کاریکاتور جدید خانواده درگیر - بوی مرگ اقتصاد اروپا

خانواده درگیر ۲۵۶ - بوی مرگ اقتصاد اروپا

رأی دهید
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
مملکت رفته به قهقرا . چند سال پیش ۵ تا سکّه به یکی‌ قرض دادم که اون موقع ۱۴۵۰۰۰ تومن پول هر سکّه میشد .. الان بهم میگه نمیتونم بهت ۵ تا پس بدم با کلی‌ خواهش تمنّا می‌خواد بهم ۲ تا سکّه بده و بس . لطفا اونایی که رفتا به این مرتیکهٔ کثافته رذل ری دادا بیان بگن چقدر از اوضاع اقتصاد ایشون راضی‌ هستن..
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 23:42
ghafas - مشهد - ایران
چه بلایی داره سر مردم بدبختمون میاد خدا ؟ الآن رفقای خارج کشوری آفرین و هوراشون بلند می شه اما تو رو خدا بچه ها فکر ما هم باشین .اوبامای گاوچرون الاغ ..داری ما رو بدبخت می کنی .چرا آخه چرا ؟ تو رو خدا این تحریمهای فلج کننده رو بردار .کم بدبختی داریم که حالا 4 قرونی هم که بیچاره مردم اسیرمون جمع کردند اونقدر کفاف نمی ده باهاش سالی ده سالی یه بار مسافرت خارج بریم ؟خوب الان ما با این ارز وحشتناک چه جوری سفر بریم ؟ با این طلا چه جوری زندگی کنیم ؟اصلا حواست به ما هست ؟ اونی که تو می خوای سر جاش بشونی که ارز دولتی داره کیفش رو می بره حقوق و پاداش و ...به دلار و یورو می بره ..خدا مرگت بده که از چشم من یکی حسابی افتادی
دوشنبه 3 بهمن 1390 - 23:58
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
دلار 2200 تومان. یوهوو! بهتر از این نمیشه!عجب اقتصاد شکوفایی داریم ما!!
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 01:56
mehr47 - تهران - ایران
بابابزرگ جات تو قلب ماست پائین برو نیستی. خودشون میرن
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 05:21
bita tehrani - ونکوور - کانادا
طفلی بابا بزرگ،طفلی مردم مظلوم ایران.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 06:09
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
۲۰
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 07:17
Benika - برن - سوئیس
هر چند با این تحریمهای وحشتناک در کنار دولت به مردمِ بی‌ گناه هم فشار میاد ولی‌ شاید این فاجعه اقتصادی یه راهی‌ باشه برای سرنگونیِ جمهوری اسلامی.واقعا تصور تحریمِ نفت و قیمتهای که دقیقه‌ای دارن به سو‌ی انفجار بالا می‌رن آدمو میترسونه،آای خمینی کجایی‌ که دوباره بگی‌ اقتصاد مالِ خر است؟امیدوارم که این بًن بست و فاجعه اقتصادی جمهوری اسلامی و به همونجا‌ای ببره که بنیانگذارش رفته
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 08:58
آوای آزاد - آنتورپن - بلژيك
ghafas - مشهد - ایران. عزیز دل‌ برادر.. قربون ایران و هر چه ایرانیه ،ایرانی‌ همیشه بهترینه ودوست داشتنی ترینه،این رو خود امریکاییها و اروپأیها نیز میدونن.قربون شکل ماهت،آمریکا در مقابل مردم قرار نداره،اگر میبینی‌ ایران رو تحریم کرده و داره این حلقه رو روز به روز تنگتر می‌کنه فقط می‌خواد رژیم تسلیم بشه .حاضرم قسم بخورم که اونها هم مثل ما آرزوشون اینه که این نظام به دست خود مردم سرنگون بشه .وگر نه همون اول به جای تحریمها جنگ و خونریزی رو آغاز میکرد.مثل کاری که تو افغانستان و عراق کرد.این تحریمها هم همه جنبه جرقه رو دارن .امیدوارم یکی‌ از این جرقه‌ها به فتیله بگیره و مردم داخل این رو درک کنن و بفهمن که الان وقت اون هست که برای سرنگونی نظام بلند بشن.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 08:48
Benika - برن - سوئیس
ghafasمشهد، به جای ناله و نفرین به اوباما آیا فکر کردی دلیل اصلی‌ این تحریمها و بدبختیها چه اقتصادی چه سیاسی و غیره رئیس جمهورو رهبر هیچ کشور دیگه‌ای نیست به جز رئیس جمهورو رهبرو سرانِ خود ایران، چرا همه باید در مقابل جمهوری اسلامی کوتاه بیان خوب یه ذره هم اونها به بقیه مردم چه ایرانی‌ چه غیر ایرانی‌ احترام بزارن، دیکتاتوری نکنن تا این بلاها سرشون نیاد.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 09:04
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
***جهاد اقتصادی*** از سخنان ... علی‌ سگ دست.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 09:36
alexander2ab - شلفتیو - سوئد
قفس - مشهد - ایران .. مقصّر آمریکا نیست یا هیچ کشور غربی دیگه. در وحلهٔ اول این ما هستیم که چنین رژیمی رو قبول کردیم. دوم این رژیم نه جمهوری و نه ایرانی‌ هستش که به جای استفاده از علم و دانش روز هکمتدری کنه تنها چیزی که براش مهمه اسلام ارتجاعی هست. از ماست که بر ماست.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 10:41
Ahmad1345 - گوتنبرگ - سوئد
حرف تو را درک می‌کنم، آن کسی‌ که در خارج از کشور شادی می‌کنه، من هموطن خودم نمیدانم. مردم ایران درد کشیده هستند و تحریمهای آمریکا هم فشار رو برایشان چند برابر می‌کند. ولی‌ این را هم به یاد داشته باش که ملاهای ایران هیچ راه منطقی باقی نگذاشتند.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 10:51
zpirooz - آخن - آلمان
جدب امسال سال حهاد افتصادی بود
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 12:13
iranbedooneakhoond - آزاد - ایران
مملکت گل و بلبل امام زمانی!
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 12:23
Azadikhah - تكسل - هلند
خیلی‌ عالی‌ و جالب.قابل توجه طرفداران حکومت ایران در این سایت که به هر شکلی‌ از این حکومت دفاع میکنند این کاریکاتور جواب شماهاست
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 12:52
setareh70 - تهران - ایران
بیائیم همه با هم برای ایرانی‌ آزاد و آباد آرزو کنیم... چه آنهایی که در خارج از ایران زندگی‌ می‌کنند چه آنهایی که در داخل.. به امید سرنگونی این حکومت کثیف آخوندی.. من که خودم هر شب دارم کابوس جنگ رو میبینم...
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 13:51
afshin71741 - تهران - ایران
تو این سی سال فهمیدم که آمریکا و اروپا فقط و فقط با مردم ایران دشمنی دارند. با فرهنگ ما دشمن هستند. میگی نه برو فیلم 300 رو ببین. بمبهای شیمیایی که هنوزم آثارش دیده میشه به صدام داده شد تا علیه ملت ایران استفاده بشن. قطعات هواپیماهای مسافر بری به ایران داده نشد تا مردمی که سوار میشن رو به کشتن بده. نه ساده لوحان و خیانتکارانی که فکر میکنین که آمریکا و اروپا دوست ما هستند شما اشتباه میکنین. ما بسیجیها و بچه شیعه های دلیر تا آخرین نفس جلوی اربابان شما می ایستیم و اسلام رو به جهان مسلط میکنیم شما چمدون به دستان هم فکر جایی غیر از ایران رو بکنین که دیگه اینجا ریشه ای ندارین.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 14:15
Royan - بوخوم - آلمان
afshin71741 - تهران - ایران /تو فعلا کاسه گدا ایتو دستت گرفتی داری صدقه آخوند هارو می‌خوری که از آنها رفع بالا بشود ، آدم، صدقه خوری مثل تو از این حرفه می‌زنه ،ghafas - مشهد - ایران/ doste عزیز طاقت بیار چند ماه سختی بکش ، ولی‌ بدون خون ریزی و جنگ آزاد بشو الان هر کاری اروپا و آمریکا می‌کنند به نفع ایران است اگر ملت هم همکاری کنند, چرا نشستی که اوباما آخوند هارا بیرون کنه اوباما راه را داره هموار می‌کنه.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 16:15
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
فیلم ۳۰۰ به تو چه مربوط. جنگ یونان با خشاریشا بود. شما از چه زمانی دفاع از شاهان ایرانی‌ می‌‌کنید. توی حوزه علمیهٔ اینفورمیشن عوضی‌ به شما دا دادند. پادشاه هخامنشی بود. نه امام حسین در جنگ ۳۰۰ نفر.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 17:28
Ahmad1345 - گوتنبرگ - سوئد
afshin71741 - تهران - ایران - باز شماها افتادین به مزخرف گفتن؟ "بچه شیعه‌های دلیر" اگر راست میگید چرا افتادید به جان مردمه بیدفاع؟ چرا با "بی‌حجاب" و عروسک باربی میجنگید؟ چرا زندانی دست بسته را میزنید و میکشید؟ این نمایش همهٔ "دلیری" شما‌ها است! رهبر بی‌ شرفتان داشت در میرفت! آمریکا در خلیج فارس است بفرمایید "دلیری" کنید! واقعا آدم از این همه حماقت حالش به هم می‌خورد!
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 16:38
roozbeh - بن - آلمان
واقعا فکر نمیکنید که همه این مشکلات به خاطر بی‌ لیاقتی مسئولین جمهوری اسلامی باشه؟. اوباما و بقیه با ما پدر کشتگی ندارن، این همه تقصیر اخونداس که با هیچکس سر سازگاری ندارن!! . اگر جمهوری اسلامی راه درست رو پیش بگیره کسی‌ ایران رو تحریم نمیکنه، درست نیست؟
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 18:14
iranbedooneakhoond - آزاد - ایران
اینکه کشورها به فکر منافع خودشون هستند کاملا درست است اما آیا این آخوندها به فکر ایران هستند؟ اصلا اونا خودشون ایرانی می دونن یا باقیمانده همون عربها که سالها پیش به ایران حمله کردند و همچنان مشغول غارت نفت و فرهنگ ایران و ایرانی هستند؟ afshin 71741 مزدور!
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 19:26
mohsen_raja - تهران - ایران
afshin71741 - تهران - ایران// مگه شما فکرم می‌کنید که چیزی رو بفهمید؟!دشمن ملت ایران بعد از .. نظام نکبت‌بارتون، شما خل و چل‌ها بسیجی هستید. حالا هم شما نمی‌خواد زیاد غیرتی بشی و برا آمریکا و اروپا خط ونشون بکشی فعلا خودتون و نظامتون رو بچسبید که تا چند وقت دیگه توسط همین ملت رو سرتون پرچم می‌شه.
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 18:44
gol andam - ژنو - سویس
ساندیس خورها شلوار نو بخرن ،،،،مرگ بر جمهوری کثیف آخوندی و طرفدارانش
‌سه شنبه 4 بهمن 1390 - 22:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.