تجاوز ۲مرد شرور به‌یک دختر معلول

تجاوز 2مرد شرور به‌یک دختر معلول

جام جم آنلاین : 2 شرور سابقه‌دار با ربودن یک دختر جوان معلول ذهنی و انتقال وی به خانه‌ای در شهر قدس (قلعه حسن‌خان) در حومه تهران، او را مورد آزار و اذیت قرار دادند اما ماموران پلیس موفق شدند آنها را دستگیر کنند.

به گزارش «جام‌جم»، اوایل هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی ملارد از گم‌شدن دختر جوانش خبر داد و برای یافتن او از ماموران تقاضای کمک کرد.

ماموران در تحقیق از شاکی متوجه شدند دختر وی یک بیمار کم‌توان ذهنی بوده و روز حادثه برای ملاقات با یکی از دختران همسایه از خانه خارج شده و دیگر باز نگشته است. با تشکیل پرونده قضایی در این زمینه و آغاز تحقیقات، دوباره شاکی در پلیس آگاهی حضور یافت و از پیدا شدن دختر جوانش خبر داد. وی گفت دخترم در دام شیطانی 2 مرد گرفتار شده است.

شاکی افزود: مردی غریبه در تماس تلفنی با خانه‌مان خبر داد که دخترم در بیمارستان بستری است و با حضور در مرکز درمانی و گفت‌وگو با پزشک معالج متوجه شدم دخترم مورد آزار و اذیت قرار گرفته و مردی رهگذر وی را در حالی که در جاده شهرقدس (قلعه حسن‌خان) سرگردان بوده نجات داده است. با اطلاعات به دست آمده از شاکی ماموران در بیمارستان حضور یافتند و در تحقیق از دختر کم‌توان ذهنی متوجه شدند وی در خیابان از سوی 2 مرد که سرنشینان یک خودروی پراید بوده‌اند ربوده شده و با انتقال به خانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

به این ترتیب جستجوها برای دستگیری 2 مرد شرور آغاز شد. در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت چند روز پیش ماموران به سرنشینان یک خودروی پراید که در محل ربوده شدن دختر جوان تردد می‌کرد، ظنین شدند. با بررسی از خودروی آنها معلوم شد مشخصات آن با خودروی 2 شرور تحت تعقیب پلیس مطابقت دارد.

با احتمال این‌که سرنشینان خودرو همان 2 مرد آزارگر هستند، خودرو توقیف و بازجویی از آنها توسط پلیس آگاهی ملارد آغاز شد. در حالی که مردان جوان ادعا می‌کردند با دختر جوان آشنایی ندارند و وی به دروغ از آنها شکایت کرده است، ماموران به بررسی از سامانه پلیس پرداختند و متوجه شدند 2 متهم چندین بار به اتهام زورگیری، مزاحمت برای نوامیس و شرارت دستگیر شده‌اند و هر بار پس از پایان محکومیت دوباره فعالیت‌های مجرمانه‌شان را ادامه داده‌اند بنابراین ماموران از دختر کم‌توان ذهنی خواستند در مواجهه حضوری با 2 متهم بازداشت ‌شده قرار بگیرد که او با دیدن مردان شرور وحشت کرد و با انگشت آنها را به ماموران نشان داد.

با مشخص شدن این موضوع متهمان بار دیگر بازجویی شدند و عاقبت به ربودن و آزار و اذیت دختر معلول اعتراف کردند.

بنابر این گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند و پرونده آنها برای این‌که محل وقوع جرم در شهرقدس ـ قلعه حسن‌خان ـ رخ داده بود با صدور عدم صلاحیت رسیدگی به دادگستری شهر قدس ارسال شد.

بی سرزمین - ایران - تهران
خدای من میوه درخت کدام باغت را گاز بزنم تا از زمین رانده شوم
یکشنبه 19 تیر 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
انسانم ارزوست....
یکشنبه 19 تیر 1390

رضا هراتی - استرالیا - م
فقط خدا کند این دو مرد کثیف افقانی نباشند.وگرنه دیگر بنباران بد گویی بر روی افقانها شروع میشود. و خدا کند هر چه زودتر این دونفر را اعدام کنند
یکشنبه 19 تیر 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
فقط می شه گفت > سال تجاوز به برکت انقلاب اسلامی
یکشنبه 19 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
خدایا چه بر سر مردمان ایران زمین اومده؟ای داد و بیداد !نشد یک روز تایپکی رو باز کنیم و از خبر قتل و تجاورز و غارت مشاهده نکنیم !!آرزو به دل ماندیم .این خبر تجاورز به معلول خیلی خیلی متاثر کننده و غم انگیزه ..
یکشنبه 19 تیر 1390

gharibe UAE - امارات - ابوظبی
این دو کثافت را باید به روش آفریقایی اعدام کنند . ان دورا باید در همون خیابان بر روی صیغ داغ نشوند تا صیغ از سرشان بیرون بیاد . چطور دلتون اومد همچو کاری با این بیزبان کنید خاک بر سر اون زندگی که شما دارید نامردا
یکشنبه 19 تیر 1390

mashady - انگلیس - منچستر
بی سرزمین - ایران - تهران چه زیبا گفتی با داشتن همچین کشوری از غصه مردن رواست
یکشنبه 19 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
عجب بیشرفهایی پیدا میشوند تمام اینها تقصیر این رژیم کثیف است که همه چیز را محدود کرده است که در همه موارد نتیجه عکس داشته است.
یکشنبه 19 تیر 1390

afshin-manchester - انگلستان - منچستر
ای وای به ایرانم...
یکشنبه 19 تیر 1390

sara shirazi - انگلیس - لندن
خدایا چقدر وحشتناکه.
یکشنبه 19 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
از دستاوردهای اسلام ناب ان غلابی نایب امام زمان!
یکشنبه 19 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
رضا هراتی - استرالیا - م -دوست عزیز حتا اگر ایندو افقانی باشن این دلیل بر این نیست که همه افقانیها اینکاره هستن و یا ما بخاطر چهار تا مجرم روانی جنسی که اغلب اینها هم مسلمان و موئمن و شیعه و دارای مرجع تقلید هستن، به همه مردم افقانستان بد و بیراه بگیم. یا ایرانیها را دست کم گرفتید یا سیستم حاکم بر ایران رو خوب نمیشناسید. منافع این رژیم در همینه که بنده و شما به هم بدبین و دائم در درگیری باشیم البته با همین حرفها و داستانهایی که معمولآ خود سیستم انها را بصورت شایعه میسازه.
یکشنبه 19 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
رضا هراتی - برای ما ایرانیان آزاده مدتهاست روشن شده که اینها از سربازان گم و گور نام ولایتند که برای ساندیس و خرما هر کاری میکنند. کی اینها را مجازات میکند؟ یعنی می اندیشید که اینها خودشان را به سزای رفتارهای پلید خودشان میرسانند؟
یکشنبه 19 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
از رئیس نیرو انتظامی سوال کنید, شاید دختره لباس درست نپوشیده بوده. این اتفاقات که طبیعی ست. ایشون در موارد پیش این رو شفاف کردن!!! که اکثر کسانی که مورد ازارو ازیت جنسی قرار میگیرن خودشون مقصرند چون حجابشون درست نیست !!! چه منطق زیبایی, کاملا" اسلامی, در حد موئمنین و اعلا.!!!
یکشنبه 19 تیر 1390

faryade demokrasi - هلند - آمستردام
خامنه‌ای اسم این سال رو جهاد اقتصادی گذشته ولی‌ مثل اینکه در عمل جهاد تجاوز هستش، کثافتهای لجن، هر موقع تونستیم این زالوهای پشمالو رو از ایران بیرون کنیم آمار تجاوز هم بسیار کم خواهد شد، انقدر کثیف هستن که آدم کلمه‌ای واسهٔ توصیف کردنشون پیدا نمی‌کنه .
یکشنبه 19 تیر 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
مردمی که باورهای مذهبی خود را از دست داده اند .ولی قوانین مذهبی حاکمیت دارد .واقعا ایرانیان قوم لوط شدن .شرم و خجالت .
یکشنبه 19 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
خمینی گفته بود که میخواد ایرانیها رو به مقام انسانیت برسونه ولی نگفته بود که تجاوز گروهی هم جزوی از این انسانیت از نوع ولی وقیحه!!! ننگتان باد با این انسانیتی که به جامعه ایرانی عرضه کردید. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
یکشنبه 19 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
چرا اینقدر دروغ می‌نویسید،تجاوز در مملکت اسلامی!!جنایت در سرزمین امامزمان؟!!فحشا در حکومت محمدی؟!!حق خوری وستم در حکومت عدل علی‌؟!! سیره فاطمه، زینب چراغ روشن زنان ایرانزمین هست!چرا هیچ مرد خیانت کار در ایران نیست،چون همه راه علی‌ را میروند!چرا هیچ گرسنه‌ای نیست؟چرا هیچ محتاجی نیست؟چون همه نون و نمک میخورن و غذاشون را به همسایه،نیازمند میدن! با پیروی از قرآن و دستورات اسلام هست که ایران مثل یک الماس در جهان میدرخشه،،و همه دنیا حسرت ایران را میخورن.
یکشنبه 19 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
bita thrani ......گفتند یافت مینشود گشته ایم ما!!بادرود
یکشنبه 19 تیر 1390

sharafyabi - انگولا - بیمبه
اینها تماما, نشانی از شکست سیاستهای دروغین رژیم به اصطلاح اسلامی میباشد. مردم انقدر محروم از نعمات انسانی شده اند, که مطمئنا در مناطق محرومتر حیوانات هم امنیت ندارند!!! خداوند روح طالقانی را رحمت کند, تمام این مشکلات را میدید و اخطار داد! مزدش همان شد که دانیم.
یکشنبه 19 تیر 1390

marjan_blue - ایران - تهران
دوستان عزیز به نظر من مشکل اساسی این است که ما در جامعه ای بیمار زندگی میکنیم و متاسفانه این بیماری هم بد جور واگیر داره و داره دامن اکثریت رو میگیره.این خانه از پای بست ویرانه است
یکشنبه 19 تیر 1390

amir_honda - ایران - شاهرود
دیروز شبکه خبر آقا پلیسه کفت : به منظور مبارزه با اراذل و اوباش درب 90 مغازه پوشاک فروشی پلمپ شد.
دوشنبه 20 تیر 1390

رضا هراتی - استرالیا - ملبورن
odinبلژیک دوست عزیز. باور کنید این را .که تمام دنیا خوب و بد را دارد . به من این روشن شده است که افقانها مدت زیاد است که با مردم ایران با هم به خوبی و خوشی زندگی میکونند ولی این دولت دیکتاتوری ایران است که به افقانها ظلم میکند نه مردم ایران. خود شما و دیگر دوستان همه در خارج از ایران هستید ایا خدایی قضاوت کنید همان رفتاری که با افقانها در ایران دولت میکند اگر با شما در انجا بشود شما چه کار که نمیکنید به خدا که پلیس همان کشور را به دادگاه میکشید. تو رو خدا کجای دنیا دیده اید که بچه 12 یا 13 ساله بدون پدر و مادر را رد مرز کنند و اونطرف مرز هم بفهمد که 100% کشته میشود. ایا این اسلام است؟کجای دنیا دیده اید که زن حامله را به بیمارستان راه ندهند که تو مدرک نداری؟ به خدا شما دوست عزیز ندیدهاید این چیزهارا به خدا دل سنگ را گریه میاندازد
دوشنبه 20 تیر 1390

behrooz_f16 - انگلیس - منچستر
این تجاوزها که داره رو میشه 1به 100 که خیلی ها از ترس ابروشان رو نمی کنند
دوشنبه 20 تیر 1390

felora - ایران - تهران
67 Zartusht فرانکفورت // سالار عزیز درسته که محدودیت زیاده ولی کاری که امثال این مجرمین میکنن زیاد ربطی به محدودیت نداره! اینها اصلا ادم نبودن که این کارو کردن. اخه با یه دختر معلول! ببخشیدمتاسفانه وبدبختانه زنان .. کم بها هم هستن. به قول شما شرف هم نداشتن! اخه چه مجازاتی به اندازه جرمشونه؟؟؟
دوشنبه 20 تیر 1390

مانیا - ایران - تهران
بی سرزمین - ایران - تهران - حقیقت را به زیبائی بیان کردید. رضا هراتی - استرالیا - با شما دوست گرامی کاملا موافقم. رفتاری که ما با ادعای تمدن چند هزار ساله مان با پناهندگان و مهاجران افغانی در ایران میکنیم غیر انسانی ترین در دنیاست. و واقعیت اینه که اگر یکروز آنها از ایران بیرون بشن، این ملت تن پرور خاک بزرگی بر سرشون میشه.
دوشنبه 20 تیر 1390

sattar57 - ایران - خوزستان
فردا که روزنامه ها نوشتن دو مرد شرور به جرم تجاوز اعدام شدند همین ما که امروز مخالفان این دو نفر هستیم و رای به اعدامشان میدهیم فردا مینویسیم باز هم اعدام در حکومت ....
سه‌شنبه 21 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.