کاریکاتور جدید خانواده درگیر - مشکلش چیست؟

خانواده درگیر ۳۲۳  - مشکلش چیست؟

رأی دهید
flober12 - هروگیت - انگلیس
هر کی‌ از اون کارهایی که افغانیها تو ایران کردن بیخبره و الان ازشون حمایت میکنه خائنه به منافع مردم ایران،اگر اون کاری رو بکنن که وقتی‌ یه خارجی‌ تو انگلیس دست به دختر بلوند بزنه رو می‌کنن قبلان با افغانیها میکردیم جای تجاوز به دخترامون میرفتن با طالبان میجنگیدنو به جای خشخاش گندم میکاشتن...
‌پنجشنبه 15 تير 1391 - 22:58
کاکا علی - کویت - کویت
حالا یه مشت جیگیل نیان این وسط و رنگ عدالت و ای حرفا رو بیارن. افغانی راه دادیم که یه لقمه نون در بیاره واسه زن و بچش ..نه اینکه شلوار خودمونم در بیاره ، اینا حقشون کتکه خیلی هم بیشتر ،من سربازیم پاسگاه مرزی هنگ تایباد بودم اینارو خوب میشناسم
جمعه 16 تير 1391 - 00:39
eqqe - بوگوتا - کلومبیا
flober12 - هروگیت - انگلیس داداش زیاد غیرتی نشو. !! همه جا خوب و بد پیدا میشه. نه اینکه بگی eqqe خودت فغانی هستی نه . بهرحال مهم هم نیست اگه هم اینجوری اشتباه فکر کنی. این روزها ایرونی بودن زیاد افتخار نداره. اما فقط بگم که مردهای این روزگار در ایران غیرتشون زیپ دار شده یعنی خونشون فقط در این موقع ها به جوش میاد. پلیس جلوی چشم هزارتا مرد،دختر ایرونیو با باتوم میزنه هیچ کس براش مهم نیست اونوقت این flober عزیز میاد میگه هرکی بیخبره خائن به وطنه. ؟؟؟!!! نگو،اینجوری صحبت نکن..
جمعه 16 تير 1391 - 01:21
adamalaf - هاوگوسوند - نروژ
واقعا لیاقت ما همین رژیم آخوندی هست وقتی‌ (بعضی از) مردم خودمون مثل سگ پاچه میگیرند باید گرگ حکومت کنند .
جمعه 16 تير 1391 - 02:46
morgan123 - واشنگتن - امریکا
flober12 - هروگیت - انگلیس - جمع کن! امثال تو انسانیت را خوردند و بشزیت را قی کردند! تو چرا نمیروی ایران تا با ملاها مبارزه کنی.- کم ایرانی خلاف نداریم در کشورهای دنیا .ملت یادتان هست چندی پیش یک مرد ایرانی در سوئد کثیف ترین کار را در چشم کودکان انجام میداد خوب بود مردم سوئد به خانه های ایرانی ها حمله کرده و آتش میزدند و کودکان ایرانی را تا حد مرگ کتک میزدند این همین کاریست که ملت با فرهنگ و اسلامی ما با زن و کودک بیگناه افغان میکنند حالم از آدمهای ...بهم میخورد.
جمعه 16 تير 1391 - 03:21
gorgnama - تهران - ایران
افغانیها ادمهای خوبی هستند ولی تو مملکت خودشون انقدر الکی ازشون دفاع نکنید.وقتی تو ایران نیستید و شرایط رو از نزدیک نمیبینید الکی شلوغش نکنید!
جمعه 16 تير 1391 - 05:11
yosefin - استکهلم - سوئد
هر کی‌ که خونهٔ چند صد نفر رو به خاطره یک نفر به آتیش بکشونه چی‌ ؟ من که تو اروپا هستم تا حالا ندیدم که به خاطره یه نفر همه زجر بکشند .لطفا منطقی‌ برخورد کن ،جنایتهای رو که تو شنیدی از ۱۰۰۰ تا شون ۱۰ تا شم به افغانی نمیرسه .کاش به یاد داشته باشی‌ خفاش شب یا قضیه ی ریگی یا پاکدشت رو ،که اول تو اخبار گفتند افغانی بود ولی‌ بعد گفتند که ایرانی‌ هستند و سر این قضیه‌ها چقدر مردم مهاجر افغان مورد حمله قرار گرفتند و کشته هم شدند که صدایی در نیومد .شما که تو یه کشور اروپایی هستید لطفا این حرف رو نزنید .در ضمن اینرو فراموش نکن که ادامها متفاوتند آدم خوب و بد تو همه جای دنیا هست .در ضمن ایران تنها کشوری نیست که میزبان افغانهاست توی اروپا و تو آمریکا و کانادا هم پناهنده ی افغانی زیاده ولی‌ اینچنین اتفاقاتی نمیوفته .بیا همه رو به چشم مساوی ببینیم نه از اون بالا به پایین ،و نگیم چون مهاجرند تو ایران هر بلایی سرشون اومد اومد ،به دیده یک انسان نگاه کن لطفا . هم چین میگی‌ با طلبان بجنگند که انگار طلبان یه نفره یا یه کشوره .و انگار که نجنگیدن با‌ها شون .
جمعه 16 تير 1391 - 07:50
بی خیال - کرمان - ایران
اغلب افغانی ها در ایران نه شناسنامه دارند و نه مدرک شناسایی به راحتی می تونند هر جنایتی رو انجام بدن و فرار کنند و گیر نیفتن. مثل جریان قتلی که حددود دو سال پیش اتفاق افتاد و قاتل افغانی فرار کرد و هیچگاه دستگیر نشد. البته الان ایران پر شده از افغانی و عراقی و پاکستانی و افریقایی تبارها. دیگه جایی برای ملت نمونده. شاید تحریم ها باعث بشه این ها رو از مملکت بیرون کنند
جمعه 16 تير 1391 - 08:28
Flober12 - هروگیت - انگلیس
Morgan 123 ببین هروقت خودت فهمیدی چی گفتی یه خبر بده مارو هم از نگرانی در بیار ، من میگم ٤٠ ساله میان تو ایران پول در میارن و میکشن و تجاوز میکنن و میرن بعد تو میگی حکومت ملاها اینجور و اونجور ، کی گفته ایرانی بد نداریم ، یکیش خودت که نسنجیده نظر میدی یکیش من که بیرون گود نشستم میگم لنگش کن ...
جمعه 16 تير 1391 - 11:33
agha_ehsan - تهران - ایران
هر کی به ناموس ما دست دراز کنه باید از کشورمون بندازیم بیرون. چه افغانی. چه آخوندها. فقط مشکل اینه فعلا دست و بالمون در مورد آخونها بسته است.
جمعه 16 تير 1391 - 17:13
بیکار - مونیخ - آلمان
بابا چرا بعضی ها سعی میکنند خودشونو گول بزنند. اگه افغانی راست راست تو ایران ول میگرده پول درمیاره جنایت میکنه اینها همه از بی لیاقتی های خود دولت هست که نمی تونه کنترل کنه وقتی مملکت خرتوخره هرکی هرکار دلش می خواد می کنه . اگه نظارتشون دقیق باشه هیج افغانی نمیتونه خودشو تکون بده.
جمعه 16 تير 1391 - 22:50
Derafshe kawyan - استکهلم - سوئد
بابا بنازم به غیرتتون ، کجا بود این غیرت وقتی‌ که ندا رو تو خیابون از پا در آوردن، کجا بود این غیرت وقتی‌ که دیپلمات ایرانی‌ به دخترهای برزیلی تجاوز میکرد..بابا‌ای والا..تازه غیرتتون گًل کرده، کجاست این غیرت که روز به روز قیمتها میره بالا و شما بجای چاره اندیشی‌ به ۴ تا افغانی گیر میدی. غیرت این نیست که شما خودت یه شخصی‌ رو بیاری براش دادگاه بذاری و خودت قاضی‌ اون دادگاه شی‌ و براش حکم صادر کنی‌ و سرش دست بلند کنی‌.
شنبه 17 تير 1391 - 13:12
h.sorosh007 - کابل - افغانستان
من خودم با فامیلم 8 سال در ایران بودم وقتیکه میخواستیم برگردیم دوباره به کشور خود برگردیم همه همسایه های ما که ایرانی بودند از غم و ناراحتی گریه میکردند و حتی از ما میخواستند که نریم. همه مردم یک کشور مجرم نیستد. مجرم تو ایران هم است تو اروپا هم است تو امریکاه هم است خوب تو افغانستان هم است دیگه. نمیشه گناه یکی رو به گردن همه حساب کرد....لطفآ کمی فکر کنید..
‌چهارشنبه 21 تير 1391 - 07:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.