این «بن زیادی»‌های امارات را فقط باید برد استخر دیپلماتیک!- طنز علیرضا رضایی

سفیر سابق ایران در امارات در مصاحبه با روزنامه شرق به «بن زیادی»های امارات یادآوری کرد که یکی از «زوائد»شان در زمان شاه خودش را «خادم اعلیحضرت» می‌دانسته است. در اینجا ما ضمن توضیح اینکه ایران یک جائی است که با جمهوری اسلامی خیلی فرق دارد نامه‌ای به وزارت خارجه جمهوری اسلامی نوشتیم که آنرا بطور گشادسرانه اینجا منتشر می‌کنیم:
 


 

وزارت محترم انگشت در امور خارجه
 
 
با سلام و آرزوی انگشت‌های الهی، اینجانب بعنوان یکی از ملت غیور سابق شما و امت قهرمان‌پرور فعلی فرانسه از شما تقاضا می‌نماید که بجای زارتا و پورت و اعلام اینکه «امارات عددی نیست» و ایجاد «استان خلیج فارس» و سایر اقداماتی که باعث می‌شود همین پس‌فردا ده نفر را برای عذرخواهی به امارات بفرستید، بی‌زحمت اگر راست می‌گوئید بعنوان یک اقدام «ضرور» فوراً چهارتا دیپلمات گردن کلفت، آشنا به شنا در استخر و تایپ فارسی در زیر آب، به امارات اعزام بفرمائید تا در محل زیر آب تفاوت‌های ما و اماراتی‌ها را از همه جهت «عملاً» بهشان نشان بدهند.
 
 
شک نیست که به برکت اسلام عزیز اکنون تمام جهانیان و خصوصاً قدرت‌های زورگو فقط با یک اشاره‌ی «انگشت»، درجا به قدرت الهی ما در منطقه و سایر مناطق پی برده و اگر آدم باشند سر تعظیم فرود می‌آورند . استدعا دارم با این اقدام بجا و شایسته علاوه بر بستن دهان یاوه‌گویان که همواره با حفظ سمت شغل دوم ارکان نظام اسلامی می‌باشد، جاهای دیگرشان را نیز با انگشت مسدود بفرمائید تا دیگر کسی نیت شوم تعرض به ذره‌ای از خاک میهن اسلامی را در سر یا خصوصاً در ته نپروراند و اگر هم پروراند، با اقدامات قاطع دیپلماتیک خود، علاوه بر انگشت، کلاً تا مچ و اگر جواب نداد چه‌بسا تا آرنج با او رابطه‌ی دیپلماتیک برقرار بنمائید.
 
 
اینجانب یقین دارم که با اعزام دیپلمات‌های کار درست به شیخ نشین امارات و ارشاد نوباوگان کادیلاک سوار ایشان و خصوصاً آل و خاندان «بن زیادی» در آنجا، نامبردگان که تاکنون بخوبی با قدرت ما در زمین و هوا آشنا شده بودند، به طرز دردآوری با قدرت دریائی و علی‌الخصوص زیر دریائی ما نیز آشنا گردیده و علاوه بر طلب پوزش از ملت رشید ایران بخاطر حرف مفت درباره‌ی جزائر سه‌گانه، بلافاصله جهت انجام بخیه به هلال احمر اعزام می‌گردند. جا دارد تا شما دیپلمات‌های همیشه صحنه‌آفرین ایران اسلامی، با عنایت به شرایط حساس کنونی، یک‌بار دیگر و اینبار در جبهه‌ی فداکاری برای حفظ تمامیت ارضی کشور امام زمان، با ایثار و از خودگذشتگی و جان‌فشانی بی‌حد و حصری، انگشت اقتدار را بگذارید همانجائی که خدابیامرز می‌گذاشت!

رأی دهید
Royan - بوخوم - آلمان
البته منظور از تفاوت فرهنگی , تفاوت بین فرهنگ جمهوری اسلامی با سایر دنیا و منجمله ایرانیان است.
‌سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 02:44
fdsa60 - تهران - ایران
واقعا خنده دار بود مرسی
‌سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 03:41
irandoostamir - اصفهان - ایران
طنز بسیار بسیار زیبایی بود همه اش شایسته بود ولی ای کاش نام مبارک امام زمان را قاطی این بحث نمی کردید.کی گفته ایران کشور امام زمان است ؟ این همه کثافت کاری و دزدی و تقلب و دروغ را که شاهدیم بعد اسم این مملکت را میگذاریم کشور امام زمان - مردم باید عاقل و هشیار و قاضی باشند لاف زن خیلی زیاده
‌سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 04:31
shablizim - لندن - انگلیس
ایکاش منهم یک انگشت گذار بودم از بیانات امام مقوایی
‌سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 04:34
irandoostamir - اصفهان - ایران
حالا اگه حکومت اسلامیه چرا انگشت های اون آقای دیپلمات زبل را که انگشت تو ... دختر بچه های برزیلی کرده قطع نمی کنند. نکنه اختلاف فرهنگی مانع این کار میشه ؟ شاید هم فرو کردن انگشت در اعضاء بدن دختر بچه اجنبی چه از دبر باشد چه از قبل بلا اشکال است بشرط انکه مسلمان نباشد. خوب پس بابا بیچاره کار غیر شرعی انجام نداده .
‌سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 11:43
morgan123 - واشنگتن - امریکا
irandoostamir - اصفهان - ایران - ببینم تو از مقنی های اصفهانی مقیم جمکران نیستی؟ آخه معلومه با امام زمان دوستی و آشنایی کامل داری!.
‌چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 12:48
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.