افشای دخالت برخی مدیر برنامه‌ها در تغییر نتایج و تبانی در فوتبال ایران

افشای دخالت برخی مدیر برنامه‌ها در تغییر نتایج و تبانی در فوتبال ایران

رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ از دخالت برخی از مدیربرنامه‌های بازیکنان در نتایج مسابقات خبر داد.


حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در گفت‌وگو با  فارس، عنوان کرد: هر چه پرونده‌های برخی از مدیربرنامه‌ها،‌ کارگزاران فیفا و آژانس‌‌ها در نقل و انتقال بازیکنان را بررسی می‌کنیم به نتایج تأسف‌بارتری می‌رسیم. من به کلیه بازیکنان، خانواده‌هایشان، مدیران باشگاه‌ها و مربیان اعلام می‌کنم که مراقب برخی افراد سودجو باشند.

وی ادامه داد: آن‌طور که به ما اطلاع داده شده برخی از آقایان مبالغی پول از بازیکنان می‌گیرند تا آن بازیکن را به یک تیم ببرند اما در عمل فقط در باشگاه قراردادی با آنها امضا می‌شود و اتفاقی برای بازیکن نمی‌افتد. این مبالغ بین 7 تا 35 میلیون تومان است که بی‌مورد از بازیکنان اخذ شده است. در این مورد می‌توانم نام "ناصر صرافان " و "آژانس اطمینان " را بیان کنم که تخلفاتی در این زمینه داشته‌اند. علیپور تاکید کرد: مشکل فوتبال ما فقط دریافت این مبالغ از بازیکنان نیست. آنچه فوتبال ما را با چالش جدی مواجه کرده، این است که متاسفانه برخی از مدیربرنامه‌ها و همکاران آنها در لیگ‌های دسته یک و پائین‌تر خواسته‌هایی را از بازیکنانی که به باشگاه‌ها منتقل کرده‌اند، دارند، خواسته‌هایی که کاملا غیرقانونی است و حتی دخالت در تعیین نتیجه فنی مسابقه کرده‌اند. رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ در پایان گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خوشبختانه این اتفاقات در لیگ برتر رخ نداده و بیشتر مربوط به مسابقات لیگ‌های پائین‌تر است. به عنوان مثال تیمی که در خطر سقوط به دسته دوم قرار داشته و یا تیمی که در مسابقات پلی‌آف برای صعود به لیگ دسته اول تلاش می‌کند، گاهی با خواسته‌های غیرقانونی این افراد از بازیکنان مواجه می‌شوند. در واقع آنها به برخی از باشگاه‌ها و مسئولانشان اعلام می‌کنند که ما در فلان باشگاه بازیکنانی داریم و می‌توانیم نتیجه مسابقه را آن‌طور که دلخواه شماست دربیاوریم و مبالغی را نیز بابت این کار دریافت کرده‌اند. البته خوشبختانه برخی از بازیکنان در برابر این درخواست غیرقانونی مقاومت کرده‌اند.

mehr47 - ایران - تهران
بابا این عوضی خودش پرونده داره. عجب روزگاریه تو ایران
جمعه 17 تیر 1390

شعبون بی مخ - انکلستان - لیدز
أمار حجت الاسلام رو از لاشخورا در اوردم داداشمون خودش کاسب ...بازیکنا،مربی ها،مدیر عاملا،و...رو. را میندازه خودشم عمل داره،سفید میزنه،،سیاه میزنه وای یکی این عملی رو نجات بده...باتشکر رفیق فابریکش!!!!!!!!
شنبه 18 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.