بیش از دوهزار کودک بریتانیایی قربانی سوء استفاده جنسی شده اند

بیش از دوهزار کودک بریتانیایی قربانی سوء استفاده جنسی شده اند

محمد لیاقت (سمت چپ) و عبید صدیق (سمت راست) در پرونده فریب و سوء استفاده جنسی از کودکان مجرم شناخته شدند

نخستین تحقیق در سطح بریتانیا در مورد مساله فریب کودکان برای سوء استفاده جنسی حاکی از آن است که بیش از دو هزار کودک به شکل گسترده و برنامه ریزی شده مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.

نژاد نیمی از تعرض کنندگان به این کودکان مشخص نیست اما یک چهارم نیمه دیگر این افراد آسیایی تباراند و ۳۸ درصد آنها سفید پوست هستند.

پیتر دیویس، رییس این مرکز می گوید بسیاری از موسسات محلی در ارائه کمک های لازم به قربانیان این سوء استفاده ها ناموفق عمل کرده اند.

این تحقیق که انجام آن شش ماه به طول انجامیده است پس از آن آغاز شد که پرونده عده ای مرد آسیایی تبار که به سوء استفاده جنسی از دختر بچه ها در شهر دربی محکوم شده بودند بررسی و نتایج آن اعلام شد.

مرکز مبارزه با سوء استفاده از کودکان می گوید شواهدی از ۲۳۰ گروه در دست دارند که اعضای بیشتر آنها را مردان جوان تشکیل می دهند. این گروهها با شناسایی و فریب کودکان آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌داده اند.

بعضی از این گروهها به اندازه ای بزرگ بوده اند که از آنها با عنوان سازمان های تبهکار یاد شده که با دریافت پول از مشتری ها، قربانیان را برای سوء استفاده جنسی در اختیار آنها قرار می داده‌اند.

در گزارش مرکز مبارزه با سوء استفاده جنسی از کودکان در بریتانیا آمده است که از سال ۲۰۰۸ تا کنون ۲۰۸۳ قربانی، و ۲۳۷۹ تعرض کننده به کودکان شناسایی شده‌اند.

بازرسان این مرکز موفق شده اند تنها در مورد نیمی از تعرض کنندگان به کودکان اطلاعات موثق به دست آورند. بیشتر این افراد بین ۱۸ تا ۲۴ سال سن داشته اند.

تقریبا در یک سوم موارد دیگر، یافته های این مرکز به قدری کافی نبوده که اجازه دهد نتیجه گیری دقیقی در مورد نژاد تعرض کنندگان صورت بگیرد.

در میان مابقی این گروه، ۳۸ درصد سفید پوست و ۲۶ درصد آسیایی تبار شناسایی شده اند.

در این گزارش آمده است که اکثریت کودکانی که قربانی این نوع جنایات بوده اند سفید پوست اند. البته در یک سوم موارد هم از نژاد قربانیان اطلاعات دقیقی در دست نیست.

'بر نژاد تعرض کنندگان تمرکز نکنید'

پیش از این جک استرا، وزیر پیشین دادگستری بریتانیا گفته بود با وجود اینکه تعرض کنندگان از گروههای مختلف نژادی بوده اند، اما به طور خاص مشکلی در ارتباط با آزار و اذیت دختران سفید پوست توسط مردان جوان پاکستانی مشاهده شده است زیرا این افراد دختران سفید پوست را طعمه های آسانی برای فریب و سوء استفاده می دانند.

آقای دیویس از موسسات محلی خواست تا برای حمایت از کودکان اقدامات بیشتری انجام دهند و گفت که لازم است در بریتانیا تحقیقات بیشتری انجام شود تا جزییات بیشتری در این ارتباط مشخص شود.

او در این مورد گفت: "پرداختن به این مشکل تنها از این زاویه که کدام گروه نژادی بیشتر در ارتکاب این جنایات دست داشته است کمکی به حل مساله نخواهد کرد".

آقای دیویس می گوید بیشتر قربانیان کودکان آسیب پذیری هستند که بعضی از آنها با جرائم نه چندان مهم سر و کار داشته اند. به همین دلیل آنها پس از آنکه مورد سوءاستفاده قرار می گیرند جرات نمی کنند برای طرح شکایت پا فرا بگذارند.

در این گزارش همچنین گفته شده کودکانی که از خانه فرار می کنند بیشتر در معرض این نوع سوء استفاده ها قرار دارند.

feminism - انگلستان - لندن
این افراد پاکستانی وحشی بوده اند و گفته میشود که این دو فردِ کثیف خودشان هم دارای همسر و فرزند هستند و به گفتۀ خانوادهایشان از مسلمانان متعهد و دینداری بوده اند . عبید محمد صدیق محکوم به 11 سال زندان و محمد رمان لیاقت فقط به 8 سال حبس محکوم شده اند ! در این سرزمین قوانین و حکمهای سست و مسخره ای دارد که این آشغال ها را به حبس های ابد و یا بسیار طولانی نمی فرستند .
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

persian_aria75 - انگلستان - شفیلد
تا زمانی‌ که بنیان خانواده سست می‌شه و بچه ۱۳ تا ۱۶ سال چه پسر و دختر هر کاری می‌تونن انجام بدهند و پلیس هم نتواند حتی نزدیکشون بشه معلومه باید آمار تجاوز جنسی‌ بین کودکان بالا باشه من خودم با چشم خودم دیدم که مرد انگلیسی‌ ۵۰ ساله با دختر بچه ۱۶ ساله هر شب میخوابه ، به امیده اینکه براش یک ماشین مدل بالا بخره ، وقتی‌ سیگار کشیدن بین سنین ۱۲ سال یه چیز معمولی‌ باشه باید هم منتظر این چیزها باشید .
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
خدایا چه دنیایی ساختی!!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

ParsaUK - انگلستان - منچستر
اکثر پاکستانیهادر اینجا بعنوان فرار از حکومت اسلام به این کشور مسیحی پناهنده میشوند ولی اخر شیادند. راستی چرا اکثر کسانی که نامشان محمد است هوسباز و کودک اذارند???
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
 سگهای کثافت صد در صد وقت نماز هم در مسجد بوده اند برای نمایش دین عزیزشون اسلام ! هر چی فساد و نکبت هست زیر سر همینهاست !
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
1)جالب اینجاست بدترین وضعیت تجاوز به کودکان در انگلیس هست ..البته این گزارش سعی کرده که مثلا به خیال خودش این موضوع رو تا حدودی ماست مالی کنه که مقصر مهاجران هستند!!. ولی در همین گزارش هم اعتراف کرده که 75 درصد خود انگلیسی ها هستند و فقط 25 درصد مربوط به خارجیها میشه!..بر طبق آمار و گزارشات پلیس انگلستان در سال گذشته هر ۲۰ دقیقه به یک کودک در انگلیس و ولز تجاوز شده است...در سال ۱۰-۲۰۰۹ آمار تجاوز به کودکان با رشد هشت درصدی به بیش از ۲۳ هزار مورد معادل ۶۴ مورد در روز افزایش پیدا کرده است...یک چهارم تجاوزکنندگان زیر ۱۸ سال و یک چهارم قربانیان نیز زیر ۱۱ سال سن داشته اند.همچنین بر اساس آمارهایی که توسط NSPCC اعلام شده است حدود هزار نفر از قربانیان زیر چهار سال سن داشته اند...بیش از 90 درصد از سربازان زن در ارتش آمریکا مورد تجاوز قرار میگیرند..در کانادا و انگلیس 25 درصد زنان در زندگیشان مورد تجاوز قرار میگیرند..
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
2)تازه ترین آمار منتشره از سوی وزارت کشور انگلیس نشان می دهد که روزانه بیش از ۳۰ زن در این کشور مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند ..بر اساس این گزارش در یک سال میلادی ۱۱ هزار و ۴۴۱ مورد تجاوز جنسی به زنان در این کشور ثبت شده است که نسبت به سال پیش بیش از ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد...جالب اینجاست محلهایی در لندن وجود داره که دختران جوان رو مثل برده خرید و فروش میکنند و فیلم مستندش چند وقت پیش پخش شد..
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

ParsaUK - انگلستان - منچستر
persian_aria75 - انگلستان - شفیلد, متاسفم برای طرز فکر عربی ات که هیچی یاد نگرفتی و احترامی برای ازادی کودکان قائل نیستی. احتمالا اسم تو 75محمد-پاکستانی است!
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
persian_aria75 - انگلستان - شفیلد((تا زمانی‌ که بنیان خانواده سست می‌شه و بچه ۱۳ تا ۱۶ سال چه پسر و دختر هر کاری می‌تونن انجام بدهند و پلیس هم نتواند حتی نزدیکشون بشه معلومه باید آمار تجاوز جنسی‌ بین کودکان بالا باشه )) با شما موافقم. یکی از علل اصلی این نوع ناهنجاریها و جنایات؛آزادی بی حد ومرز بچه هاست که سبب می شه بسیاری از آنها پررو بار آمده و در برقراری ارتباط دوستی با همسالان بزهکار بی پروا باشند.
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
بیش از 2000 ازار جنسی کار این دو نفر بوده فقط. سیاست دوگانه ضد مسلمان کار انگلیسهاست.
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
بازهم مسلمین, ذات حیوانیشون را نشان دادن!!!البته ازاین حیوانها درهمه, جوامعی که به خداو پیغمبراعتقاددارن,,وجود داره./دو دسته ازادم ها شامل هیچ بخششی نیستن1-متجاوزین به کودکان2-اسید پاش ها..از کثافتترین ها ونامردترین های عالم هستن.
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
feminism - انگلستان - لندن . گرامی مثل اینکه از یاد برده اید که این کشور//..ال.انگلیس..// است -- بیاد داشته باشید اکثریت قریب به اتفاق کشورهای اروپائی یا مادیات چشمشان را کور کرده یا برق شمشیر اسلام خونین و ترورش//ایا می دانید تنها در سوئد .نروژ هر سال مساجد با گنجایش بیش از هزار نفر ساخته که تمام بودجه ی ان تا اخرین مرحله ی ساخت از سوی عربستان پرداخت می شود ???شایعه نیست تحقیق کنید-- در ضمن فریب بعضی کاربران را نخورید من چند سالی پیش از شما در سایت بوده ام و تعدادی از افتاب پرستها را می شناسم/شاد باشید
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

feminism - انگلیس - لندن
ARTEMIS-SW - آرتمیس عزیز در این مملکت حتی در فرودگاه اصلی اش نماز خانه درست کرده اند چه رسد به اینکه در هر گوشۀ این شهر مسجدهائی را برای عبادت الله مسلمانان ساخته اند که یکی از آنها جزو اموال آخرت خامنه ای دجال است که روبروی پابی در یکی از محله های گران لندن میباشد. ال انگلیس را جالب گفتی :) ممنون از راهنمائیها و پندهایت دوست خوبم . امیدوارم که همیشه برقرار و همینطور با عزم و مصمّم باشی .
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

ali1111 - ایران - تهران
پسر شجاع. (۲): اون چیزی که در فرهنگ اینها تجاوز است کاری است که در ایران وخیلی از کشورهای مسلمان نشین یک در خواست عادی شوهر از زن و یا به اصطلاح نیاز مرد می‌باشد...بیشتر از این نمیتونم بازش کنم. ولی‌ در باره اون آمار روزنه ۳۰۰۰۰ زن مورد تجاوز قرار میگیرند یعنی‌ سالی‌ ۱۰۹۵۰۰۰؟؟؟؟ پس الان باید سالها باشه که نوبت ما مردها هم شده باشه! پس کلی‌ تا حالا شانس آوردیم!
جمعه 10 تیر 1390

sarpoolzahab-uk - انگلستان - دربی شیر
من در شهر دربی زندگی میکنم.مقصر اصلی دخترا هستند.چون توی خیابان به پسرها گیر میدن هر طوری شده کاری میکنند که شب باهم بخوابد.اما فرداش به پلیس زنگ میززند.که پولی گرشون بیاد.و سلام
جمعه 10 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
feminism - انگلیس - لندن . با سپاس-- اتفاقا در فرودگاه دومین شهر سوئد // گوتنبرگ هم نمازخانه هست/استکهلم را نمی دانم// اینرا یکی از دوستانم خود دیده بود..شاد باشید و از یاد نبرید تا این دین از کلیه ی سطوح کشوری و اموزشی ...همین است/حتی اگر شخصی چون مهاتما گاندی رهبر باشد/ال انگلیس رل مهمی در بوجود امدن ال..ایران.کنونی داشت و دارد!!!!!
جمعه 10 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس. اگر برهنه های دوچرخه سوار رو در لندن دیده باشید ..کاملا معلومه که اکثریتشان انگلیس و اروپایی هستند ..غریبه بینشون نبود!. خیلی از تجاوزها هم برای خود اروپاییهاست ..لوول..در مسجد به کسی تجاوز نمیکنن ! ..بلکه آشناییها در کاباره ها و دیسکوها و پارتیها هست که آخرش به تجاوز ختم میشه! ..خیلی از زنهایی که با مردهای غریبه تو دیسکو آشنا میشن و پای اون مردها رو به خانه باز میکنن . در نهایت اون مردها علاوه بر رابطه جنسی با خود زن به بچه های اون زن هم تجاوز میکنن..که در بیشتر مواقع حتی به پلیس هم گزارش نمیشه.
جمعه 10 تیر 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
*پسر شجاع* - ایران - تهران/چند تا کامنت درست حسابی گذاشتی چند وقت پیشا,من گفتم عوض شدی,تشویقت کردم.کلی بهت امیدوار شدم.ببخش که راجع بهت فکر بد کردم!
جمعه 10 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
*پسر شجاع* - ایران - تهران . اتفاقا سالهائی که در سوئد بودم تابستانها اگر هوا گرم بود دختران و زنان بدون سوتین در پارکها حمام افتاب می گرفتند کسی هم نگاهی نمیکرد جز چند کور وکچل از کشورهای عقب افتاده اکثرا اسلامی//در ضمن در قانون سوئد چناننچه زنی مایل به رابطه با شوهرش نباشد و شوهر او را وادار به رابطه کند تجاوز محسوب می شود!!!! در مورد لخت شدن!!! من و شما نمی شویم ایا اسمان به زمین امد????در خیابان تجاوز شد????نه!!!
جمعه 10 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ali1111 - ایران - تهران. عزیز جان! معنای تجاوز کاملا مشخص هست !..یعنی سو استفاده جنسی از زنهابدون رضایت آنها توسط مردهایی که نه همسر آنها هستند و نه شریک جنسی آنها {مثلا دوست پسر!}..و اگر هم به گزارشها دقت کنید می بینید که از طرف زنها هم به پلیس شکایت شده ..مثل همان مواردی در ایران که مثلا به یک زن وقتی تجاوز بشه میره به پلیس شکایت میکنه !..وگرنه شکایت از همسر یا مثلا دوست پسر معنا نداره!..و اگه زنی بره شکایت کنه که مثلا همسر یا دوست پسرش بهش تجاوز کرده .همه می خندند..اگر هم شکایتی باشه برای رفتار خشونت آمیز هست و ربطی به تجاوز نداره ..و جزو آمارهای تجاوز ثبت نمیشه ..در ضمن در این گزارش آمده که هر روز به 30 زن در انگلیس تجاوز میشه{ نه 30000 هزار !} ..اول در مطالبی که میخونی دقت کن ..بعد نظر بده!
جمعه 10 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. 1)بابا اینکه نشد دلیل!! ..مثلا زنها با مایو میان کنار دریا کسی نگاه نمینکه؟!..هر جامعه ای شرایط خودش رو داره ..معلومه در جایی که اکثر زنها با مایو هستند دیگه جذابیت نداره که مثلا مردی بخواد نگاه کنه!!..ولی این به معنای اون نیست که تجاوز یا خشونتهای جنسی وجود نداره یا کم شده !..اتفاقا سطح این جور روابط بالاتر رفته !..و در خیلی از موارد غیر طبیعی شده!. در این جامعه ها دیگه روابط جنسی عادی برای بسیاری لذت بخش نیست و برای همین کارهای عجیب و غریب میکنن!..مثل سکس با حیوانات یا سکس گروهی همراه با خشونت !..یا کارهایی مثل دوچرخه سواری برهنه !..واقعا شبکه های ماهواره ای غربی پر از اینجور چیزهاست که هر روز سعی میکنن .سکس جدید یاد بدن ..جدیدا هم که سکس با بستگان نزدیک داره در غرب مد میشه !!. کاملا نشان میده که خیلیها مثلا با دیدن یک زن با مایو احساس لذت نمیکنند و دیگه چیزهای عادی برای آنها جذابیت نداره ..برای لذت بردن مجبورن کارهای عجیب و غریب و احمقانه بکنن !..
جمعه 10 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. در ضمن اون چیزی که مثلا در رابطه با تجاوز شوهر به زن گفتید ..راستش خیلی مسخره بود ..چون اولا در سوئد ازدواج معنی نداره! ..دوما وقتی هم که دوست هستند دیگه تجاوز مسخره هست! ..اگه از هم خوششان نیومد میرن سراغ یکی دیگه!..مگه اینکه یکی بخواد به زور باکسی دوست بشه که فرقی با تجاوز نداره !..و حقش هست که مجازات بشه!...
جمعه 10 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
bita tehrani - کانادا - ونکوور. بابا زیاد ناراحت نشو!. داریم در اینجا حرف میزنیم ..کار بدی که نمیکنیم!..مگه حرف زدن جرمه ؟!..
جمعه 10 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
ARTEMIS-SW و bita-tehrani - آرتمیس عزیز و بیتا جان همیشه قصۀ این مذهبیان کور ذهن شبیه رسالۀ خمینی از پائین تنه و سکس میماند . شما یه نیم نگاهی به کامنتهای رساله نشانِ این جوجه خروسِ اروپا ندیده بیندازین از اول تا به آخرش از سکس و زنان لخت و برهنه و آمیزش و تجاوز و ..... لاف زده . از دیدگاه فاسدِ ایشون چون من با ازدواج مخالفم پس نتیجتأ هر روز در آغوش این و آن هستم , ببینید که چقدر آدمی باید آلوده ذهن و فاسد باشد که اینگونه بیاندیشد !! در هر حال هر دوی شما عزیزان موفق و کامیاب باشید .
جمعه 10 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. مثل اینکه شما اشتباه گرفتی ..کسیکه همش فکرش سکس هست شما ها هستین تا یه مطلبی رو میبینید سریع به اون ربط میدین ..و فکر کردین همه مردم ایران هم مثل خودتون هستن و شروع به توهین به همه مردم ایران میکنین ..من هم جواب توهینها تون رو که تمامی نداره گفتم! ..یعنی هر جا حرف زدم بخاطر این بوده که امثال تو در مورد سکس حرف زدین..در ضمن وقتی برای برهنه های لندن دست میزنی .فکر می کنی دیگران درباره امثال تو چه طور باید فکر کنن؟!..برو بابا دلت خوشه !..برای من خارج نکن تا بحال چند جا رفتم و هر جا رفتم این غربیها بدجور عقده جنسی داشتن . زنهاشون بدجور لخت و پختی .دایم در حال عشوه خرکی اومدن بودن!. مردهاشون هم همش دنبال زن بودن..در مورد لندن هم حداقل بهت ثابت شد که ظاهرا اطلاعات من بهتر از تو بود ..لوول
شنبه 11 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
به به روز به روز شاهکار دین تازیان بر ملا میشود
شنبه 11 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +1063پیام نتانیاهو به مردم ایران: ایران زودتر از آنچه فکر می‌کنید آزاد می‌شود
  • +437واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +403ویدیوی سکس چت حجت الاسلام غروی، مشاور مجتبی خامنه ای با یک مامور موساد
  • +379شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +287عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +253رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +216سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +208‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +183کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176مهمان شبکه الجزیره: حماسی‌ها میخواهند شهید شوند، اسرائیل هم آنها را به آرزویشان میرساند چرا نارحتید؟