نصب پرچم امارات بر روی سکوی گازی ایران

نصب پرچم امارات بر روی سکوی گازی ایران

به گزارش آتی نیوز، پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی نوشت: "عبدالله کعبی" با انتقاد از ورود اماراتی‌ها به آب‌های کشور گفت: ایران و امارات قراردادی را بسته بودند که بر اساس آن ایران به امارات گاز بفروشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از این قرارداد، اماراتی‌ها بدون کسب مجوز و در اقدامی غیرقانونی سکویی برای انتقال گاز در چند مایلی جزیره ابوموسی و در کنار سکوی مبارک در حوزه سلیمان ایجاد کردند.

وی با بیان این که این سکو در آب‌های سرزمینی ایران ساخته شده است، ادامه داد: نکته آن است که اماراتی‌ها به جای پرچم ایران، پرچم امارات را روی این سکو نصب کرده‌اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که اقدام اماراتی‌ها به نفع کشور نیست، افزود: دولت ایران و به‌ویژه وزارت امور خارجه باید نسبت به این موارد حساس باشد، اما ظاهرا وزیر امور خارجه نسبت به اقدام اماراتی‌ها و حتی رفتار آنها در مورد جزایر سه گانه ایرانی انفعالی عمل کرده است؛ بر این اساس ما وزیر خارجه را برای پاسخگویی نسبت به رفتار منفعلانه در برابر اماراتی ها به کمیسیون احضار خواهیم کرد.

عبدالله کعبی امروز (یکشنبه ۵ تیر) در نطق میان دستور خود نیز از این موضوع انتقاد کرد و گفت: در حالی که اماراتی‌ها در آب‌های ایران سکو زده‌اند، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه در آخرین دیدار خود با مقام‌های اماراتی، مذاکره‌هایی داشته است، اما به این برخورد اماراتی‌ها اعتراضی نکرده است.

Pinokio_Pinokio - انگلستان - منچستر
این اوباش که ایرانی‌ نیستن غیرتشون بیدار بشه،،،اینا خودشون هم فهمیدن که آخر عمرشون هست ، پس فقط به فکر باج دادن هستن، تا آخرین لحظه حکومتشون هم فقط به فکر پول و دزدی هستن نه مملکت و مرز و بوم...از این پست فطرتها چه انتظاری می‌شه داشت،،،مردم باید اقدام کنن.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
این حتما دلش چوب و کتک میخواد که داره با اتیش بازی میکنه !? همبازی مگه قطع بود که خودتو قاطی ادمها کردی ?!
سه‌شنبه 7 تیر 1390

nimamkh - امارات - دبی
این سکو به خود امارات تعلق دارد و ایران از منابع امارات دزدی می کند.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

karaji - سوئد - گوتنبرگ
پست و حفظ جایگاه این حیوانات از اراضی مملکت مهمتره در ثانی چه غلطی از دستش بر میاد مردک بیسواد !
سه‌شنبه 7 تیر 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
کشوری که در مشت یک باند آخوند جانی و بیرحم اسیر شده و توسط قدرت درآمد نفت یکسری ارازل و اوباش را دور خود جمع کرده و هرروز و هرساعت بدلیلهای غیر موجه و پاپوش دروغین مردم بیگناه را قتل عام میکنند. اعم از.4 پاه نعلداران.بسیج ساندیسعفین.نیروی ناانتظامی ضد ملتی.لباس شخصی خودفروش وطنفروش.و دولتش با کودتای انتخاباتی بر مردم حکمفرمایی کند.وقتیکه آثار باستانی هزاران ساله تمدن ایرانی را به تاراج برده اند و آثارهای غیر منقول را به فراموشی و ویرانی سپرده اند.وقتیکه درآمد نفت.گاز.صادرات.را به تروریستهای عرب لبنان و فلسطین اهدامیکند.وقتیکه هر روز شاهد اعدام جوانان ایران زمین هستیم.الان پرچم سوسمارخورها هم پیشکش
سه‌شنبه 7 تیر 1390

majid63 - فرانسه - پاریس
می دانید چرا چونکه خود این اخوندها بچه عرب هستند و براشون مهم نیست در اطراف چه می گذره .سی ودو سال که سرمایه این مملکت داره او ن ور اب میره.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
درودبر آقای عبدالله کعبی که از نام ایشان معلوم است از اعراب غیور ایران دوست است.حساب هموطنان عرب غیورمان از کشورهای عربی که خواهان صدمه رساندن به حس همزیستی مسالمت آمیز بین اعرب ایرانی وسایر هموطنانشان هستند جداست.این وزیر بی لیاقت(علی اکبر صالحی ) باید سریعا"برکنار وماخذه شود.باید مشخص شود که آیانمی دانسته ونالایق است یا اینکه اماراتیها او را با رشوه دادن, خریده اند.!!! وحکمش خیانت به خون سربازانی است که جانشان را در جنگ هشت ساله در راه حفظ تمامیت ارضی ایران تقدیم ملت نموده اند.وچرا وبا اجازه چه کسی قراردادننگین بسته وملت را بی اطلاع گذاشته.جاویدوپاینده باد ملت ایران.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
مرحوم لاجوردی خدمت حضرت امام رفته بودند و در آنجا از جنایتهای منافقین صحبت کردند و گزارش مفصلی خدمت امام دادند، امام فرمودند” آقای لاجوردی اگر جمهوری اسلامی به‌دست اینها(منافقین) ساقط شود بهتر از آبروی اسلام است که با این کار‌ها(خودسری‌های داخل زندان) برود. شما بروید مسئولیت را تحویل دهید”. چون آقای لاجوردی مسئولیت را تحویل نمی‌دادند.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
بخاطر بیغیرتی سران مملکت هست. nimamkh - امارات - دبی: لطفا کمی‌ مطالعه کن و همینطوری کامنت ننویس مثل اون بادگیرها و اینم از اینجا!یا حق
سه‌شنبه 7 تیر 1390

dannni - سوئد - استکهلم
nimamkh - امارات - دبی / ......خود امارات به ایران تعلق دارد مطمئن باش روزی خواهد رسید به سرزمین مادری برگردد
سه‌شنبه 7 تیر 1390

love-iran - ایران - چابهار
این خبر شایعه هست چون سکوی طبق قرار داد 50 50 استفاده میشده و الان هم قرار داد اش تمامه شده و عربی اونجا حضور نداره و همچین پر چمی هم وجود نداشته و نداره من خودم 3 روزه پیگیر این خبر هستم از جایی که شما همه خبر ها رو 3 روز بعد سایت افتاب میزارید و مطمئن شدم که همچین چیزی نبوده اونجا که دست اخوند ها نیست از قبل هم کارمندان ایرانی بودن الان همه کل کلا دست ایرانی هاس و قرار داد تمام شده و الان سکو هم خاموش هست و استفاده نمیشه البته این خبر رو یکی از مدیران سکو که من تلفنی پیداش کردم گفته امیدوارم راست باشه به هر حال عکسی که تا حالا منتشر شده
سه‌شنبه 7 تیر 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
nimamkh -امارات− دبی،ببند اون فکّ و ....را،موقعیکه میگویند توی آبهای ایران سکو زده شده،معنی اش چیست،خاک انداز ،خودتو به دوره ننداز.کی از توی عرب نظر خواست.درود بر نماینده مردم آبادان،اگر اکنون عکس العمل انجام نشود،در آینده ادعای مالکیت میکنند و جریان میشود مانند گروه به اصطلاح مجاهدین که زیر چتر صدام در خاک عراق شهر اشرف را ساختند و حالا دوست ندارند که خاک بیگانه را ترک نمایند.امارات هم حق ندارد در آب و خاک کشور ما پرچم خودش را بزند.دلقکی که از دبی کامنت دادی،آیا اماراتی ها به تو اجازه میدهند که پرچمی به غیر از پرچم خودشون بر سر درِ خانه ات نصب کنی؟حتی اگر آن خانه را خریده و تابعیت اماراتی داشته باشی.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

Sir.amir - انگلستان - منچستر
گرامی تا وقتی حسن و حسین میکنیم همین اش و همین کاسه هست اینها عربند اوکی من و تو چیکار میکنیم
سه‌شنبه 7 تیر 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
زمان محمدرضا شاه اینها جرات چنین غلطهائی نداشتند که هیچ. جلوی شاهنشاه مان سرتعظیم هم فرود می اوردند و دست او را می بوسیدند. شاه مردی وطن دوست بود. درست یادمه صدام دم می جنباند شاه دستور اماده باش به ارتش داد و من در ارتش بودم همه مسلح شدیم و رزم شبانه داشتیم . اما صدام و عبدالناصر کوتاه امدند و موضوع فیصله پیدا کرد. یادمه تیمسار جهانبانی اجاز خواست بغداد را تصرف کنیم و شاه گفت اول سعی می کنیم مشکل را دوستانه حل کنیم اگر نشد انوقت. حال چقدر رژیم ما زبون شده عربها توسرش میزنند جرات نمی کنه سربالا کنه میدونه مردمی نیست پس شهامتی ندارد.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

http - انگلستان - بیرمنگهام
خوب حتما ابها مال خود عربهاست چرا شما ایرانیها حرف زور می زنیدان جزیرههای سه گانه هم مال عربهاست اسم خلیج هم خلیج عربی است اخه فارس چیه که خلیج هم داشته باشه.بنده خدا اعراب مظلوم واقع شده اند
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

reza_persian - نروژ - تنسبرگ
nimamkh - امارات - دبی .. غلط زیادی ممنوع.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

babak_khoramdin90 - ایران - تهران
nimamkh - امارات - دبی معلومه زندگی کردن .. عرب بد جوری بهت مزه داده که مثل خود عربای بی مغز صحبت میکنی.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
nimamkh - بجه عرب اینجا سایت ایرانیان است، میخواهی سنگ اماراتی و ...را به سینه بزنی برو توی سایت خودشان. ضمنا مگر نماینده اعراب هستی؟ خودت را هم انجا بزور راه داده اند!
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
درست است این آقای کعبی از اعراب ایرانی است و با غیرت و میهن دوست، از هم قومی های دلیر دیگرش هم بانوی روزنامه نگار ژیلا بنی یعقوب و دیگر فضل اله عرب سرخی، با وجود اختلاف باور بسیار، ایستادگیش بهمراه چندین مبارز دیگر زندانی و لب از خوردن فروبستنشان، ستودنی است. حساب اینها از یک مشت خودفروخته به خلیفه های عرب و ملایان دروغگو و تروریستهای عرب و ...جداست.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
http - تو دیگه چی میگی؟ آن سر دنیا نشستی درباره مرز آبی ایران و امارات نظر میدهی؟ ان اربابان نوکر انگلیس ات که جلوی ملکه دولا راست میشوند خودشان خوب میدانند حد و مرزشان کجاست، اما با پررویی مرزشکنی میکنند.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

felora - ایران - تهران
ای داد بی داد..... کینه عربها با ایران تمامی نداره! این ایران* که مردمش 2دسته شدن. سرگردان" در وطن و یا مهاجران" دور از دیار.. چاره کار کجاست؟
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
از این رژیم کثیف 32 سال فقط خیانت خیانت خیانت کشورک تازی هم برای ما ادم شده
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. http - انگلستان - بیرمنگهام...اگه میدیدمت .....تا دیگه پاتو از گلیم خودت درازتر نکنی
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
این همون رژیمیه که لاف میزنه تنگه هرمز رو می بندیم و از این قبیل چرت و پرت ها. حالا اگه مردی برو دو تا اماراتی رو بیرون کن
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
چه کثافتهای میهن فروشی پیدا میشوند شرم و ننگ بر شماها درسته که مملکت تحت اشغال یک مشت بی همه چیز است ولی این را بدانید مردم ما وطن پرست هستند و موقعه اش بشود مثل شیر وارد عمل میشویم.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +1063پیام نتانیاهو به مردم ایران: ایران زودتر از آنچه فکر می‌کنید آزاد می‌شود
  • +437واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +403ویدیوی سکس چت حجت الاسلام غروی، مشاور مجتبی خامنه ای با یک مامور موساد
  • +379شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +287عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +253رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +216سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +208‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +183کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176مهمان شبکه الجزیره: حماسی‌ها میخواهند شهید شوند، اسرائیل هم آنها را به آرزویشان میرساند چرا نارحتید؟