کاریکاتور جدید خانواده درگیر - عنصر مطلوب سیاسی

خانواده درگیر ۳۴۵ - عنصر مطلوب سیاسی

رأی دهید
Iran man azad - آلمیره - هلند
همش سیاسته بخدا حالا ببین چی پشت صحنه ایران و کانادا هست یهو کانادا سفارتش رو بست ، یهو بعد از این اجلاس مسخره طلا سکه ارز رفت بابا به خاطر این بسته شدن ، باز جیبشون خالی شده دارم استفاده میکنن چطور کانادا بعد از کشته شدن خانم زهرا کاظمی سفارتش رو نبست الان فهمیده ایران ضد حقوق بشر داره رفتار میکنه ایران یه عمره داره میگه اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شه یهو الان یادشون افتاده سیاست چیز کثیفیه هیچ کسی نمی دونه پشت سر چه خبره
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:42
potatis - مالمو - سوئد
دوستان تو ایران چه خبره؟ قیمت دلار دقیقه ای داره بالا میره! الآن شده ۲۵۶۵ تومان.
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 12:13
majid63 - پاريس - فرانسه
عالی‌ بود .
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 12:35
biseda91 - سوئد - مالمو
دلار ۲۶۰۰ رو زد بالا کسیم جوابگو نیس
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 16:04
alborzi - کرج - ایران
potatis - مالمو - سوئد............. خداخیرت بده تا بالای 2700 رفت الان دوباره رسیده به 2565 تازه کلی هم خوشحالیم !!!
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 17:35
mnbbi - کیف - اکراین
خدا خیرت بده حرف دلم زدی
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 21:23
مجید خان - تهران - ایران
با درود .کاری که یک کاریکاتور می تواند انجام بدهد با چندین سطر و صفحه نوشته هم سخت است که بیان شود. واقعا کار جالبی بود. هر چه دزد و ایده لوگ قلابی و همدست قبلی آخوند و گزینش چی و حراستی بوده الان در غرب جمع شده اند. مخلمباف و گنجی و سروش و خاوری. همه ی انسانهای با وجدان و منزه و پاکدامن که هیچ کدامشان با فیلهایشان رزیم را تبلیغ نکردند و دانشگاه ها را نبستند و از پول مردم ندزیدندو برای حکومت بی خاصیت اصلاح طلب مردم فریب قلمفرسایی نکردند.نه. این آقایان اصلا این کارها را نکردند.زمانی که زنان ما در خیابان برای حجاب کتک می خوردند این گنجی و امثال گنجی نبودند که کتک می زدند. سروش روشنفکران و اساتید واقعی را از دانشگاه ها اخراج نکرد.همه این کارها را همین چند عنصر نامطلوب رژیم آخوندی در کانادا انجام دادند.واقعا مرگ بر این عناصر نا مطلوب.
‌سه شنبه 21 شهريور 1391 - 09:07
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
مجید خان - تهران - ایران. درود به شما دوست عزیز، متأسفانه حافظه تاریخی ما ایرانی‌ها بشدت ضعیفه! لطفا مجددا شماره گیری نفرمایید!
‌چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 02:53
مجید خان - تهران - ایران
با درود به شما بزرگوارfreedom-is-not-freedom-ملبورن-استرالیا. با فرمایش شما در باب ضعیف بودن حافظه ی تاریخی ملت ایران موافقم. ولی شماره گیری های مکرر را وظیفه می دانم. هرکدام از ما به قدر خویش باید در مبارزه با جهالت کوشا باشیم.حتی با افروختن شمعی در شب سیاه وطن تا بدین ترتیب همدیگر را بیابیم و از من به ما برسیم.برای شما و عزیزانتان تن سالم ودل شاد آرزومندم.به امید روزی که دست در دست هم دهیم به مهر-میهن خویش را کنیم آباد. یار و غمخوار یکدگر باشیم- تا بمانیم خرم و آزاد.
‌پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 11:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.