کاریکاتور جدید خانواده درگیر - خوراک میراث فرهنگی

کاریکاتور جدید خانواده درگیر - خوراک میراث فرهنگی

آزادیخواه - ایران - تهران
اگه به فکر کشور خودمون نباشیم همینه. خطر نابودی ایران هست. دریاچه ارومیه بزرگترین امتحان برای مردم ایران بود تا نشان دهند که کشورشان رااز ته دل نه زبانی دوست دارند وحکومت راوادار به عقب نشینی کنند ولی افسوس که هم در ارومیه وهم در تبریز باز مثل سالگرد بابک خرم دین ، وستارخان وخرداد سال 85 تنها ماندیم و به غیر از خودمان شهروند دیگری از ایران ندیدیم که بیاید وحداقل حضور فیزیکی داشته باشه وشعار هم ندهد. همه نشسته بودند در اتاق استراحت وبعد از خوابشان وپشت کامپیوترشان واز طریق سایت رجز خوانی میکردند. امروز نوبت ماست .فردا نوبت اصفهان است .بعدش نوبت کرمان و شیراز و خلیج فارس و.. به سلامتی ترکهای 33 پل داره زیادتر می شه. اینطوری بیخیال باشیم ودست رو دست بذاریم عکس پنجم کاریکاتور به واقعیت خواهد پیوست واز ایران وگذشته اش جز نوشته های تاریخ چیزی نخواهد ماند.به امید یکدلی واتحاد همه اقوام ایرانی از هر تفکر ودین ونژادی ونجات این کشور.
دوشنبه 21 شهریور 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
وای که دمت گرم. صبح از خواب پاشودم و اولین چیزی که دیدم این بود. خداییش ترکیدم از خنده!!!
دوشنبه 21 شهریور 1390

majid63 - فرانسه - پاریس
افرین
دوشنبه 21 شهریور 1390

طالب حق - ایران - تهران
واقعا که واقعیته و واقعیت هم خیلی خیلی تلخه. گفته بودم که این کشور خیلی وقته در تسخیر دیوانه هاست. خدایا کمکمون کن که بتونیم به حقیقت پیوستن این وعده تو رو که گفتی "یک حکومت با کفر باقی میماند ولی با ظلم نه" رو هر چه زودتر ببینیم.
دوشنبه 21 شهریور 1390

Kourosh_e_Bozorg2536 - ایران - تهران
تو آمریکا به خاطر تاریخ کمی که دارن از همه چیز برا خودشون تاریخ سازی میکنن و به این تاریخ افتخار میکنن ، اون وقت ما با این تاریخ کهن سال با تاریخ و مکانهای تاریخیمون که اگه تو هر کشوری بود رو سرشون میذاشتن چیکار میکنیم/
دوشنبه 21 شهریور 1390

EBRAHIM CHAKHAN - ایران - اصفهان
بد نبود. ولی خداییش آدم زاینده رود خشک شده را که میبینه اعصابش خورد میشه
دوشنبه 21 شهریور 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.