اضافه کردن پیام صوتی به تصاویر iPhone

برنامه های ویرایش تصویر مختلفی برای آیفون وجود دارد که به شما اجازه می دهد تنها با چند کلیک بر روی تصاویر فیلترهای مختلفی را اعمال کرده و از طریق تلفن همراه خود آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. امروز ما یک App جدید را به شما معرفی می کنیم که قابلیت های فراوانی دارد.
 


Voicepic نام برنامه رایگانی است که به شما اجازه می دهد تا یک پیغام صوتی را به تصویر اضافه کنید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید با استفاده از فیلترهای تصویری و افکت های صوتی مختلف این برنامه تصاویر خود را جذاب تر کنید. Voicepic یکی از بهترین راههایی است که شما می توانید با استفاده از تصاویر و افکت های مختلف دوستان خود را غافلگیر کنید.

 


 


این App رایگان است و برای استفاده از آن فقط باید برنامه را بر روی آیفون خود نصب کرده و سپس با اکانت فیس بوک یا توئیتر خود لاگین کنید. برای اضافه کردن یک پیام صوتی به تصویر ابتدا انگشت خود را بر روی دکمه دوربین در برنامه فشار دهید. سپس تصویر خود را اضافه کرده و از طریق نوار بالای برنامه افکت های تصویری مورد نظر خود را اعمال کنید. در آخر از طریق Library فایل صوتی مورد نظر خود را به تصویر اضافه کنید.
 
حالا شما می توانید تصاویر خود را از طریق فیس بوک، توئیتر و یا ایمیل با دوستان خود به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که حداکثر زمان رکورد در هر تصویر فقط ۸ ثانیه می باشد. این App برای آیفون و iPod طراحی شده است اما با iPad هم کاملا سازگار است. جهت دانلود برنامه Voicepic بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 


دانلود: Voicepic

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.