۳ جوان عربستانی پدر را به دلیل تجاوز به خواهرشان کشتند

3 جوان عربستانی پدر را به دلیل تجاوز به خواهرشان کشتند

مقامات دپارتمان پلیس عربستان سعودی اعلام کردند که یک مرد 50 ساله به اتهام تجاوز به دخترش توسط 3 پسر جوانش به قتل رسید. به گزارش ایسنا، در گزارش پلیس منطقه «جازان» عربستان سعودی آمده است که این مرد 50 ساله به اتهام تجاوز به دخترش توسط ماموران پلیس دستگیر شده بود، اما ماموران او را برای تحقیقات بعدی آزاد کردند. پسران این مرد هم پس از اطلاع یافتن از این موضوع او را به خانه راه نداده و پس از آن وی را به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند که وی به دلیل شدت جراحات وارده درگذشت. براساس گزارش پایگاه خبری عرب‌نیوز، سه پسر این مرد 50 ساله او را با چماق به شدت کتک زده و اعلام کردند که وی خواهرشان را مورد تجاوز قرار داده اما پلیس او را مورد بازجویی قرار نداده است.

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
ای ول غیرت...
سه‌شنبه 14 تیر 1390

ghoor ghoori - امارات - دبی
دمشون گرم .مردن هم برای همچین پدری کم است. تف به روت با دخترت. مگه تو اون خراب شده زن دیگه ای پیدا نمیشد.
سه‌شنبه 14 تیر 1390

mashady - انگلیس - منچستر
حیوانات انسان نما
سه‌شنبه 14 تیر 1390

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
دمشون گرم
سه‌شنبه 14 تیر 1390

pandora - المان - کلن
برای اولین بار ایول عربها!حقش بود
سه‌شنبه 14 تیر 1390

sora.sefid - ایران - تهران
وای خدا!!!!!!!!!! حالا این 3 پسر و چی کار میکنن؟ هیچی میگن کار خوبی کردید. دختر رو چی کار میکنن؟ همین 3 تا برادر چون یه کاری کرده که پدرشون تحریک بشه و تجاوز کنه میکشنش.چند وقت پیش یه زن کنیز عرب که اربابش تو مستی میخواسته بهش تجاوز کنه و از خودش دفاع کرده و اربابشو کشته با شمشیر گردن میزنن. ایییییییین اسلاممممممممم....
سه‌شنبه 14 تیر 1390

رضا عطار - اسنرالیا - ملبورن
افرین به غیرت شان. باز هم برین پول بی زبان را بدهید به این عرب های هوس باز . بروید حج عمره
سه‌شنبه 14 تیر 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
pandora - المان - کلن - ان پدر عرب عربستانی اصیل بوده ولی پسرانش حتما جایی دیگر بزرگ شده اند والا از کجا غیرت داشتند.
سه‌شنبه 14 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ببینید فرهنگ و خوی بدوی و وحشیانه چه میکند: تجاوز به دختر خود! و سپس کشته شدن بدست پسران خود! این هیچ ربطی به غیرت ندارد که یک فرهنگ ستنی و قبیله ای است. واقعا که کشورهای بسیار مذهبی از پس افتاده ترین کشورها و مردم دنیا هستند.
سه‌شنبه 14 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
یک مشت وحشی که با امدن دینشان به ایران ما را هم بدبخت کردند از این اتفاقها تو کشور تازیان زیاد میفته ولی صدایش را در نمیاورند.
سه‌شنبه 14 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
اتفاق عجیبی ازادمهای بیمار.بیماری جاومکان خاصی ندارد.عربستان وبسته بودن ازنظرمذهبی بودنشان ممکن است.اماجای تعجب اینجاست که دراروپاودسترسی به انواع نژادها.درهمین سایت مواردی ذکرشد.که پدردارای چندین فرزند ازدخترش بود.منجمله,,اتریشی,,بازعربستانی راپسرانش,,غلط یادرست,,مجازات کردند.امااروپاییهامجازات هم نشدند,که مسیحی هم همستد.,,,,فریدون ,,شیراز,,پسرانش فکرمیکنم درایران بزرگ شده اندودرشیراز.
سه‌شنبه 14 تیر 1390

arya47 - ایران - کرمان
چقدر ایرانیها از کشتن شارژ میشوند وقتی کامنتها را خواندم تعچب کردم همه کشتن پدر را تحسین کرده بودند پس قانون برای چیست؟؟؟؟
سه‌شنبه 14 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
h.k - سنگ هم فبیله ای های عربت را به سینه نزن. هرچه وحشی گری است از همین تکه بیابان خشک تازیان بلند میشود. هرجا در این منطقه بروی کشتار و سربریدن و تجاوز و نسل کشی! بسیجی که پایت را هم از جاده ورامین آنورتر نگذاشته ای، بیخود تبلیغ منفی برای اروپا نکن، اگر هم چیزی هست از هم قبیله ای ها و هم دین های تو است.
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
تجاوز وحشیانه و قتل وحشیانه خصوصیات ممتاز عربهای ملخ‌خور.
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

kholidar - ایران - رشت
بازهم وحشیگری در کشوری که مهد تمدن اسلامیست .نمیدانم یزگرد سوم کجا بود که عربهای وحشی به ایران حمله کردند و به زنان تجاوز کردند و تمامی کتابهای مفید ایرانیان را سوزاندند و به ضرب شمشیر مردم را مسلمان کردند .بعد عده ای خر مقدس بیان بگن خارجیها و غربیها فاسدند . کجای دنیای غرب یک پدر به دخترش تجاوز میکند .جز همین خاور میانه که پس لرزه های اسلام اطرافش را گرفته است .اگر کمی فکر کنیم بیماری جنسی اعراب امروز به ایران هم سرایت کرده و باید با وضعی اسف بار منتظر اینگونه موارد بود.اگر در عربستان مکانی برای ارضای جنسی میبود هرگز چنین چیزی اتفاق نمی افتاد
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ببینید نوچه های روضه خوانها را، تا نامی از کوروش و داریوش بزرگ و نامدار و تخت جمشید و نقش رستم و جاهای دیگر میاید، لجن پراکنی هایشان ردیف میشود و با ان کوره سواد فارسی شان که تنها دشنام و بدگویی است، هرچه عقده و چشم تنگی و کمبود است بیرون میریزند تا حسادت وحشتناکشان را آرام کنند. بعد ببینید چگونه سنگ یک مشت تازی عربستانی بیابانگرد را به سینه میزنند! اینها یک مشت عرب لبنانی و فلستینی نوچه رژیم اند که برای سرکوب مردم به ایران آورده شده و از مال مردم ایران انگل وار زندگی میکنند. بزودی همه اینها را بهمراه رهبر چلاقشان بیرون خواهند انداخت به بیابانها حجاز، البته اگر راهشان بدهند.
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

shayan96 - ایران - تهران
انگار ایرانی های مقیم خارج تجاوز مرد اتریشی به دخترش که هفت بچه بدنیا آورد یا مرد آلمانی که 20 سال به دو فرزندش تجاوز می کرد و خیلی از این موارد که در غرب اتفاق می افته را فراموش کردند من تعجب می کنم در کشور های غربی که سکس آزاد ست و زن بوفور در دسترس هست چرا این اتفاقات باید بیافته من قصد حمایت از کشور های اسلامی را ندارم ولی توی هر جامعه از این اتفاقات می افته .
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
shayan96 - این حرفت ماله کشی تجاوزگری تازیان حاکم بر ایران و جاهای دیگر است. از هر هزار تجاوز و کشتاری که در کشورهای اسلامی بویژه عربی میشود، تنها شاید یک یا چند مورد اینچنینی در غرب رخ دهد. تازه اینجا رسانه ها آزاد هستند و خبرها میرسد نه مانند این کشورهای اسلامی که همه چیز ممنوع است. بدترین تجاوزهای سال در ایران رخ داده، آنهم بدست بسیجیان و اوباش رژیم اسلامی!!، تجاوز دستگی به زنان در خمینی شهر و کاشغر و ....اینها را نمیشنوید نه؟
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
arsh bidin امریکا.توتاکی میخواهی,, بچه,,باشی?واین جعلیلت,موهومات راباورکنی??واین مزخرفات رابنویسی.عقل ومنطق,,چیزخوبی هستند.ضمنادرعربستان اتفاقی ,غلط,افتاده مجازات همشده,,انهم غلط,,ولی درامریکاواروپاروزانه این اتفاقات می افتد.هیچ خبری هم نیست.چندین ,,کشیش,,متجاوزبه نوجوانان اعلام شد.بارهاوبارها.مردکوچک,,تبریک بفرست برای کشیش های,,کاتولیک وپروتستان.هموطنانت راهم که ,,سایت,,اعلام کرد.یک اتفاق در,فلانجا,,خودت هم که ازگروه,همجنسبازها,,حمایت میکنی....
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

kholidar - ایران - رشت
آقایان استادان از کجا معلوم همانکسی که در اتریش اینکارها رو میکنه عرب نباشه برین بگردین اصل ئ نسبش را ببینین صدردصد عربست بقول سعدی :. سگ اصفهان آب یخ میخورد عرب در بیابان ملخ میخورد
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
h.k - بسیجی تازی، آن جعلیات و چرندیات را هم تو در این سایت گسترش داده ای، هرچه درباره تاریخ ایران نوشته ای دروغ، مسخره، خنده دار و نادرست و یاوه گویی است. چرندیات را آن اربابت عبد القاطر پورپیرار بیسواد و دزد و دشمن ایرانی نوشته است. تو زورت آمده که از نیاکان عربت بد گفته شد، اما این واقعیت است و تازیهای بیابان عربستان بیابانگردهای بی تمدنی بیش نیستند. حسادت و چشم تنگی شماها در برخورد با فرهنگ ایرانی هم از اینجا سرچشمه میگیرد. بسیجی های هم گردانت که دسته دسته به زن و مرد ایرانی تجاوز میکنند، نوچه های علی تریاکی صدایشان در نمی آید. فرهنگتان با زور و تجاوز آمیخته است و تاریختان سراسر ادمکشی و خونریزی است.
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ببینید چگونه نوچه های تازی زاده رهبر یک دست و روضه خوانهای شیره ای رژیم و سرکوبگران ایران از تجاوز مردی تازی به دخترش پشتیبانی میکنند، ببینید اینها کی هستند مانند این بسیجی که تازه از جبل عامل به ایران امده، h.k و یک خط فارسی هم نمیتواند بنویسد، تازه به خودش رو میدهد درباره هر چیزی هم دروغ پراکنی نماید. جمله هایش پر از غلط های دستور زبان و نوشتاری و پر از کاما و و نقطه برای پوشاندن ضعف و نادانی اش! ببینید همین ها دارند جوانان ایران را سرکوب میکنند.
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
arsh .زمانی من وهمدستانم.برعلیه اربابت,ضحاک اول,,خودمانراتاحد اعدام پیش انداخته واگاهی واطلاعات درست ازاین جنایتکاران میدادیم.وتووامثال تو خمینی رادرماه تماشامیکردید.حالاهم بایاوه گویی وایجاد نفاق بین ایرانیان مزدوری میکنی.درپایان,,برپدرکسانی که,,رای اری,,به جمهوری اسلامی داد لعنت.روکن دستت راقبول میکنم عیناهمین جمله راتوبنویس...
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
h.k - ننگ بر ان هندی زاده ارباب تو و نوچه های رژِیمت، بسیجی اطلاعاتی با این حرفها نمیتوانی من و دیگر کاربران این سایت را با رنگ عوض کردنهایت فریب دهی. به درک که تا پای اعدام رفتی میخواستی ان غلاب نکنی، بچه ساواکی.
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
h.k - دانمارک -اودا - .. این همه اراجیف 2 زاری میگی خسته نمیشوی خودت را مسخره خاص و عام کردی.
جمعه 17 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.