کاریکاتور جدید خانواده درگیر - ناو اینترپرایز وارد می‌شود

خانواده درگیر۲۸۰ - ناو اینترپرایز وارد می‌شود

رأی دهید
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
مردم ایران فکر میکنند با حمله آمریکا به ایران دموکراسی به این کشور وارد میشه !‌ای داد و بیداد از این نادنیه این ملت که تمومی نداره !!! واسه ایران نقشه دارن افغانستانه دومی‌ در راهه ..IRAN ویران خواهد شد از ما گفتن بشینید نگاه کنید !
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 01:15
bita tehrani - ونکوور - کانادا
آقای عنکبوت شما و همفکراتون که گودرز را به شقایق ربط میدید و سیزده بدر را به یهودیان،و دائم بر آتش کینه به یهودیان(نه صهیونیست ها!) دامن میزنید ،چه فکری می‌کنید؟ شما دقیقاً چه میخواهید بگویید؟! نکند" پیام دایی جان ناپئول زنده است "را دارید؟!
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 02:51
DADA_ST - آمستردام - هلند
امیدوارم با اتحاد و همدلی مردم داخل و خارج از ایران در زیر یک پرچم موجبات سرنگونی دولت کثیف جمهوری اسلامی غیر ایرانی‌ باشیم ، که اگر غیراز این باشد با ورود نیروهای نظامی کشور‌های بیگانه . ایران هم همچون افغانستان و عراق خواهد شد .
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 02:14
bofekoor - هانوفر - آلمان
والاّ افغانستان بهتره ایران،بذار بشیم مثل افغانستان،حد اقل از زیر ننگِ این مغلهای عوضی‌ در بیایم،۱۰۰ رحمت به استعمار انگلیس
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 06:26
nima13591111 - تهران - ايران
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران. مردم ایران همچین فکری نمیکنن از مردم عادی گرفته تا روشنفکرش . شما هم بهتره با ادبیات بهتری صحبت کنید.
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 08:08
titan - ایران - ایران
اینم هر چی به ذهنش میاد میکشه اصلا به معنیش توجه نمی کنه. حالا اومدن ناو اینترپرایز شده همزمان با غرق شدن کشتی تایتانیک اما این کاریکاتور چه معنی ای میده من نمی دونم
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 06:52
arman-ms - لندن - انگلیس
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران دوست عزیز شاید جنگ بد و با تلفات بسیار باشد ولی اقتصاد افغانستان الان رو به پیشرفت هستش آنچنان که افغانستان نرخ پولش از ما بیشتر هستش پس درواقع میشود گفت که هرجا آمریکا رفته شاید اولش ویرانی باشه ولی بعدش آبادانی و شکوفایی به وجود خواهد آمد
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 06:53
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
ایران همین الانشم ویران هست، ولی‌ شما‌ها کورید ، نمی‌بینید! در ضمن این مردم نیستند که آرزوی حملهٔ آمریکا به ایران رو دارند، بلکه این وطن فروشان هستند که دوست دارند آمریکا به ایران حمله کنه تا بتونند هیاهو راه بیندازند و مظلوم نمایی کنند! واسه همین هم سعی‌ میکنند با ایجادِ بحران، آمریکا و اسرائیل رو تحریک کنند! مردمِ سبزِ ایران اتفاقا چون نتیجهٔ دخالتِ آمریکا در ایجادِ دموکراسی در ایران را دیدند ( رژیمِ اشغالیِ خمینی ) حاضر به دخالتِ نظامی و سیاسیِ آمریکا نیستند! اگه آمریکا دست از مماشات با رژیم را بردارد و به اپوزوسیون اعتماد کند، خودمان خامنه‌ای و سایر ساندیسیون را به کهریزک میفرستیم! خونی که در رگه ماست ، هدیه به ملتِ ماست! با تشکر!
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 03:29
love-iran - چابهار - ایران
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران. عزیزم یک سر به قسمت خبری همین سایت به اسم افغانستان هم ماهواره به فضا فرستاد بزن 95 درصد افراد این سایت افغانی هستن و اونجا خودشون تو نظر ها نوشتن پس نتیجه میگیریم کسی از حمله امریکا حمایت نمیکنه اون اون 200 تایی که این سایت هستن کل جمعیت کشور ما نیستن مشکل ما با حکومت هست و امریکا بزرگترین مشکل بعد حکومت واسه ما هست
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 09:24
kaveh tehranpour - لندن - انگلستان
قشنگ و معنادار.
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 09:31
kiarash2020 - تهران - ایران
وقتی از دست مردم کاری بر نمیاد ناچار این غده سرطانی رو باید با چاقو جراحی برداشت
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 11:14
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
بیتا تهرانی‌ - ونکوور - کانادا. یه عیسی پیدا شد و گفت : آن ماشیح که در تورات ذکر شده است منم ؛ که عده ای مسیحی شده آن را پذیرفتند و عده ای از یهودیان آن را نپذیرفتند و به اعتقاد خود حضرت مسیح را کشتند . و اکنون منتظر موعود و همان ماشیح هستند و مقدمه ی ظهور ماشیح را وقوع جنگی در هارمجدون یا آرماگدون ( واقع شده بین قدس و حیفا ، شمال غربی قدس ) بیان می کنند که پس از آن موعود ظهور و بر جهان سلطه پیدا خواهد کرد . در راستای این اعتقادات حرکتی به نام صهیونیسم مذهبی رخ داد که اغلب بوسیله ی عرفای یهودی بیان شده و به انتظار قائم " آرزوی بزرگ یهودیت " مربوط می شود و بر اساس این اصل در هنگام ظهور قائم در آخر زمان ، سلطنت خداوند " که تمام اقوام و قبایل زمین با او میثاق بسته اند "برای تمام بشریت تحقق خواهد یافت .میبینی‌ که همین تشیّع چقدر شبیه یهود ه ؟ هموطن‌های های سنی شیعه‌ گری رو به عنوان شاخه انحرافی به اسلام از سمته یهود میدونند .
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 12:57
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
bita tehrani - ونکوور - کانادا. ریشه ی کلمه صهیون در عبری از صَهُوِه است . صهوه به بر آمدگی پشت کمر اسب گفته می شود و چون کوهی که در جنوب غربی قدس واقع شده است به صهوه شباهت دارد این کوه را صهیون نامیدند . با ارتفاع تقریبی ۹۰۰ متر . بنا بر روایات ، داوود در دامنه آن سکنی داشته و آرامگاه او و سلیمان جنی و گروهی دیگر از انبیای بنی اسرائیل ، بر بالای آن واقع شده است و لذا برای یهودیان ، قداست و ارزش و اعتبار ویژه ای دارد . خدای یهود در تورات فصل اشعیا این سرزمین را به یهودیان وعده داده است . که یهودیان معتقدند فردی پیامبر گونه به نام ماشیح ( لغتی عبری به نام موعود) با نیروهای فراوان از این کوه ظهور می کند و یهودیان را بر جهان مسلط می کند ، جنگها پایان یافته و صلح جهان را در بر می گیرد.
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 12:52
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
یه نگاه دوباره به کامنتا بنداز
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 12:59
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
love-iran - چابهار - ایران. ها‌ها ها‌ها آره ۹۵ % که نه ولی‌ بعضی‌ افراد که میاند اینجا ایرانی نیستند فقط فارسی بلادن حرف بزنند ...طرف نشسته تو اروپا میگه پروردگارا دعا می‌کنم آمریکا بره بمب بندازه تو ایران ! اسم خودشم میذاره ایرانی و عشق وطن !!اون یکی‌ دیگه میگه ادبیاتتو درست کن !فکر میکنه وقتی‌ مردم باهاش صحبت میکنند باید یه پره قو بگیرن جلو دهنشون ! لول
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 13:25
lucina - تهران - ایران
ویرانی و بدبختیه از این بدتر منتظر ماست .اگه جنگ بشه از این هم بدبختر میشیم یه عده بیسواد نادان هستن که فکر میکنن با جنگ همه چی روبه راه میشه . واقعا فکر میکنین ایران این جنگ رو میبازه؟ خیر ، نه ایران کوتاه میاد نه خارجیها، و جنگی طولانی و نابود کننده راه میافته که فقط انسانهای بیگنه کشته میشن از الان دلم واسه اون کودکانی که ناجوانمردانه به خاطره یه مشت سیاستمدار احمق کشته میشن دلم میسوزه خداااا خودت به فریادمون برس.
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 18:48
bita tehrani - ونکوور - کانادا
مرسی‌ از توضیحت.هر چند که سوال من چیز دیگری بود.اینها را هر کسی‌ میتونه از توی اینترنت در بیاره. شما نشستی و دائم توی سر یهود میزنی و آب بر آسیاب جنگ طلبی ج.ا می‌ریزی،آنوقت دیگران را به مسخره جنگ طلب میخوانی‌؟! همه نکته همین بود
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 20:09
mamoti - کرج - ایران
من که از جمهوری اسلامی متنفرم ولی یه واقعیت تاریخی هست که البته همه میدونن. درزمان حمله عرب به ایران مردمان دوره ساسانی همین حس امروز مارو نسبت به حکومت داشتن نتیجه چی شده؟. نــــمانــیــم کـیـن بوم ویــران کنند. هــمــی غــارت از شــهـر ایران کنند. نـــــخوانـنـد بر ما کــــسـی آفــرین. چـــو ویـــران بود بوم ایـــران زمـــین. دریغ است ایران که ویـــران شـــود. کـــنــام پــلنــگان و شــیران شـــود. همه سربه سر تن به کشتن دهیم. از آن به که ایران به دشمن دهیم. چو ایـــران مبـــــاشد تــــن من مباد. در این مرز و بوم زنده یک تن مباد…
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 20:36
ekman - شیراز - ‫ایران
‫ناو مذکور وقت بازنشستگی و اوراق کردنش رسیده،چه بسا خودشان و یا اسراییلی ها ناو اینترپرایز را هدف قرار دهند و بگردن ایران بیندازند تا جنگ را شروع نمایند !!!
‌پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 21:56
ehsanusa - تهران - ایران
ایران افغانستان و عراق نیست. مردم ایران به برکت حکومت 50 ساله پهلوی به درجه ای از شعور و معرفت و سواد رسیدند که آخوندها نتوانستند تفکرات احمقانه 1400 سال پیش رو بهشون تحمیل کنند. الآن هم اگه میبینید آخوندا رو تحمل میکنند، به خاطر اینه که بر اساس شعور و عقلشون تشخیص دادن که با پنبه سر ببرند و نتیجه آن هم به زودی به ثمر میرسد. حمله امریکا به ایران میتونه مثل یه کاتالیست عمل کنه. مردم ایران آنقدر آدم فرهیخته و مدیر و مدبر دارن که براحتی میتونن کشور رو بعد از به درک واصل شدن آخوندا و رژیم ضد انسانیشون اداره کنند!!!
جمعه 25 فروردين 1391 - 01:05
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
bita tehrani - ونکوور - کانادا درود بر شما! اتفاقا چون این آقایان اطلاعاتشون را از همون اینترنت به دست میارن، همیشه دانسته‌هایشان ناقص است! سخنانِ شما به حق بود! در ضمن آقایانی که به لطفِ ساندیس خوری مجبور به ترکِ ایرانِ اشغالی نشده اند، عزیزانی را که به لطفِ حکومتِ قاتل و ضّدِ بشری مجبور به ترکِ وطن شده اند را زیرِ سوال نبرند که به قول آن مثل : چنین است رسم سرایِ درشت گهی پشت به زین و گهی زین به پشت! مثال سعید اسلامی یادتان نرود!
جمعه 25 فروردين 1391 - 10:18
anty mola - اربیل - عراق
مگر عراق چشه بیاید کوردستان عراق ببینید مردم در آزادی و رفاه دارند بسرمیبرند ،دموکراسی دارد در این کشور راه خودش را پیدا میکند ،اگر مشکلی هم هست زیر دست ایران و تروریستهای اسلامی است که نمیگذارند مردم عراق در اسایش زندگی کنند و بعد میگویند امریکا و دموکراسی به این کشور صدمه زده است همین خیلی ساده ،ایکاش کشورهای غربی ما را از دست جمهوری منحوس اسلامی رها میکردند بعد هر چه پیش اید خوش اید .....
جمعه 25 فروردين 1391 - 16:27
irandoostamir - اصفهان - ایران
من فکر میکنم هرحکومتی بجای این حکومت بیاد شرافت داره حتی اگه بدست امریکا این کار انجام بشه- لا اقل مردم این دو روز زندگیشون رو راحت زندگی کنند.افتخارر جمهوری اسلامی اینه که به آمریکا متکی نیست حالا این کدام مشکل زندگی مردم را حل کرده در عوض پول ملت داره میره برا کشورهای عربی فلسطین- لبنان- عراق- ویه مشت گدا گشنه های دنیارو داریم مواجب میدیم اونوقت قیمت ها در ایران هفتگی داره بالا میره. این یه جور وطن فروشی نیست ؟ پس دشمن کیه ؟ کجا داریم دنبال دشمن میگردیم ؟ حالا انرژی هسته ای کیلو چنده ؟ استقلال سیاسی کجاست ؟ این عمر پر ارزش ماست که داره در این بازار پر فریب به بطالت و رنج میگذره.
دوشنبه 28 فروردين 1391 - 04:39
irandoostamir - اصفهان - ایران
من فکر میکنم هرحکومتی بجای این حکومت بیاد شرافت داره حتی اگه بدست امریکا این کار انجام بشه- لا اقل مردم این دو روز زندگیشون رو راحت زندگی کنند.افتخارر جمهوری اسلامی اینه که به آمریکا متکی نیست حالا این کدام مشکل زندگی مردم را حل کرده در عوض پول ملت داره میره برا کشورهای عربی فلسطین- لبنان- عراق- ویه مشت گدا گشنه های دنیارو داریم مواجب میدیم اونوقت قیمت ها در ایران هفتگی داره بالا میره. این یه جور وطن فروشی نیست ؟ پس دشمن کیه ؟ کجا داریم دنبال دشمن میگردیم ؟ حالا انرژی هسته ای کیلو چنده ؟ استقلال سیاسی کجاست ؟ این عمر پر ارزش ماست که داره در این بازار پر فریب به بطالت و رنج میگذره.
دوشنبه 28 فروردين 1391 - 04:36
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.