۵ بیمارستان طلبه ۲۰ ساله مجروح را نپذیرفتند

5 بیمارستان طلبه 20 ساله مجروح  را نپذیرفتند

خبرگزاری مهر می نویسد : روحانی 20 ساله‌ای که قصد داشت از مزاحمت عده ای اراذل و اوباش به چند زن ممانعت کند توسط این افراد از ناحیه شاهرگ به ضرب چاقو مجروح شد اما اورژانس هیچ بیمارستانی این روحانی را نپذیرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین اطلاعات از حادثه مجروح شدن روحانی جوان آمر به معروف در منطقه تهرانپارس تهران حاکی از آن است که روحانی جوان پس از مجروح شدن -قطع شاهرگ گردن- حدود نیم ساعت بر روی زمین افتاده بوده و هیچ خودرویی وی را به بیمارستان منتقل نمی کند تا اینکه دانش آموزان همراه روحانی یک خودروی پراید را متوقف کرده و خواهش می کنند تا مصدوم را به بیمارستان منتقل کند.

یکی از نزدیکان روحانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پس از اطلاع از حادثه تمامی بچه های هیئت خود را به محل حادثه رساندیم و چون هیچ بیمارستانی حاضر به پذیرش این روحانی نبود هر گروهی مامور شد تا در قسمتی از شهر تهران به دنبال بیمارستان باشد.

متاسفانه بیمارستانهای رسول اکرم (ص)، امام حسین (ع)، شهدای تجریش، امام سجاد(ع) و پارسیان حاضر به پذیرش نشدند و تنها گفتند که اگر مرد می توانیم گواهی فوت صادر کنیم و هرکدام بهانه های مختلفی را برای قبول نکردن مجروح عنوان کردند.

وی اظهار داشت: به واسطه یکی از آشنایان توانستیم این روحانی مجروح را به بیمارستان عرفان منتقل کنیم ولی بیمارستان گفت اول باید 6 میلیون تومان واریز کنید. در نیمه های شب همه دست به دست هم دادیم و پول را تهیه کردیم حتی مقداری از پول دلار بود.

به گزارش مهر، ساعت 22:30 دقیقه شب گذشته روحانی جوانی به نام علی خلیلی در مسیر بازگشت از مراسم هیئت مولودی خوانی قائم آل محمد(عج) به همراه دو نفر از دانش آموزان که قصد رساندن آنها را به خانه شان داشت در چهارراه شهدا در منطقه تهرانپارس با صحنه مزاحمت شنیع گروهی اراذل و اوباش مواجه می شود. این افراد که در یک خودروی پراید و یک موتورسیکلت سوار بودند برای چند خانم ایجاد مزاحمت می کنند که روحانی شاهد ماجرا که قصد جلوگیری از این تعرض را داشت توسط اراذل و اوباش از ناحیه گردن با ضرب چاقو دچار پارگی شاهرگ می شود.

گزارشها حاکی از آن است که خودروی پراید اوباش توسط کلانتری 144 جوادیه کشف شده است.
ماموران پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ ضاربان علی خلیلی را شناسایی و دستگیر کردند.
 

به گزارش خبرنگار مهر، در پی حمله تعدادی از اراذل و اوباش در شب گذشته به خلیلی (طلبه تهرانی) در محدوده کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات امنیت و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

بر اساس این گزارش ماموران در کمتر از 24 ساعت با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، تمامی اشرار حاضر در حادثه شب گذشته را شناسایی و دستگیر کردند.

Alborzi - ایران - کرج
متاسفانه وضعیت بیمارستاها جالب نیست طلبه و غیر طلبه هم نمیشناسه وضعیت امنیت هم که گفتن نداره بهتره همه فکر یادگیری دفاع شخصی مخصوصا در برابر چاقو باشیم هرچند که فکر میکنم بهترین دفاع درگیر نشدنه اونم وضعیت قویترین مرد کشور که به اون روز افتاد کاش درگیر نمیشد .
یکشنبه 26 تیر 1390

jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ
ای بر پدرتان لعنت چرا بنده خدا را ناکار کردین بخدا شما را آتیش بزنن کمه وحشی شدن پدرسگا _آخرش چی شد نفهمیدیم خوب شد یا نه خدا شفاش بده
یکشنبه 26 تیر 1390

lord.araz - سوئد - استکهلم
خالی نبندید با شاهرگ پاره چطور اینقدر دووم اورده عمرا تو کت من یکی که نمیره این داستانهای باورنکردنی خالی
یکشنبه 26 تیر 1390

ezatdf - ایران - تهران
خوب دلیلش معلومه باید می بردیدش "دامپزشکی"
دوشنبه 27 تیر 1390

Artosh - ایران - تهران
در اینکه عده ای اراذل اوباش امنیت مردم بیچاره رو ازشون سلب کردن شکی نیست و باید یه ارگانی باهاشون مقابله کنه. اما باید به منشاْ و عامل رساندن جامعه به اینجا هم توجه کرد. همین آخوند مهمترین عامل بدبختی ایران امروز ماست. آخوند خوب آخوند مرده است. پس خواهشاْ عده ای از دوستان سینه چاک ندهند که به به چه انسان خوبی و ....!!!! کسی که اون لباس رو میپوشه یعنی از یه سری فیلتر ها رد شده و قبول کرده در همه حال شارلاتان باشد و به نفع ایدئولوژی عمل کند نه به نفع انسانیت..!
دوشنبه 27 تیر 1390

svenskpojke - سوئد - استکهلم
جان انسانی تجارت است با پول میشود جان داشت
دوشنبه 27 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
میبینید که حقشونه هیچجا این جونورا رو به این راحتی قبول نکنن, ضاربان این مارمولک و تمام کسانی که اون دور و بر حضور داشتن ظرف کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدن . ولی قاتلان و ضاربان هزاران شهروند معمولی غیب شدن نمیشه پیداشون کرد. حالا این عطیقه ها باید تصورشو کنن اون روزی که یهو برنامه تلویزیون و رادیو قطع بشه و شروع کنن اطلاعیه اضطراری پخش کردن ( توجه توجه جمهوری اسلامی سقوط کرد و...) بقیه اش رو لازم نیست بنویسم . بزودی
دوشنبه 27 تیر 1390

charming_loli - انگلستان - منچستر
به گزارش مهر، ساعت 22:30 دقیقه شب روحانی از ناحیهٔ گلو مضروب میشود در نیمه‌های شب همه دست به دست هم میدهند تا پول تهیه کنند(یعنی‌ ساعت ۱۲ شب به بعد) و روحانی بستری شود یعنی‌ حداقل یک ساعت و نیم از شاهرگ گردن این آقا داشته خون میومده تا بستریش کنند. بابا چه بدن قوی داشتی که یک ساعت و نیم از شاهرگ گردن خون ریزی کردی و نمردی احیانا دروغ نمیگین؟.
دوشنبه 27 تیر 1390

a.ahooraei - المان - کلن
اگه یه پروفسور یا دکتر منتقده اینها رو چنجه کرده بودن هرگز دنبالش نمیرفتند.
دوشنبه 27 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
به چه سمتی میرویم !? دکتر و بیمارستان که فقط به پول فکر میکنند و ان قسم نامه پزشکی را که خوردند, فراموش کردند که کمک به جان یک انسان بزرگترین ارمان و وظیفه انهاست و از طرفی, هر کسی که به شکل اخوند باشه, دزد و اوباش و غارتگره و مردم اجازه قتل و کشتن او را دارند, زیرا این همان راهیست که فاطی ساندیسی ها با شیرزنان ایرانی انجام میدهند که ظاهر او جرم او محسوب میشود ! چی بودیم و چی شدیم و چه فرهنگی داشتیم و به چه سمتی فرهنگ ما دارد رشد میکند ?! وای بر ایران ما .
دوشنبه 27 تیر 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
اگر حکومت شرف داره . باید همشونو اعدام کنه .نه به خاطر اخونده . بخاطر شرارت . و اوباشی که مسیر حق طلبی را لکه دارمیکنند .
دوشنبه 27 تیر 1390

shahryar-khan - کانادا - مونترال
در نیمه های شب همه دست به دست هم دادیم و پول را تهیه کردیم حتی مقداری از پول دلار بود.!!! گور پدر هرچی اخوند!!! کانادا
دوشنبه 27 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
خانمهای شجاع وازاد اندیش,,افغانستان,,خانمهای کشورهمسایه مطلقامزاحم خیابانی ندارند.چون کشورماجمهوری,ملایان,است.امن وامان.چندین سال است به برکت,ایشان,,نه دعوا,نه مزاحمت,نه دزدی ورشوه,,نه قتل,,هرگزندیده ایم.شماکجا ماکجا!متاسفم.
دوشنبه 27 تیر 1390

ایران بانو - ایران - تهران
دوستانی که کامنت میگزارید از اینکه یک روحانی را عده ایی اوباش زخمی کرده اند خوشحال نشوید شاید که او در دفاع از خواهر و مادر تو خود را بخطر انداخته باید به حال این ملت گریه کرد مردمی که دیگر خواهر و مادر من و تو دیگر در خیابان امنیت ندارند و اگر در جیب مردانشان را بگردی به جز شیشه و قمه و چاقو چیز دیگری پیدا نمیکنید ..این بود ان بهشتی که خمینی هندی زاده لعنت ا..علیه برای ایران به ارمغان اورد .ایا در زمان شاه این چیزها را در خیابانها کسی میدید ..فرهنگ و غیرت و ازاد منشی و راستی و مردانگی ما با ان قلاب 57از بین رفت ..به حال خودمان گریه کنیم
دوشنبه 27 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خوب بابا دام پزشکی میبردید
دوشنبه 27 تیر 1390

Royan - آلمان - آلمان
شاهد باشیم که مردم چقدر از روحانیون متفر هستند , ولی برعکس ماموران ظرف 24 ساعت تمامی اشرار را پیدا کردند ولی قاتل ندا هنوز پیدا نشده و خیلیهای دیگه.
دوشنبه 27 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
آخوندا رو خوبه دارن کم کم میکشن .. دستتون درد نکنه لطفا بیشتر !!
دوشنبه 27 تیر 1390

Arash آرش - بریتانیا - لندن
و هنوز پس از 2 سال نه تنها قاتلان جانی ندا و سایر شهدای مطلوم ایران شناسائی نشده اند، بلکه آزادیخواهان بیشری را نیز بقتل رسانده اند. بوضوح روشن هست که حتی یک شخص در هیچ یک از جناح های این رژیم ضد ایرانی بوئی از عدالت نبرده است. آلبته به یاری خداوند بزرگ ملت ایران آمرین و عاملین اون جنایات که همین رژیم وحشی هست را به دست عدالت واقعی خواهند سپرد و ایران را مهد آزادی و استقلال و عدالت خواهند کرد.
دوشنبه 27 تیر 1390

new new - دانمارک - کپنهاگ
بیمارستانهای رسول اکرم (ص)، امام حسین (ع)، شهدای تجریش، امام سجاد(ع) اسم ها همه عرب شدن
دوشنبه 27 تیر 1390

Jacki55 - انکلستان - لندن
خدایا شکرت که خودشان هم به این بلاها که سالهاست ملت با انها دست به کریبانند کرفتار میشوند و میفهمند که فلسطین لبنان و به تازکی سوریه مهمترإز ملت نیست.مرک بر کسانی که انقلاب کردند و باعث سرخوردکی ملت و کشور شدنی.مرک و لعنت بر کسانی که مرک بر شاه کفتند.حالا بجبریل نفت مجانی و وسائل زندکی مجانی که قول این حرفها را خوردید و مملکت را به فاجأه رساندید 
دوشنبه 27 تیر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
1- من حدود 40 سال است که در اروپا, هند و آمریکا زندگی میکنم. در طول این مدت حتی یکبار هم شاهد صحنه متلک گفتن و مزاحم شدن در خیابانها و محل عبور و مرور از طرف مردها به خانم ها و دختر خانم ها نبودم. موضوع متلک گفتن و مزاحم شدن فقط در کشورهائی که حجاب و محدودیت برای دختران و پسران هست, مانند ایران و کشورهای اسلامی دیگر, وجود دارد. هرچقدر محدودیت بیشتر باشد, مزاحمت های خیابانی نیز بیشتر است. چرا؟ جواب آن در همان محدودیت و حجاب است. در موتور هر ماشینی در هر دقیقه هزاران انفجار رخ میدهد. اگر این انفجارها کنترل نشده انجام گیرد, آن موتور بلافاصله ازبین میرود و نابود میشود. اگر این انفجارها کنترل شده باشد سازندگی و بهره مندی عاید میشود.
دوشنبه 27 تیر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
2- در حالیکه در غرب دختران پوشش آنچنانی هم ندارند چرا در آنجا در خیابانها به دختران متلک گفته نمیشود؟ زیرا آزادی فردی مطرح است. زن کالا نیست که از دست دزدان پوشیده بماند. در آنجا زن انسان است و اختیار خودش در دست خودش است. قانون موقعی به کمک او میآید که او درخواست کمک کند. گفتن متلک در غرب یک نوع بی شخصیتی و بز دلیست. اگر مردی میخواهد با دختری یا زنی آشنا شود, مرد مردانه جلو میرود و بدون مسئله ای با او صحبت آشنائی میکند. اگر آن خانم علاقه ای به ادامه آشنائی داشته باشد, ابراز میکند. وگرنه آن مرد با تشکر از آن خانم, راهش را بدون مسئله جدا میکند.
دوشنبه 27 تیر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
3- اسلام با آن همه محدودیت هائی که برای خانم ها ایجاد کرده است, عامل اصلی انحرافات اجتماعیست. دختر و پسر برای هم به وجود آمده اند. اینها مکمل همدیگر هستند. وقتیکه دختران را در چادرشان بسته بندی میکنند. و پسران را از آنها دور نگه میدارند, نیروی غریزه طبیعی آنها همچون انفجار موتور در جریان است. وقتی که آزادی وجود نداشته باشد, این نیرو بجای سازندگی, تخریب کننده است و جامعه اینگونه میشود که شده است. ترس از ولنگاری به خاطر آزادی یک ترس بیهوده است. به عنوان نمونه جامعه هندوستان که در آنجا در حالیکه آزادی هست, ولنگاری نیست.
دوشنبه 27 تیر 1390

iranking - المان - مونیخ
یاد عکسهای فرزاد کمانگر افتادم با دانش اموزان کرد ...با مادر مهربان و روستاییش ....با دلنوشته های زیبایش .....ای کاش ارزش زندگی او هم همینگونه فریاد میشد ....ولی افسوس که در لحظه اعدام این فرزند دلیر کرد هیچکس به اه و درد مادرش نیاندیشید ...
دوشنبه 27 تیر 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
خوب این که طبیعه که نپذیرن. تو ایران بدون پول کسی‌ رو بیمارستان قبول نمیکنن. بعدش هم مگه این بچه آخوند که فردا می‌خواد موی دماغ دخترای مردم بشه و به حجابشون گیر بده، مگه خونش از بقیه رنگین تره؟
دوشنبه 27 تیر 1390

Aida joon - ایران - تهران
الهی بمیرم ... بیچاره !
دوشنبه 27 تیر 1390

kasiopaya -  آلمان - برلین
خپ این آش رو خودتون پختید.هر ملثی سرانجام شپیه حکومتی که بر انان حکم میکند میشوند.(شهری)وقتی دولث په مردم کشور خودش تجاوز میکنه...زور میگه...دزدی میکنه....چه . انتظاری میشه داشت.ایران بشه سوئیس
دوشنبه 27 تیر 1390

single - ایران - شاهین شهر
فنچهای دور وبرش باحالن تو عکس !!!!!
دوشنبه 27 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
تازی زادگان بیسواد و فضول به شماها چه ربطی دارد که در هر کاری دخالت میکنید؟ با این که با کتک کاری و چاقو کشی مخالفم، اما این کار را سرانجام دخالتهای بیجا و پر رویی بیش از اندازه بسیجی ها و طلبه های مافنگی میدانم. خلایق هرچه لایق!!!
دوشنبه 27 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
خاک تو سر کسایی که به این طلبه با شرف توهین کردن،اخه حالا گیریم اخوند بد،اما کسی که از ناموس مردم دفاع کرده باید اینجوری بهش توهین کنید؟دین ندارید،ازاده باشید.متاسفم براتون با این طرز فکر.
دوشنبه 27 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
ارش ازبریتانیا. وایران بانو .تهران,کامنتهایتان ازبهترینها بود.متشکرازشما.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

baharmazaheri - دبی - عجمان
اراذل شرف داره به اخوند ترتیب داده شده در حوزه. ..دمشون گرم دست پرسنل زحمتکشو میبوسم سحر نزدیک است
سه‌شنبه 28 تیر 1390

baharmazaheri - دبی - عجمان
ایران ایذه ...وطن روش فروش دلمو بهم زدی.......
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

آرش نوری - ایران - کرمان
سوگند پزشکی یا سوگند زرشکی
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.