غلطه!؟نمی‌خوام که بگه درسته!اگه بیشتر و بهتر میدونه،دو خط برام بنویسه!من میشناسم چنین آدم‌های بیماری رو که با درد و غم همجنس گراها حال می‌کنن و قدرتشونو فقط میتونن به رخ همجنس گرا‌ها بکشن!اینا باید گیر مردای رگه گردن دار بیفتن که خواهر ومادر و زن و دختر میدزدن ....!تا قدر همجنس گرا‌ها رو بدونن!هر کجا که هستی‌ سلامت و خوشبخت باشی‌ و هر روزت بهتر از دیروز.
دوشنبه 30 بهمن 1391 - 02:55
Farda dir ast - آلمان - آلمان
perser68 - فلوریدا - امریکا- اگه تو مشکلى با همجنسگرایى ندارى چرا هى چپ و راست تاکید میکنى که همجنس گرا نیستى؟.در ضمن مشکل تو با خانمها چیه که میگى اگه زن بودى هیچوقت توى این سایت نمیومدى؟یعنى خانمهایى که در این سایت کامنت مى گذارند همگى مزخرف میگن و تحویل میگیرند؟همگى خانمها بیکار هستند؟حال بیا باز برو بالاى منبر و مثل آخوندها تفسیر کن که منظورت چى بوده و چى نبوده.راستى،جمله آخرى که گفتى"" مگه من بیکارم"" تو مایه هاى خدا بیامرز جلال همتى بود.
دوشنبه 30 بهمن 1391 - 05:34
sepherdad - سیدنی - استرالیا
پرسر۶۸ - فلوریدا - امریکا. خاک بر سر استرالیا که برای‌ تو یک معنی‌ داره، من نمیفهم چرا یه تیکه خاک خشک اینقدر برای تو مهمه!! بچه من اگر بچه من باشه باید اصول ذهنی من رو داشته باشه وگر نه همه گوشتهای توی قصابی میشن بچه من!! هنوز نمی‌فهمی که انسان جسمش یه تیکه گوشت بیشتر نیست. انسان ذهن و تفکرش هست که بش انسانیت میده بد تو فکر میکنی‌ من اگر فردا برم انگولا باید انگولای بشم !چون جسمم اونجاست!، خیلی‌ بی‌ سوادی!
دوشنبه 30 بهمن 1391 - 09:30
perser68 - فلوریدا - امریکا
farda dir astآلمان _آلمان_sepehdarسیدنی_استرالیا. من برای شما دو تا و مثل شما به اندازه کافی‌ نوشتم!از بیسودی شما گذشته!به چندتا کشور‌های پیشرفته دنیا نگاه کنید که خودتون هم توش هستید!ببنید که همه حقوق مساوی دارن و نه شما رگ گردن بیرون زده!و مملکت متحجر زده خودتون رو هم نگاه کنین که صد ساله داریم میدویم،هنوز در خمّ یه کوچه ایم!اینو که می‌پذیرید!؟حتماً غربتی زندگی‌ کردن و پزش رو دادن براتون افتخاره؟بالا برید پایین بیایید،باید از دیدن همجنس گرا‌ها هر روز زجر بکشید اگه نخواهید اون پنبه رو از گوشتون بیرون بیارید و اون چشمای بستتونو باز کنید!شما از امکانات غرب استفاده می‌کنید به همت آزادی!۷۵ میلیون تو ایران تو زندان به خاطر تحجر و بیسوادی!بیسوادی که اصرار داری منو زن بدونی‌ یا همجنس گرا!نگفتم بیسوادی که نمیتونی نوشته‌های اولم رو هضم کنی‌!؟استاد مرد فیزیو لوژ یی من ۲۰ سال پیش توضیح داد که همجنس گرایی اصلا بیماری نیست!پس اون حتماً زن بود؟شادی صدر تو این ویدیو حتماً مرده؟شهره خواننده حتماً مرده!خردادیان زنه! بیسوادی خیلی‌ باعث شرمندگیت شده!
دوشنبه 30 بهمن 1391 - 17:44
perser68 - فلوریدا - امریکا
farda dir astآلمان آلمان. جلال همتی صد سال دیگه با هنرش و شاد کردن مردم تو دل‌‌ها میمونه و آهنگ هاش!خودت رو لؤ دادی،تو چی‌؟دق میکنی‌ تو غربت و می‌میری و کسی‌ ازت چیزی نخواهد گفت و نوشت!حتماً میگی‌ نیازی نداری!؟یه بار دیگه،انسان باش و نصفه پر لیوان رو نگاه کن!خوشحال باش که مادر و دختر و خواهر و زنت رو با یه همجنس گرا تنها بگذاری،نه ....،نه دماغی بریده میشه و نه نه نه نه و خیلی‌ چیزا یه دیگه!لطفا با کلمات بازی نکن و ماست مالی هم نکن!وگرنه صد سال دیگه هم که بگذره فقط به تعداد غربتی‌های ما ایرانی‌‌ها اضافه میشه!من مردم و نیازی ندارم که بهت ثابت بکنم و نه همجنس گرا!ولی‌ مشکل تو هر چه که باشم حل نمی‌شه!مشکل تو غرور بیجای تو هست که از روی بیسوادی نمی‌خواهی بپذیری که اینجا جای بحث و گفتگو هست و نه تعیین و تکلیف!هیچ کجا من برای کسی‌ تعیین و تکلیف نکردم و نمیکنم!درست و بدون کلفت کردن رگه گردن بخون!
دوشنبه 30 بهمن 1391 - 18:00
perser68 - فلوریدا - امریکا
nima13591111تهران_ایران. خوشحالم که تو هم وارد بحث ما شدی!دونه دونه کلماتی‌ که از قول من نوشتی‌ و منو به اهانت متهم کردی،دونه دونه اونها رو میتونی‌ تو اینترنت نه تنها بخونی بلکه ببینی‌.!!!اگه نوشتن بدبختی مردم ما اینجا اهانت تلقی‌ میشه به نظر تو! پس من و تو هم به جای نمیرسیم!من تلیت کردن تریاک رو تو چای بدست یه بچه ۸ساله در کنار برادر ۴ ساله خودش و پدر معتادش توی طویله گاو‌ها رو با چشمان خودم ۷سال پیش دیدم!توی زمستون هم بود و همونجا هم میخوابیدند!نمی‌خوای بپذیری مشکل من نیست!یه جا بهت حق میدم!شاید باید بعضی‌‌ها رو در جملاتم اضافه کنم و بنویسم**بعضی‌ از بچه‌های ایرانی‌ چنین و چنان بسرشون اومده!من خمّ شدن ۲تا بچه ۱۱،۱۲ ساله تهرانی‌ رو توی سطل بزرگ زباله برای پیدا کردن بطری‌های پلاستیکی با ۲ تا چشمای خودم دیدم!تا بفروشنش و شاید ۵۰۰ تومن پول گیرشون بیاد!این کجاش فحاشی هست!؟این کجاش بی‌ احترامی هست؟ تو میتونی‌ تو اینترنت خیلی‌ بیشتر و بد تر هاشو بگردی و پیدا کنی‌!خودشون هم حرف میزنن و نقل قول هم نیست! کسی‌ مجبورم نمیکنه که دروغ بنویسم و یا فحاشی کنم!
دوشنبه 30 بهمن 1391 - 18:25
perser68 - فلوریدا - امریکا
frda dir astآلمان آلمان . تو بیسواد اگه مشکلی‌ با همجنس گراها نداری چرا جوش آوردی از نوشته‌های من!؟دیدی قاطی‌ کردی و اولین جمله خودت رو هم فراموش کردی که چی‌ نوشتی‌!؟تو اصرار داری که من همجنس گرا هستم و میخواهی‌ نفهمی خودت رو ثابت بکنی‌ و من رو مجبور میکنی‌ برات دلیل بیارم!از تو غرب زندگی‌ کردن دروغ نگفتن رو هم اضافه کن که باید یاد بگیری دروغ نگی‌ و اگه با مطلبی مشکل داری دلیل بیاری نه جوش بیاری و متهم کنی‌ کسی‌ رو!
دوشنبه 30 بهمن 1391 - 21:56
farda dir ast - آلمان - آلمان
حالا پزشک معالج شد استاد شما؟ استاد فیزیولوژی نبود و درواقع پزشک معالج شما بوده.بیست سال پیش که بابت این مساله به ایشان مراجعه کردی این حرف رو بهت زده.در ضمن از کامنتهات می‌شه فهمید اینکاره ای(جیگرم حال اومد..یا..به کامنت تو که رسیدم انگار هوای تازه بهم رسید. یا.. خیلی دلت بخواد که یه همجنس گرا بچه بی‌ پدر مادر رو بزرگ کنه...یا.. مگه من بی‌کارم) سرشار از واژه‌های اوا خواهرانه.شبیه کسانی‌ هستی‌ که مثل رابینسون کروزو مدتی طولانی دور از اجتماع بوده‌اند.تا یکی‌ رو می‌بینند انگار چند سال هست آدمی‌ ندیده‌اند و با کسی‌ صحبت نکرده‌اند.شروع میکنند به وراجی و از هر دری صحبت کردن.چون احساس تنهایی‌ میکنند در فکر قبول سرپرستی یک فرزند هستند ولی‌ قانون فعلا چنین اجازه‌ای به اونها نمیده. زجر آوره.
‌سه شنبه 1 اسفند 1391 - 02:17
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.