کاریکاتور جدید خانواده درگیر - ژانر: فقط تخیلی

کاریکاتور جدید خانواده درگیر -  ژانر: فقط تخیلی

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
ژانر این جماعت همیشه تخیلی بوده.....در زمان ظهور امام زمان آنهایی که در دین بدعت گذاشته اند از شکل آدمی خارج و به صورت میمون و خوک در می آیند. (بحار الانوار . جلد 13. صفحه 998) (تالیف علامه محمد باقر مجلسی ) (حدیث علائم ظهور امام زمان)//. پس از ظهور امام زمان رجعت خاندان حضرت محمد آغاز می شود. در کنز الفواید از قول امام جعفر صادق امده است. نخستین شخصی که پس از ظهور امام زمان رجعت می کند " امام حسین " است. امام حسین با یک حرکت سریع و تشویش آمیز از قبر بر می خیزد و خاک سر و روی خود را تکان می دهد. پس از " امام حسین " پدرش حضرت علی و پس از او " حضرت محمد " از قبر بیرون می آیند. ( بحار الانوار . جلد 13. صفحه 1223) (تالیف علامه محمد باقر مجلسی ) (حدیث امام زمان )
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
ادامه...امام محمد باقر گفته است که امام زمان مدت نوزده سال حکومت می کند. وظیفه امام زمان انست که ریشه دشمنان خاندان حضرت محمد و حضرت علی را از ریشه بکند. عدل و انصاف را در روی زمین برقرار کند. امام زمان پس از انجام این وظیفه سرانجام بدست یک زن ریشدار کشته می شود. پس از کشته شدن امام زمان " امام حسین " او را غسل می دهد ودر کفن می کند و به خاک می سپارد. آنگاه حکومت به "امام حسین" خواهد رسید و مدت سیصد و نه (309) سال به نام امام " منثصر " در جهان سلطنت می کند. پس از "امام حسین" نوبت به حضرت علی خواهد رسید و او مدت چهل و چهار هزار سال به نام امام " سفاح " سلطنت می کند. آنگاه " حضرت محمد " به سلطنت می رسد و او نیز مدت پنجاه هزار سال سلطنت در جهان خواهد کرد. (بحار الانوار . جلد 13. صفحه 1223) ( تالیف علامه محمد باقر مجلسی )
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
ادامه... امام موسی کاظم در حدیث معتبر منقول است که دوازده صنف حیوانند که در اصل آدمیان بوده اند و بعدا از جانب خداوند مسخ شده اند، پس فیل پادشاهی بود که زنا و لواط می کرد و خرس عرب باده نشینی بود که دیوثی می کرد و خرگوش زنی بود که به شوهر خود خیانت می کرد و غسل حیض و جنابت نیز نمی کرد و شب پره کسی بود که خرمای مردم را می دزدید و میمون و خوک جماعتی بودند از بنی اسرائیل که در روز شنبه ماهی شکار می کردند و سوسمار و چلپاسه گروهی دیگر بودند از بنی اسرائیل که در زمان موسی به مائده آسمانی ایمان نیاورند و مسخ شدند، پس گروهی از ایشان به دریا رفتند و گروه دیگر به صحرا، و عقرب مرد سخن چینی بود که مردم با او عمل قبیح می کردند. (حلیة المتقین باب 13 فصل 8
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

baroone_baharyy - ایران - مشهد
لعنت یه هرکی که این یارو خامنه ای رو به خراسان ربط میده.یه امام رضا واسمون درست کردین بس نبود
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

cat boy - ژاپن - توکیو
مانا نیستانی اینقدر اختلاف بین مردم عزیز ایران نداز مطمعن باش یک روزی از این کاریکاتور کشیدنت پشیمون میشی.
چهار‌شنبه 30 شهریور 1390

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
پیشی پسر لابد مواظب دستاش باشه نه??!!
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

cat boy - ژاپن - توکیو - توکیو
bita tehrani - کانادا - ویکتوریا ... گربه پسر هیچ وقت با افرادی چون مانا نیستانی و وطن فروشان ضعیف چون شما درگیر نمیشه چون ارزششو ندارید . گربه پسر روح رئیس علی دلواری توو تنشه همیشه سعی میکنه با وطن فروشان گردن کلفت دست و پنجه نرم کنه... وگرنه پیدا کردن این اقای مانا نیستانی در کشور سنگاپور مثل اب خوردنه. ضمنا گربه پسر هیچ وقت دست به خشونت نمیزه مگر در زمانی که کشورش در خطر باشه.
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
اخیییی چه پیشی نازی....
پنج‌شنبه 31 شهریور 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.