مرگ غم انگیز پنج معلم جوان در میناب

صبح روز شنبه پنج تن از آموزگاران جوان مینابی به دلیل برخورد خودرو پراید با یک وانت نیسان حامل سوخت قاچاق جان باختند.

سرهنگ علی مجید زاده رییس پلیس راه استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا افزود: ساعت 7:30 صبح امروز پنج تن از آموزگاران مینابی دبستان حارث بندر کرگان شهرستان میناب در مسیر 15 کیلومتری جاده میناب در اثر انحراف به چپ یک وانت نیسان حامل قاچاق سوخت درگذشتند.

 

وی با بیان اینکه شخصی با مراجعه به اداره آگاهی خود را مقصر و مالک نیسان معرفی کرده است، اضافه کرد: تا این لحظه اطمینانی از صحت مالکیت این خوردو توسط فرد معترف حاصل نشده است و پیگیری ها همچنان ادامه دارد.

رییس پلیس راه استان هرمزگان تصریح کرد: در طول سالیان اخیر با مأموریت های پیاپی با قاچاقچیان سوخت، انسان و غیره برخورد کرده ایم اما برای جدی تر شدن این برخوردها نیاز به یک مدیریت واحد حس می شود که امیدوارم مسوولان هرچه زودتر به فکر چاره ای برای تحقق این موضوع باشند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات دلخراشی نباشیم.

فرماندار شهرستان میناب هم با بیان اینکه سه تن از این آموزگاران در دم جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: سید مصطفی علم کمالی، مجید پرهون و محمود پودات این سه تن آموزگار فوتی هستند.

مسعود قانعی فرد اضافه کرد: دو تن دیگر از آموزگاران به نام های مصطفی سلیمانی و مرتضی ذاکری پس از مراجعه به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند.

وی در پایان گفت: مراسم تشییع جنازه این آموزگاران صبح فردا (20 آذر) با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از مسجد جامع شهرستان میناب به سمت بهشت زهرا (س) این شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان هم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با تسلیت به خانواده های آموزگاران فوت شده، افزود: در طول سالیان گذشته در جاده های شرق استان به دلیل حضور قاچاقچیان شاهد حادثه های دلخراشی بوده ایم که اتفاق صبح امروز نیز به همین علت رخ داده است.

احمد آخوندی با بیان اینکه در طول سالیان گذشته در شرق استان هرمزگان کمبود آموزگار وجود داشته است، اضافه کرد: در میان آموزگاران فوت شده از یک سال خدمت تا پنج سال خدمت حضور داشته اند که این اتفاق سبب از دست دادن نیروهای جوان و با انگیزه آموزش و پرورش استان هرمزگان شد.

وی در پایان در خصوص جایگزینی آموزگاران فوت شده، تصریح کرد: موظفیم به زودی آموزگارانی را برای جایگزینی خلأ بوجود آمده اعزام کنیم که هر چه سریعتر این اتفاق رخ خواهد داد.

رأی دهید
poriyaye_vali - دوحه - قطر
بازم پراید!خدا میدونه پراید چه تعداد ایرانی رو قربانی کرده..
یکشنبه 20 آذر 1390 - 20:01
porharfi - آرنم - هلند
حضرت ابوالفضل با ارث پدرش بیمارستان را ساخته؟؟چی لطف و توجه یی به ایرانیان!!؟
یکشنبه 20 آذر 1390 - 20:01
*Fanoos* - ايران - ايران
درگذشت این عزیزان رابه خانواده محترمشان تسلیت می گویم،پرایدی که 2 میلیون هم نمی ارزد قاتل جان مردم شده،به کیفیت و ایمنی بالای پراید هم التفات بفرمایید..حیف جوانهای ایران. کاش بساط این قاتل خاموش ( پراید) از جاده های این مملکت جمع می شد. کاش..
یکشنبه 20 آذر 1390 - 20:18
*Fanoos* - ايران - ايران
روحشان شاد قشری مظلوم تر و زحمتکش تر از آموزگاران در این مملکت نیست.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 20:28
dkdk - اسلیس - دانمارک
زبلخن - لوس آنجلس - آمریکا این تو بی‌ .....تربیت و بیسواد هستی‌ که ..... کردی نه‌ خداوند.آخه آدم حقیر تو نه معرفت و نه‌ درک از خدا داری.اگر کمی‌ فقط کمی‌ ..... داشتی به‌‌ ۹۸ درصد هموطنانت که به خداوند اعتقاد دارند فحاشی نمیکردی.همه می‌دانند انسان با شعور و با شخصیت هرگز هرگز به خودش اجازه نمیدهد به باورهای خانواده خودش و ۹۸ درصد از هموطن‌هایش توهین کند.البته انسان فهیم و با شخصیت نه‌ تو که تهی مغز و حقیری.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 21:34
ghafas - مشهد - ایران
وای به حال مادرانشون خدا رحمتشون کنه اشکم ریخت
یکشنبه 20 آذر 1390 - 23:06
morgan123 - واشینگتن - امریکا
dkdk - اسلیس - دانمارک - معلوم هست دعوای تو با کیه (ها ها ها ). دوست عزیز تو که خدا هم باهاته چرا اینقدر عصبانی هستی.
یکشنبه 20 آذر 1390 - 23:20
سيروس كمال - دبى - امارات
dkdk - اسلیس - دانمارک. معلوم شد که تهى مغز کیست ؟ زبل خان سطح سوادش خیلى بالاست . البته کومنت ایشان را حذف کرده اند . شما از زبان 98 درصد مردم ایران حرف میزنید ؟؟ خداى خون آشام و ظالم که نمیدانیم خانه اش در سعودى است یا در آسمانها ، ارزونى خودتان و 98 درصد بقیه . خداى ما ایران است و ایرانی وطن دوست و لا غیر ..
دوشنبه 21 آذر 1390 - 03:55
sepehr79 - وین - اتریش
dkdkاسلیس-دانمارک اولا بیسواد و بی‌ تربیت توئی که سایت مجبور شده فحشای تو رو حذف کنه. دوما تو نمیخواد نماینده و وکیل وصی مردم ایران باشی‌ و نظرات پوچ خودتو به نام مردم بذاری. من هم به نوبه خودم نه اون خدای تو رو قبول دارم نه اون دین کذایی اسلام رو.
دوشنبه 21 آذر 1390 - 06:53
پیازچه - تهران - ایران
چند شب پیش تو ترافیک شریعتی صندوق یه پیک موتوری پیتزایی به بدنه یه پراید گرفت نصف پرایده رفت !!
دوشنبه 21 آذر 1390 - 07:40
پریستوک - تهران - ایران
من نمی فهمم چرا خبر به این مهمی و همه اومدن رای منفی دادن. اگه خوشتون نیاد که نباید رای منفی بدید باید رای مثبت بدبد خبر تاپ بشه بیاد بالا همه بخونن بفهمن که این قاتلا باز هم مسوول مرگ 5 تا معلم بی گناه هستن تو یه منطقه محروم.
دوشنبه 21 آذر 1390 - 12:15
Azadikhah - تكسل - هلند
روحشون شاد خیلی‌ ناراحت شدم :((پیازچه - تهران - ایران :مگر کامیون بود پیک موتوریه!؟
دوشنبه 21 آذر 1390 - 12:25
dkdk - اسلیس - دانمارک
سپهر۷۹ - وین - اتریش تو که لیاقت داشتن خداوند پاک را هرگز نداری.اگر حقیر نبودی این همه زیبایی و برکتی که خداوند به انسان ارزانی داشته را می‌دیدی.تو از آن ریپو‌ها و شافتک‌ها هستی‌ که بسیار تهی مغز و سبک سری.ضمنا هر وقت گفتن لاتها و لاابالی‌ها بیسواد تو بپر وسط .افتاد......
دوشنبه 21 آذر 1390 - 15:41
dkdk - اسلیس - دانمارک
سیروس کمال - دبى - امارات آخه تو که معرفت و سواد را در بی‌ خدایی میبینی‌ تو دیگه اخر بدبختها و درمانده هایی.کی میخواهید بفهمید که خدا خدای تمامی‌ انسانهاست؟مسلمان مسیحی‌ یهودی زرتشتی ستین و بهائی ندارد .تو که باسواد کتاب ندیده هستی‌ با من که بیسواد کتاب خوانده هستم مطمئنا فرق می‌کنیم برو برو پسر کمی‌ کتاب بخوان.کتاب زیبأیهای افرینش.کتاب بخوانیم تا بدانیم اثر پروفسور هنجنی را بخوان شاید کمی‌ از نادان بودنت کاسته شود.از این به بد با معلومات کامنت بذار چرا که همه همچون تو بیسواد نیستند.
دوشنبه 21 آذر 1390 - 16:02
morgan123 - واشینگتن - امریکا
dkdk - اسلیس - دانمارک - اول اینکه تفاخر به سوادت نکن چون از کلام فحاشت معلومه که نداری دوم کسی منکر زیبایی های طبیعت نیست ولی صدها برابر زشتی و نابرابری و بیدادگری هم در کنار اون هست و اینها با اون خدایی که امثال تو تعریف میکنند نمیخواند حرف من یکی این است که اگر خدایی باشد با اون چیزی که ادیان موجود میگویند متفاوت است ببینید شما مذهبی ها همیشه عصبانی هستید و اتفاقا آرامش هم ندارید دلیلش هم روشنه و اون همان ترسیست که بخاطرش به مذهب امان و پناه آوردید و این مذاهب شما چقدر بیدست و پا هستند که شما باید برای دفاع از آنها هتاکی و حتی آدم کشی کنید.
دوشنبه 21 آذر 1390 - 22:45
dkdk - اسلیس - دانمارک
مرگن۱۲۳ - واشینگتن - امریکا هموطن شما با احترام سخن گفتید من نیز به شما بی‌ احترامی نخواهم کرد اما دیگران که از فحاشی و توهین دریغ نمیکنند لیاقت احترام را ندارند.ضمنا کسی‌ که خدا را از ترس بپرستد چندان ارزشی نخواهد داشت.خداوند را به خاطر مهربانی.پاکی‌.محبت.نعمتها و زیبأیهای افرینش باید هم ستایش کرد هم ایمان داشت.در آخر این نابرابری و بیداد گری و زشتی کار انسانهای پست و کثیف است و هیچ دخلی به خداوند ندارد.نمی‌دانم چرا بی‌ خداها گناه تعدادی آدم پست را پای خدا مینویسند.
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 01:21
سيروس كمال - دبى - امارات
dkdk - اسلیس - دانمارک. در قرآن تازیان هست ( بأی ذنب قتلت ) .. کجا بود خداى تو وقتى که به دستور خمینى هزارها انسان اعدام شدند ؟ همان انسانهایى که به خمینى رأى مثبت دادند و او را آوردند .. کجا بو خداى تو وقتى که ترانه موسوى با آن وضعیت فجیع کشته شد ؟. کجا بود خداى تو وقتی که ندى کشته شد ؟. وکجا بود خداى تو و کجا بود خداى تو ؟؟؟. این همه ظلم و جور و نا بهنجارى و رذالت در بین خدا دوستان است و تو من را بدبخت و درمانده خطاب میکنى . بدبخت و درمانده تازیان وطن فروشى مثل تو هستند نه من . سوادت را به رخ من نکش . قرانى هم ارزش ندارى .. . آن کتابهایى که تو میخوانى همه اش تازیان ضد ایرانى نوشته اند . ارزونى خودت و هم کیشانت . تو که طرفدار عربهاى تازى هستى بیسوادى نه من . تو برو کتاب 23 سال رابخوان . کتاب خیام و آن دروغ دل انکیز را بخوان . کتابهاى استاد شجاع الدین شفا را بخوان نه کتابهاى وطن فروشان عرب آقاى کتابخوان .. morgan123 - واشینگتن - امریکا . متشکرم دوست من ..
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 05:01
feminism - لندن - انگلستان
و البته این خداوند و خالق ِ مطلق گیتی بود که شیطان را نیز آفرید :)) براستی این خداوند توانا چرا به وجود شیطان نیاز داشت که نخست آن را در کنار فرشتگان بهشتی قرار داد و سپس او را اخراج کرد :) مگر این دانای جهان آرا نمیدانست که شیطان در مقابل آدم سر فرود نمیاورد !!!!!!!!! این افسانه های ساختگی بسیار خنده دار و مضحک است و هر کودکی را به اندیشیدن وا میدارد ولی نه مغزهای بتون گرفته و زنگارزدۀ مذهبی را !!!
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 13:29
dkdk - اسلیس - دانمارک
فمینیسم - لندن - انگلستان چرا وقتی‌ می‌دانید من می‌خوام به دلیلی با شما بحث نکنم طوری خودتان را به بحثی که من با دیگران دارم قاطی‌ می‌کنید؟من و شما به احترام دیگری با هم بهتره کاری نداشته باشیم.
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 16:34
feminism - لندن - انگلستان
dk dk / مگر شیطان نام شماست که خود را سراسیمه جلو انداختید !! من در مورد ابلیس و شیطان سخن گفتم ولی خوب که خودتان را معرفی کردید چرا که من هرگز و هرگز برای افرادی چون شما وقت و انرژی با ارزشم را باطل نخواهم کرد !!!!!! در ضمن نیازی به ضمانت نشاندنِ دیگری نیست که من چه کنم و چه نکنم !!!!
‌سه شنبه 22 آذر 1390 - 20:55
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.