کاریکاتور جدید خانواده درگیر - اندک اندک جمع مستان می‌رسند

خانواده درگیر ۳۳۳ - اندک اندک جمع مستان می‌رسند

رأی دهید
amo-mohsen - بوگوتا - کلمبیا
جالب بود
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 09:53
طالب حق - تهران - ایران
این کاریکاتور بیشتر از این که خنده دار باشه گریه داره . واقعا خیلی بی شعوره اینی که این حرفو زده . مرتیکه خجالت نمیکشه ، یه عمامه گذاشته رو سرش تو ماه رمضون هر مزخرفی دلش میخواد بلغور میکنه .
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 10:05
hemed - سن ديگو - امريكا
خودشون خون مردم رو دارن میخورن از آب حلالتر
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 10:45
Pesar Iran - بریزبن - استرالیا
دقیقا چیزی که تا ٢،٣ سال دیگه اتفاق میوفته اینه که این کثافت هاى جنایت کار میگن حتی نوشیدن آب شرب هم حرومِ...و بعد هم حتی نفس کشیدن رو حروم میکنن....حالا بخندیم که تازه اول بدبختی هامون...
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 11:31
sasi_seoul - سئول - کره جنوبی
مرتیکه عوضی، فک کرده کیه که مرغ رو حرام اعلام کنه
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 13:00
kara - روتردام - هلند
Pesar Iran - بریزبن - استرالیا. همین الان هم نوشیدن آب و خوردن غذا حرام است. واسه چی‌ ماه رمضان روزه اجباریه؟ لعنت بر هر چی‌ اجباره. هزارها سال هست که مذهبی‌ها جز سوار شدن بر مردم و سؤ استفاده از ساده لوحان کاری نداشته اند، اسمش هم گذشته اند فرمان خدا و امر به معروف و نهی از منکر.
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 14:37
romano - تهران - ایران
Pesar Iran - بریزبن - استرالیا بنده خدا تازه اول بدبختیای اینهاست مردم که خیلی ساله نون ندارن بخورن شما فکر می‌کنی حالا مگر ایرانیها 5 سال قبل چند کیلو گوشت مرغ می‌خوردن. جمهوری اسلامی تموم شد رفت منتها مردم باورش ندارند سال 88 یک مدت کوتاه باورش کردند و دیدید چه شد شما فکر می‌کنی این حکومت از اون زمان قویتر شده؟تموم شد و مردم اینرو بزرودی خواهند فهمید اونموقع است که تو خیابونها آخوند کشی راه بیفته که در تاریخ دنیا ثبت بشه (خود کرده را تدبیر نیست). من 1.5 پیش دقیقا این قیمت ارز و ارزاق رو می‌دونستم و دلیلشم این بود که از جنگ جهانی دوم هر کشوری که 3 سال در رشد اقتصادی صفر بوده ورشکست شده (نیاز به تحلیل اقتصادی عمیق ندارد اقتصاد در همه‌جای دنیا بسته به مدل یک کشور نهایتا یک نتیجه را میدهد نمونه خوب کره شمالی منتها ایران با کره شمالی زمین تا آسمان فرق می‌کند اینها نمِ‌توانند حریف ملت بشوند). خلاصه از ما گفتن مردم بیشتر از اینکه به سر هم بزنند و تازی و کافر یابی کنند بهتر است به سر دشمنشان بزنند که کارش تمام است.
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 16:07
STING68 - گنبد - ایران
الان حافظ ولایت کجاست ؟؟؟؟؟؟؟ چرا ساکتی عمو ؟؟؟؟؟.........!
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 20:47
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
ای کاش یک دین و مذهب جدید در ایران ظهور کند و ؛ گوشت آخوند را حلال کند ! در آان صورت من یکی‌ هر روز کباب و شیشلیک می‌خورم !! شما چی‌ ؟؟
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 22:33
mohammadrezaa - شیراز - ایران
مرغ ،آهنگ جدایی ساز کرد. ناگهان از سفره ام پرواز کرد. از فراقش قلب بشقابم شکست. قاشق و چنگال من در غم نشست. دید او فیش حقوقم را مگر؟. کاین چنین از پیش من بگرفت پر. مرغکم رفتی تو از پیشم چرا. کردی از پیش خودت کیشم چرا. من به تو خیلی ارادت داشتم. حشر و نشری با کبابت داشتم. خاطراتت مانده در کنج اجاق. سوخت قلب دیگ تفلون از فراق. ران و بال و سینه ات یادش بخیر. قلب چون آیینه ات یادش بخیر. با سس قرمز چه زیبا می شدی. خوب و دلچسب و دلارا می شدی. ای فدای ژامبون رنگین تو. سوپ های داغ و آن ته چین تو. ناز کم کن پیش ماها هم بیا. لطف کن ،یک شام، اینجا هم بیا. دستمان از گوشت دور است ای نگار. پس تو دیگر اشکمان را در نیار. زندگی بی تو جهنم می شود. سکته ،اسبابش فراهم می شود. ای فدای قُد قُدایت باز گرد. این دل و جانم فدایت باز گرد. بی تو باور کن که مردن بهتر است. از جهان تشریف بردن بهتر است. از خر شیطان بیا پایین عزیز.
‌پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 23:27
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
mohammadrezaa - شیراز - ایران. ___دوست عزیز ممنون از شعر قشنگ و زیبایت ، با این شعر پر احساس ، در هر حال غمگین ، ما را به یاد قد قد مرغ انداختی و حق حق گریه مان در آمد !!! الهی که درد و بلایت بخورد فرق سر این آخوندهای مفت خور و مرده خور بی‌ خاصیت, ! آمین
جمعه 13 مرداد 1391 - 03:14
Tabesh - شفیلد - انگلیس
برا مردم حرام برا خودشون حلال.
جمعه 13 مرداد 1391 - 11:20
naslesookhteh - تهران - ایران
mohammadrezaa - شیراز - ایران مرغت باد! زیبا بود.
‌چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 17:22
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.