کاریکاتور جدید خانواده درگیر - احترام با طعم توسری

خانواده درگیر ۲۹۶ - احترام با طعم توسری

رأی دهید
Negah* - فرانکفورت - المان
خوب حالا آقایون بى جنبه براى تخلیه خود بجاى اینکه به فاحشه خانه بروند با یدک کشیدن اسلام این کارو رسمیش کردند وصیغه میکنند از یک ساعت تا هرچى که روحیه کثیفشون آروم شه ..
‌پنجشنبه 4 خرداد 1391 - 10:30
احسان شايسته - تهران - ایران
از روزی که اسلامیون در سی و سه سال پیش در ایران به قدرت رسیدند برای. تحقیر زن زادروز فاطمه دختر محمدبن عبدالله را برای روز زن گذاشتند و همه. تلاششان این بوده که این زن بیچاره و قابل ترحم الگوی زن ایرانی باشد که. البته از پیش از به قدرت رسیدن اسلامیون نیز این تلاش بود که اوجش تلاش. آخوند کت و شلواری یعنی علی شریعتی برای معرفی فاطمه به عنوان یک الگوی. خوب برای زن ایرانی است. همه عمر فاطمه 18 سال بوده که 9 سال در ازدواج با علی و زایش 4 فرزند. گذشته و با توجه به نوشته های معتبر تاریخی (نه چرندیات آخوندهای شیعه). او هیچ کار درخشانی در تاریخ نداشته. تنها جایی که در تاریخ اسلام از او. یاد شده اختلاف او با ابوبکر بر سر باغ فدک است (باغهایی که محمد آنها را. به زور از یهودیان برای نکشتنشان گرفت). شریعتی با افتخار یکی از کارهای درخشان فاطمه را تمیز کردن شمشیر خونین. علی می داند. این الگو و مدلی است که اسلامیون از زن می خواهند. موجودی حقیر که. همیشه زیر سلطه مرد باشد.
‌پنجشنبه 4 خرداد 1391 - 10:45
ParsaUK - منچستر - انگلستان
مشکل ضّد زنی‌ در ایران، از مزخرفات الله اکبر در سوره نسا و همینطور رفتار زشت و ناپسند شخص محمد در مقابل زنان بچه سالش، نشأت گرفته است. زن از نگاه اسلام ۱/۴ مرد و به عنوان غنأئم، صیغه یا کنیز بوده است. بنابراین متأسّفانه تا زمانی‌ که آموزشها اسلامی است، برخورد با زن حیوانی است.
‌پنجشنبه 4 خرداد 1391 - 10:52
pezhman - وين - اتريش
تقدیم به رهبر کهریزکی ها.... واعظان کین جلوه در محراب و منبر می کنند چـون بـه خلوت میروند آن کار دیگرمی کنند. مشـکلی دارم ز دانشـمند مجلس باز پرس تـوبه فـرمـایان چـرا خـود توبه کمتر می کنند ...
‌پنجشنبه 4 خرداد 1391 - 11:16
bita tehrani - ونکوور - کانادا
آخوندهای بی‌ عبا و عمامه هم همین نظر را دارند! فقط امیدوارم آقایانی که تحقیر زنان را محکوم می‌کنند،با خودشان هم صادق باشند و فقط شعار ندن.در زندگی‌ زناشویی‌شان با همسرشان چه برخوردی دارند؟ چون مشکل جامعه ایران از خانواده‌ها شروع میشود.همین دوستان دور و بر ما،آقایی با افتخار از تابو شکنی زنان میگفت،چنان آب و تاب که بیا و ببین.هفته بعد قرار بود با چند تا از خانوما بریم سینما و یه فیلم ببینیم و یک شب با هم شام بخوریم.این آقا اجازه نداد همسرش بیاید.حالا اون به خودشون مربوط بود،عملا توی جمع بهش گفت نه،نباید بری ! خیلی‌ عوضی‌ بازی در آورد.بیچاره خانومش خیلی‌ خجالت کشید.درد جامعه ایران اینها هستند،وگرنه سپاه و بسیج که واسه این کاراشون پول میگرن،آخوند جماعت هم که نانش توی این کار هست.
‌پنجشنبه 4 خرداد 1391 - 16:29
Evil son - اسلو - نروژ
حالا این خانوما که اینورن و نگران حقوق از دست رفته زنان در ایران هستند،،یه نگاه به اکثریت زنان خیانتکار و دختران ایرونی دورو بر خودتون بندازید، ما که نگاه می‌کنیم یا دخترا اینجا آخر هفته ‌ها یه پسر جدید مجانی‌(همون صیغه ایران) عوض میکنند ،،یا از مردی که با بدبختی از ایران آوردتش متارکه میکنند و باز هم دوست پسر‌های جون تر متعدد یا همون , هم خواب خودمون ،کسی‌ مخالف دوست پسر گرفتنشون نیست اما اینورم صیغه مرسوم اما از طرف خانمهای ایرونی که آباد کردند، اونم با کی‌؟ (خارجیهای در پیت نه آدم حسابی‌) (چهره زشت زنهای بی‌ جنبه ایرانی‌ زیر حجاب کثیف اسلام بهتره که معلوم نباشه)خدارو شکر گوشامون دراز نشده.
‌پنجشنبه 4 خرداد 1391 - 19:11
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
برام جالبه اینجور جا‌ها از آقایونی که به " مسیحیت " حمله میکنند بعد میگن " نه نه ما جیره خورِ خامنه‌ای نیستیم و با اسلام هم مخالفیم "!! خبری نیست! ! اونجا میان مثلا خودشون رو " دانشمند و روشنفکر "!!!! معرفی‌ میکنند ولی‌ اینجا " لال " میشوند! حالا اگه من بگم این بلاییست که اسلامِ خامنه‌ای و خمینی سرِ ایران آورده ، اون دوستان سر و کلشون پیدا میشه !
‌پنجشنبه 4 خرداد 1391 - 19:45
onsore ahriman - مارسی - فرانسه
یعنی فلسفه رو ترکوندی !!
‌پنجشنبه 4 خرداد 1391 - 21:25
bita tehrani - ونکوور - کانادا
evil son.. پسر شیطان،باز پدر گرامی تان به شما وحی فرمودند؟!! اول اینکه جنابعالی فرمودید چه ربطی‌ داشت؟! یکسری آدمها خیانتکارند.قرار است به واسطه آنها آدمهای دیگر از حق خودشون محروم بشن؟! دوم اینکه این اکثریت زنان خائن کجا هستند که فقط آدمایی مثل شما میبیندشون؟! کرم از خود درخت است.برو اول یک بابای دیگه واسه خودت پیدا کن،مواظب حرف زدنت هم باش،وقتی‌ میگی‌ اکثریت خائن،یعنی‌ خواهر و مادر و بانوان دیگر اقوام خودت هم هست! حالا یه دختری تو رو ول کرد با یکی‌ دیگه رفت,شما اخلاقتو خوب کن،یکی‌ بهتر میاد سراغت.
‌پنجشنبه 4 خرداد 1391 - 23:06
Evil son - اسلو - نروژ
زن ایرانی‌ به درد ایران زندگی‌ کردن میخوره،اینور بیان جنبه ندارند،چون با جّو اسلام و همیشه سرکوب شدن پاشون برسه، هضم آزادی براشون سنگینه و همه چیو زیر پا میذارن .
جمعه 5 خرداد 1391 - 05:38
bita tehrani - ونکوور - کانادا
مردای ایرانی‌ هم که همشون پسر پیغمبر هستن! کاری هم نداره ایران باشند یا خارج از ایران؟!! کاش چرت و پرت گفتن هم کنتور داشت.تو مشکلت چیز دیگه هست.مرد درست و حسابی نمیاد دائم به زنای دورو برش مزخرف تحویل بده.گفتم که برو اخلاقتو خوب کن.
جمعه 5 خرداد 1391 - 15:46
Evil son - اسلو - نروژ
خانم قبل از اینکه بیای خاطرات رو اینجا بنویسی‌ یه درصد هم احتمال بدی مردی که دوست نداره خانمش با شما به سینما یا هر جای دیگه بیاد به احتمال زیاد به شما اطمینان نداره نه به خانومش ،شاید شما هم جزو حداکثر زنهایی باشید که براتون توضیح دادم ،چرا دوست دارید دیگران رو محکوم کنید و خودتون رو پاک و سالم نشون بدید،،چشماتون رو باز کنید واقعیت تنوع طلبی زنها رو می‌بینید.ضمنا من هیچوقت ازدواج نکردم و از تجربیات دوستانم استفاده می‌کنم که تعدادشون خیلی‌ زیاده
جمعه 5 خرداد 1391 - 19:15
bita tehrani - ونکوور - کانادا
۱)شما که از درک مفهوم ‌یک پاراگراف معمولی‌ عاجزی ساکت باش از نوع خیلی‌ محکمش.افتاد؟! برو آقا کوچولوی عصبانی،یک دور دیگه بخون من چی‌ نوشتم،از هر کسی‌ هم که خواستی کمک بگیر،اشکال نداره!با اینهمه درایت و هوش معلومه که نمیتونی یک انسان را کنار خودت نگه داری،تنها هنرت تهمت زدن به دیگران است ۲) هر بیشتر دهن را باز می‌کنی،مغز کوچکت را بیشتر به نمایش میذاری،پس باز هم بگو. مثل خودت..باور می‌کنن! ۳) پسر کووو ندارد نشان از پدر،....۴) دیگه هم تا وقتی‌ از من عذر خواهی نکردی،خاموش باش ۵)اخلاقتو خوب کن
شنبه 6 خرداد 1391 - 00:09
Islam zoda - تورنتو - کانادا
مشکل فقط رژیم نیست، این طاعون اسلام است که در افکار همه رسوخ کرده. تا این لکه ننگ رو از خود پاک نکنند این زن آزاریها تمام نمیشه. البته خیلی‌ جرات می‌خواد...
شنبه 6 خرداد 1391 - 01:32
Evil son - اسلو - نروژ
اگر ۵۰ تا بند دیگه به صحبتهاتون اضافه کنید دلیل قانع کنندیی نمیشه برای خانمهائی ایرانی‌ که خارج از ایران زیر پرچم آزادی اصول انسانیت رو زیر پا میذارن و خیلی‌ راحت و با افراد چیپ مختلف و متنوع همون ارتباط ( صیغه ) رو برای فراموش کردن عقده ‌هایی‌ که اسلام براشون ایجاد کرده،متاسفم که شما مردهارو محکوم می‌کنید در صورتی‌ که زنهای ایرانی‌ آباد کردند،انقده نشین اخبار زن رو بخون،،یکم چشماتو به واقعیت باز کن.
شنبه 6 خرداد 1391 - 13:55
bita tehrani - ونکوور - کانادا
مژده مژده به برادران فرهیخته و پایبند به سنّت‌های ۱۴۰۰ سال پیش.. از این پس شعبه دوم خدمات ارشاد با چماق و چاقو و باتوم و فحش جهت خنک شدن جگر برادران پاک و معصوم اسلام در خارج از کشور به دست توانای برادران ارزشی و دلسوز به راه می‌افتد.از داوطلبین گرامی تقاضا میشود زور بازوی خود را جمع کرده و عقده‌های حقارت دوران کودکی خود را در راه ثواب خرج کرده و باعث شادی اسلامیون عزیز و تبلیغات فزاینده برای دین مبین شوند.لطفا زشت‌ترین عکس خود را همراه با کلیه وسائل ارشاد،شامل تیزی و چماق و پنجه بوکس به نمایندگی‌های معتبر ارائه نمایند...در اسلو برادر پسر ابلیس،فرانکفورت کوکو،سیدنی آقا بهروز و رفیقش....از شهر‌های دیگر اروپا نمایندگی فال میپذیریم....امضا : گشت ارشاد خواهران همیشه گناهکار،توسط برادران پسر پیغمبرررر!
یکشنبه 7 خرداد 1391 - 02:50
Evil son - اسلو - نروژ
چی‌ میگی‌ بیتا؟، تو هم یه چیزیت شده ها.
یکشنبه 7 خرداد 1391 - 12:59
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.