اجرای مراسم بریدن سر و قطع دست در عربستان سعودی
رأی دهید
گردن زدن یا سر بریدن نوعی اعدام است که سر فرد از ناحیه گلو با آلات برنده همانند چاقو بریده میشود؛ یا اینکه با شمشیر، قداره، تبر یا اشیاء برنده سنگین از پشت سر قربانی ضربه محکمی بر گردنش وارد میشود.
به گزارش پارسینه، از قرنها پیش تا به امروز در عربستان سعودی حکم اعدام به صورت قطع سر و در ملأ عام اجرا میشود. همچنین مجازات «قطع دست» برای کسانی که مرتکب سرقت میشوند اجرا میشود.
تصاویر زیر، مجموعهای است که یک عکاس عرب در سال 1953 میلادی (1373 هجری قمری) از یک مراسم اعدام دو متهم در شهر جده تهیه کرده است.
در این تصویر:
1. سر اولین متهم قطع شده است و در کنار بدنش آویزان است.
2. عکس درست در لحظهای گرفته شده است که شمشیر جلاد به گردن متهم اصابت کرده است.
3. جلاد دو حکم اعدام را طی 10 ثانیه اجرا کرده است.
نوشتهٔ پشت یکی از عکسها.
اجرای حکم قطع ید برای یک متهم به سرقت.
sia2012 - تهران - ایران
خاک بر سر متحجرشون کنند که پایه عوضی بودن اعراب از همین جا شروع شده !. خاک بر سر خره عربشون کنند !!!.
شنبه 13 خرداد 1391 - 11:19
porharfi - آرنم - هلند
وحــــــــــــشی ها..!
شنبه 13 خرداد 1391 - 11:21
romano - تهران - ایران
سایت دیگه اساسی مشکوک میزنیها
شنبه 13 خرداد 1391 - 11:25
سیما1 - همدان - ایران
امیدوارم این وحشیگری ها به پایان برسد .
شنبه 13 خرداد 1391 - 11:52
malek khorshid - روتردام - هلند
اشغالهای وحشی، خداوند نسلتون را از زمین برداره.
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:01
dler - لاهتي - فنلند
لعنت بر عرب لعنت بر دین اسلام
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:15
juvel - اسلو - نروژ
هیچ حیوانی با همنوعه خودش همچین کاری نمیکنه !!! وای بر ما آدما که خونخارترینه موجودات هستیم.
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:20
seven11 - بوداپست - مجارستان
فکر کنم این عکس آخری که یک لکه سمت چپ تصویر هست طرف همزمان موقعی که انگشتش رو از دماغش درآورده عکس رو هم با دستش گرفته.
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:03
pezhman - وين - اتريش
دزدی دسته جمعی را جهاد مینامند. مال دزدی را هم غنیمت. الله عربهای بیابانگرد ، دزدی از دزدان را دوست نمیدارد.فقط باید کشاورزان و زحمتکشان سایر کشورها را تحت نام جهاد و غنیمت، غارت نمود.
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:20
NutellA - تهران - ایران
الحق که عرب خر سوسمار خور هستید ، ریشتون کی قطع میشه خدا داند ، ننگ بر آدمهای حیوان صفت (:
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:25
artinmd - تهران - ایران
اینست اسلام ناب محمدی که بهش مینازیم
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:29
ukguy4u - لندن - بریتانیا
وحشی ها
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:49
*Fanoos* - ايران - ايران
واقعا وحشتناکه , و وحشتناک تر از این حکم, افرادین که رای مثبت دادن !!!
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:51
مانفرد - ایران - ایران
جالبه که تو این کشور که مهد خشونت و خیانته و هنوز که هنوزه هم همینطوره در موردش هیچ حرف و حدیثی هم نیست یا اگر هم هست خیلی کمرنگه.چرا؟.......پول نفت و زوار احمق چه کارها که نمیکنه
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:52
دنیای وحشی - تهران - ایران
کاشکی ما انسانها حد و حدود خودمون رو نسبت به حق و حقوق دیگران میدانستیم تا هرگز شاهد نه تنها مجازاتهایی از نوع اسلامیش بلکه نیاز به هیچ نوع مجازاتی درموردمان نمی بود و همه به خوبی و درستی با محبت و صفا درکنارهم این عمر کوتاهمان را به اتمام می رساندیم تا به جای عذاب دردنیا از این عمر کوتاهمان به عنوان موهبت الهی نام می بردیم تا خیراز دنیا و درنتیجه درآخرت نیز ببریم . ولی افسوس و صد افسوس که فعلا از پیدایش بشر تاکنون چنین نبوده .!!وبه هرحال هرنوع ناهنجاری دراعمال و رفتارما به نسبت دین و فرهنگ و جامعه ای که درآن زندگی می کنیم مجازاتهای خاص خود را هم دنبال خواهد داشت که بعضی از آنها واقعا وحشتناک است .
شنبه 13 خرداد 1391 - 11:58
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
بفرما.. حالا بگید نه این اسلام نیست . اینا وهابی هستن.... خودتون رو مسخره کردین با این دین وحشیتون. اسلام یعنی همین. هر کسی که اسلام رو قبول داره، باید مجازاتی رو هم که در اسلام برای ارتکاب جرمهای مختلف در نظر دیده شده رو هم بپذیره! اگر مسلمونی یعنی اینایی که بالا میبینی رو هم باید قبول داشته باشی. و السلام
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:35
agha_ehsan - تهران - ایران
جالبه یه عده خودفروش اعتقاد دارن این ملت وحشی وقتی به ایران اومدند با مهربانی دین اسلام رو چپوندن به ما و جالبتر اینکه ایرانی ها هم با آغوش باز پذیرای این اعراب و دینشون شدند!! یه بار یه بسیجی به من می گفت دلیل این اعتقادش اینه که ایرانیها همیشه میگن یا علی پس این نشون میده که اعراب با مهربانی وارد ایران شدن و اسلام رو به ما دادن و ما هم با آغوش باز پذیرفتیمش! به نظر من یه فاحشه شرف داره به بسیجی ها و آخوندها و اونهایی که میرن مکه که بهشون بگن حاجی!
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:40
morgan123 - واشنگتن - امریکا
با وجود آنکه رسم الخط فارسی را تا حد خوشنویسی حرفه ای و در چند سبک خطاطی می نگارم اما باور کنید بر خلاف گذشته اخیرا به این خط بی میل و شکلش برایم آزار دهنده شده البته میدانم ناصحیح است اما به اختیار خودم نمی باشد!
شنبه 13 خرداد 1391 - 13:11
mbm1350 - پاریس - فرانسه
گردن زدن برای رومیان به وسیله گیوتین بوده نه عرب های عوضی
شنبه 13 خرداد 1391 - 13:20
morgan123 - واشنگتن - امریکا
برخی دوستان از این که بعضی به این دست مطالب مثبت میدهند تعجب میکنند اما به عقیده من تعجبی ندارد در هر جامعه ای کم و بیش آدمهای (و نه انسان!) ناراحت ، مریض احوال و مذهب زده وجود دارند اینها همان کسانی هستند که به تغییر نام خلیج فارس ، آزار جنسی کودکان ، حجاب اجباری و حکم ارتداد نیز مثبت میدهند در هر هزار نفر تا چهل پنجاه تا عادی و قابل قبول است !!!
شنبه 13 خرداد 1391 - 13:23
feminism - لندن - انگلستان
قدرت ، بخشندگی ، بنده نوازی و سبحان بودن الله ِ خونخوار در این نمایش بربریت و وحشیگری کاملا محسوس است !!!
شنبه 13 خرداد 1391 - 13:50
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
این عدالت و دموکراسی است من متاسفم که چنین وانینی در ایران اجرا نمیشود. اما زمان زرتشت چنین قوانینی بوده گویا از جمهوری اسلامی اسلامی تر بودن چون بر روی سینه متهم مس گداخته میریختن که ثابت شود مجرم است یا نه. اگر میمرد گناه کرده اگر زنده میماند یزدان او را نجات داده. ایران نیاز به قوانین دینی داره چه اسلامی و بریدن دست و چه زرتشتی هر دو خوب و عاقلانه هستن بهترین مجازات روش مسیحیان است باید این گناه کاران را اتش زد. حتی یهودیان هم قوانین پیندیده ای دارن و متخم را سنگسار میکنن.
شنبه 13 خرداد 1391 - 13:51
آقای دادگر - پورتو - پرتغال
مطمنم که شوخی میکنید .مگه نه؟.
شنبه 13 خرداد 1391 - 13:54
road master - دبی - امارات متحده عربی
بابا این همه عرب ستیزی این سایت داره واسه چی من نمیدونم اخه این مال 60 سال قبله
شنبه 13 خرداد 1391 - 14:12
farhad352 - تهران - ایران
. از عرب شتر سوار و مشتی بی فرهنگ انسان نما چه توقع و انتظاری باید داشت. حالا هم کشور های زیر ستم مشتی ... عربی همچنان گرفتار این نوع نا هنجاری های بدوی تازیان دزد و بیشرف هستند. زعما و بزرگان حاکم در آن زمان شتران را با جهازش میدزدیدند و تنها فقرا برای قرصی نان گردن می زدند و حالا هم در ایران تحت قیومیت حکومت اسلامی سرداران و ملایان و پادو های آدم کش آنها در گوشه و کنار کشور مشغولدزدی ها و اخاذی های میلیارد دلاری اند اما دون پایگان گردن و دست و پا بریده میشوند. این نشانه عدل الله است که تمامی دنیا را فقط برای محمد و شاید هم برای ...بعد از او به عنوان برده آفریده است. ای که زرشگ
شنبه 13 خرداد 1391 - 13:45
ParsaUK - منچستر - انگلستان
متأسفانه این اعمال وحشیانه ناشی از آیات ... و افکار سادیسمی محمد و دوست خیالیش، ... نشأت گرفته است. تفکّر مسلمانی، قرآن و احادیت یا تبلیغ به این بربریت باید بطور کامل و جهانگیر, ممنوع گردد. به امید دنیایی بدون اسلام و مملو از عشق و محبت.
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:06
m.mehdi - هامبورگ - المان
از برکت دین اسلام این وحشی گریها اجرا میشه
شنبه 13 خرداد 1391 - 14:23
Artosh - تهران - ایران
آرزوی خامنه ای رسیدن به این دوره هست. نفرین به همشون..
شنبه 13 خرداد 1391 - 14:39
baharrr - وین - اتریش
از قوانین اسلام، اینیکی رو خیلی دوست دارن و رعایت میکنن که فراموش نشه، ولی اینکه نفرت نورزند و دزدیهای کلان نکنند و بچهها را شکنجه نکنند و به بردگی نگیرند را رعایت نمیکنند چون سخته براشون.
شنبه 13 خرداد 1391 - 14:41
*پسر شجاع* - تهران - ایران
1)اصلا عجیب نیست این عربها کاری رو انجام میدن که از قرنها پیش انجام میدادن ..و اسلام رو به این روش به کشورهای دیگه صادر کردن ..وقتی امام حسین خودش در حمله به ایران و غارت ایرانیها و اسیر گرفتن زنان شرکت داشته از بقیه این عربها چه انتظاری دارید. من این رو از خودم نگفتم تاریخ خود عربها این رو نوشته و جالب اینجاست که همه ما ایرانیها هم میدونیم که شهربانو دختر یزدگرد سوم بعد از اسیر شدن به عنوان غنیمت جنگی به امام حسین رسید ..200 سال طول کشید که ایرانیها بعد از تحمل سختی و غارت و کشتار مجبور شدن مسلمان بشن ..اگر سرگذشت بابک خرمدین و مرگ او را توسط خلیفه عباسی بخونید میفهمید که این عربها با چه خشونتی مردم کشورهای دیگر رو وادار به قبول اسلام کردن ..اتفاقا صحنه مرگ بابک خرمدین کاملا شبیه به مراسم دست و پا قطع کردن و گردن زدن همین عربهای سعودی بود ..وقتی دست راست بابک رو قطع کردن بابک با دست چپش صورتش را با خونش سرخ کرد ..و وقتی خلیفه عباسی دلیلش را پرسید گفت صورتم را با خونم سرخ کردم تا وقتی خون از بدنم بیرون رفت و صورتم زرد شد تو فکر نکنی این زردی صورتم بخاطر ترس از مرگ هست ..
شنبه 13 خرداد 1391 - 14:50
*پسر شجاع* - تهران - ایران
2).جالب اینجاست با همین روش مردم ایران شیعه شدن ...شاه اسماعیل صفوی وقتی تبریز رو تصرف کرد دستور داد تا مامورانش در کوچه و خیابانهای تبریز جلوی مردم را بگیرند و از آنها بخواهند که علی رو به عنوان امام اول مورد تایید قرار دهند . اگر کسی این کار رو نمیکرد گردن زده میشد ..جالب اینجاست که همین تبریز که به زور شمشیر شاه اسماعیل شیعه شد حالا با اردبیل بر سر پایتخت شیعه بودن رقابت دارد !!. شاه اسماعیل در تمام شهرهای ایران از این روش استفاده کرد . خودش را مرشد کامل و سید و فرزند پیامبر اسلام میدانست ..وقتی شاه ازبک را کشت دستور داد از جمجمه سر شاه ازبک برای او جام شراب درست کنند ..
شنبه 13 خرداد 1391 - 14:50
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
مضحک اینکه تعدادی اه اه اه میگویند چه وحشتناکه میگویند.....ولی چون از مطالعه و تحقیق مثل جنّ و بسمالله میترسند---عاشق خدای قاتل این دین و کتاب قانون همین مجازاتها هستند!!! تعدادی ماله کش که رژیمی هستند---تعدادی با نامهای مکش مرگ ما!!! باز ماله کش!! تعدادی هم سیاسیون خر سوار!!!!
شنبه 13 خرداد 1391 - 14:51
kokex - فرانکفورت - آلمان
عجب !!!!!!! چرا ناراحتید ؟ !!!!!! شماها که می گید اسد بره خوب مخالفانش همین سلفی های وهابی عربستانی هستند که در افغانستان هم تحت اسم طالبان رو کار بودند . خوب اسد بره یعنی همین . . نکنه فکر کردید مخالفین اسد دمکرات هستند ؟؟؟ . مشکل شما ملت ایران اینه که نمیدونید از کی دفاع میکنید
شنبه 13 خرداد 1391 - 14:52
zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
قوانین اسلامی بریدن دست دزد ، سنگسار زن بد کاره ، اعدام و قصاص قاتل ، ووووووووو که همگی نشان از قوانین قرون و سطایئ و عصر حجری دارند . این واقعیت دین اسلام است . به قول استاد اگر در دین واقعیتی بود باید همه مردم دنیا به یک دین بودند . جالب اینه که هیج یک از افراد دیندار دین دیگری را قبول ندارند و دین خود را از همه بهتر می پندارند مثال شیعه و سنی و........
شنبه 13 خرداد 1391 - 14:22
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
مسلمونه دنبال تعالیه کمونیسته در پی عدالته مسیحیه پی عشق و صلح و یهودی بدنبال اخلاقیات والا دموکراته در پی یه کوفت دیگه، چند صد سال هم هر کدوم وقت تست و آزمایش داشتند، وضع امروز زمین این شد! دیروزش هم که این بالا مشهوده! منطق همشون هم اینه: "من در نهایت اگه لازم ببینم به زور به تو خوشبختی مورد نظر توهماتم رو هدیه میدم!، به توهماتم عمل کن تا بالا بری!" یه عده اندکی هم اگه نخوان قیافه منحوس این انگل ها رو ببینن به صد آزار و اتهام روانه خروارها خاک شدن و میشن. ای بنازم به اقلیت متحیری که غرق در شک و ابهام، پرچمدار ارتش آزادگان این کره فاسدند..
شنبه 13 خرداد 1391 - 14:38
ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان
این حکم اسلام هست،ولی دوستان در دین مسیحیّت هم همین حکم اجرا میشد تا هفتاد سال پیش ،کم کم مردم غرب که متمدن شدند فهمیدن این جنایت علیه بشرییت هست پس این کار را کنار گذاشتند،و این در حالی هست که مردم مسلمان هنوز به این درک نرسیدند و بر عکس از کشتن افراد دیگر لذت میبرند،این شده آلت بازی و تفریح.متاسفم که این دین و پیروان این دین هنوز به این جنایات آدمه میدهند. مرگ بر جمهوری اسلامی
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:02
ستاره سبز - دبی - امارات
للطفآ نظرتان درباریه صندلی الکتریکی. و اتاق گاز هم بنویسید
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:26
miss dorna - دبی - امارات متحده عربی
وحشتناکه !
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:41
avesta_afshin - تهران - ایران
عجب کار کثیفی
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:44
yeshua - سیرجان - ایران
اردشیر صفوی-- خداوند بهت برکت بده ولی ندانسته در مورد مسیحیت قضاوت نا عادلانه کردین- اگر در دین اسلام دست سارق رو قطع میکنند چون در قرآن گفته شده ( دست زن و مرد سارق رو ببرید )- اما کجای انجیل گفته شده انسانها رو آتیش بزنین ؟؟؟ - مسیح جز بخشش و محبت کردن به چیز دیگری سفارش نکرده-
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:48
anty mola - اربیل - عراق
راستی این برای ما شرم و عار نیست که از تفکر و اندیشه و دین این قوم استفاده کنیم و ان را فرا راه خود قرار بدهیم ؟ حتما ما ایرانیان از این ملت خیلی کمتریم که دنباله رو انهایم . شرممان باد که با پذیرفتن اسلام ان هم کاسه داغتر از آش ننگ غلام حلقه به گوش بودن اعراب بیابان گرد را به جان ودل خریدیم .
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:20
ali1111 - تهران - ایران
یک سری قوانین اسلامی هست که سالیان سال در این کشور اجرا میشود و ممکن است از لحاظ حقوق بشر دارای نواقص زیادی باشد ولی جهت امنیت کشور سالهای سال است که اجرا میشود و در کلّ جز کشورهایی است با درصد جرم و جرائم پائین. حالا در ایران اعدام در ملا عام، شلاق، شکنجه،تجاوز، خفقان...هر روز جرائم بدتر و بدتر میشه و کسی هم نباید به نژاد و عجم بودن ما ایراد گیرد! انگار خارجیها بگن: این عجمهای فلان شده کی میخواهند درست شوند.
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:28
biparva - تهران - ایران
مسلمانان واقعی موافق اینگونه مجازاتها هستند چون اینگونه مجازاتها در قرآن و سنت پیامبر اسلام است و امروزه مورد تائید اکثر مسلمانان جهان است و انجام اینگونه جنایت را جهاد در راه خدا و ثواب میدانند!!!
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:34
biparva - تهران - ایران
حکم قطع دست دزد در اسلام. {وَالسَّارِقُ وَالسَّارِقَةُ فَاقْطَعُواْ أَیْدِیَهُمَا جَزَاء بِمَا کَسَبَا نَکَالاً مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ }المائدة38. دست مرد دزد و زن دزد را به کیفر اعمالی که انجام داده اند به عنوان یک مجازات الهی قطع کنید و خداوند توانا و حکیم است.
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:39
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا. ببینم؟؟؟ ال اس دی??-زدی یا شیشه؟؟؟؟ این چرندیات چی نوشتی؟؟؟؟ زردشتیان چی ???----عاشق سربریدنی برو وطن آبا اجددیت عربستان ...
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:50
bahman7 - شیراز - هخامنش
اتفاقا کارشون درسته . همین کارا رو کردن که العان تو شون دزد نیست . نکنه میخواید مثل ایران باشه که دزد صاف صاف بیاد تو خونه جلو چشامون دزدی کنه.
شنبه 13 خرداد 1391 - 16:06
irani-vatan - همدان - ایران
چرا فقط مسلمونا رو میگیید اونم از 60 سال قبل.کشتار اینروزی اسرائیلو بذارید که مردم بیگناه رو میکشه.هیروشیما و ناکازاکی-صبرا وشتیلا-بمبهای شیمیایی آلمانی در حلبچه و......
شنبه 13 خرداد 1391 - 16:15
borzoopersia - بیرمنگهام - انگلستان
گردن زدن-دست و پا یردن- به صلیب کشیدن- مس مذاب روی سینه ریختن- سنگسار کردن- آتش زدن انسان زنده- زنده به گور کردن و.... اینها همه دستورات همان الله-خدا و یهوه و .... است که در کتابهای مقدس و به صورت وحی بر پیامبرانش نازل شده که انسان را به کمال انسانیت برسانند و پس از مرگ به بهشت موعود بروند و در نزد خدایشان روزی ببرند و با هوریان متعدد لذتهای زمینی را تا بی نهایت ادامه دهند. اما جالب اینجاست یا بهتر است بگویم بدبختی اینجاست که هنوز بعضی افراد به دانشگاه میروند تا دکترای الهیات-- دکترا آقا جان دکترا--- بگیرندتا بتوانند بر این وحشی گری ها و درنده خوییها ماله بکشند.واین بسی جای تفکر دارد.
شنبه 13 خرداد 1391 - 16:23
biparva - تهران - ایران
در زمان صدر اسلام هم در همین سرزمین عربستان توسط مسلمانان مردم در مکانهای عمومی با شمشیر گردن زده میشدند و سنگسار میشدند این جور کارها جزو مجازاتهای اسلامی بوده است و تا به امروز نیز ادامه دارد.
شنبه 13 خرداد 1391 - 15:28
odin - انتورپن - بلژيك
mbm1350 - پاریس - فرانسه _ خوبه شما در فرانسه هستی و میگی رومیها گیوتین را ساختن!! شماها که حتا یه مقاله نخوندین (کتاب پیشکشتون) برای چی مینویسین و خودتون رو مسخره عالم و ادم میکنین؟. road master - دبی - امارات متحده عربی _ اولآ چرا هر چی از کثافتکاری این همسایه های وحشیمون مینویسن و چاپ میکنن شماها بهتون برمیخوره و با این استدلال خنده دار «که این مال قدیمه!» فوری به صورت مسئله اعتراض میکنید؟ اقا جان مگه همین پارسال سر اون زن بدبخت مالزی یا یکی از همین کشورهای اسیای شرقی رو نبریدن؟ کی این قانون مسخره قطع سر و عضو رو برداشتن که شما میگین اینا مال قدیمه؟ بابا جان این کشور هنوز قانون اساسی نداره، میگن ما قران داریم قانون اصلی و کلی اینجاست. بعد شما شفاعتشون رو میکنی؟
شنبه 13 خرداد 1391 - 16:04
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
فرزندان دزدان مدینه
شنبه 13 خرداد 1391 - 16:47
sabz melli - کاردیف - انگلستان
با درود واقعا برای کسانی که رای مثبت دادند متأسفم.
شنبه 13 خرداد 1391 - 16:53
truth-seeker - لندن - انگلستان
تمام مذاهب ساخته بشر بوده. وقتی سران هر مذهبی به قدرت برسند ظلم و ستم را پیشه میکنند برای بقأشان. کشورهایی که سران مذهبی قدرت را در اختیار دارند همواره قوانین بدوی و وحشیگری را اجرا کردهاند و هم چنان اجرا میکنند. انسان متمدن انسانیست که دست از تقلید بر میدارد و از عقل و خرد خود استفاده مطلوب مینماید.
شنبه 13 خرداد 1391 - 17:04
Ghooloo - آبادان - ایران
حالا اینها عرب، .. وحشی، سوال اینجاست که ما چه مونه دو دستی چسبیدیم به این دین عربها؟ رکورد اعدام در دنیا دست خودمونه! بابا یه ترانه میخونه حکم قتلشو صادر میکنند، در دینی که حتی تو مسائل شخصی مردم هم دخالت میکنه، حتی حق پوشیدن لباس دلخواه را به آدم نمیده، حالا هی برید بگید انرژی هستهای حق مسلم ماست! . بی خردی اسارت به دنبال دارد و خرد موجب آزادی و راهی است. حکیم فردوسی
شنبه 13 خرداد 1391 - 17:20
Dara va sara - پرت - استرالیا
چرا حرف مفت میزنید؟ در سوره نمیدونم چند مائده هست که دقیقا به این عمل از طرف خدا اشاره شده.:بزنید و قطع کنید انان را که اموال دیگران را یه دزدی میبرند"..حالا چرا تقصیر اعراب میندازین.این همان کتابی است که شما به ان قسم میخورین. این همان کتابی است که شما سر خاک مردگانتان میخوانید.این همان کتابی هست که سر سفره هفت سین و سر سفره عقدتان میگذارین. مسلمان ایرانی خبر از محتوای درون کتاب مقدس خود را ندارن .ولی با اولین انتقاد ،خونش به جوش میاید و کفن پوش میشود.
شنبه 13 خرداد 1391 - 16:54
babak khoramdin - لیورپول - انگلستان
بابا اینها ۱۰ تا محمد و ۲۰ تا قرآن هم بیاد باز هم ادام نمیشن اما عجیب که آمریکا هم از اینا پشتیبانی میکنه و حتا هیچ حرفی هم راجعبه حقوق بشر نمیزنه در عربستان خوب نتیجه اینه که حقوق بشر یعنی کشک اسلام اومد این وهشیی بی فرهنگ آدم بکنه ترکشش مملکته ما رو گرفت
شنبه 13 خرداد 1391 - 17:45
*هستی* - فارس-داراب - ایران
این دیوانه ها از دیدن این جور صحنه ها لذت میبرن. bahman7 - شیراز - هخامنش-حالت خوبه پس کشورایه دیگه چیکار میکنن که توشون دزد کم پیدا میشه نکنه اونا هم سر میبرن . در ضمن اگر عربا از سر بریدن میترسیدن دزدی نمی کردن که العان تا این همه نسل ادامه داشته باشه.
شنبه 13 خرداد 1391 - 17:56
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
*پسر شجاع* - تهران - ایران. پسر خوب کامنتهای شرم آور اسلامیون بی سواد را ببین افتخار کن که سرانجام با عقلانیت توانستی این سد موهومات و قوانین اشغال را در هم بریزی-به تو افتخار میکنم همین!
شنبه 13 خرداد 1391 - 18:37
mjrad - تبریز - ایران
خوب حالا طرفداران تمدن غربی چه میتوانند بگویند که همه غربی ها از این وحشی ها همیشه حمایت کرده اند و وقتی هم در ایران یک متجاوز به تعداد بسیاری از بچه های بیگناه تجاوز میکند و اعدامش میکنند هیاهوی غربی ها در می آید. من فکر میکنم هیچ تفاوتی بین وحشی های عرب و مدعیان حقوق بشر غربی وجود ندارد.
شنبه 13 خرداد 1391 - 19:59
Ghooloo - آبادان - ایران
*Fanoos* - ایران - ایران , sabz melli - کاردیف - انگلستان. برای دوستانی مثل شما که اطلاع ندارند.. مثبت دادن یا منفی دادن به این معنی نیست که شما با مطلب موافقید یا مخالفید! هر مطلبی که مثبت بیشتری بگیرد یعنی مطلب مهمیست و در قسمت "داغترین و پر بینندهترین مطالب" سایت قرار میگیرد .
شنبه 13 خرداد 1391 - 20:20
amir_mamusta - تهران - ایران
حیوونای وحشی
شنبه 13 خرداد 1391 - 20:35
yahya3212000 - برگن - نروژ
حیواناتی که به سران جمهوری اسـ... خوب درس کشتار دادند همین عربهای کثافت بودند!
شنبه 13 خرداد 1391 - 20:38
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
وحشی های بی سروپا، در سده بیستم و بیست و یکم اینگونه رسمی آدمکشی میکنند. اینها یک مشت بربر بیسواد و بی تمدن اند. ننگ بر اینها.
شنبه 13 خرداد 1391 - 21:33
kokex - فرانکفورت - آلمان
biparva - تهران - ایران. لعنت خدا بر کسانی که آیات قرآن را کامل بیان نمیکنند. که این افراد عذابی سخت دارند . آیه ۳۹ را که مکمل آیه ۳۸ می باشد را هم بخوانید ( سوره مائده ) :. فَمَن تَابَ مِن بَعْدِ ظُلْمِهِ وَأَصْلَحَ فَإِنَّ اللّهَ یَتُوبُ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ ﴿39﴾ . پس هر که بعد از ستمکردنش توبه کند و به صلاح آید خدا توبه او را مىپذیرد که خدا آمرزنده مهربان است (39) . . یعنی دزد توبه کنه مال دزدی رو پس بده توبه پذیرفته شده و حکمی در موردش انجام نمیشه. وای بر شما که به الله دروغ و تهمت می زنید . سبحان الله.
شنبه 13 خرداد 1391 - 22:15
KARKAS - اصفهان - ایران
سر شاهین نجفی رو همین طوری میخوان ببرن .........................................
شنبه 13 خرداد 1391 - 22:18
*پسر شجاع* - تهران - ایران
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا. خوبه که در حرفات گفتی در اسلام مسیحیت و یهود هم اینطور بود ..معلوم میشه که همه اینها سر و ته مثل هم هستن ..و اروپا زمانی نفس راحت کشید که دین رو کنار گذاشت و مردم سعی کردند خودشان عاقلانه فکر کنند ..در مورد زرتشت هم که گفتی . زرتشت دین نبود بلکه آیین زندگی درست بر اساس وجدان انسانها بود که شعارش پندار نیک گفتار نیک کردار نیک بود ..بنابراین هیچگاه درون آن خشونت وجود نداشت ..کوروش بر اساس این آیین منشور حقوق بشر نوشت ..اگر هم کسی رفتار خشونت آمیزی داشت ربطی به زرتشت نداشت ..بر خلاف دین اسلام که آشکارا طرفدارانش را در قرآن به کشتن قطع کردن دست و پا و اسیر گرفتن مخالفانش توصیه کرده ..
شنبه 13 خرداد 1391 - 22:35
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
Dara va sara - مگر نه اینکه همین دین و دستورهایش از سرزمین حجاز و از میان تازیان میاید؟ یک جوری حرف میزنید انگاری این دین از کره مریخ آمده! خوب همه اینها رسمهای اعراب بدوی بادیه نشین بوده و هست. در هیچ دین دیگری سر زدن و دست و پا بریدن و برده داری نیست. نکند اینها را هم بیگانگان نوشته و به زبان عربی چاپ کرده اند؟!!
شنبه 13 خرداد 1391 - 22:55
بابک خرم دین - تهران - ایران
این خدای اسلامه خیلی مفسد فی الرضی است .اعدام باید گردد .
شنبه 13 خرداد 1391 - 23:28
sarah1 - نیویورک - امریکا
اسلام یعنی این.. سنت پیام اور خون.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 00:15
feminism - لندن - انگلستان
در آیات شیطانی و کلام بتِ بزرگ کعبه آمده است : امر قِصاص حکم حیاتی است ؛ یعنی کُـشتن قاتل در برابر کُـشتن ؛ بریدن دست ضارب در برابر بریدن دست ؛ زبان در برابر قطع زبان ، و چشم در برابر چشم ازعالیترین دستورات قرآن است. افرادی که برای قصاص ِنوجوان 17 ساله ای که قاتل قلدر داداشی بود هلهله و ولولۀ شادیشان ، سایت را پـُر کرده بود ، حال آمده در اینجا نقش امام حسینشان را بازی میکنند و ناخن به صورت میکــِشند که ای وای این عمل چقدر وحشیانه است !!!!! هزار چهره های کــلّاش و دروغساز !!!!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 00:24
مسیحا - لندن - انگلیس
انسان بودن کاره بسیار مشکلیست که پایه و اساس آن باید با ایمانه واقعی به خوبیها و محبت باشد .ولی در اسلامی که از اول ظهورش از کشتار و شمشیرو قطعه اعضائ بدن بوده چه امتزری بیش از این خواهد داشی. هزاران ساله دیگر هم همینه اسلامه نبه محمدی از این قوانین لذت میبرند و کشتار برایشان تفریح است. ننگ بر خمینی که اگر امثاله آنها وجود نداشتند انسانها کم کم به راهه راست هدایت میشدند. لعنته خدا با روحش . انسان فقط با محبت و دوستی میتواند پیشرفت کند
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 00:30
feminism - لندن - انگلستان
*پسـر شجاع * سینا جان به تو میبالم و افتخار میکنم که نه تنها از احکام بربریت و وحشیگری این دینِ زائیده شده در غار حـِـرا ، آگاهی یافتی بلکه اکنون خود صدای رسائی شده ای برای بیان کردنِ حقایق و واقعیتهای تلخی که در احکام این دین ضدانسانی جاریست . همواره سرافراز و پیروز باشی.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 00:34
rezaghamkhar - سیدنی - استرالیا
عربها وقتی که به ایران حمله کردن از این جنایتها زیاد کردن با ملت ایران مخصوصا علی ابن ابی طالب اونوقت همین ادم مظهر مردونگی شده تو ایران حتی در روایات شیعه هست که سر دشمنشو برید..عزیزان برید سوره نسا ای ۲۴ رو بخونید میگه اگر یه مرد رو اسیر کردید حق دارید به زنش تجاوز کنید...سوره مائده ایه ۳۳ میگه دست و پا قطع کنید...دین اسلام از اول هم با شمشیر همه رو مسلمون کرد. یه تیکه سنگ گذاشتن وسط بیابون میگن این خونه خداست...اخه اصلا خدا تو اون جا میشه???...هر سال مسلمونها از سراسر دنیا میلیونها دلار میریزن تو جیب عربها که برن اون سنگ رو بپرستن و دورش بچرخن...خدا به ما رحم کنه...
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 00:58
biparva - تهران - ایران
دین اسلام جایی برای دفاع از خود باقی نگذشته است و مسلمانان از نظر جنایاتی که در جهان انجام دادند و میدهند برای جهانیان کاملا شناخته شده هستند!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 00:45
feminism - لندن - انگلستان
road master / چه میگویی که این وحشیگری مربوط به 60 سال پیش میباشد !!؟ عرب ستیزی چه صیغه ایست ؟!!! عربها خودشان با خودشان در ستیزند !!! اخبار وحشیگری عربها را در قرن 21 سال دنبال کن تا متوجه شوی در ماه دسامبر 2011 یک زن عربستانی را به جرم دعانویسی ، سحر و جادو ، با شمشیر گردن زدند !!!!!!! در ماه اکتبر همان سال زن دیگری به جرم قتل شوهرش گردن زده شد !!!!! 60 سال پیش به سر بی مغزشان بخورد الان را چه میگویی که هنوز از قوانین بربریت و ضدانسانی قصاص که در کلام خدایشان آمده ، پیروی میکنند. براستی که مخفی کنندگانِ حقیقت از دروغگویان خطرناک ترند !!!!!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 02:02
morgan123 - واشنگتن - امریکا
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا - اسمت جعلیست ، کشور محل زندگیت دروغ است و مطالبی که ذکر میکنی کذب است ! چه باقی ماند نمیدانم! اینها همان دروغهای اسلامیست که میگویند صواب دارد؟ یا بر اساس همان آیه است که میگوید هر چه در توان دارید بر علیه دشمن الله بکار ببرید؟!.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 02:47
morgan123 - واشنگتن - امریکا
road master - دبی- این سایت عرب ستیزی نمیکنه واقعیت را ذکر میکنه مطالب منفی اما حقیقی در مورد ایران و امریکا ووو هم وقتی باشه ذکر میکنه اما در مورد قدیمی بودن عکسها، درست است اما موضوع قدیمی نیست در یوتوب سرچ کن فیلم جدید قطع سر یک زن توسط همین عربهای مانتو سفید بر تن شمشیر بدست را در آن میبینی! نشان دادن عملی که این جماعت به آن افتخار میکنند عرب ستیزی است؟!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 02:56
morgan123 - واشنگتن - امریکا
Ghooloo- این رسم غلط را رواج نده و دیگران را گیج نکن موضوع منفی باید منفی بگیره و نه مثبت!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 03:02
odin - انتورپن - بلژيك
*پسر شجاع* - تهران - ایران _ فرار نیست که کسی به کسی نمره بده یا ایراد بنی اسرائیلی بگیره، اما الان که تصمیم گرفتی بجای تعصب و عادات دوران بچگی و اعتقادات اون دوران، مثل یک فرد بالغ و کسی که بر اساس مستندات و مشاهدات و مطالعه علمی، مطلبی رو بگه یا بنویسه، پس بهتره مستندتر و دقیقتر صحبت کنیم تا خلط مطلب و افسانه سرایی هم نکرده باشیم. بعد از حمله اعراب به ایران، در همان 250 سال اول دهها جنبش و قیام شکل گرفت که بخاطر عدم شناخت توحش و بدون لیمیت بودن اعراب تقریبآ همه انها شکست خوردن، استاد سیس، یعقوب، بابک و .. اونکه شما نوشتی با خون صورتش رو سرخ کرد، منصور حلاج بوده نه بابک خرمدین. برای دقیقتر درک کردن جنایات اعراب در ایران، تاریخ سیستان رو بخون خیلی کمک میکنه. اتفاقآ در ایران چاپ قدیمیش رو میتونی پیدا کنی البته از کتابفروش اشنا. بیگدار باب نزن.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 03:35
Dara va sara - پرت - استرالیا
arashbehdin.اتلانتا - امریکا..اینجور که معلوم هست جنابعالی ودیگر افرادی که ان بالا کامنت گذاشته اند . این قوانین را جزو فرهنگ عرب تلقی میکنید و نه دین مبین اسلام و قران؟؟البته از اینجور مسائل در دینهای دیگر به عنواین مختلف بوده( اتش زدن دگراندیشان در دوره رونسانس..و سنگ زدن زنان فاحشه در دین یهود)(داستان معروف عیسی و زن فاحشه).که بحث من در این نیست.بحث در این است که بسیاری از مسلمانان ایرانی چون جنابعالی، اینگونه قوانین را متعلق به فرهنگ عرب دانسته و دین و قران را جدا از اینگونه خشونتها تصور کرده و دست آخر این دین پر از خشم و کینه، جان سالم بدر برده و چهره پاک و آموزنده پیدا کرده.و دوباره کتاب آسمانی قران ،ارج و قرب خاصی در مابین افکار مسلمانان پیدا کرده.پاک کردن افکار ایرانیان از فرهنگ عرب کاری اسانی یست ولی زیر سئوال بردن کتاب اسمانی انها کاری بس مرگبار.در هر صورت.ان قانون در قران نوشته شده.و فرهنگ قابل تغیر است ولی قران غیر قابل تغیر.ما با اعراب جنگ نداریم. ما با قوانین الله مشکل داریم.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 04:08
كيومرث ازاد - لندن - انگليس
درود،،به سوی چه سرزمینی نماز میگذاری ؟؟..عکسها رو دیدی ،،با ایرانیها هم، چنین کردند تا به اسلام تغییر مذهب دهند،،م ه
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 04:39
Dara va sara - پرت - استرالیا
kokex - شده این الله شما یک حرف را صاف و پوست کنده زده باشه؟؟هر حرفی زده یک اگر و اما هم بهش اضافه کرده./دزدی نکنید. اگر و اما..دست قطع کنید. اگر و اما..نجاوز نکنید.اگر و اما..ادم نکشید اگر و اما.دروغ نگوئید اگر و اما.....خاک تو سر ان الله هی که قوانینش به اگر اما ختم میشود.....
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 04:52
bita tehrani - ونکوور - کانادا
۱) پسر شجاع مرسی.خوشحالم که کامنتهای شما را میخوانم.. ۲) و کسانیکه از اهل کتابى (یهودیان و مسیحیان) که به الله و روز آخرت ایمان ندارند و حرام داشته ی الله و پیامبرش را حرام نمىگیرند و دین حق نمىورزند، آن ها را بکشید (آنقدر بکشید که تسلیم شوند و باج و خراج بدهند به پیامبر اسلام) تا به دست خویش و با حقارت جزیه بپردازند.(توبه/۲۹ )... چرا الله دستور به کشتن مسیحیان و یهودیان و دیگر انسان هایی که به ادیان دیگر اعتقاد دارند می دهد، که باز هم خود شخص الله جواب را برای ما در کتاب پر محتوایش قرار داده است: و یهودیان مىگویند عزیر پسر الله و مسیحیان مىگویند مسیح پسر الله، این سخنى است که به زبان مىآورند و به سخن کافران پیشین تشبث مىجویند، الله (باید) آنها را بکشد که چگونه به بیراهه میروند. (توبه/۳۰).
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 06:44
bita tehrani - ونکوور - کانادا
ادامه...در اینجاست که الله مدینه،تبصره ای برای مسلمین قرار می دهد و به آن ها می گوید که ای مسلمین شما می توانید یهودیان و مسیحیان را نکشید، در صورتی که آن ها به شما جزیه (رشوه )پرداخت کنند. چه الله عادل و سخاوتمند و البته پول دوستی، چه دستورات به حق و به دور از خشونتی؟ اگر این دین الله آن چنان است که دکان داران آن در این۱۴۰۰ سال به ما فروخته اند، چرا با باج گرفتن به نام جزیه، کافران هم چنان می توانند به دین و آئین خود باقی بمانند؟!. واقعاً چه الله مهربان و دلسوزی، چه روح لطیفی دارد این الله و چقدر برای انسان ها که ادّعا می کند خوش آن ها را ساخته،ارزش و احترام قائل است، و چه گونه با گرفتن پول از کافران، آنان را هم چنان در کفر و گمراهی خود باز می دارد؟!!!!!!. سبحان الله!!!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 06:45
bita tehrani - ونکوور - کانادا
ادامه...الله دستورات بسیاری از این قبیل در قرآن دارد و راه و روش زندگی را به خوبی به مسلمانان آموخته است: اى کسانى که ایمان آوردهاید با کافرانى که مجاور شما هستند بجنگید و بکشیدشان و آنان باید در شما خشونت بیابند و بدانید که الله با متقیان است.(توبه/۱۲۳) ....کار الله همین است،کشتن و سرکوب کردن هر انسان آزاده ای که نمی خواهد زیر بار زور و خفّت برده شدن برای مسلمانان برود. از دید این الله قاتلان و کشندگان دیگر باوران، متقیان به شمار می آیند.سبحان الله!!!!!!!!!.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 06:49
ironword - ابوظبی - امارات
یا خودتون دزد هستید یا غیرت ندارید که از سرقت دفاع می کنید وقتی یکی سرقت می کند می تواند جان بی گناهی هم سرقت کند جطوری اجازه می دهید کسی عرق جندین سال کسی را بخورد !؟.ولی همه ما یک نوع دزد هستیم وقت طلای بعضی ها را با کامنت مزخرفتون می دزدیم. و همینطور بعضی مطالب این سایت.!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 08:10
ehsan.b1362 - تهران - ایران
مرده شور این عربهای وحش ببرند
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 08:20
agha_ehsan - تهران - ایران
morgan123 - واشنگتن - امریکا >> خدا شما را شفا بخشد بسی عاجل و مقوی!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 09:00
Mossadegh - لندن - انگلیس
تعجب من از اینست که چرا عده ای از (حیات وحش) اعراب در تعجبند!!!! هیچ تعجبی ندارد... مگر همینها نبودند که دختران خود را زنده بگور میکردند؟؟؟
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 09:21
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
برای تعدادی با سواد زیر صفر مینویسم.اولا زردشت یک آموزگار بود نه فرستادهٔ ی از بالا!!! در ضمن وقتی این مرد بزرگ گفت(((وای بر کسانی که شتر را با فریاد به کشتارگاهها میبرند به این مفهوم بود که با کشتن حیوانات نیز مخالف بوده!! و گویند بودا ی بزرگ تحت تأثیر او بود!!! باز چرند بنویسید که بتوانید مزوّرانه به روی خونینترین دین تاریخ بشر پرده بکشید!!!!!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 07:49
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
Dara va sara - اشتباه گرفتی، من مسلمان نیستم بنابراین کامنتت به من ربطی نداشت. باید همه چیز را درست دید، همه این دستورها از فرهنگ و رفتار عرب آنزمان گرفته شده و اصلا نمیتوان گفت اسلام چیزی جدا از عرب و رابطه های اجتماعی آنها بوده است. اعراب در سده های بیستم و بیست و یکم اینگونه ستیزه جو بوده و از کشتار همدیگر و دیگران ترسی ندارند، پس ببینید در چهارده سده پیش چه بوده اند. به باور من تازه اسلام دینی بوده برای عربهای آنزمان که کمی دست از ستیزه جویی و کشتار بردارند و به آنها کمی قانون و دستور آموخته است. برای نمونه آنها را از زنده به گور کردن دختران بازداشته و کشتن و جنگ را در ماههای ویژه ای حرام دانسته. من از اسلام پشتیبانی نمیکنم اما این دین برای عرب آنزمان کمی قانون آورد، هرچند که خود نیز دربرگیرنده همان رفتارها و آیین های آنزمان به گونه ای کمرنگ تر شده هست. جهان مدرن بر پایه دین نمیچرخد و این یک داستان شخصی است و دین باید از حکومت و دولت داری و دستورهای کشوری و ....دور بماند، آنگاه میتوان با اموزش مردم را از خرافه و آموزه های نادرست دور کرد.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 10:57
ali1111 - تهران - ایران
آیا ممکنه خارجیها بخواهند بر ما قضاوت کنند و بگن: عجمهای فلان فلان شده که مردهاشون نه تنها به زن بلکه به همدیگر هم تجاوز میکنند و اسید به هم میپاشند و دور هم جمع میشوند برای تماشای اعدام، مال هم را میخورند و اختلاس میکنند به زن هم نظر دارند و دائم از فرهنگ ۷۰۰۰ساله صحبت میکنند.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 10:38
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
...ادامه...میگویی که با عرب مشکل ندارید که با اسلام. اگر دلش را داری با عرب درباره دینشان سخن بگو و آنرا زیر پرسش ببر و بگو که الله را باور نداری، ببین چکار میکنند و چگونه سرت را میبرند. روشن است سر و کارت با عرب نیفتاده است. در ایران چنانچه کسی دین را به چالش بکشد شاید از سوی ملایان مجازات شود، اما مردم بیشترین کاری که بکنند برخورد کلامی است.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 11:30
ali1111 - تهران - ایران
یکی از مهمترین دستورات زرتشت: گفتار خوب، کردار خوب، رفتار خوب. ما اینجا تنها چیزی که از طرفداران این دین نیبینیم: گفتار خوب است که دائم دارند به همه بد و بیراه میگویند،رفتار که واقعاً باعث تاسف، کردارشون هم که معلومه احتیاج به توضیح نیست. شما اگر هم میخواهید کسی را به این دین جذب کنید یا آگاهی مردم را بالا ببرید، اول خود را اصلاح کنید چون اینگونه ملت زرتشت زده میشوند مانند من که اسلام زده شدم.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 11:47
kokex - فرانکفورت - آلمان
کسی که از این قرآن پند نگیرد از هیچ چیزی پند نخواهد گرفت الله همه چیز را به روشنی بیان میکند برای عاقلین. منکرین را چه پند بدهی چه ندهی برایشان یکسان است که برای آنها آتش همیشگی آماده کرده ایم (قرآن کریم). . سبحان الله. .
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 12:41
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
bita tehrani -- اfeminism . دوستان گرامی باور کنید در دوران پیش از شما بلو استار ها---مسلمان ایرانی--فاتح مرا روسپی خواندند تهدید به مرگم کردند-ولی هنگامیکه این پسر شجاع را میبینم حس میکنم---از سؤیی میتوان نقبی به سوی نور زد!!!!!!!! ..چون این سایت مورد حمله ی ارتش سایبریست--- از همه نوع از دانیال جاسوس رژیم در سوئد تا میرزاده از آلمان از ککس سنی-تا تعدادی خجالتی که حتا زیر نام ایران دوستی ---هیزم به آتش اسلام میافزایند!پیروز باشید.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 11:54
ali oslo - اسلو - نروژ
کیه که اون کارو میکنه و شب راحت میخوابه.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 13:00
morgan123 - واشنگتن - امریکا
odin - انتورپن - بلژیک- در کتاب حماسه بابک میخوانیم که بابک صورتش را با خون خود آغشته نمود وقتی از او پرسیده شد ای ملعون آتش پرست از چه روی چنین میکنی وی با خشم بانگ داد که چون خون از بدن برفت رنگ روخسار به زردی گراید چنین میکنم که چون تو ابله ای نگوید که بابک از ترس بود که رنگ چهرهش تغییر یافت! البته عیناً نه اما قریب به این مضمون در کتاب مذکور است.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 13:03
morgan123 - واشنگتن - امریکا
ali1111 - تهران - ایران - کامنتهای تو مصداق عوارض جانبی آزادی بیان است! اگر دوستان آگاه و با شعور آزادی بیان میخواهند امثال تو را هم باید تحمل کنند!.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 13:09
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
arashbehdin - اتلانتا - امریکا. دوست گرامی توضیحاتی در مورد کامنت شما!!!--اتفاقا -عربستان قبل از اسلام بسیار آزادتر از بعد از اسلام بود!!! زنده بگور کردن دختر رسم یک قبیله ی کوچک بود نه همه ی عربستان!!!!! ۱۷۰ بت در خانه ی کعبه بود که بزرگترینش الله بودو عبدالله!! پدر محمد قبل از اسلام...پیرو آن!بی هیچ نبردی که خدای من از تو برتر است!!!!! در دوران جاهلیت خدیجه بازرگان بود و خود محمد جوان را به همسری برگزید!!!! و قبل از اسلام در عربستان ۲ ماه راهزنی و قتل ممنوع بود که محمد در همین ۲ ماه حرام به قوم بانی قریضه تاخت و آنها را قتل عام کرد!!!!!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 13:40
Dara va sara - پرت - استرالیا
arashbehdin - اتلانتا - امریکا...تمام قوانینی که در ایران و کشورهای دیگر بنا شده . قوانین دست وپا قطع کردن آیا از روی قران میباشد یا از روی فرهنگ عرب؟حال من نمیدانم حرف حساب شما چیست..دوم . بهتر است که شما همان مسلمان بمانید که ابرویی هر چه غیر مسلمان را میبرید.زیرا تفکرات شما از روی یک بیسوادی خاصی و یا افکار پای منبری نشات گرفته.جهت اطلاع شما حضار پای منبری.عرض کنم.1-ماهای حرام خیلی قبل از اسلام بوده و در واقع این محمد بود که به این ماهها بی احترامی کرده.برای صیقل دادن افکار آخوندی شما. این محمد بود که در اخرین روز ماه محرم به کاروان ابوسفیان حمله کرده.(معروف به راهزنی نخلین) و اولین راهزنی ایشان بوده.که چهار ایه در اینمورد نازل شده./.وقتی میگویم پای منبری هستید یعنی همینکه طوطی وار افکار ملایان را تکرار میکنید.شما یک واقع تاریخی برای اثبات زنده به گور کردن دختران قبل از اسلام ، بفرمائید تا بنده ساکت شوم؟؟(اگر میل داشتید داستان ان را برایتان عنوان کنم).ویا اگر زنده به گور میکردند. این همه عرب از زیر خاک جوانه میزدند.(اگر سواد بکار نمیگیریدلاعقل عقل بکار ببرید).ادامه...م.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 13:58
Dara va sara - پرت - استرالیا
arashbehdin - اتلانتا - امریکا...دوم.نوشته اید .اسلام قانون اورد و اعراب دست از ستیزه جویی و کشتار بردارند.آقای غیر مسلمان آیا میدانی که محمد چقدر جنگ و کشتار به پا کرده .محمد موفق به ریشه کندن نسل یهود در مدینه شده.و خانواده ای نبوده که از دست محمد و علی داغ دار نباشند.حال میفرمائید دست از ستیزه جوی بردارند.میفرمائید. این دین برای اعراب قانون اورده؟(کاش که شما همان مسلمان میماندید)قبل اسلام. ترور اصلا معنی نداشت.(رجوع شود به ترورهای محمد).قبل از اسلام دو گروه جنگی ،مردانه مقابل هم قرار میگرفتن و جنگ میکردند.و این محمد بود که جمله معروف:الحرب و الدغل را آورد...به شما دو توصیه دارم.1- کمی به اطلاعات تاریخی خود در رابطه با اسلام به پردازید.2- سعی نکنید چهره اسلام را در پشت فرهنگ عرب مخفی کنید..و در رابطه با جمله من فکر کنید و بعد کامنت بگذارید..:ما با اعراب مشکل نداریم . ما با الله و اسلام عرب مشکل داریم:
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 14:00
Dara va sara - پرت - استرالیا
kokex - فرانکفورت - آلمان. ما که این الله شما را ملاقات نکردیم. ولی شما که با ایشان هم پیاله هستید. به ایشان عرض نمائید. که بنده حقیر در ب در دنبالشان هستم.و شاید در این دنیا توانست فرار کند و عمر ما را هدر دهد. ولی ان دنیا باید به من حساب پس دهد.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 14:33
pezhman - وين - اتريش
لطفا خدا را از لحاظ علمی به ما ثابت کنید. بعد این سخنان غیر متمدنانه را به این موجود کذائی ربط بدهید. دوران جاهلیت سپری و گذشته است. دوران علم و دانش فرا رسیده. خورشید در دریاچه لجن نمیرود..! سر جایش است کره زمین به دورش میگردد. اینقدر به گفتههای پوچ گذشتگان استناد نکنید.مثل منصور حلاج: انالحق بگویم. و گناه و خطای خود را گردن الله افسانهای نیندازیم.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 15:12
Ghooloo - آبادان - ایران
morgan123 - واشنگتن - امریکا. رسم غلط؟ شما درست و غلط را تعیین میکنید؟ حالا چرا این مطلب به نظر شما منفیِ ؟ پته عربها را با دین عقب افتادهشان به دستور الله مکه که روی آب پهن میشه به نظر شما منفیِ ؟ البته من متوجه شدم که اکثرا برداشتشون از این مثبت و منفی مثل شماست و به نظر من جنابعالی و خیلی دیگر از دوستان این مثبت و منفی را با رفراندوم آری یا خیر اشتباه گرفتند! اگر مطلبی مثبت بگیره تا مدتها در صفحه اصلی قابل مشاهده است ولی اگر مطلب منفی بگیره زود از دیده محو میشود و خیلی از کاربران شاید آنرا حتّی نبینند، یک سکه همیشه دو رو دارد آنروی سکه هم ببین، مثبت یعنی مطلب مهمه و منفی یعنی مطلب اهمیت چندانی نداره بهش فکر کن!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 14:44
kokex - فرانکفورت - آلمان
bita tehrani - ونکوور - کانادا. یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ ﴿123﴾ . اى کسانى که ایمان آوردهاید با کافرانى که مجاور شما هستند کارزار کنید و آنان باید در شما خشونت بیابند و بدانید که خدا با تقواپیشگان است (123) . لعنت خدا بر کسانی که به خدا دروغ میبندند و از قرآن کم یا به قرآن زیاد می کنند. در عربی و فارسی این آیه دقت کنید و جعل بیتا تهرانی رو هم ببینید. وای بر شما جاعلین که به خدا دروغ می بندید وای بر شما. . سبحان الله.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 15:58
hamed22 - اشتیان - ایران
وجدانا مطلب دیگه پیدا نکردید این چه مزخرفی به خورد جوونا میدید حال ادم ازوحشی گری بهم میخوره
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 17:15
kokex - فرانکفورت - آلمان
Dara va sara - پرت - استرالیا. . مطمئن باش اگر دنبال خالق یکتا هستی اون از تو غافل نیست و بدون اگر به سویش بری او بسویت خواهد آمد ۱۰۰ ٪
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 17:17
kokex - فرانکفورت - آلمان
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. اشتباه تو اینه که فکر میکنی من با همه حرفات مخالفم . اصلا اینطور نیست و من با تو در مورد مثلا نظام شاه ۹۵ ٪ هم عقیده هستم یا اینکه من نظام فعلی ایران رو ۱۰۰ ٪ قبول ندارم و مشروط در شرایط موجود به دلایل خاصی در چند ضمینه قبول دارم. یا همین فمینیسم ایرادی گرفت به اعتقاد شیعیان مثالی زد گفت طرف عطسه میکنه میگه صبر اومد و کلی از این ایراد ها که همه . ایرادهاش درست بود . و هر حرف منطقی و قانع کننده برام جالبه اما کسانی میان اینجا ترجمه فارسی قرآن با ۱۰۰۰ غلط رو میارن و میگن این یعنی کلام الله مثل همین بیتا تهرانی که از دید من بیسواد هستش. یا اینکه میگی اسلام دین اعراب هستش نه نه اینطور نیست . مسلمون بودن حسن صباح یک ایرانی که ضد اعراب میجنگید . مسلمون بودن یک ایرانی یک آلمانی اون رو عرب نمیکنه. من خیلی ضد عرب هستم اگر نمیدونی. و در مورد خودت میدونم که کشورت ایران رو دوست داری و اگر روش خودت رو کمی تغییر بدی بیشتر جاذبه داری تا دافعه. من قصد توهین به تو رو نداشته و ندارم تا وقتی توهینی به من نشه و من سنی یا شیعه نیستم.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 17:14
Ghooloo - آبادان - ایران
kokex - فرانکفورت - آلمان. این کلاسهای قرآن در فرانکفورت، کشور کفّار و منکرین رستگارت نمیکنه بیا برو تو خود مکه کلاس قرآن، ببین عربها اصلا آدم به حسابت میارند؟ حواست هم باشه یکوقت جاییتو نبرند! دستورات الله است دیگه ؛-)
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 14:58
Dara va sara - پرت - استرالیا
Mossadegh - لندن - انگلیس..دوست عزیز. غرض ایراد گرفتن از شما نیست. هدف ،حرکت و تفکر صحیح در مسیری سالم میباشد. ولو زیر سئوال بردن دین اسلام. فرموده اید که اعراب دختران خود را زنده بگور میکردند ؟آیا در این مورد شما سند تاریخی دارید که این قضیه را ثابت کند ؟ این در واقع حیله گری ملایان میباشد. که میخواهن وجود اسلام را با ارزش نشان دهند.وگرنه اعراب نه تنهابه هیچ وجه به این عمل دست نمیزد. بلکه بزرگی عشیره ، توسط دختر با زاد و ولد بسیار صورت میگرفت..از اینرو دختر ارزش بسیاری برای اعراب داشته است..خواهشن توجه زیادیی به بازگو کردن داستانهای پوچ ملایان داشته باشید.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 16:09
kokex - فرانکفورت - آلمان
Dara va sara - پرت - استرالیا. . سوره تکویر ۸۱ آیه ۷ تا ۱۰ رو بخون لطفا تا زنده ببینی الله به عرب جاهل در مورد زنده بگور کردن نوزادان دختر چی گفته.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 17:36
bita tehrani - ونکوور - کانادا
کوکو کاشف بفرما و بشین و ...!! یکی بیزحمت جایزه" ریش شپشی" را تقدیم کند! بقیه را چطور ماستمالی میفرمایید جناب استاد؟! سبحان الله!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 17:30
bita tehrani - ونکوور - کانادا
ARTEMIS-SW عزیز.وقتی آن آقا که اسمش را اردشیر گذاشته و یک نفس از جنایتکاری که خود را به بالا وصل میداند حمایت میکند،باید هم در ذهن زنجیر شده ش دنبال زنجیر برای وصل کردن هر حرفی به بالا باشد تا آنرا قبول کند!!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 17:34
bita tehrani - ونکوور - کانادا
من اینجا نیستم که باسوادی خودم را ثابت کنم.اون آقا بهرام ساندیس جوش سوادشو میزد.من اینجام که تعصب مسلمانان تند رو را نشان دهم وقتی که حرف منطقی حساب شده میزنم و جواب من اینست که بیسوادم،این فقط تعصب است و بس.و گرنه اگر کسی اهل تفکر باشد،روزی به حقیقت دست میابد(نمونه پسر شجاع )،و حقیقت قطعاً چیزی ماورأ تعصب کور اللاهیان تندرو است....به قول صمصام این دین جدید را که ارائه فرمودید،قران جدید را هم بنویسید،از شّر آیات شیطانی ش راحت شویم!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 18:56
ali1111 - تهران - ایران
مورگان۱۲۳ - واشنگتن - امریکا. عزیزم من هم اشتباه زیاد دارم ولی مذهبی یا سازمانی را رپرزنت و طرفداری نمیکنم. کلا عقایدم را میگم حالا درست یا غلط(اصلا پافشاری به درستی آن ندارم)ولی یک عده دارند طرفداری میکنند که باید از منفستو آن پیروی کنند. من یکی از دین بیزارم، حالا هر کدومش.
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 19:10
avang - هانوفر - المان
تاسف واژه کوچکی است برای این احمقها....
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 19:58
*پسر شجاع* - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک. 1)منصور حلاج بر دار زده شد ..ولی بابک خرمدین توسط خلیفه عباسی پس از آنکه دست و پایش قطع شد کشته شد ..قسمتی از سرگذشت مرگ بابک ..مراسم اعدام بابک با سروصدای بسیار زیاد با حضور شخص خلیفه برفراز سکوی مخصوصی که برای این کار دربیرون شهر تهیه شده بود، برگزار شد...برای آنکه همهی مردم بشنوند ....که اکنون دژخیم به بابک نزدیک میشود و دقایقی دیگر بابک اعدام خواهد شد، چندین جارچی در اطراف و اکناف با صدای بلند بانگ میزدند نَوَد نَوَد این اسمِ دژخیم بود و همه اورا میشناختند ...ابن الجوزی مینویسد که وقتی بابک را برای اعدام بردند خلیفه درکنارش نشست و به او گفت: تو که اینهمه استواری نشان میدادی اکنون خواهیم دید که طاقتت دربرابر مرگ چند است!..بابک گفت: خواهید دید...چون یک دست بابک را به شمشیر زدند، بابک با خونی که از بازویش فوران میکرد صورتش را رنگین کرد. خلیفه ازاوپرسید: چرا چنین کردی؟ بابک گفت: وقتی دستهایم را قطع کنند خونهای بدنم خارج میشود و چهرهام زرد میشود، و تو خواهی پنداشت که رنگ رویم از ترسِ مرگ زرد شده است. چهرهام را خونین کردم تا زردیش دیده نشود .
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 21:46
*پسر شجاع* - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک. 2)به این ترتیب دستها و پاهای بابک را بریدند . چون بابک برزمین درغلتید، خلیفه دستور داد شکمش را بدرد.. پس از ساعاتی که این حالت بربابک گذشت، دستور داد سرش را از تن جدا کند..پس ازآن چوبهی داری در میدان شهر سامرا افراشتند و لاشهی بابک را بردار زدند، و سرش را خلیفه به خراسان فرستاد ...آخرین گفتار بابک چنین بوده است :..تو ای معتصم خیال مکن که با کشتن من فریاد استقلال طلبی ایرانیان را خاموش خواهی کرد من لرزه ای بر ارکان حکومت عرب انداخته ام که دیر یا زود آن را سرنگون خواهد نمود ..تو اکنون که مرا تکه تکه میکنی هزاران بابک در شمال و شرق و غرب ایران ظهور خواهد کرد و قدرت پوشالی شما پاسداران جهل و ستم را از میان بر خواهد داشت !..این را بدان که ایرانی هرگز زیر بار زور و ستم نخواهد رفت و سلطه بیگانگان را تحمل نخواهد کرد من درسی به جوانان ایران داده ام که هرگز آنرا فراموش نخواهند کرد .
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 21:48
*پسر شجاع* - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. از لطف شما بسیار ممنونم ..مطمنم خیلی از اینها هم متوجه واقعیت هستند ولی شاید منافع آنها در این هست که فعلا حقیقت را انکار کنند ..ولی نتیجه ای که من به آن رسیدم این انقلاب و حکومت اسلامی شاید در نظر اول به ضرر ایران بود ولی به نظر من تبدیل به عامل خیلی موثری برای بازگشت مردم ایران به فرهنگ و تمدن ایران شد . نسل جوان ایران هر روز با سرعت بیشتری از فرهنگ و خرافات دینی فاصله میگره ..جالب اینجاست خود حکومت هم متوجه شده و سعی میکنه یک اسلام جدید ایرانی رو جایگزین اسلام قبلی کند !..حرفهای احمدی نژاد در این چند سال آخر در مورد مکتب ایرانی یا فرهنگ ایرانی بیشتر تلاش برای این منظور بوده ..گرچه هنوز عادتهای گذشته برقرار هست ..مثلا باز هم تعداد زیادی به مکه میرن ..ولی دیگر از آن اعتقاد و تعصب نسلهای قبلی خبری نیست ..
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 22:26
golly47 - فرانکفورت - المان
نتیجه اینکه ایرانیان را این امامها کشتند و گردن زدند و این آخوندا هم که میگن ما سید ... پیغمبریم از نسل این عربها هستند
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 22:02
*پسر شجاع* - تهران - ایران
feminism - لندن - انگلستان. از لطف دوباره شما بسیار ممنون هستم ..امیدوارم همواره شاد و موفق باشید ..
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 22:38
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
بیتا جان باور کن مدافعان ۲ نوع هستند یا مأمور ملا هستند و معذور!! و یا بی سواد و گریزان از مطالعه! من با اینکه به زردشت احترام میگذارم احترام من به عنوان آموزه ی اوست نه دین!! چرا که اکنون عصر حجر نیست و کودکستان!! که کسی بگوید دزدی جنایت انسانی نیست! متاسفانه زیر بنای این تحجر قسمتی به قبل از انقلا ب برمیگردد که نتنها روشنگری نبود پروپاگاند اسلامی ویروس جهل و جنون را زنده نگاه داشت!! و این شد اما به هر صورت کشوری بود که میتوانستی به نوعی رو به فراسو داشته باشی--افسوس!
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 22:40
*پسر شجاع* - تهران - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا. بیتا خانم از شما خیلی ممنونم. این راهیست که شروع شده و همه ما ایرانیها باید سعی کنیم واقعیتها رو به هم بگوییم ..با تجربه ای که من بدست آوردم این حکومت آخوند در این 30 سال بلایی به سر مردم ایران آورده که حالا خیلیها مجبور هستن واقعیتها رو قبول کنند .و کمی فکر کنند ...حالا بهترین فرصت برای بازگشت مردم ایران به فرهنگ و تمدن خودشان هست ..
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 22:47
*پسر شجاع* - تهران - ایران
feminism - لندن - انگلستان. کاملا مطالبی که در مورد قصاص و دستورهای خشونت آمیز در قرآن گفتید رو تایید میکنم ..متاسفانه خیلیها هنوز در ایران معنی فارسی قرآن رو نخواندن ..مثل تاکید قرآن بر کشتن مخالفان و اسیر گرفتن زنان ...یا داشتن کنیز و برده ..خیلیها حرفهای این آخوندهای حقه باز رو باور دارند که اسلام با برده داری مبارزه کرد!!..در حالیکه در قرآن آشکارا به داشتن برده و کنیز تایید شده . و امامان هم برده و کنیزهای زیادی داشتند ..
یکشنبه 14 خرداد 1391 - 22:54
دوست حق گو - لندن - انگلیس
اونوقت ما با تمدن چندین هزار ساله پیروی از دین کنیم هر دینی اگر انسان شرف و وجدان داشته باشه احتیاجی به دین نداره
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 01:52
kokex - فرانکفورت - آلمان
مشکل خیلیها اینجا اینه که خدا ستیز هستند و قاطی کردند و خدا رو = آخوند ، ولایت دروغین فقیه ، بسیج ، .... میدونند . کسی که قرآن فارسی رو میخونه مخصوصا ترجمه مهدی قمشه ایی که در ایران زیاده باید بدونه که این ترجمه ها پر از غلط هستند . و من نه از جهل شیعه رافضیان صفوی مشرک حمایت می کنم نه از سلفیان وهابی عربستانی طالبان . این ۲ گروه از خدا و قرآن دورند . یکی از کثیفترین حکومتها در عربستان و یکی در ایران هست هر ۲ از حکومت شورایی دورند و در هیج جای قرآن حرف از حکومت مطلقه فردی دیکتاتوری ایرانی یا عربستانی صحبتی نیست . البته بقیه کشورهای عربی هم همینند . آمریکا و انگلیس اولین عاملان ایجاد این حکومتها در مناطق مختلف دنیا بودند و در حفظشون کوشا . تا انسان تعصب رو کنار نذاره و تحقیق بیطرفانه نکنه به واقعییت نمیرسه . حدس و گمان و دید مغرضانه آدم رو به واقعیت نمیرسونه . به امید اینکه انسانها مستقل و بدون جهل و تعصب فکر کنند. جهل + تعصب = بزرگترین نکبت دروجود یک انسان . سبحان الله
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 06:54
Dionysos - پارسی - فرانسه
اسلام یعنی گردن زدن و اعدام و جزیه گرفتن و عربده کشیدن و برده داری. کاربرانی که سنگ پیشرفت اماراتیها رو به سینه می زدند ویدئوی برده داری در امارات رو دیدند؟ برده داری در سودان چطور؟ در عربستان سعودی چطور؟ هر جا اسلام پا گذاشت و قدرت گرفت نتیجه همین شد. به نظر من اولین وظیفه هر ایرانی خارج شده از اسلام این هست که اعضای خانواده اش رو از واقعیت اسلام و قرآن آگاه بکند. به نظر من این خودش یکی از راههای مبارزه با جمهوری فاشیست اسلامی ست که روی جهل و ناآگاهی مردم مسلمان ایران حساب می کنه.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 08:43
Dara va sara - پرت - استرالیا
kokex - فرانکفورت -..و اذا المودء وده و سئلت (8)بای ذنب قتلت(9)..و انگاه که از دختران زنده بگور پرسیده شود..که به کدام گناه کشته شدم.( در ایه اول از دختران پرسیده میشود و در ایه دوم بجای پاسخ گویی خود دختران دوباره سئوال میکنند).(کلمه المودء)به معنی زنده به گور کردن دختران.نه، دخترانی که رنده زیر خاک دفن شدن..اما داستان..قبیله بنی تمیم به پادشاه حیره باج و خراج میداده. و یک سال از دادن باج سر باز میزنند.پادشاه حیره به انها حمله میکند و زنان و کودکان را اسیر گرفته.بعد از مدتی واسطه به سوی پادشاه میفرستند و از او طلب دختران را میکنند.در ان مدت دختران با مردانی ازدواج کرده و صاحب فرزند بودند.دختران خود انتخاب کرده و هرکس میل داشت به قبیله برمیگردند، جزء یکی. دختر،قیس بن عاصم.که ایشان قسم خورد که اگر دختری بعد از ان به دنیا بیاورد ان را زنده بگور کند.این ماجرا چندی قبل از بعثت محمد تا به قدرت رسیدن ایشان اتفاق افتاده.ادامه .
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 03:57
Dara va sara - پرت - استرالیا
kokex - فرانکفورت...قبیله بنی تمیم بعد از مدتی نزد محمد برای بیعت با ایشان رفته. که افراد این قبیله ماجرای قسم قیس ابن عاصم را به او بازگو کردند.که این دو ایه انجا نازل شده.(گرفته شده از تاریخ تمدن اسلام چاپ دانشگاه تهران)وگرنه هیچ رویدادتاریخی دیگری در این مورد وجود ندارد.در هر صورت.انقدر محدودیت برای زنان در اسلام وضع شده.که فقط این افسانه زنده بگور کردن زنان میتوانست کفه دیگر ترازو را پر کند.و این داستان به نحو احسنت توسط ملایان بزگ نمایی شده.حال ، اگر این عمل زنده بگور کردن ،عمومی و دائم بود .چرا الله شما در باره این عمل زشت و وحشتناک زحمت کشیده و فقط دو آیه به خرج داده؟؟ ولی برای اطاعت و ترس از او تمام کنابش را سیاه کرده.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 04:00
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
ARTEMIS-SW - هم میهن گرامی من با اسلام موافق نیستم چون مسلمان نیستم. هرچند بر این باورم دینی که از میان و برای یک مشت آدم بدوی با تمدنی بسیار ابتدایی بیاید، دستورهایش هم مناسب همان جامعه خواهد بود. سخن من تنها همین بود. اعراب حجاز در گذشته پیش از اسلام نیز به راهزنی و دزدی و ادمکشی سرگرم بودند و حتی در دوران ساسانی بارها پادشاه ایران وادار شد نیرو بفرستد تا راهزنان را سرکوب کند. کشتار یهودیان و عربها بدست یکدیگر داستانی بیش از سه هزار ساله است. نخست یهودیان کنعانیان فلستین را سرکوب و آواره کردند، بعدها اعراب به آنها تاختند. سپس در دوران پادشاهی بابل یهودیان سرکوب و آواره شدندو .....کارهای محمد نیز دنباله همین جنگ و کینه میان اعراب و یهودیان بوده است. سخن کوتاه، اینها هیچکدام به فرهنگ و تاریخ ما مربوط نمیشود، همچنانکه میبینید اعراب در دوران کنونی نیز همچنان سرگرم کشتار و جنگ با یکدیگر هستند و بیشتر بر سر قدرت و نفوذ و پول و نژادپرستی است، نه دین.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:55
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
Dara va sara - ببین خیلی روشن بهت گفتم که مسلمان نیستم، هنوز ول کن نیستی و چپ و راست برچسب میزنی. من نه از ملا خوشم میاید نه از فرهنگ عربی و باورهایشان. اما نمیدانم آیا فهم این داستان این اندازه سخت است که محمد هم جزو اعراب بوده و بیشتر این قوانین و دستورها در میان عرب رایج بوده و او تنها شاخ و برگش را کم و زیاد کرده است؟!!! آیا فهمیدن اینکه این دین برای اعراب آنزمان اورده شده که در اتش جنگ و دزدی و کاروانزنی و کشتار یکدیگر میسوختند، دشوار است؟ چرا تلاش دارید از مردم عرب آنزمان تصویر انسانهایی مدرن نشان دهید که محمد انها را به عقب برگرداند؟ اینها هزاران سال است که توی سر و کله هم میزنند. شاید دست بریدن دزد کاروان در ان دوره چاره کارشان بوده. اما پرسش بنیادین این است: آیا این دین بدرد ایرانیان و دیگر مردم متمدن آنزمان میخورده است؟ و آیا دستورهای دینی آنزمان بدرد این دوران میخورد؟!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 10:47
feminism - لندن - انگلستان
*پسر شجاع * / سینا جان ضمن تشکر از تأئید مطالب من ، باید بگویم که در مورد مطالعات ایرانیان در خصوص قرآن دقیقا همین است که میگویی . یعنی ممکن است بسیاری از ایرانیان قران را بر سر بگذارنند و آن را با ضجه و ناله قرائت کنند ولی براستی اگر به آنها بگویی که در این کتاب به خشونت ، قصاص و زن ستیزی آشکارانه و واضح اشاره شده ، لبشان را گاز میگیرند و استغفرالله اشان فضا را پـُر میکند. البته نه فقط این بلکه شما و من را که این موضوع را عنوان میکنیم نیز خطاکار و گناهکار میدانند. سراسر ماه رمضان جزء به جزء آیات شیطانی را میخوانند ولی نمیدانند که اگر فقط در مورد چندین آیه دقت و تفکر عمیق بکار بندند ، خود نیز به این نتیجه خواهند رسید.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 13:06
77777 - تهران - ایران
بابا دست بردارید شما که خودتون از حامی هاى دولت سعودى هستین نفت باشه پول باشه گور پدر انسانیت و حقوق بشر
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 14:05
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
...ادامه...هر دین و مکتب و فلسفه ای در بستر یک جامعه پدید می آید و وابسته به فرهنگ و رفتار و آیین ها و آداب آن مردم و شرایط ان دوره ای است که مکتب فکری ساخته و پرداخته شده است. هردوی شرایط و دین یا مکتب فکری بر روی هم کنش دارند و نمیتوان یکی را سد در سد از دیگری ایزوله و جدا دانست. این به معنی این نیست که بگوییم ان مکتب یا دین یا هرچه نامش را بگذاریم درست و توجیه شدنی است و باید بدان باور داشت. در آنالیز کردن و ریشه یابی یک سیستم فکری یا دینی باید اندیشید که این دستورها و روشها و اندیشه ها از کجا می آیند و چرا؟ اینکه بیندیشیم خدایی ان بالا نشسته بوده و اینها را دیکته کرده کودکانه و ابتدایی است. اما اینکه انسانها بدانند این دستورها برای چه کسانی امده و چرا و در چه شرایطی، بسیار ساده تر میتوان اندیشید که آیا اصلا اینها به درد ما و جهان امروزین میخورند یا نه.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 14:11
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
درباره برده داری و کتک زدن برده های بدست اعراب، و اینکه این هم رسمی عربی است که وارد اسلام شده: در پیش از اسلام هم برده داری بوده است. نمونه دیگر: در دوران کنونی و در خانه های مسیحیان لبنان، کلفت های فیلیپینی و سیاه پوست و ... کار میکنند که هیچ مزدی نمیگیرند. گزارشی در سی ان ان امد که به اندازه ای بدرفتاری و کتک زدن و تجاوز به اینها زیاد است که این بدبختها از خانه ها در میروند به همین روی گروهی برای پشتیبانی و نگهداری این زنان نگونبخت درست کرده اند. آن هم از زن پسر قذافی که آب جوش بر سر و بدن کلفتشان ریخته بود و بارها در تی وی نشانش دادند. میبینید مسلمان و مسیحی، قرهنگ خشونت و کتک زنی و سنگدلی کمابیش در میانشان هست و شوربختانه این رفتارهای قرون وسطایی بدست ملایان مسلمان عرب تبار به کشورمان وارد شده است.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 14:34
feminism - لندن - انگلستان
ARTEMIS SW / آرتمیس جان از .... پراکنی ها و زوزه کشیدن های متعصبین اسلامی که بع بع کنان این دین خونریز را دنبال میکنند ،برای خود من نیز تجربه شده. ... که نام ایتالیایی ( رومانو ) را برای خود انتخاب کرده و درجۀ استاد دانشگاهی به خود میدهد ، رساله های پامنقلی مینویسد و سنگ سیاه کعبه و اسلام را به سینه میکوبد ولی از طرف دیگر برای منحرف کردن ذهن خواننده حکم ارتداد شاهین نجفی را زیر سؤال میبرد !!!!!! دیگری در استرالیا خود و خانواده اش را فدائی اسلام میداند و در کمال بی ادبی و ...سخنهایی که لیاقت خودش میباشد را به مخالفین اسلام میچسباند !!!!! از این آفتاب پرستان و مارمولکهایی که آخوندهای بدون شال به سر هستند ، انگشت شمارند ولی آنچه که انرژی دهنده است و باعث میشود که تو بار دیگر در مقابل اینها بایستی اینست که نوشته های کاربری چون * پسر شجاع * را میخوانی که خود به حقیقت رسیده و در مسیر آگاهی حرکت میکند. به نظر من بودن و نوشتن * پسر شجاع * در حال حاضر در این سایت بسیار ارزشمند و آگاهی دهنده است برای متعصبانی که پردۀ سیاه اسلام سراسر وجودشان را پوشانده. پیروز باشی.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 13:51
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
Dara va sara. برای اینکه هنوز پافشاری میکنی عرب خوب و نکو و پاک است و تنها اسلام بد! اینرا بدان که قانون چشم در برابر چشم و دست در برابر دست و ....از سوی حمورابی سامی برای نخستین بار آورده شد. پادشاه بابل داشت نسل یهودیان را بر میکند که کوروش رهایی شان داد. همین بنی تمیم که میدانم داستانشان را هم نمیدانی، خودشان را دوست پادشاهان ایران جا زده بوده و از راهها و نقشه ایران و روشهای نظامی سربازان ایران اگاه بودند، دلیل شماره یک برافتادن پادشاهی ساسانی بودند. همین ها از سر دورویی و کلک و نامردی، یکبار مسلمان شده و پس از مدتی از این برگشتند. حاکم عراق برای اینکه از شر اینها رها شود انها را به جنگ با ایران میفرستد و شوربختانه همین ها یکی از جنگهای نخستین را میبرند. اینرا میگویند از پشت خنجر زدن و دورویی. دیگر اینکه میگویی تاریخ پیش از اسلام را میدانی؟ یکی دو تا رفرنس معتبر غربی به ما نشان بده تا بدانیم آنجا چه خبر بوده. نکند خودت انجا بودی و تمدن و فرهنگشان را به چشم خودت دیده ای.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 14:25
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
از خوبی اعراب آنهم در دوران کنونی بگوییم، که صدام، که آدمی مذهبی نیز نبود، از روی تعصب و نژادپرستی عربی و کینه از ایرانیان، آن اندازه برای ایرانی و ایرانی شاخ و شانه کشید که اورا به جان کشور مان انداختند. دیگر اعراب نیز به جز یکی دو کشور، از سر نفرت از شیعه و ایرانی و ...به او تا توانستند کمک رساندند. چقدر تاریخ را زود فراموش میکنیم. ایرانی اگر بخواهد سکولار شده و راهش را بی اسلام برود، همین عربها دشمنش میشوند. اکنون که شیعه هستند، کافرند و باید کشته شوند، بیاد بیاورید فتوای مفتی وهابی را، پس اگر بی دین یا سکولار شوند، چه شود! اینها چشم دیدن شاه و آزادی هایش و سکولار بودنش را نداشتند و برخی شان به ملایان،که خود نیز عرب هستند، یاری رساندند تا حکومت اسلامی را پایه گذارند. بعدها که شیعه گری را دیدند، دوباره دشمن ایران شدند. بهتر است بگوییم ما با عرب کاری نداریم، اما آنها هستند که با ما مشکل دارند چوب لای چرخمان میگذارند. گویی ایرانیان که یکبار مسلمان شده اند، باید تا جهان برپاست به اینها باج بدهند و در برابرشان سر فرود اورند.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 15:01
kokex - فرانکفورت - آلمان
Dara va sara - پرت - استرالیا. معذرت میخوام اما داری چرت میگی دیگه. این سوره یعنی خط بطلان به این کار کثیف
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 16:11
bita tehrani - ونکوور - کانادا
جناب مگر شما نمیگید که نص قران ملّاک است؟ آیا برای فهمیدن آیات قرآن باید به عقل رجوع کرد یا به شخص؟!اصلا این الله چرا یک آیه بدون اما و اگر نتوانسته چاپ کند؟که من بیسواد! بفهمم چه گفته؟ شصت مدل تفسیر و توجیه برای چه؟اینکه در تقیه و بازی با معنی آیات باز باشد؟کاری که شخص شما اینجا انجام میدهی! شما اگر کامنتهای مرا میخوندی اینقدر مغلطه نمیکردی.من اتفاقا با معتقدان به خدا هیچ مشکلی ندارم.قبلا گفتم که درد من خدا باوری یا ناباوری نیست.نسبت دادن هر گونه جفنگ و حرف نامربوط به خدائی است که مثلا میپرستند. شما که برای کشتار کودکان سوری کامنت میزاری و آنرا توجیه میکنی و اخر کامنتت یک سبحان الله میذاری،الله خودت را بد نام میکنی.شما که ادعای احترام به زن را در جامعه اسلام داری و یک حرف محترمانه راجع به هیچ زنی اینجا درج نمیکنی،الله خودت را خراب میکنی...
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 19:28
bita tehrani - ونکوور - کانادا
ادامه...تعصبی در کار باشد از طرف شماست.همین که در قرآن محمد صاحب حقوق بسیار زیادی است(از زن گرفتنش تا بقیه) این یعنی چه؟ این پایه دیکتاتوری نیست؟ این که در قرآن زنان فقط به ابزار جنسی تعبیر شده اند،برایشان پول به عوض سکس پرداخت میشود،دیه و ارث نصف میبرد و مجازاتش تمام و کمال معلوم شده و هر هر جا که شویش بخواهد باید با او بیامیزد،توهین به زن نیست؟ اینکه مرد اجازه دارد کنیزان فراوان داشته باشد،برده داری به حساب نمیآید؟!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 19:29
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
arashbehdin - Dara va sara - دوستان خواهش میکنم این بحث را ادامه ندهید که آرزوی ارتش سایبری سایت است---که کسانیکه در بنیان هم عقیده هستند در فرعیات-بحث اصلی ناپدید شود!!!. feminism --مهربانم متاسفانه همه ی حرفهایت مبتنی بر حقیقت است! ولی حتا رهأیی یک نفر از دام این اهریمن ارزش نوشتن را دارد با همهً نامهربانیها و دشمنیها!.
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 20:42
kokex - فرانکفورت - آلمان
دوباره این بیسواد صحبت کرد
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 21:29
bita tehrani - ونکوور - کانادا
آفتاب آمد دلیل آفتاب!!
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 21:34
shahab46 - هانوفر - المان
خوشم آمد که خودتو با ملت ایران قاطی نکردی
سه شنبه 16 خرداد 1391 - 12:35
محسن237 - دبی - امارات
میخواستم در جواب اونی که نوشته لعت بر اسلام بگم لعنت بر زرتشت و اون داریوش شاه جنایتکار کثیفی که 3000 زن تو حرمسراش داشت و تو کتیبه اش نوشته کشتم سر بریدم
سه شنبه 16 خرداد 1391 - 16:16
bita tehrani - ونکوور - کانادا
محسن237 - دبی - امارات/ شما ..برو آیات قرانت را بخوان ببین که میگوتد میکشم!! به شما نیامده حرف از کوروش بزنی.خاموش باش.... ننگ و نفرین آبدی بر آنان که ملیت ما را در مقابل اعتقادات مردم قرار دادند و باعث شدند اینهمه نفرت به وجود بیاید.
سه شنبه 16 خرداد 1391 - 22:36
omide por jalal - لسانجلس - آمریکا
yeshua - سیرجان - درود بر شما! زیاد نگرانِ دروغهای " اردشیر " نباشید! شگردِ شیطان برای ضربه زدن به مسیحیت ، دروغ گفتن در مورد مسیحیت است چون در مسیح " هیچ چیز " ناااا عادلانه و ظالمانه و ضّد انسانی نیست بلکه مسیح خود خداوندِ عدالت ، محبت و بخشش است!
چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 04:46
kokex - فرانکفورت - آلمان
محسن237 - دبی - امارات. bita tehrani - ونکوور - کانادا. هر ۲ تاتون بیسوادید و از روی جهل و تعصب صحبت میکنید. محسن بدون که ایرانیان تنها قوم یکتا پرست بودند و خالق یکتا رو میپرستیدند بر خلاف عرب جاهل بت پرست که کعبه را با ۳۶۵ بت . به کثافت کشیده بودند و قرآن را به عربی فرستادیم تا اعراب جاهل بهانه نیارند و قرآن به زمان جاهلیت اعراب اشاره کرده. اعرابی که ایرانیان رو آتش پرست میخوانند جاهلند ایرنیان نور را مقدس میدانستند و قرآن نیز در وصف الله سبحان میفرماید :. الله نور السماوات و الارض . اما این خانم تهرانی هیچ چیزی از قرآن نمیدونه به جز چند ترجمه فارسی غلط اونهم ترجمه علمای شیعه رافضی صفوی. که امامان رو از پیامبر بالاتر و حتی در حد الله میدانند . قرآن کلام عرب جاهل نیست خود سوره۴۲ شوری در آیه ۵۲ میفرماید :. تو ( مخمد ) نمیدانستی کتاب و ایمان چیست ولی ما قرآن را نوری قراردادیم و هرکس از بندگانمان را بخواهیم بوسیله آن هدایت می کنیم. قرآن کلام الله سبحان و تعالی است همان خالق یکتا و نه کلام بشر چه عرب و چه غیر عرب پس تعقل کنید. سبحان الله . . .
چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 09:32
Dara va sara - پرت - استرالیا
kokex - فرانکفورت - آلمان..از مسلمانان میپرسند از کجا میدانید که محمد رسول خداست؟ میگویند چون خدا گفته./میپرسند خدا کجا گفته؟میگویند که، در قران گفته./میپرسند از کجا میدانید که قران کلام خداست؟میگویند که، چون محمد گفته.////حال خود حدیث مفسل بخوان از این محفل...
چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 14:55
kokex - فرانکفورت - آلمان
Dara va sara - پرت - استرالیا. 1. تو اگر از قرآن آشنایی داشتی می فهمیدی که این کلام خالق هستی میتونه باشه و لاغیر . چند مثال میزنم اگر تعصب نداشته باشی خواهی فهمید. آیه ۶ سوره زمر (سوره ۳۹ ) . ".. او شما را در رحم مادران تان مرحله پس از مرحله تاریکی های سه پوشش می آفریند ..." . سه پوشش تاریکی" ذکر شده در قران احتمالا به سه لایه . 1- جدار شکم . 2- جدار رحم . 3- جدار جفت و پرده جنینی توجه داشته است. " آنگاه، که او را به مانند قطره ای در جای امنی قرار دادیم ..." . این اظهار از سوره 23 (مومنون) آیه 13 است. قطره نطفه به عنوان (اسپرم یا اسپرماتوزن) تفسیر و تعبیر شده است. " .. سپس آن قطره را بصورت موجودی زالو مانند می سازیم ..." . این بیان از سوره 23 (مومنون) آیه 14 می باشد. واژه "علق" اشاره به زالو یا خون آشام دارد. . " .. سپس از حالت زالوچه مانند، چیزی شبیه تکه جویده شده می سازیم ..." . این نیز از سوره 23 (مومنون) آیه 14 می باشد. و ..... " .. سپس از این موجودی دیگر می سازیم" . . . . . . . . .
چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 17:01
kokex - فرانکفورت - آلمان
. Dara va sara - پرت - استرالیا. 2. " .. سپس از این موجودی دیگر می سازیم" . در ادامه سوره 23 (مومنون) آیه 14 آمده است: و...... " .. سپس از تکه ای شبیه گوشت جویده، بخشی به گونه ی بافت ویژه مشخص و بخشی هنوز ویژه نشده .. آفریدم ..." . این بخش سوره 22 (حج) آیه 5 به نظر میرسد اشاره به این نکته دارد و .... " .. ما مقرر میداریم هر که را خواسته باشیم تا مدتی معین در رحم بماند ..." . این بخش از سوره 22 (حج) آیه 5 به نظر میرسد اشاره به این معنا دارد که خدا تعیین میفرماید و ....... این فقط یک دلیل قرآنی و من دلایل زیادی در قرآن دیدم . آیا ۱۴۰۰ سال پیش عرب جاهل علم جنین شناسی داشته ؟ ضمنأ چند ساله که سونوگرافی و اشعه ایکس وجود داره ؟!!. این قرآن هدایتیست برای عاقلان. سبحان الله سبحان الله سبحان الله . . . . . .
چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 17:03
bita tehrani - ونکوور - کانادا
قدیما کوچه علی چپ بود،دیگه شده جهل مرکب پلاس مغلطه!
چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 18:34
*پسر شجاع* - تهران - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا. بیتا خانم کاملا با حرفهای شما در مورد آیه های قران و هزار جور تفسیرهای ضد و نقیض موافقم ..کاملا معناهای آیه ها معلوم هست که چی گفته ولی برای ماله کشی هزار جور تفسیر برای آنها نوشته میشه ..
پنجشنبه 18 خرداد 1391 - 00:20
bita tehrani - ونکوور - کانادا
*پسر شجاع* - تهران - ایران/ ممنون ازت دوست عزیز.موفق باشی.اون خانوم بعد از اسمم را هم نگی بهتره :)
پنجشنبه 18 خرداد 1391 - 01:36
tabesh20 - تهران - ایران
حالا به عربا کار ندارم . چرا آمریکارو نمیگید که نکبت ضرب چند ثانیه 100 ها هزار انسان بیگناه را با دو بمب پودر کرد .. عکس او آشغالای نازی رو هم بزارید
پنجشنبه 18 خرداد 1391 - 07:29
kokex - فرانکفورت - آلمان
ما اگر حتی قطعه ایی از آسمان را جلوی پایشان بی اندازیم این منکران باز پس میروند و انکار را ادامه میدهند و وقتی در خفت کامل به درون آتش جهنم انداخته میشوند سئوال میکنیم آیا این آتش نیز دروغ است آیا این آتش را هم منکرید ؟. بله این است سرنوشت منکرین. خداوند به کسی ظلم نمی کند اما این بندگان من هستند که به خودشان ظلم میکنند. اگر شماهمه یکباره کافر شوید بدانید الله از شما بی نیاز است و شما به خودتان خسارت وارد کرده اید. . سبحان الله سبحان الله سبحان الله
پنجشنبه 18 خرداد 1391 - 09:36
kokex - فرانکفورت - آلمان
منکران را فرقی ندارد چه هشدار بدهی چه ندهی گوشهایشان نمی شنوند چمهایشان نمی بینند و قلبی دارند که نرم نمی شود و غیر قابل هدایتند و خدا نیز اینها را در کفر و طغیانشان رها کرد تا روزی معلوم که آتش جهنم را نصیبشان کند. آتشی همیشگی خفتی جاودانی
پنجشنبه 18 خرداد 1391 - 10:41
