بنا: برای قهرمانانمان چکار کرده‌ایم که حالا می‌خواهیم اعدامشان کنیم

بنا: برای قهرمانانمان چکار کرده‌ایم که حالا می‌خواهیم اعدامشان کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برای قهرمانان جهان‌مان هیچ کاری نمی کنیم، اما وقتی اشتباهی مرتکب می‌شوند مثل یک جنایتکار جنگی می‌خواهیم اعدامشان کنیم.

محمد بنا در گفت‌وگو با  فارس ، درباره شرایط اردوی تیم ملی کشتی فرنگی پس از اعلام مثبت بودن آزمایش دوپینگ دو ملی پوش گفت: در این 2 - 3 روز کمی جو را آرام کرده‌ایم و روحیه به تیم بازگشته است. با آمدن قاسم رضایی هم خیالمان راحت‌تر شد. امیدواریم هر چند که این موضوع خاطره تلخی را در ذهن مردم باقی گذاشته است هر چه زودتر ذهن مردم کشورمان را نسبت به بزرگی و پاکی کشتی فرنگی مطمئن کنیم.

سرمربی تیم ملی فرنگی افزود: زمانی ما در کشتی فرنگی تنها به شرکت در مسابقات فکر می‌کردیم، اما حالا روش آماده‌سازی ما به گونه‌ای است که فکر می‌کنیم کشتی‌گیران باید در 5 دور کشتی بگیرند. جدا از اتفاقاتی که ممکن است در جریان مسابقات روی دهد، حداکثر آمادگی را برای فرنگی‌کاران در نظر می‌گیریم. وی در مورد تمرینات سنگین فرنگی‌کاران گفت: رقابت بسیار خوبی بین بچه‌ها وجود دارد و همه می‌خواهند خودشان را نشان دهند. شاید مسئله‌ای هم که برای آن دو فرنگی‌کار پیش آمد به خاطر حساس کردن رقابت بین آنها بود و شاید وادار به اشتباه شدند. در مجموع همه رقابت تنگاتنگی دارند چون یاد گرفته‌اند کشتی نگیرند و باید بجنگند؛ یک جنگ واقعی. هر فردی جنگنده‌تر باشد راحت‌تر می‌تواند به مدال برسد. بنا ادامه داد: بچه‌ها با تمام وجود زحمت می‌کشند و همه پاک هستند. ممکن است اشتباهاتی پیش آید که می‌تواند فردی باشد، اما نباید مهر ناپاکی روی پیشانی همه اعضای تیم زده شود. وی در مورد شرایط قاسم رضایی گفت: قاسم شرایط خوبی دارد و در تمرینات آماده، سرحال و گردن‌کلفت ظاهر می‌شود. درباره اعزام او به لهستان تا آخرین لحظه صبر می‌کنم تا ببینم لازم است اعزام شود یا نه؟ با تمریناتی که از او دیده‌ام فکر می‌کنم احتیاجی نباشد تا در لهستان به میدان رود، اما تا آخرین لحظه و در چند روز آینده شرایطش را بررسی خواهیم کرد. بنا در این رابطه که گفته می‌شود مثبت اعلام شدن دوپینگ دو فرنگی‌کار توطئه روس‌ها بوده است تصریح کرد: نمی‌دانم این موضوع از کجا مطرح شده است، اما در مجموع سال‌های قبل از المپیک از این شایعه‌ها پیش می‌آید. وادا سازمان بزرگی است و غیرقابل باور است که خودش را وارد این جریان‌ها کند. معتقدم این یک گمانه‌زنی بی‌مورد است و نباید ذهن‌مان را مشغول این حرف‌ها کنیم. وی ادامه داد: نباید حرف‌هایی زده شود که دور از واقعیت است. بهترین و بالاترین چیز حقیقت و روراستی با مردم است. اگر گناهی مرتکب شده‌اند مرجع قانونی آنها را مجازات می‌کند، ما هم تابع هستیم. در مسابقه گرفتار چنین مسئله‌ای نشده‌ایم بلکه خودمان برای پاکی و برطرف شدن شک و شبهه‌ها در اردوی تمرینی این کار را انجام دادیم. ما قهرمان غیرحقیقی نمی‌خواهیم. خدا را شکر آنقدر برکت در کشتی فرنگی وجود دارد که وابسته به یک یا 2 نفر نیست و با قدرت کارمان را ادامه خواهیم داد. بنا در مورد برخورد با فرنگی‌کاران متخلف عنوان کرد: آنها کار بسیار بدی انجام داده‌اند و از اردوی تیم هم اخراج شده‌اند، اما برخوردی که در ایران می‌شود متفاوت است. به عنوان مثال ما برای قهرمانان جهانمان چکار کرده‌ایم؟ هیچ کار، اما وقتی چنین اشتباهی مرتکب می‌شوند مثل جنایتکار جنگی می‌خواهیم اعدامشان کنیم. مگر ما برای آنها چه کاری انجام داده‌ایم؟ خودشان به تنهایی زحمت کشیده‌اند و قهرمان شده‌اند. 10 مسابقه مهم هم از آسیایی و جهانی گرفته تا جام جهانی آزمایش داده‌اند، اما شاید یک لحظه به خاطر حساسیت رقابت گول خورده و اشتباه کرده‌اند. کاری که برایشان نکرده‌ایم هیچ، اکنون هم می‌خواهیم به عنوان جنایتکار جنگی اعدامشان کنیم. سرمربی تیم ملی فرنگی تصریح کرد: اینها مثل بازیکنان برخی رشته‌ها ماشین مدل بالا و یا خانه در بالای شهر ندارند و واقعا لطمه می‌خورند. از نظر مالی در زندگی چیزی ندارند و تنها اعتبارشان در شهرشان همین قهرمانی‌هایی است که می‌آورند که آن را هم از دست داده‌اند.

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
این هم که داره حرفهای سیاسی میزنه!!! حتما از استکبار جهانی پول گرفته!!! خودش رو باید اعدام کنند تا بقیه ورزشکارها حساب کار دستشون بیاد و توی اعدامهای ولی وقیح دخالت نکنن.
شنبه 1 مرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.