مردم برای پول، بیشتر از سلامتی خود نگران می‌شوند

در یک بررسی آماری معلوم شد، تقریبا یک سوم از مردم برای رفاه مالی خود خیلی بیشتر از سلامت جسمی‌شان نگران می‌شوند و به پول، بیشتر از سلامتی خود اهمیت می‌دهند.


این نگرانی‌های مالی شامل دغدغه‌ و نگرانی نسبت به جلسات و ملاقات‌های مالی، غرق شدن در بدهی‌های بیشتر و وام‌های زیاد و یا حتی مشکلات مالی مربوط به یک دوست یا عضو خانواده هستند که احساس افسردگی عمیق را در انسان دو برابر می‌کنند.


 به نوشته روزنامه میرور، در یک مطالعه جدید در انگلیس تحت عنوان «امیدها و ترس‌ها» معلوم شد که مساله سلامت جسمی برای مردم در درجه دوم اهمیت قرار دارد و فقط 23 درصد از شرکت کنندگان نسبت به سلامت جسمی خود یا اعضای خانواده‌شان، نگران هستند و به این موضوع اهمیت بیشتری می‌دهند. در این بررسی 2023 فرد بالغ انگلیسی شرکت داشته‌اند.
 
در عین حال مطالعه دیگری که در همین رابطه انجام گرفته معلوم کرده است که حدود شش ماه پیش، این آمار کاملا برعکس بوده به طوری موضوع سلامت، بزرگترین نگرانی و دغدغه مردم این کشور بوده و نگرانی‌های مالی در ردیف دوم قرار داشتند.

رأی دهید
greentree - تهران - ایران
البته آقا زادها‌ تمامی‌ پول نفت ایران رو میبرند و دیگه چیزی برای رفاه مردم خرج نمیکنند ،ان آقا زادها‌ هم شدند مثل پسر‌های صدام و قذافی یکی‌ از یکی‌ اوباش تر و بیسواد تر ،هر روز هم پول‌هاشون رو ارباب‌هاشون بلاک میکنند در بانک‌های انگلیس و آمریکا یا آلمان
‌چهارشنبه 18 آبان 1390 - 12:13
vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
دولت آخوندی دیکتاتوری فاشیستی اسلامی ایران اگر پول نفت ملت ایران رو در حلقوم روس‌ها نریزد کسی‌ حرص پول رو نمی‌زنه.
‌پنجشنبه 19 آبان 1390 - 00:18
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.