استیلی : شنیده‌ام پرسپولیسی‌ها برای مذاکره با مربیان به ترکیه رفته‌اند


استیلی : شنیده‌ام پرسپولیسی‌ها برای مذاکره با مربیان به ترکیه رفته‌اند

 فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی در حال آمدن به تمرین بودم خبری مبنی بر عزیمت چند مسئول باشگاه پرسپولیس به ترکیه را شنیدم.

حمید استیلی در حاشیه تمرین دیروز پرسپولیس گفت: پس از جلسه‌ای که با رویانیان، پروین و اعضای باشگاه داشتم، حمایت کاملی از من شد. در حال حاضر نیاز مبرمی به حمایت همه جانبه هیئت مدیره و هواداران فهیم پرسپولیس داریم تا بتوانیم بازی‌های خوبی به معرض نمایش بگذاریم. نباید فراموش کرد که رسانه‌ها نیز باید از ما حمایت کنند.


 

وی افزود: ‌این حمایت‌ها باعث می‌شود تیم ما تمرکز لازم را داشته باشد و با تمرکز به دیدار حریفان خود برود. متاسفانه بازیکنان ما از برخی مسائل ناراحت هستند. من فقط به آنها می‌توانم بگویم که خوب تمرین کنند و تلاش و کوشش بیشتری انجام دهند.
 
استیلی تاکید کرد:‌ به دنبال این هستیم تا نتیجه لازم را بگیریم و می‌توانیم به این هدف خود برسیم. فقط نیاز به زمان و اعتماد به نفس داریم تا بتوانیم به هدفمان برسیم. در کنار تمام این مسائل نیاز به حمایت یک تا 90 دقیقه‌ای هواداران داریم و اگر این موضوع حاصل شود، ما هم قول می‌دهیم که نتیجه لازم را بگیریم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که ابقای شما تا چه زمانی است،‌ گفت: برای من زمان مشخص نکردند. اینکه می‌گویند بازی با داماش آخرین فرصت من است صحت ندارد. من برای یک بازی ابقا نشدم. اگر قرار بود این اتفاق بیفتد اصلا در پرسپولیس نمی‌ماندم. قرار شد حداقل تا نیم فصل از من حمایت کنند تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.
 خود مسئولان می‌دانند که فوتبال یک پروژه زمان بر است. درست است ما از اولین بازی مشکلاتی داشتیم اما این مشکل حل می‌شود.
 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص مذاکره پرسپولیسی‌ها با چند مربی ترکیه‌ای گفت: امروز وقتی در حال آمدن به تمرین بودم خبری مبنی بر عزیمت چند مسئول باشگاه پرسپولیس به ترکیه را شنیدم. آنها آزاد هستند هر کاری که دوست داشتند انجام دهند. اصلا آزاد هستند با هر مربی که دوست دارند صحبت کنند انشاءالله هر فردی که می‌آید در کارش موفق باشد اما من به این مسائل توجه نمی‌کنم که امروز یا فردا مسئولان باشگاه می‌خواهند چه کاری انجام دهند. تا روزی که در پرسپولیس حضور دارم با تمام وجودم زحمت می‌کشم. اعتقاد دارم این بازیکنان پتانسیل بالایی دارند و می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.
 
استیلی خاطرنشان کرد: شما بازی با نفت را نگاه کنید، بازیکنان ما همه کار کردند به جز گرفتن نتیجه. ما باید سعی کنیم به هدف‌مان یعنی سه امتیاز بازی برسیم چون این موضوع مهم است.
 
وی در خصوص شایعه استعفای پنجعلی گفت: من از این موضوع خبری ندارم. در جلسه‌ای که بودیم پنجعلی هم از من حمایت کرد. پنجعلی بزرگ ماست و علیرغم اینکه اعتراض‌ زیادی به من داشته، اما من احترام ایشان را نگه داشتم. اگر کریمی جواب ایشان را داده، نظرش است. من به نوبه خودم به محمد پنجعلی احترام می‌گذارم.
 
استیلی در خصوص نقش علی پروین اظهار داشت: پروین در پرسپولیس نقش حمایتی دارد. من دیروز جلسه‌ای بسیار خوب با ایشان داشتم و در این جلسه حرف‌های بسیار خوبی زده شد. علی پروین خوب از ما حمایت می‌کند و این قوت قلبی برای ما است.
 وی همیشه نقش مشاور من را داشته و حرف‌های لازم را به من گوشزد کرده است.
 
وی در جواب این سؤال که آیا پرسپولیس حال حاضر پروینی است یا خیر، گفت: حالا شما دوست دارید بگویید پرسپولیس پروینی یا خیر. این پرسپولیس است. پروین بزرگ ما است و اگر حرفی می‌زند به عنوان بزرگ پرسپولیس است. پروین هیچ قصد و غرضی از صحبت‌هایش ندارد و اگر حرفی می‌زند فقط به خاطر تیم است. ما همه باید یک دل باشیم تا پرسپولیس موفق شود.

این مربی در خصوص جذب کیانی گفت: روز گذشته با کیانی صحبت کردم. امروز هم از باشگاه خواستم مذاکرات خود را با کیانی ادامه دهد. هنوز صحبتی مبنی بر تعویض کیانی و معمارزاده نشده است. ما تا نیم فصل صبر می‌کنیم و طبیعتا چون جای خالی داریم با کیانی به توافق می‌رسیم. به احتمال فراوان این تغییرات تا نیم فصل اتفاق می‌افتد و باید ببینیم نیم فصل کیانی با چه بازیکنی عوض خواهد شد.

استیلی در پاسخ به این سؤال که چرا بعد از گذشت 11 هفته تغییرات در مدیران باشگاه‌ها و مربیان زیاد است، گفت: تا موقعی‌ که ثبات نداشته باشیم، قطعا پیشرفت نمی‌کنیم. این موضوع درباره مربیان هم صدق می‌کند. هر کاری احتیاج به صبر و حوصله دارد و قطعا در کنار این موضوع پیشرفت به وجود می‌آید.
 
وی افزود: امسال متاسفانه سالی بود که فشار زیادی روی مدیران عامل‌ بود. این تغییرات فقط بر روی مدیران و مربیان نبود. شما نگاه کنید در مجلس هم تغییراتی انجام شده و حتی وزیرهای کشور مان هم عوض شدند وقتی به راحتی وزیران عوض می‌شوند قطعا مدیران هم عوض می‌شوند.


عاشوری:هواداران پرسپولیس خودشان چقدر تعصب دارند؟

مربی پرسپولیس گفت: هوادارانی که بازیکنان را بی‌تعصب می‌نامند خودشان چقدر به این تیم تعصب دارند؟

محسن عاشوری در نشست خبری پیش از مسابقه با مس رفسجان در چارچوب جام حذفی به جای حمید استیلی در جلسه حاضر شد و گفت: شناخت زیادی از مس نداریم، البته اطلاعاتی از همکارانم در پیکان که در لیگ یک با این تیم بازی‌ کرده‌اند گرفته‌ام. مس رفسنجان تیمی است که توپ را خوب حفظ می‌کند و بازیکنان جوانی دارند. بازیکنانشان کم تجربه هستند اما با این حال ما بازی را جدی می‌گیریم و با تمام توان در میدان ظاهر خواهیم شد.

وی در مورد اینکه مربی مس رفسنجان گفته می‌خواهیم شگفتی ساز شویم گفت: انسان با امید زنده است و همیشه تلاش می‌کند. قطعا ایشان هم برای بهبود کیفیت تیمش تلاش می‌کند چون رسالتش همین است. ما در درجه اول به برد فکر می‌کنیم همانطور که آنها فکر می‌کنند. برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم و مس هم می‌تواند شگفتی ساز شود. جام حذفی در همه جای دنیا قابل پیش بینی نیست اما کم تجربگی و جوانی بازیکنان آنها و کیفیت بازیکنان ما کفه ترازو را به سود ما سنگین‌تر می‌کند.

عاشوری در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید قصه پر غصه پرسپولیس به کجا می‌رسد، تصریح کرد: قصه ما کم کم رمان می‌شود. همه در مورد پرسپولیس صحبت کردند؛ چه آنهایی که فنی هستند و چه آنهایی که دورتر بوده‌اند. من می‌خواهم از هواداران یک سؤال بپرسم؛ آنهایی که در بازی با نفت بازیکنان ما را بی تعصب خطاب کردند خودشان چقدر به تیم تعصب نشان دادند؟ کاری به کارنامه استیلی، خودم، عزیزیان و بقیه همکارانم ندارم، می‌خواهم بدانم آنها چقدر به تیم تعصب نشان دادند؟ 11 بازی، 10 بازی، 8 بازی، 4 بازی، یا یک بازی؟ 10 دقیقه یا 20 دقیقه؟ آنها چقدر تعصب به تیمشان نشان دادند؟ کادر فنی را می‌توان عوض کرد ولی آیا می‌توان 24 بازیکن یک تیم را عوض کرد که همه آنها به غیر از علی کریمی را بی تعصب می‌نامند. کجای این منطقی است؟

وی ادامه داد: پیش از این حرف‌ و حدیث و شایعه‌ای که می‌گفتند برخی به تماشاگران خط می‌دهند و جرقه از جایی از ورزشگاه شروع می‌شود و برخی جهت دار بازی را نگاه می‌کنند را قبول نداشتم اما در بازی با نفت دیدم که این جریان از کجا شروع شد.

عاشوری تاکید کرد: ما جوانان احساسی داریم که باید آنها را خوب هدایت کنیم. در کشوری هستیم که معیارها و ارزش‌هایی دارد. کدام یک از ما آن ارزش‌ها را خوب اجرا کردیم؟ فوتبال چقدر ارزش دارد؟ در کنار مربی، ما پدر هم هستیم. این تربیت برای نسل ما مناسب نیست. استیلی سمبل غیرت بوده و اکنون بی‌غیرت خوانده می‌شود و حیا کن و رها کن می‌گویند. بازیکنان 90 دقیقه تلاش می‌کنند.

مربی پرسپولیس اضافه کرد: باید بدانید که تیم‌های دیگر نرفته‌اند بخورند و بخوابند و ما به آنها گل بزنیم. انگار نشانه‌ای وجود دارد. از دقیقه 30 به بعد وقتی که حریف به دروازه ما نزدیک می‌شود و یا توپ به تیر دروازه می‌خورد جرقه زده می‌شود. در بازی با نفت شرایط برای جرقه هم مناسب بود اما ما با تیم صدرنشین بازی می‌کردیم. این تیم چقدر برابر ما موقعیت پیدا کرد؟
 
وی اظهار داشت: نمی‌گویم مشکل فنی نداریم اما باید قبول کرد که موجی درست می‌شود. شاید مسئولیت من نیست که بگویم اما هواداران باید به ما فرصت دهند. آنها حق دارند که فریاد می‌زنند اما باید فرصت داده شود. من در تمام سال‌هایی که فوتبال بازی می‌کردم یا فوتبال را دنبال می‌کردم چنین سال بدی را ندیده بودم. ما تلاش می‌کنیم تا مشکلات برطرف شود. قبول دارم شرایط پرسپولیس سخت است. در اول فصل هم شرایط تیم را می‌دانستم که آمدم اما نمی‌توانم در خانه بنشینم و مبارزه نکنم و بعد بیایم و شعار بدهم. ما تلاش خود را می‌کنیم و آنهایی که در مورد ما باید تصمیم بگیرند در نهایت تصمیم خود را خواهند گرفت.

عاشوری در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تا صبح امروز در نظرسنجی سایت باشگاه پرسپولیس 53 درصد به برتری مس رفسنجان رای داده‌اند گفت: این هم نوعی اعتراض است. ما این را می‌فهمیم اما امیدوارم برخلاف نظر این 53 درصد نتیجه بازی رقم بخورد.

وی در مورد اینکه بازیکنان مصدوم پرسپولیس چه کسانی هستند گفت: بعد از بازی با نفت من به دلیل مشکلاتی که داشتم در تمرین نبودم و امروز اولین جلسه‌ای است که سر تمرین تیم می‌روم.

مربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید چه کسی به هواداران خط می‌دهد و جریان سازی می‌کند گفت: این وظیفه نیروی انتظامی است نه ما. من تا حالا حتی در جلسات خصوصی هم چنین حرفی نزده بودم اما به تماشاگران خط می‌دهند. اگر بدانم چه کسی هست می‌رفتم و با او صحبت می‌کردم و به او می‌گفتم این به شرایط پرسپولیس کمک نمی‌کند. به هر حال اکنون مسئولیت هدایت پرسپولیس با گروه ما است. اینکه استیلی با 85 بازی ملی و 10 سال حضور در بازی در پرسپولیس و بیش از 6 ، 7 سال دستیاری مربیان بزرگ، کوچک است پس چه کسی بزرگ است؟

وی ادامه داد: علی دایی در فوتبال یک استثنا است. همه مربیان در دنیا کارنامه علی دایی را ندارند و این گونه نیست که همه سابقه درخشانی در بازی داشته باشند. مربیگری فرق می‌کند. باید به ما فرصت بدهند. آن چیزهایی که آنها می‌بینند ما هم می‌بینیم و برای رفع نقاط ضعف‌ تلاش خواهیم کرد. اگر نتوانستیم می‌رویم اما باید فرصت داده شود. در 5 و 6 بازی آخر خط دفاع ما به ثبات رسید و نظم پیدا کرد. بنابراین موقعیت زیادی به حریفان ندادیم. اینکه توپ از زاویه بسته گل می‌شود موقعیت حریفان نیست. دروازه‌بان‌ها نیز باید تلاش کنند و نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

عاشوری در مورد اینکه رویانیان مدیر عامل پرسپولیس اعلام کرده پرسپولیس بد بسته شده گفت: من واقعا نمی‌دانم رویانیان این حرف را زده است زیرا از مصاحبه‌ها تعبیر و تفسیرهای زیادی می‌شود. ایشان نظرش را گفته اما قبول داریم که در چند پست نقطه ضعف داریم و باید نفراتی را جذب کنیم. استیلی دیر تیم را تحویل گرفت زیرا مشکلاتی بود. در ترکیه هم نتوانستیم بازیکنان که می‌خواهیم به خدمت بگیریم اولادی و هاشمیان نیز مصدوم هستند و بازیکن آزاد هم که باکیفیت باشد نیست که بتوانیم آن را جذب کنیم. ما در چند پست نیاز به بازیکن داریم اما اینکه تیم بد بسته شده یا نه نظر ایشان است.


zoroye iran - اتریش - وین
واقعا برای همچین اشخاصی باید تاسف خورد نمیدونم این قدرت و پول و شهرت چیه که حتی اگه مورد تنفر مردم و یا توهین و یا از عملکرد ضعیف برخوردارن استعفا نمیدن واژه استعفا را باید از ایران برداشت چون کسی با اون اشنا نیست وقتی مردم راضی نیستن نتیجه ضعیف گرفتی از سکوها توهین میشنوی استعفا کن حتما باید با بی احترامی شوتت کنن اقا فوتبالیست خیلی خوبی بوده شخصیت عالی داره مهربان و دوست داشتنی ولی در نتیجه گرفتن ضعیفه باید بره مردم گناه که نکردن . تو اون تیم همیشه حاشیه فراون بوده بازیکنها وقتی به این تیم میرسن به ارزوهاشون میرسن و اشباع میشن بدبختی ما همینه امال ارزوشون همینه و تیم مربی قلدر و نترس میخواد نه اینکه در هر شرایطی رضایی و نوری بازی کنند کاظمیان چرا مقابل نفت تعویض شد بهترین بازیکن زمین بود و هزاران و دیگه
سه‌شنبه 3 آبان 1390

soheil rad - ایران - بابل
استیلی گفت: «متاسفانه فقط نتوانستیم به ۳ امتیاز دست یابیم.» . سئوال: مگه ۳ امتیاز مهمه؟! . پـ نـ پـ تعداد پرتاب‌های اوت دستی و مقدار شعارهای داده شده بر علیه سرمربی و گرفتن جام اخلاق مهمه! . پـ نـ پـ مهم اینه که تا اخراجت نکردن استعفا ندی و سرمربی بمونی! . آخه چرا سیاست نداری؟! قول قهرمانی در جام حذفی رو بده! شونصدم جدول لیگ بر‌تر هم بشی اگه قهرمان جام حذفی شده باشی، همه خوشحال می‌شن. استیلی پس از توقف برابر نفت گفت: «امشب فکر‌هایم را می‌کنم!» . سئوال: استیلی در مورد استعفا دادن می‌خواد فکر کنه؟! . پـ نـ پـ می‌خواد کاندیدای ریاست جمهوری بشه، می‌خواد فکر کنه احساس تکلیف کرده یا نه! . پـ نـ پـ از بارسلونا اومدن ازش خواهش می‌کنن سرمربی تیمشون بشه می‌خواد فکر کنه بره یا بمونه! . پـ نـ پـ اومدن خواستگاریش می‌خواد تصمیم بگیره بعله رو بگه یا نه! . امشب در سر شوری دارم.. (ستاد مبارزه با پـ نـ پـ) .
سه‌شنبه 3 آبان 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.