فرانسه: قذافی آماده رفتن است

فرانسه: قذافی آماده رفتن است

آلن ژوپه، وزیر خارجه فرانسه

آلن ژوپه، وزیر خارجه فرانسه گفت «فرستادگان دولت لیبی که با فرانسه در تماسند، می گویند قذافی آماده رفتن است.»

 
برنارد والرو، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه نیز گفت: «تماس با فرستادگان حکومت لیبی به معنای مذاکره با آنها نیست.»
 
به گزارش فاکس نیوز، آقای والرو افزود: «معمر قذافی، پیک های خود را به نقاط مختلف جهان از جمله ترکیه، پاریس و نیویورک فرستاده است.»
 
سخنگوی وزارت خارجه گفت این فرستادگان، افراد نزدیک به حکومت قذافی هستند.
 
آقای والرو گفت: «فرانسه بین دولت قذافی و شورشیان میانجیگری نمی کند و پیام های طرفین را ،برخلاف برخی از  شایعات، مبادله نمی کند. اگر مخالفان قذافی پیامی برای وی دارند، خودشان می توانند این پیام را بفرستند.»
 
ناتو روز دوشنبه یکصد پرواز بر فراز لیبی داشته و اهداف متعددی را در غرب لیبی از جمله یک انبار نظامی را مورد هدف قرار داده است.
 
آقای ژوپه گفت: «پرسش هم اکنون این نیست که قذافی بر سر قدرت بماند یا نه. پرسش این است چه وقتی وی از حکومت کنار خواهد رفت.»
در همین حال فرانکو فراتینی، وزیر خارجه ایتالیا خواستار یافتن راه حلی سیاسی برای پایان دادن به بحران سیاسی لیبی شد. 
آقای فراتینی در مصاحبه ای با روزنامه «الخبر» الجزایر گفته است در راه حل سیاسی، باید موضوع کناره گیری معمر قذافی از رهبری کشور در نظر گرفته شود.
 
از سوی دیگر باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، به دمیتری مدودیف، همتای روس خود گفته است در صورتی که روسیه بتواند قذافی را راضی به کناره گیری از قدرت بکند، آمریکا از تلاش های روسیه برای پایان دادن به بحران سیاسی لیبی حمایت خواهد کرد.
khosh bavar - ایران - یزد
هم مردم و هم ناتو خسته نباشید ! پس زود بروید ضرادخانه هایتان را پر کنید که مردم سوریه چشم به انتظارند, هر چند سخت در اشتباهند که منتظر کمک ناتو باشند زیرا این مساویست با Armageddon ! شاد و کاوه اهنگر باشیم .
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

بچه شمرون - هلند - روتردام
داستان لیبی خیلی لووس شده اصلا دیگه مهم نیست کی بیاد کی بره
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
برایه این کشورها ارزویه موفقیت می کنم ...امیدوارم مثل ما ایرانیها از چاله در نیان با کله برن تو چاه ...
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
انقلاب 57 ایران الگوی بسیار خوبی برای کشورهای منطقه که در بدو وقوع تغییری شبیه انقلاب ایرانند میباشد. با نگاهی سطحی به وقوع تاریخ, چنان پنالتی که ملت ایران به خودش زد را تکرار نخواهند کرد. البته بستگی به هوشیاری مردم و معتمد بودن راهبران اونها داره. ارزوی پیروزی و خوشبختی برای هر امت و ملت و مملکتی در هر کجا و هر زمان میکنم .!!!
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
بلاخره فرانسه و انگلیس همان کاری که با شاه کردن با قذافی هم کردن !!. دروغ بزرگ فرانسه و انگلیس دوباره با صدای بلند شنیده خواهد شد ... آب برق گاز مجانی ....دمکراتی چند هفته ای ....دار زدن و کشتن و فراری دادن صدها هزارمردم لیبی بجرم "قذافی دوستی" !! انگلیس و فرانسه و ژاپن و آلمان صاحب میلیاردها دلار پول انبار شده لیبی در بانک هایشان شدند و همینطور صاحب معادن لیبی ...روزه خوان ها و ملاها و قصه گویان و لالائی گویان عبا پوش از فرانسه و انگلیس همین در عهرض چند هفته آینده دکان گول زدن مردم را در لیبی باز خواهند کرد !!.
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.