تلفیقی از امروز و خاطرات کودکی در یک تصویر

تلفیقی از امروز و خاطرات کودکی در یک تصویر

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
کاشکی میشد زمان روبه عقب برش گردونیم خیلی عالی میشد
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

(_JuSt MujiZ_) - پاکستان - لاهور
حرفه ای نبود زیاد ...!!!
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
homa-ir - المان - هامبورگ- هما جان ، جواب کامنت دلسوزانه شما را در قسمت اسپاگتی تره فرنگی نوشتم .شاد باشید .
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

mastaneh.deldar - ایران - اهواز
خیلی قشنگ بودن...زیباو مبتکرانه...........
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

SarayeAzadi - انگیس - لندن
توجه دوستان عزیز رو به این خبر حیرت انگیز و مهم جلب می کنم ؛ به نقل از سایت های خبری العربیه به زبان فارسی,خبرنامه گویا ( سایت آقای علیرضا نوری زاده ), گزارشی از نشست دو روزه 25 و 26 ژوئن 2011 به دعوت "مرکز پژوهشهای ایران و عرب" در لندن با حضور شخصیت ها گروه ها و احزاب خارج نشین - اپوزیسیون ج.ا. ایران برگزار شد.این گردهمایی موسوم به «چشم اندازی به دموکراسی در ایران و منطقه » به بررسی مسائل مختلف و پر اهمیت ایران به ویژه مشکلات اقوام و زنان ایران تاکید شده بود . در دومین و آخرین روز کنفرانس ,شرکت کنندگان حاضر در ادامه گفتگوها به طرح و بررسی "شکل نظام آینده پس از ج.ا. " پرداختند. « نمایندگان قومیت ها و احزاب ایرانی به ویژه کریم بنی سعید عبدیان نماینده مردم عرب ، عبدالله مهتدی رهبر کومله ، ناهید بهمنی نماینده جنبش زنان کردستان وسایر نمایندگان قومیت های دیگر خواستار تشکیل نظام فدرال فدرالیسم و نظام غیر متمرکز» شدند. (با سپاس از مسئولین محترم سایت )
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

iranban-شیراز - ایران - شیراز
بسیار نباشیم و جهان خواهد بود* نی نام ز ما و نی نشان خواهدبود/ زین پیش نبودیم و نبود هیچ خلل* زین پس چو نباشیم همان خواهد بود. کاش قدر آدم های زنده را بیشتر می دانستیم.
جمعه 10 تیر 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
از دوستان گرامی استدعا دارم درباره ی ماجرای کنفرانس «چشم اندازی به دموکراسی در ایران و منطقه » چنانچه خبر دارید نظر دهید. راستش با نشست و گردهمایی احزاب و گروه های اپوزیسیون ایرانی برای ایجاد فضای باز گفتگو و اتحاد, مشکل ندارم خیلی هم خوبه. اما از مظرح کردن طرح و تعیین شکل نظام آینده ایزان مخالفم .شما در این باره چه فکر می کنید؟
جمعه 10 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.