کفاشیان: به خودم نمره قبولی می‌دهم

کفاشیان: به خودم نمره قبولی می‌دهم

«ناراحت فوتبال این مملکتم که چشم جوانان به آن است، برخی می‌خواهند فدراسیون را مقصر جلوه دهند، در حالی که نمی‌توانیم بگوییم همه تقصیرها بر گردن فدراسیون است!»

این واکنش علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال به انتقادات بحق کارشناسان فوتبال و رسانه‌ها به دنبال شکست‌های پیاپی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف است، کفاشیان درباره شایعه استعفایش از ریاست فدراسیون فوتبال، گفت: این یک سناریو است.

جای تاسف دارد که برخی رسانه‌ها به این موضوع بی‌اساس دامن می‌زنند، این در حالی است که براساس یکی از بندهای اساسنامه فیفا اگر رسانه‌ها در کار فوتبال دخالت کنند و بخواهند مدیریت فوتبال را عوض کنند، فوتبالمان تعلیق می‌شود. تاکید می‌کنم که به هیچ عنوان استعفا نمی‌کنم. اگر مجمع صلاح دید انتخابات را زودتر برگزار می‌کنیم، در غیر این صورت انتخابات در موعد مقرر یعنی دی ماه برگزار خواهد شد.

وی درباره شایعاتی مبنی بر قرار گرفتنش در راس فدراسیون دوومیدانی، افزود: فدراسیون فوتبال خانه آخر من بود و بعد از اینجا دیگر جایی نمی‌روم. من دوره‌های زیادی را در سازمان، کمیته المپیک و غیره پشت سر گذاشته‌ام و قصد ندارم به فدراسیون دوومیدانی بروم.

چه نمره‌ای به چهار سال مدیریت خود در فدراسیون فوتبال می‌دهید، کفاشیان در پاسخ به این سوال به ایسنا گفت: این مجمع است که نمره می‌دهد، اما اگر بخواهیم با دوره‌های گذشته مقایسه کنیم، به نظر من نمره قبولی می‌گیریم ولی اگر بخواهیم با واقعیت‌ها و ایده‌آل‌ها مقایسه کنیم، شاید چنین نظری نداشته باشم.

کفاشیان درباره نتایج ضعیف تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: خود ما هم در فدراسیون دوست داریم تیم‌های ملی نتیجه بگیرند اما باید دید آیا کم‌کاری از طرف فدراسیون صورت گرفته است؟! باید قبول کنیم که همه کشورها برای ارتقای سطح فوتبال ملی خود تلاش می‌کنند و به همین دلیل هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست.

آنچه اهمیت دارد این‌که باید در آینده نگاه قوی‌تری به فوتبال داشته باشیم و از نظر مسائل مالی نیز از فدراسیون حمایت بیشتری صورت بگیرد.

وی با تاکید بر این‌که مشکل فوتبال ایران ساختاری است، در پاسخ به این سوال که قبول دارید اگر با قدرت‌تر برخورد می‌کردید، زیرمجموعه‌های فدراسیون هماهنگ‌تر عمل می‌کردند، ادامه داد: گرچه من رئیس فدراسیون فوتبال هستم اما این وضعیت در گذشته هم وجود داشته است، ضمن این‌که برخی از اعضای فدراسیون فوتبال را مجمع انتخاب کرده و من نمی‌توانم آنها را تغییر دهم. مطمئن باشید که روسای بعدی هم بیایند همین شکل در فدراسیون حاکم خواهد بود.

کفاشیان درباره احتمال کاندیدا شدنش برای دوره بعدی ریاست فدراسیون فوتبال، گفت: هیچ چیز مشخص نیست. من فکر می‌کنم تا آخرین روزی که هستم باید با تمام توان کار کنم تا همه چیز خوب پیش برود و به فکر دوره‌های بعد نیستم.

$persian$ - ایران - تهران
قرار بود خودمون به خودمون نمره بدیم،من الان انقدر خودم و قبول می کردم تو امتاحانات که برسم به درجه پرفسوری
سه‌شنبه 28 تیر 1390

$persian$ - ایران - تهران
قرار بود خودمون به خودمون نمره بدیم،من الان انقدر خودم و قبول می کردم تو امتاحانات که برسم به درجه پرفسوری
سه‌شنبه 28 تیر 1390

ghafas - ایران - مشهد
ماهم به اعتماد به نفس شما همین نمره را می دهم قربان
سه‌شنبه 28 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
اگر نمره ی قبولی بخوای بگیری تو مالیدن نمرت باید یک باشه و چسبیدن به صندلی ... بقیه کارات رو نباید اصن نمره داد .. باید بهشون ..... ... ....
سه‌شنبه 28 تیر 1390

shahab46 - المان - هانوفر
همه روسای ضد مردمی اسلامی همین را میگویند
سه‌شنبه 28 تیر 1390

pandora - آلمان - کلن
بمیر بابا.تو اصلا وجود خارجی نداری به عنوان انسان یا رئیس! فقط یک دستمال هستی.در این مورد نمره قبولی میگیری!
سه‌شنبه 28 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
بی خاصیت تر از سیبزمینی.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
https://www.youtube.com/watch?v=bOxVHEq3C9wfeature=player_embedded...حالشو ببرید
سه‌شنبه 28 تیر 1390

feri gonzales - بلژیک - بروکسل
عجب بچه پرویه این سیرابی
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

feri gonzales - بلژیک - بروکسل
poriyaye_vali - قطر - دوحه. ایول بامزه بود
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.