کاریکاتور جدید خانواده درگیر - آرواره‌های بدتر از کوسه

خانواده درگیر۲۸۶ - آرواره‌های بدتر از کوسه

رأی دهید
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
آبرو برامون نگذاشتند .... بعد گشت ارشاد میندازن تو خیابونها دنبال مردم که مثل سگ پاچه بگیرند
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 22:08
iSam - لندن - انگلستان
دمت گرم. جالبه رژیم به نخاله هی غرق در توالتش میگه دیپلمات.
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 22:16
Ahoora Mazda - اکلند - نیو زیلند
بهرام ساندیس نظرت چی‌ هست؟؟؟؟
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 22:29
Ahoora Mazda - اکلند - نیو زیلند
مانا اتش می زنه به بساط این ساندیس خورهای تازی، دمت گرم مانا
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 22:33
مشتعل - استکهلم - سوئد
به این میگن فرهنگ اسلامی بابا بیچاره کاری نکرده تاریخ نشون میده دختر ۹ ساله ازدواج کرده چرا شلوغ می‌کنین
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 23:24
reza تورونتو - ترونتو - کانادا
جالب چرا این همه افتخار پشت سر هم نصیب جمهوری کثیف و جنایت کار حکومت مذهبی ایران می شود. برادران سفارتی و مزدوران حکومتی کجاین رفتین زیر عبای رهخرتون مخفی شودین اسلام وارد ابهای برزیل شوده و استخرهای ان کشور را با تفاوت فرهنکی به لجن کشیده . این شعار یادتون میاد در زمان نخست وزیری انصاری (خامنه ای کثافت ... بازم بکو نواره..... نوار مکر دست داره .....نوار مکر استخر میره . اسلام محمد داره چهره حقیقیشو نشون میده حال برین نماز میت جمهوری سرا پا لجن و منفور اسلامیتون را به پشاب نماز علی جلاد بخونید . فاتههههههه .
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 23:44
Dara va sara - پرت - استرالیا
البته این عمل پدوفیلی از زمانهای قدیم بوده و حضرت محمد(ص) رسول و فرستاده خداوند، نیز در انجام ان مهارت خاصی داشته.البته نتنها در رابطه با آیشه بلکه روایت و حدیث است که رسول اکرم(ص) ساعتها با پسر زیبا رویی از اهل مدینه در داخل چادر تنها بوده و دستور داده که هیچکس وارد چادر نشود.که گویی ان حضرت عنوان کرده که جبرائیل در کالبد ان جوان زیبارو نمایان میشود و با او به مشاجره میپردازد. این قبیل موضوعات جزو ارکان اسلام قرار گرفته بطوری که بسیاری از علمای اسلامی و مجتهدین در باره عمل لواط و حتی امیزش با حیوانات . مطلب نوشته اند...این مطالب انچنان در فرهنگ ایران اسلام زده جا گرفته که حتی در مراکز اموزشی و مذهبی (مساجد) و زندانها نیز تمرین و تکرار میشود. حال جهت اطلاع کاربران عزیز و سایت ایرانین یوکی. عرض کنم که این مسئله چیز جدیدی نیست و فقط شکل و شمایل و محل ان عوض شده.
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 01:23
anty mola - اربیل - عراق
نمره ٢٠ برای شما ،خسته نشی ..............
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 02:07
saman1 - تهران - ایران
باعث شگفتیه که با این همه تحریم آقایون موفق شدن اسلام رو حتی تا برزیل صادر کنن!!!!!!عجب اسلامیه کاش این ورژنشو تو ایران هم اجرا کنن.
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 03:53
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
Dara va sara - پرت - استرالیا:محمد از این کارها زیاد می‌‌کرد. بریه یک لحظه صورت همسر زید را "با وفا‌ترین همراهش" دید و به عربی‌ گفت "خدایا عجب خالقی". هرچه زید می‌‌خواست از زیرش در رود .نشد محمد او را با یک آیه‌ قرهانی وادار کرد که زید زن خود را طلاق دهد. البته برادران بسیج مثل همیشه طوری دیگر تفسیر می‌‌کنند. که زید خودش گفت. اگر پیامبر خدا نظرش به عیال ما افتاد. این زن بر ما حرام است. یا پدر عایشه که به پیامبر خدا گفت. با با فکر کن. دختر من فقط ۷ سال دادرد. محمد گفت شوخی با پیامبر خدا نمی‌‌شود. اگر مخالف سر و کارت با ازراهیل خدا بود. البته برادران بسیج می‌‌گویند. ۱۴ زنی‌ پیامبر خدا بریه این بود. که طوایف عرب را با هم آشتی‌ دهد. یعنی‌ صلح به وسیله ابزار زیر شکم . بعد ما حیران هستیم که چرا یاران حسین در برزیل زیر آبی می‌‌روند؟
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 12:25
Pesar Iran - بریزبن - استرالیا
این حرکت کجاش تعجب داره؟؟؟؟؟؟به قول سخنگوی وزارت خارجه حاصل تفاوت فرهنگی هستش،منتها فرهنگ عرب و اسلام....مگه خود محمد و علی این کاره نبودن؟؟؟؟؟پس جای تعجب نداره که.
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 13:29
fv007 - دوسلدورف - المان
من از آقای شباهنگ کوثر خواهش می‌کنم یک کاریکاتور دیگه هم در این رابطه بکشند،با این موضوع که دیپلو مات‌های جمهوری اسلامی با خانمهای سیاسی دست نمیدن ولی‌ زیر آب به دختر بچها دست میزنن.با تشکر...... آلمان‌دوسلدرف
یکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 14:48
DADA_ST - آمستردام - هلند
خوب تفاوت فرهنگی‌ یعنی‌ همین دیگه ، تو ایران کهریزک محل انجام این کارِ برزیل که کهریزک نداره تو استخر انجام می‌شه ، چه بسا که در محفل‌های سران جمهوری اسلامی از این حرکت‌های فرهنگی‌ به وفور صورت بگیرد و ملت بی‌ خبر از این حرکات فرهنگی‌ . فرهنگ غار ، فرهنگ چادر نشین عرب ، فرهنگ زندان ، فرهنگ کهریزکی ، فرهنگ استخری . فرهنگ بعدی کجاست ؟؟
دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 16:28
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.