کاریکاتور جدید خانواده درگیر - خوراک روز با طعم بمب گوگلی

خانواده درگیر ۲۸۹ - خوراک روز با طعم بمب گوگلی

رأی دهید
majid63 - پاريس - فرانسه
خلیج همیشه فارس نگویید پارس. دو واژه پارسی‌ درست. لطفا. جهت آگاهی دوستان و احترام به کلمه پارس که همان فارس است, به دوستان. فارسی زبان خود اعلام نمایید که; سگ واق واق می‌کند نه پارس. این. ضربه‌ای بود که از تازیان خورده‌ایم که می‌خواستند ما پارسیان را خرد و. کوچک کنند که این لقب را به صدای سگان دادند. غذا در زبان عربی یعنی پس آب شتر یا همان ادرار(با پوزش فراوان) است که. این هم یکی دیگر از ضربه‌های تازیان هست که به هنگام خوردن شام یا ناهار. به ایرانیان شکست خورده می‌گفتند ، بگویید: غذا می‌خوریم. به جای کلمه غذا از خوراک استفاده نمائید. سپاس گذارم. خواهشمندم این دو مورد را به دوستان فارسی زبان خود گوش زد کنید. جهت. اطلاع بیشتر می‌توانید به لغت‌نامه دهخدا مراجعه نمایید
‌سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 - 14:10
bahram-g - آمرسفورت - هلند
کاریکاتور کش اپوزیسیون هم مثل خود اپوزیسیون در خدمت مصالح آمریکا و انگلیس است. بمب گوگلی نماد اعتراض ایرانیان است اما چون ترافیک اینترنت را مختل می‌‌کند و ممکن است به منافع آمریکا و انگلیس ضربه بزند در این کاریکاتور مسخره شده و در خدمت رژیم آخوندی تصویر شده. خانوم یا آقای کاریکاتوریست خیلی‌ عوضی‌ راه را می‌روید. ایران نامی‌ بزرگتر از آخوند و اسلام و شاه است و اینها روی ایران به زندگی‌ انگلی ادامه میدهند. حال اگر انگل از غذا خوردن ایران بهره می‌‌برد چاره‌ای نیست. به همین دلیل ما نمیتوانیم از منافع خود به وسیله اینترنت با بمب گوگلی استفاده نکنیم چون رژیم از آن بهره می‌‌برد. این رژیم کار خود آمریکا است و حالا که عوارض آن نصیبش شده به دست و پا افتاده. این طرف که واحد خدمت ساندیس عنوان شده آن طرف چی‌ دریافت می‌‌کنید؟
‌سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 - 15:02
saman ok - یزد - ایران
majid63 - پاریس - فرانسه. دوست عزیزم ممنون از این اطلاعاتی که دادی. من هم این جریان سگ رو شنیده بودم ولی این غذا رو نمیدونستم. اگه بازم از این مطالب بلدی و میدونی بیا اینجا و بگو یا بگو چه کتابایی در این مورد نوشته شده. 2باره مرسی از اینکه اطلاع دادی. پیروز باشی
‌سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 - 16:01
zhaabiz - پاریس - فرانسه
لطفا بیشتر در این مورد تحقیق کنید و کور کورانه از نوشته‌های دیگران که هیچ منبعی ندارند کپی‌ نکنید. در زبان عربی‌ غذا به همون معنایی به کار میره که در زبان ما. و پارس کردن سگ هم در. .زبان عربی‌ " نیبه" گفت می‌شه. پس لطفا برای ویرانه شدن فرهنگ ایرانی‌ دنبال دشمن خارجی‌ نگردید، که هر چه هست از ماست که بر ماست.
‌سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 - 17:48
zhaabiz - پاریس - فرانسه
لطفا بیشتر در این مورد تحقیق کنید و کور کورانه از نوشته‌های دیگران که هیچ منبعی ندارند کپی‌ نکنید. در زبان عربی‌ غذا به همون معنایی به کار میره که در زبان ما. و پارس کردن سگ هم در. .زبان عربی‌ "ینبح" گفت می‌شه. پس لطفا برای ویرانه شدن فرهنگ ایرانی‌ دنبال دشمن خارجی‌ نگردید، که هر چه هست از ماست که بر ماست.
‌سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 - 17:55
Dark Snow - منچستر - انگلستان
دوست عزیز این چیزهایی که می گید همه زاییده ی تخیل یک سری دوستان هموطن هست. عربها به پساب شتر غذا نمی گن!!!!! اونها هم به غذا غذا می گن. کاش یکم بیشتر تحقیق کنیم قبل از اینکه هرچیزی رو باور کنیم!
‌سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 - 18:32
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
majid63 - پاریس - فرانسه. . اگر قرار باشد واژگان غیر پارسی را پالایش کنیم دیگر چیزی از ادبیان و فرهنگ ایران نمی ماند. ایران هرچه دارد از فرهنگ ترکی و عربی-اسلامی دارد. برای نمونه در همین پیام شما چندین واژه عربی هست که خود نیز بی خبرید . واژه های عربی: (استفاده - فارسی - کلمه - لطفا - خلیج - لقب ) از واژگان عربی بهره میبرید تا بگویید خلیج پارس درست است. نتیجه اینکه همان فارس را بگویید بهتر است. زیرا شما فرد کم سوادی هستید که ادعای میهن پرستی دارید
‌سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 - 19:18
morgan123 - واشنگتن - امریکا
majid63 - پاریس - فرانسه- تذکر درستی بود ، سپاس.
‌چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391 - 03:15
morgan123 - واشنگتن - امریکا
تا حالا که صحبت از خاک ایران بود خبری از کفتارهای سایبری نبود در اینجا که ذکر جمهوری اسلامی شد باز بسیجی های خائن ظاهر شدند! از این بابت خوشحالم! شما در گروه ایران دوستان جا ندارید! اساسا برای شما امت اسلام مهم است و نه ملت ایران.
‌چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391 - 03:20
morgan123 - واشنگتن - امریکا
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا - پالایش زبان کاریست طولانی و مستمر اگر همت آن باشد و کسانی مثل تو دروغ زن که از قم کامنت میدهی و در اقلیت هستی خودت را قاتی با سوادها نکنی. امثال تو در طول تاریخ بودند که سرنوشت میهن ما را چنین کردند که هست. اما کاری که جمهوری اسلامی برای شناساندن اسلام ناب به مردم کرد قابل ستایش است این حکومت خواهد رفت و اسلام را هم با خودش خواهد برد چیزی که از اسلام باقی میماند تنها یک خاطره درد آور برای ملت است. و این بها در مقابل تجربه ای که تحصیل کرده ناچیز است برای همین آینده ایران عزیز ما روشن است هر چند موانع موجود است اما این موانع را میهن کهن در طول زمان خرد خواهد کرد. یادمان باشد سی سال برای رشد یک جامعه زمان طولانی نیست و آینده کشور ایران در سی سال یا حتا هزار سال آینده خلاصه نمیشود.مذهب در تمام دنیا رو به زوال است و زمان بسود مذاهب نیست. البته منظور از زمان یک روز یا دوسال نیست.
‌چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391 - 05:51
bahram-g - آمرسفورت - هلند
اردشیر.صفوی - فلوریدا...لطفا بفرمائید زبان و خط عربی‌ از کجا آمده اند تا روشن کنیم آیا فارسی تحت تاثیر آن بوده یا نه؟ عرب‌ها زبان و خط خود را از اقوام خاور میانه‌ای مخصوصا یهودی‌ها و ایرانی‌‌ها گرفته اند و کلمات موجود در بین یک قوم بسیار ضعیف مثل قوم عرب هیچ گاه مبدا آن قوم را نداشته. زبان و خط مردمان قدیم خاور میانه هم در تاثیر مستقیم امپراطوری چین و ایران که در مسیر جاده ابریشم بوده اند قرار داشته و البته ملت با سواد و تاجر یهود. اگر شما تحت تاثیر منابع تحقیقات جهت دار و گمراه کننده استعمار انگلیس در ۲۰۰ سال اخیر به باور هم وطن خود توهین می‌‌کنید و او را بی‌ سواد می‌‌پندارید باید عرض کنم که کمی تند رفته اید چون سواد خواندن کتاب‌های موجود نیست و امروزه سواد یا آگاهی‌ شامل خواندن منابع و تفکر و تحقیق دوباره می‌‌شود. اگر منابع آلمانی‌ را که بی‌ طرف هستند مطالعه کنید حتما دریچه جدیدی از واقعیت‌ها برای شما باز می‌‌شود. آن چیزی که پس از حمله عرب در ایران متداول شد مفاهیم رایج زمان بود نه چیز دیگر چون عرب‌ها فقط فرهنگ زیر شکم دارند و بس.
‌چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391 - 06:43
Dionysos - پارسی - فرانسه
bahram-g - «کاریکاتور کش اپوزیسیون هم مثل خود اپوزیسیون در خدمت مصالح آمریکا و انگلیس است» همین مصالح آمریکا و انگلیسه که تو و رژیم اسلامیت رو کشته!! «عرب‌ها فقط فرهنگ زیر شکم دارند» پس تو چرا دین محمد عرب و فرهنگ زیر شکم رو برگزیده ای؟!! دکترای کامپیوتر و دکترای فلسفه ادیان و صاحب تز دفاع نشده اختلاف یهودیت و اسلام!! صاحب افتخار سخنرانی و مصاحبه در دانشگاه و دانستن زبان لاتین!! خودتی!! اعراب خط خودشون رو از ایرانیها گرفتند؟!! اگه یک نگاه مختصر به فرهنگ زبانها انداخته بودی یا حتی ویکیپدیا، می دیدی که زبان و خط عربی هیچ ارتباطی به زبان و خط باستانی ایران ندارد. واحدهای درسی در رشته فلسفه ادیان چه بوده؟
‌چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391 - 11:03
Dionysos - پارسی - فرانسه
بهرام هاله نور انرژی شناس ، جمله ای به لاتین می نویسم، ابتدا این جمله رو ترجمه کن بعد زمان جمله رو مشخص کن و به زمان گذشته لاتین بنویسش. اگه نتونستی جواب این سوال و واحدهای درسی فلسفه ادیان رو بنویسی از رئیس سایبریت تقاضا کن برای ماموریت و مزدوری به سایت دیگه ای منتقلت کنند. . cras servus huic viro non jam erit
‌چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391 - 11:10
bahram-g - آمرسفورت - هلند
Dionysos - پارسی - فرانسه....آقا یا خانوم هوچی گر کلا من با شما بحثی‌ ندارم. هر چه می‌گویید صحیح است! اما فکر می‌کردم وقتی‌ در بحث با romano آن افتضاح را به بار آوردی و مسیحیت را با سکولاریسم یکسان دانستی و دوستان خودت تو را مسخره می‌‌کردند دیگر آفتابی نشوی!؟
‌چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391 - 16:27
marynaz - لندن - انگلستان
bahram چقدر بده که هم بی سوادی هم اینقدر ادعا داری!!!!!!!!!!!!!!1
‌چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391 - 17:22
areya - هامبورگ - آلمان
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا, دوست عزیز با سود ،میهن پرست ،فیلسوف ،می‌شه بگی‌ ایران چه چیزی از عرب جماعت و اسلام به جز وحشی گری و کینه وتجاوز قتل و...................داره،عرب جماعت جز خاک پهناوره سرزمین پارس بودن در زیر سلطه پادشاهی پارس،نفرین بر هندی زاده که ایران رو به
‌چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391 - 19:44
Dionysos - پارسی - فرانسه
bahram-g - آمرسفورت - هلند، تو فکر کردی خیلی زرنگی دکتر انرژی شناس!!! اون کسی که یکی بودن سکولاریسم و مسیحیت رو از جملات من برداشت کرده بود خودش اعتراف کرد که اشتباه کرده و درست ندیده. تو این وسط چیکاره ای؟!! منظورت از افتضاح تخته کردن کاسبی انرژی شناسی مزدوری تو و عرفان رومانو بود؟!! تا باشه از این افتضاحات باشه!! می خوای از زیر سوال و ترجمه جمله لاتین در بری؟ تو فکر نمی کردی اینجا کسی پیدا بشه که از زبان لاتین سر در بیاره؟ اگه یک ارزن شعور و شرف داشته باشی دیگه نباید بنویسی. بهت گفتم هر جایی ببینمت درس خوبی بهت می دم. از تز!!! اسلام و یهودیت که نتونستی دفاع کنی!! حالا بیا از همین مدرک زبان لاتینت دفاع کن بسیجی. شما مزدورهای سایبری از عقده و بیسوادی و نداشتن مدرک به هر ریسمان پوسیده ای چنگ می زنید تا کسی بهتون توجه کنه!! خوب من الان بهت توجه کردم، ترجمه جمله لاتین چی شد بیسواد هاله نور؟!!!
‌چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391 - 22:23
Dionysos - پارسی - فرانسه
bahram-g - انرژی شناس هاله نور، تنها کسی که بحث سکولاریسم و مسیحیت رو به لودگی و مسخره گی کشاند دانیال بود. دانیال دوست من نیست، دوست دوست تو بود بچه مسلمان!! بسیجی تو اینقدر بیسوادی که در کنار هم بودن رو به یکسان بودن تعبیر می کنی. بعد ادعای داشتن مدرک فلسفه ادیان و زبان لاتینت و دانشمند بودنت گوش همه رو آزار می ده. چراغ راه، پروشات، دکتر اورولوژی!! ادبیات و سواد تو شباهتی به یک آدم تحصیل کرده هم نداره چه برسه به یک دانشمند جهانی!! زبان ایرانی از خانواده زبانهای هند و اروپایی ست و با زبان عرب هم خانواده نیست. این رو یک دانش آموز دبیرستانی هم می دونه اما تو مدرک فلسفه ادیان رو سر و ته گرفتی
‌چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391 - 22:42
bahram-g - آمرسفورت - هلند
marynaz - لندن - انگلستان....مورد بی‌ سوادی را هم ذکر می‌‌کردید که جواب میگرفتید واگر نه شما متهم به هوچی گری و فحاشی هستید.
‌پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391 - 06:49
bahram-g - آمرسفورت - هلند
بخش ۱...در مورد هر بحث علمی‌ چندین گروه تحقیقاتی‌ شروع به بررسی می‌‌کنند، ولی‌ انتشار آن بستگی به مسائل سیاسی یا تجاری دارد و نه حقیقت محض! بطور مثال تحقیقات اخیر دانشگاهی انگلیس نشان داد که ژن ملت افغان یکسان است و آن‌ها از ۷ هزار سال پیش آنجا زندگی‌ می‌‌کرده اند. این نمونه یک گزارش دروغ است که دولت انگلیس آن را منتشر کرده، چون انگلیس از پیوستن مجدد افغانستان به ایران به دلیل ریشه مشترک نگران است و با این گزارش می‌خواهد به ملت افغانستان اعلام کند که شما خود ملتی با ریشه خاص هستید و دلیلی‌ ندارد به ریشه پارسی‌ خود توجه کنید. مدتی‌ قبل هم یک دانشمند ایرانی‌ ژنتیک علم کرد که همهٔ اقوام ایرانی‌ ژن و ریشه اقوام مشترک دارند و ژن عربی فقط در قسمت کوچکی از خوزستان منتشر شده، که این هم در خدمت رژیم آخوندی بود که به بعضی‌ اقوام بگوید دلیلی‌ برای تجزیه طلبی نیست. دولت‌ها میلیون‌ها دلار پول را صرف تحقیق نمی‌‌کنند که آن را در wikipedia بصورت مجانی‌ در خدمت شما قرار دهند. چیزی که شما در اینترنت پیدا می‌‌کنید با سطح حرفه‌ای و واقعی‌ علم بسیار فاصله دارد.
‌پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391 - 07:48
bahram-g - آمرسفورت - هلند
بخش ۲.. چیزی که شما در اینترنت پیدا می‌‌کنید با سطح حرفه‌ای و واقعی‌ علم بسیار فاصله دارد. شما فقط نظریه‌های اثبات نشده را شنیده اید و بعضی‌ از آن‌ها مشهور شده اند اما "واقعیت" ندارند. دولت‌ها و شرکت‌های چند ملیتی از نتایج واقعیی‌ تحقیقات در تجارت و اداره ملت‌ها استفاده می‌‌کنند. دانشمندان آلمانی‌ در مورد زبان و خط و ریشه‌هابه لحاظ علاقه به مسائل نژادی تحقیقات بسیار خاصی‌ انجام داده اند که نشان می‌‌دهد ریشه زبان و خط عرب چیزی نیست که انگلیس با پول عرب‌ها جا انداخته. در نهایت مهم نیست زبان و خط و ژن مردم ایران امروزی چه تغییراتی‌ کرده بلکه مهم این است که در گذر زمان به ترکیبی‌ مقاوم تبدیل شده و قابلیت پاسخ گویی به نیاز‌های جهان امروزی را دارد، پس باید بمانیم و از سرزمین خود که ریشه ماست دفاع کنیم.
‌پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391 - 07:49
bahram-g - آمرسفورت - هلند
بخش ۳.. تغییرات دینی و رژیمی‌ و تغییر از شاه به آخوند و غیره را اگر از درون نگاه کنید مصیبت هستند اما از دید تاریخی‌ ایرانیان با این تجربیات به بهترین تبدیل شده اند. ما تکنولوژی مدرن نداریم اما تکنولوژی در تعریف فقط غذای بیشتر و رفاه ایجاد می‌‌کند اما بقای تمدن را تضمین نمی‌‌کند. برای ایران نگران نباشید چون ما ضربه پذیر نیستیم. در بعد شخصی‌ اگر از تغییرات ضربه دیده اید با عصبیت جبران نمی‌‌شود.مشکل را در درون جستجو کنید. اگر بدانید که در چه جهانی‌ زندگی‌ می‌‌کنیم همین وقت نوشتن در این وب سایت را هم نخواهید گذاشت. موفق باشید.
‌پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391 - 07:49
Dionysos - پارسی - فرانسه
bahram-g - علم و تحقیق در محدوده دانش تجربی هستند و حقیقت محض کلمه ایست که در دانش تجربی جایی ندارد. دانشمند هاله نور همه اینهایی که گفتی ارتباط خط و زبان فارسی و عربی را ثابت نمی کند. منابعت در باره خط و زبان عربی کجاست؟ «تغییرات دینی و رژیمی از شاه به اخوند به بهترین تبدیل شده اند»!!! فقط یک دیوانه زنجیری تغییرات ایران به آخوندی رو بهترین ارزیابی می کنه و ایران رو ضربه ناپذیر!! البته مخ تعطیل شمابسیجی ها از هر نظر ضربه ناپذیره.واحدهای درسی فلسفه ادیان چه بود؟ ترجمه جمله لاتین چه شد؟! خیلی بیسواد و دروغگویی بهرام انرژی ناف شناس!!
‌پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391 - 09:50
erfan.ahora - تهران - ایران
bahram-g سال هاست که حرف ها و نطق های جنابعالی رو مببینم و بسیار برام جالبه که یک آدم انقدر از خودراضی و خودشیفته باشه .من حتی در یکی از نوشته های شما این جمله ی: (من از همه ی ایرانی ها با سواد ترم و سالهاست که دارم مطالعه و تحقیق میکنم) رو شنیدم، عزیز من در سالها تحقیقتون شما به این ضرب المثل برخوردید(درخت هرچه گربار تر سر به زیر تر) یا شمایی که در مورده فلسفه ادیان نیز ماهرید این جمله که از عارفان هست ، که میگوید :(آنکه را اسرار حق آموختند مهر کردند و دهانش دوختند) در آخر من در حدی نیستم که حتی از شما ایراد بگیرم اما سیاست جایی برای انسان هایی با این طرز تفکر را ندارد زیرا این انسانها بسیار شبلهت بالایی با گوسفندان کتاب مزرعه حیوانات دارند(اصلا قصد بی احترامی ندارم) و در ضمن به کسانی که با شما بحث میکنند توصیه ای دارم هیچ وقت ادب را فراموش نکنید (با تشکر)
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 15:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.