شیرموز مرگ، کام مرد جوان را برای همیشه تلخ کرد

فرمانده انتظامی شهرستان فومن از دستگیری زنی که با مشارکت فرد مورد‌علاقه‌اش، اقدام به قتل شوهرش کرده بود، خبرداد.

سرهنگ علی‌اکبر صمیمی ، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تماس تلفنی مردمی مبنی بر این که مرگی مشکوک در یکی از آپارتمان‌های مسکونی داخل شهر رخ داده، اکیپ‌های عملیاتی کلانتری مرکزی به همراه کارآگاهان ویژه رسیدگی به مرگ‌های مشکوک در صحنه حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند.

صمیمی افزود: اکیپ‌های عملیاتی و کارآگاهان در تحقیقات مقدماتی خود با اظهارات زن 21 ساله روبرو شدند که مدعی بود در هنگام خواب شخص غریبه‌ای به داخل خانه آمده و با وارد کردن ضربه‌ای با جسم سخت وی را بی‌هوش کرده و پس از به هوش آمدن متوجه مرگ شوهرش و به سرقت رفتن النگو و گردنبندش شده است.

به گفته صمیمی کارآگاهان با مشاهده کبودی روی صورت زن و به هم ریختگی مصنوعی خانه و دیگر آثار موجود، متوجه شدند که مرگ این مرد 27 ساله مشکوک است.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن خاطرنشان کرد: کارآگاهان برای بررسی دقیق در اجرای دستور مقام‌قضایی این زن را برای انجام تحقیقات بیشتر به اداره آگاهی منتقل و تحقیقات علمی خود را آغاز کردند که در این تحقیقات با تناقض‌گویی‌های متعدد وی مواجه شدند.

صمیمی با بیان اینکه این زن چاره‌ای جز بیان جنایت نداشت گفت: متهم در بازجویی، راز این قتل را اینگونه فاش کرد که ابتدا شیرموز آغشته به قرص‌های خواب‌آور را به شوهرش داده و پس از به خواب رفتن عمیق، فرد 33 ساله‌ای که با وی درارتباط بوده را به خانه فراخوانده و با مشارکت یکدیگر به‌وسیله یک رشته طناب همسرش را به قتل رسانده‌اند.

رأی دهید
asal.bano - نیوکاسل - انگلستان
۲۷ ساله؟!!! چرا؟!!! یه جوان! وای وای ایران چی‌ میگذار، اعصابم خورد شد. زنک طلاق گرفتن اینقدرها هم سخت نیست. بنده خدا مادر این جوان :(
شنبه 21 آبان 1390 - 02:23
rashidvalami - رشت - ایران
تحقیقات علمی اداره آگاهی.به قول شهلا جاهد از خروس بپرسند تخم کردی میگه کردم.
شنبه 21 آبان 1390 - 03:17
mano to - لندن - انگلستان
واقعاً خجالت آور هست. دا ریم با کجا می‌‌ریم. آیا این گونه بر خورد‌ها نتیجه مشکلاتی هست که بر سر طلاق خانوم‌ها وجود داره ؟؟؟
شنبه 21 آبان 1390 - 02:30
feminism - لندن - انگلستان
پیکرۀ جامعۀ اسلامی ایران به سرطان اخلاق و کردار مبتلا گشته !! تا زمانیکه پی در پی در حضور مردم و کودکان عمل شیرین قصاص اسلامی را عادلانه به نمایش میگذارید و درس اخلاق اسلامی را به آنها تدریس میکنید، همچنان سوگوار و عزادار سرنوشت و آینده اتان خواهید بود !! ننگتان باد که از کودکان نیز قاتل و آدمکُش ساخته اید ، کودک 6 ساله ای که تیغ موکت بُری در جیب خود داشت، بر سر اختلاف ساده و کودکانه، شاهرگ همبازی 8 سالۀ خود را قطع کرد :( ندبه و کمیل بخوانید و گِل بر سر بمالید !!
شنبه 21 آبان 1390 - 04:01
sunia - استراليا - استراليا
مرده شور ان اشغال هرز و امثا لشو ببرن چرا نمیرن طلاق بگیرن احمق ها
شنبه 21 آبان 1390 - 04:26
gharibe UAE - ابوظبی - امارات
چه مردمی پیدا میشن نمیخوای ولش کن برو چرا میکشیش این بی‌چاره را آخه گناهش چی‌ بود؟ امان از شهوت پرستی
شنبه 21 آبان 1390 - 05:22
banooye shargh - تهران - ایران
این روش دیگه قدیمی شده یه کم خلاقیت به خرج بدین .
شنبه 21 آبان 1390 - 08:55
mehdigholizadehparis - فرانسه - فرانسه
سلام دوستان من عضو جدید هستم.
شنبه 21 آبان 1390 - 11:07
mehdigholizadehparis - فرانسه - فرانسه
سلام من عضو جدید هستم
شنبه 21 آبان 1390 - 11:34
maral akbari - کلن - آلمان
من عضو جدید هستم سلام
شنبه 21 آبان 1390 - 12:13
baas - روتردام - هلند
فرهنگ اسلامی.
شنبه 21 آبان 1390 - 20:29
smile_with_flowers - ونکوور - کانادا
مارال و مهدی عزیز خوش اومدین :)
یکشنبه 22 آبان 1390 - 02:28
bawafa1385 - هامبورگ - المان
این ام ام المومنین دیگه نگفت شوهرم دیوانه بود شوهرم با زن دیگری ارتباط داشت یا شوهرم معتاد بود بطوریکه مشخص است این اقای 33 ساله قاتل در عمل بسیار کار امد بوده و بخوبی میدانسته که این منوره مکلمه نورانی به چه چی هائی نیاز دارد و از جمیع حهات رفع نیاز بصورت اصولی میکرده بنحوی که ام المومنین بزرگوار برای رسیدن بمنظور تا جائی که میگفته سر و جان فدای این مرد. که هم بهتر میفهمه و هم بهتر میکنه کارهای عقب مانده را. چه بدرد میخورد ان شوهره... هم بی عرضه بود هم بی لیاقت. مرد باید لیاقت داشته باشد. مرده شور ببره ترکیب هر چه مرد بی عرضه را. و با این عقیده و ایمان پاک فرمان حمله را صادر کرد . اره عزیزان تا بود چنین بود. خدا نکنه که طرف در پوزه پلنگ گرفتار بشود . اخر کار ش قبر ستان است باور کنید. بی جهت نبود که رمضانعلی در انجام وظایف زناشوئی پس از یک مدت به لکنت زبان گرفتار شد رمضانعلی بلبل بیچاره حق داشت .
دوشنبه 23 آبان 1390 - 00:23
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.