قرارداد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی قلعه نوعی با تراکتورسازی!

قرارداد یک میلیارد و 200 میلیون تومانی قلعه نوعی با تراکتورسازی!

رجا - مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی  پس از چند روز پنهان‌کاری صبح امروز خبر از حضور امیر قلعه نویی در کادر فنی تراکتورسازی داد و رسما اعلام کرد؛امیر قلعه نویی از روز شنبه فعالیت خود در این تیم تبریزی را آغاز خواهد کرد تا تراکتورسازی با حضور وی در لیگ یازدهم به دنبال کسب عنوان قهرمانی باشد.

حضور امیر قلعه نویی از چند هفته پیش در تراکتورسازی قطعی شده بود اما بنا به دلایلی امیر قلعه نویی از مدیران تراکتورسازی درخواست کرده بود ماجرای حضور در تبریز را رسانه‌ای نکنند تا وی بتواند با آرامش بیشتری شرایط حضورش در این تیم تبریزی را فراهم آورد،پنهان کاری امیر برای منتشر نشدن خبر توافقش با تبریز برای وی چند ویژگی داشت که مهمترین ویژگی آن قرار گرفتن امیر قلعه نویی در راس فهرست مردان خبرساز فوتبال ایران بود، امیر که یقین داشت این جریان به سود او تمام خواهد شد مدیران تراکتورسازی را مجاب کرد تا خبر مربیگری قلعه نویی در تراکتورسازی را به صورت رسمی اعلام نکنند.
 امیر قلعه نویی در این مدت چند حرکت استراتزیک انجام داد تا نشان دهد به عنوان برترین مربی فوتبال ایران مشتریان زیادی پیش رو دارد، مذاکره امیر با فتح الله زاده در دفتر کار علی فتح الله زاده، نشست ویژه او با محمدرضا ساکت در تهران، مذاکره ضمنی مدیران شهرداری تبریز با او برای همکاری مشترک امیر را به خواسته‌ اصلی‌اش رساند تا او به منتقدانش ثابت کند که امیر قلعه نویی در فوتبال ایران مشتریان زیادی دارد. بازی تبلیغاتی ژنرال صبح امروز به پایان رسید تا او با عقد قراردادی خیره کننده هدایت پرتماشاگرترین تیم فوتبال ایران را در دست گیرد،هرچند هنوز خبر دقیقی از رقم قرارداد امیر قلعه نویی با باشگاه تراکتورسازی رسما اعلام نشده اما اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد که امیر با رقمی بالغ بر 900 میلیون تومان مسوولیت فنی باشگاه تراکتورسازی تبریز را در دست گرفته ، از سویی دیگر گفته می‌شود چنانچه قلعه نویی با تراکتورسازی سهمیه آسیا را به دست آورد مدیریت باشگاه تراکتورسازی مبلغی نزدیک به 300 میلیون تومان را به رقم قرارداد قلعه نویی اضافه می‌کند تا به این ترتیب وی رقمی خیره کننده برای هدایت تراکتورسازی دریافت کند. با این حال رقم قرارداد امیر قلعه نویی با باشگاه تراکتورسازی تنها مطلب قابل توجه در این ماجرا نیست چون قلعه نویی برای قبول مربیگری این تیم تبریزی شروط دیگری هم پیش پای مدیریت باشگاه قرار داده تا آنها برای موفقیت تراکتورسازی آنها را به اجرا درآورند، یکی از شروط خاص امیر قلعه نویی جذب بازیکنان مورد نظر وی برای حضور در این تیم تبریزی است، بر اساس اخبار نیمه رسمی قلعه نویی نام بازیکنانی چون خسرو حیدری،سیاوش اکبرپور، آرش برهانی، حسین کاظمی، سید جلال حسینی، سید مهدی رحمتی ،لوسیانو ادینهو را در فهرست بازیکنان مورد نیاز خود قرار داده تا آنها با این بازیکنان وارد مذاکره شوند و اقدام به حذب این افراد کنند. از طرفی وی به جعفری اعلام کرده باید خود همکارانش در کادر فنی تراکتورسازی تبریز را انتخاب کند، که گفته می‌شود وی از برخی همکاران خود در ترکیب کادر فنی سپاهان افرادی را به مدیرعامل این تیم معرفی کرده تا آنها به استخدام باشگاه درآیند. امیر حاج رضایی، خداداد از جمله کسانی هستند که قلعه نویی حضور آنها را در کادر فنی تراکتورسازی ضروری دانسته است. مدیریت باشگاه تراکتورسازی در روزهای اخیر برای جذب بازیکنان مورد نیاز قلعه نویی مذاکرات جدی و ویژه‌ای با آنها داشته و به احتمال بسیار زیاد این بازیکنان فصل آینده با پیراهن تراکتورسازی در لیگ برتر به میدان خواهند آمد. با وجود این که بسیاری از هواداران تراکتورسازی از وقوع این اتفاق بسیار راضی به نظر می‌رسند اما برخی اخبار حکایت از این دارد که قلعه نویی قبل از حضور در تبریز با منتقدان دانه درشتی نیز رو به رو شده به گونه‌ای که این افراد برای جعفری پیغام فرستاده‌اند که قلعه نویی روزهای آرامی را در تبریز نخواهد داشت چون سابقه وی نشان داده او هیچ تعلق خاطری به استفاده از نیروهای بومی ندارد که این اتفاق برای هواداران فوتبال تبریز قابل قبول نیست. به نظر می‌رسد روزهای آینده روزهای خبرسازی برای امیر قلعه نویی باشد چون او در این مدت نشان داده در برابر منتقدان خود زیاد نمی‌تواند صبور باشد و خیلی زود در برابر آنها جبهه خواهد گرفت ، اگر این اتفاق روی دهد امیر همانگونه که در روزهای نخست فصل دهم با مشکلات زیادی در اصفهان برای فعالیت داشت مطمئنا در تبریز هم بار دیگر این مشکلات برای وی تکرار خواهد شد.

pandora - المان - کلن
امیییییییر واقعا امیری!!!!!! (((:دمت گرم.میخوامت چون اسمت بو از لنگیا بلند میکنه.سرور هر چی لنگیه.....((:
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

m_r - استرالیا - سیدنی
با درود. به نظر من دور بودن از محیط و فقط به مطبوعات قناعت کردن و نظر دادن کار ساده نیست ولی‌ کلا از صحبت‌های آقای قلعه نوعی به تمام احترام و این که یکی‌ از بهترین و حتا بهترین مربی‌ الان ایران است ولی‌ صحبت‌های ایشان بد از فوت استره ایران حجازی عزیز کار درستی‌ نبود. امیدوارم که امثال مثل آقای قلعه نوعی‌ها فقط پول و کمیّت را فدائ کیفیت نکنند هر چند متاسفانه ورزش و مخصوصا فوتبال فقط و فقط پول و دلار و یورو شده است و نه دیگر بازیکن و نه مربی‌ خود را با تیم وفق و آن جا میروند که بیشتر پول داده میشود هر چند استثنا‌های هنوز هست اگه اشتباه نکنم مربی‌ بارسلونا جسپ گواردیلا پول و قرارداد چندین میلیونی که قطری‌ها می‌خواستند به و ببندند را فدای ارزش کار و تیم بارسلونا نکرد. از فرصت استفاده کرده یک دقیقه سکوت به خاطر شادی روح ندای عزیز و دیگر عزیزان راه آزادی عسگر اولادی‌ها سحابی‌ها و و و. زنده با د ایرانی‌ آزاد اندیش پاینده با د ایران عزیزمان.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
مردک بی سواد بی شخصیت دستمال
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
سقف قرار داد فقط شامل حال فقیر بیچاره ها هستش چرا کسی این سر دسته مافیای فوتبال را محروم نمیکنه چون حوله بدست در سوناش از افایان و اقازاده های نظام و شعبون بیمخها و لیدر های نون به نرخ روز پذیرایی میکنه همون موقع که از سپاهان خارج شد بخاطر پول بود و اقایون سردار محمدی و تاج و کفاشیان کجان باید بدانند وقتی به خاطر پول از سپاهان پولدار خارج میشه حتما به تیمی میرود که پول زیادتر میدهند. کشورمون چیش درسته که فوتبال کثیف و سیاسیمون درست باشه واقعا گریه باید کرد برای این اقا و طرفداران قلعه نویی ها .مربیها و فوتبالیستها هرچی میگیرند نوش جونشون ولی وقتی سقف میزارن فرق قندلی با مربی های دیگه چیه
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

$persian$ - ایران - تهران
بسته دیگه این همه چول و کجا می خوای خرج کنی
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

محموداحمدی نژاد - ایران - گنبدکاووس
حرامش..............................
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
وقتی اون داییه رفتو برگشتی که نمیدونه مربیگری چیه 700 تا اینا میگیره اینم باید اینقدر بگیره..خوشم میاد قلعه نوئی هر جا میره شخصیت قهرمانی میده به تیم:)به این میگن سرمربی:)کور شود هر آنکه نتوان دید:))
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

kili_patilaki - قطر - دوحه
قهرمانی از آن ماست.برای رده های بعدی برنامه ریزی کنید.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
خاک تو سرتان با این پول اول یک ورزشگاه مثل ادمیزاد درست کنید که اون تبریزی ها از دیوار نیان بالا و نرده تا بازی نگاه کنن واسه هیچکی فرق نمیکنه شما اول بشی یا اخر واقعا که بجای اینکه به فکر مردم باشن میان همه رو میریزن تو جیب یک نفر مردم هم که مثل همیشه هیج توقعی ندارد
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

DADA_ST - هلند - آمستردام
این همه نمی‌‌ارزه خیلی‌ از مربی‌‌ها می‌تونن با این همه ستاره نتیجه بگیرن ، مربی‌ خوب با ستاره کم نتیجه میگیره قلعه نوعی هم از اون دسته مربی‌‌هایی‌ هست که با تیم پر از ستاره نتیجه میگیره .
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

nader46 - انگلیس - لندن
با امدن قلعه مرغی(سوپاپ اطمینان)فوتبال سیاسی,قهرمانی تاراختور را به هواداران واذریهاتبریک میگویم.چرااین ژنرال فقط در تیمهای پرستاره و پولدار موفق هست?موفقیت ترااختور در عوض نابودی تیمهای اصفهانی.یا نابودی سرخابی در قبال موفقیت تیمهای اصفهانی با شعار بیرون رفتن فوتبال دو قطبی وترس دولت از هواداران سرخابی.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

damahi - ایران - بندرعباس
حیف دویست میلیون .این مردیکه بیسواد فقط بلده حرف مفت بزنه.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

h.k - دانمارک - اودا
nader46 انگلیس.سلام.حرف اول واخررازدی.ضمناباشگاههابایدخودشان هزینه خودراپرداخت کنند.نه اینکه پول بیزبان ملت رابه جیب عده ای واریزکنند.مثل,ذوب اهن ,سپاهان,مس, کرمان,هیچکدام نبایدیک ریال برای یک تیم مشخصی پرداخت نمایند.درانصورت شهرستانهایی که این کارخانه هاراندارند تکلیفشان چیست??این پول ازهمه ملت ایران است.هرباشگاه بایدپول خریدبازیکن ,مربی,کادرفنی,خودشراپرداخت کند.وگرنه بروند,پارکینگ,,ذوب اهن وصنایع فولاد کرایه تاکسی وناهار تماشاچیانراهم میدادند تامردم بیایندواین تیمهاراتشویق کنند.کرمانشاه,همدان,گرگان,وغیره نداشتند.تکلیف چیست??دوتیم استقلال وپرسپولیس هم همینطور.بایدخودهزینه شانراتامین کنند.چه فرقی میکنند باتیم ملی سنندج یاارومیه ورشت???شادوپیروزباشید.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

esfahan_20 - ایران - اصفهان
پولکی انتر و مزدور رژیم.حرامت
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
با اینکه ژنرال رو دوستش دارم ولی از کامنتهای لنگیا که بر ضدش نوشتن کلی خندیدم! میدانید چرا? بخاطر اینکه میدونم کجاشون میسوزه!!! و پیشنهاد نمیکنم که اب بریزن اونجاشون که میسوزه چون بهتره که بسوزه. امیر خان نوش جونت
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

red.boy - ایران - تهران
یک میلیارد و دویست که چیزی نیست در کشورهای اروپایی و امریکای شمالی و عربی خیلی بیشتر از این ها میدهن. ولی امیر قلعه نویی رو کیلویی حساب کردن که شده یک و دویست اخه شیکمش خیلی گندست.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
نادر لنگی برو بابا حالت خوش نیست . جوجه لنگی ، مربی سیاسی اون استیلی تونه که برای احمدی نژاد در همایش دستمال بدستی و سخنرانی میکرد. و اون حاج حبیب پیشونی داغ کردس که با همین کارها تیمتون را قهرمان حذفی میکرد. زورت میاد از حالا ژنرال میخواد تراکتورسازی را قهرمان کنه ، .
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
همین که سایت رجا که یک سایت طرفدار و دستمال به دست احمدی نژاده از قلعه نوعی بد میگه یعنی ، امیر خان با اونها نیست . تیمی که میخواد قهرمان بشه نیاز به ابزار و بازیکن خوب داره . مگه میشه با دست خالی قهرمان شد . کدام تیم با دست خالی و بدون ستاره اول شده؟ چرت و پرت کمتر بگین . اگه از فوتبال هم سرتون نمیشه بیخودی کامنت های مسخره نذارید. هر چی پول میگیره نوش جونش حقشه . مربی خوبیه باید پول خوب بگیره . همونجور که مربیای بزرگ دنیا پول خوب میگیرن .
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
تراختور از بارسلونا هم بهترتره ........... :))))) خداوکیلی طرفدارای فوتبال ایران هم به اندازه یه قوچ از فوتبال نمیفهمند و فقط دنبال حاشیه هستند . اونایی هم که تو این مملکت چیزی حالشونه در گمنامی به سر میبرند
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

pandora - المان - کلن
توی یوتیوب بزنید:همایش پرشور حمایت از دکتر احمدی نژاد در مصلای بزرگ امام خمینی 4
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

nader46 - انگلیس - لندن
cantona-ایران:اگر دست من بود کاشانی را دربان باشگاه هم نمیکردم.به هر حال دخالت سیاست ومذهب ,بدجور فوتبال ایران را به فساد و تباهی کشیده.از هر دوتا باشگاه سرخابی/تادلت بخاد پاچه خار,فاسد,دو رو میشه اسم برد.البته مصاحبه دختر وپسر وداماد مرحوم حجازی را درباره قلعه مرغی را اگر نگاهی بیندازی,شاید,ملتفت بشی
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

mjrad - ایران - تبریز
باشگاه این همه پول رو از کجا میاره ؟؟.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
خوب جمهوری اسـ... برای اینا خوب دیگه . بی سواد . زمانی هم که بازی میکرد هیچی نبود . مجتبی محرمی باید خلاف کن . این بزغاله مربی بشه با اون قد 165
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

piki82 - ایتالیا - تورین
هرچی بیشتر میگذره...بیشتر میفهمیم که این قلعه مرغی مربی نیست...فقط تیمهایی میره که قرار هست ریخت و پاش کنن.. استقلالیهای درست حسابی هم از این یارو خوششون نمیاد !! در کل بیشتر از اینش بدم میاد که ادای علی پروین رو در میاره...هیچوقت از مقلد جماعت خوشم نیومده...
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
نوحه خونی دکتر قلابی حاج فتل و حوله قندلی در خدمت اقایان
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

babak1362 - ایران - تبریز
منتظر ارتش سرخ آزربایجان باشید...یاشاسین آزربایجان...یاشاسین تیراختور...
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

pandora - المان - کلن
توی همون همایش که لینک دادم,پروین,پیوس و عابد زاده هم بودن.اونایی که پروین رو با ناصرخان مقایسه میکنند یاد امضای پروین پای نامه حمایت از ا.ن در بحبوحه انتخابات بیافتن.یه مشت لنگی دستمال به دست و منفعت طلب به سرکردگی حبیب پیشونی قشنگ
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین. باید درس رو تکرار کنم برات..((: یکی بود پارسال قبل از شروع لیگ همش قدقد میکرد محاله بذارن یه تیم دو سال پشت هم قهرمان بشه.همیشه افه فیلسوفا رو میگیری اما قدر ...نمیفهمی.همچین ضایع کنمت باز کم بیاری و جواب ندی بری غیبت صغری خانومD: قلعه نویی سرور هرچی مثل تو هست,هرچی ببینم بیشتر میسوزی بیشتر ازش میگم.امسال با قهرمانی خفت کرد.کار هر سالشه.لنگ هم مربیاش تیمهای دیگه رو تا دم سقوط میبرن.مثل راه اهن و شاهین!امیر مس ته جدولی رو اورد بالا,اس اهواز رو هم از سقوط نجات داد.زورو خان دوباره باید حالیت شه با کی طرفی.علاف هم با الف هست بیسواد((:
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
تراکتور هم جزو تیمهای قرمز هست..قلعه مرغی نشان داد بخاطر پول حتی حاضره قرمز بشه ..قرمزتهههههه..کیسه ها کمپرس یخ فراموش نشه لووول
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

love-iran - ایران - چابهار
babak1362 - ایران - تبریز. فرگوسن هم بیاد مربی تراکتور بشه شما همینی که هستید هستید پان ترک ها اگه پان ترک نبودی تراختور نمیگفتی
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

piki82 - ایتالیا - تورین
pandora - المان - کلن . باز تو چرندیاتت شروع شد ??? ناصر حجازی هم که روحش شاد...اما اگه میدونست آدمهایی مثل تو بعدا میخوان اینجور جاها از حرفها و کارهاش سو استفاده کنن چیزی نمیگفت...پروین اول کار از رئیس جمهور حمایت کرد که کسی نمیدونست چه اتفاقاتی بعدا میوفته...حجازی هم این آخریا انتقاد کرد...حالا اگر یکمی غقل رو بکار بندازید میبینید که اینها ربطی به هم نداره....
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

piki82 - ایتالیا - تورین
bache shapoor - سوئد - یوسدال . خندیدیم !! بابا یه نفر رو بگو که ارزش داشته باشه.. این قلعه مرغی بیشتر از اینکه محبوب باشه منفور هست...خود استقلالی ها نصفشون با این یارو مشکل دارن !! بعد هم اینکه خداییش توی تاریخ تیمتون...هر آدم موفق و معروفی دارین....زیر سایه پرسپولیسی ها هست:))) همین قلعه مرغیتون که موفق ترین هست....ادای علی پروین رو در میاره...حتی توی حرف زدن و لباس پوشیدن....اینه که سوختن داره رفیق !!
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

pandora - المان - کلن
حجازی همه عمرش از همه دولتها انتقاد کرد.دستمال واسه کسی دست نگرفت چه قبل چه بعد هر چیز.حقیقت تلخه!لنگی محترم اگه کل فوتبالی داری بیا,وگرنه توهین نکن که شخصیتت رو نشون میده!
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
piki82 - ایتالیا - تورین یعنی استیلی و پروین و عابدزاده که از انتری نژاد حمایت کردند نمیدونستند این آدم اطلاعاتی و قاتل جوونهای مردم یه دروغگوی بی سروپا و آلت دست بالاییهاشه؟ چرا میخوای قضیه را ماست مالی کنی؟ در مورد ژنرال همین که میزنه هر سال دک و پوز باشگاه لنگی تون را له و لورده میکنه و تا اعماقتون را میسوزونه کافیه . پس در مورد سرورت درست صحبت کن!
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
piki82 - ایتالیا - تورین یعنی استیلی و پروین و عابدزاده که از انتری نژاد حمایت کردند نمیدونستند این آدم اطلاعاتی و قاتل جوونهای مردم یه دروغگوی بی سروپا و آلت دست بالاییهاشه؟ چرا میخوای قضیه را ماست مالی کنی؟ در مورد ژنرال همین که میزنه هر سال دک و پوز باشگاه لنگی تون را له و لورده میکنه و تا اعماقتون را میسوزونه کافیه . پس در مورد سرورت درست صحبت کن!
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
استیلی دو سال پیش : من قدرت آقای احمدی نژاد را در مناظره های های انتخاباتیش دیدم! خودفروخته ی بدبخت رفت پیش افتخاری و رضازاده و شریفی نیا و ...
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

piki82 - ایتالیا - تورین
cantona - ایران - شاهین شهر . ها ها !!! یعنی خوب مثلا قلعه مرغی طرفدار این دولت نیست ??? مثکه زیاد نیستی ها !!! باز دم اونا گرم چیزی رو که هستن میگن...تمام کسایی که الان دارن کار میکنن برای این دولت...از این چیزها میگن...نمیشه اونایی که تو باهاشون حال میکنی رو از بقیه جدا کرد...پس خودت رو گول نزن...بعد هم من اون یارو رو آدم حساب نمیکنم که بخواد سرورم باشه...حالا اگه یه همچین آدم قالتاقی سرور شما هست و سمبلت ....مبارکت باشه....من نمیدونم شماها کلا براتون ناصر حجازی بزرگ و سمبل هست...یا این یارو قلعه مرغی...نمیشه 2 تاش باشه که...چون خود حجازی این یارو رو قبول نداره...همین چند وقت پیش بچه هاش مصاحبه کردن و از نفرتی که به قلعه نوعی دارن گفتن...کلا شماها بلاتکلیفین :))) حجازی رو مرد میدونین که مرد هم بود...بعد از قلعه مرغی دفاع میکنین که حجاری قبولش نداشت... در مورد سوختن هم بیخیال عزیزم...مقلد جماعت حقیر هست...حقیر هم سوختن نداره ..
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن .تو حرف از حجازی نزن که حجازی از دست .. مثل تو جون به لب شد افرادی مثل تو و علی و شعبون بیمخهای طرفدار گنده باقالی. در سیاسی بودن افرادی که نام بردی قلعه مرغی رو از قلم انداختی .. قندلی دو سال جام برد با اون همه بازیکن تو بیسواد هم مربی بودی تیم را قهرمان میکردی کار شاقکردن اینه که دو سال پشت سر هم با بازیکنهای درجه دو جام حذفی رو بردنه .غیبت من بخاطر درس و دانشگاه بود نه وجود مثل تو ... در ضمن من حالیمه با چه شعبونی طرفم .الان هم فصل امتحاناتمه و روزی یه بار جوابتو بیشتر نمیدم حیف وقتم با تو... هدر بدم ابتدای ماه اینده امتحاناتم تموم میشه حسابتو جا مییارم مثل ساله گذشته.حجازی. بیانی.نامجو مطلق. پور حیدری.مرفاوی.مظلومی. زرینچه. نمازی.شرفی. فردوسی پور و ... همه اینها بدن قلعه مرغی گنده باقالی گرهبان قندلی شعبون خوبه باعث افتخار ادمی مثل تو شعبون پرست طرفداریشو میکنی استقلالی هم نیستی تو طرفدار شعبونی پارسال سپاهانی بودی امثال هم تراکتوری
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن . بیسواد خودتی علاف رو با ع ...مینویسن
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن .اسم خدابیامرز را نیار ....... خدا بیامرز از امثال شماها قندلی پرستان و سرورت گنده باقالی جون به لب شد و بعد از مرگش سرورت دست بر نداشت و دیدی که خانواده حجازی چه جوابی دادن برو اب یخ استفاده کن. ما پسپولیسیهای فهیم امثال پرویز قلیچ خانی داریم که در فرانسه در برابر امثال شعبون بیمخها فعالیت سیاسی مکنن لطفا اسم اونخدا بیامرز رو لکه دار نکنید
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین////باید درس رو تکرار کنم برات..((: یکی بود پارسال قبل از شروع لیگ همش قدقد میکرد محاله بذارن یه تیم دو سال پشت هم قهرمان بشه.همیشه افه فیلسوفا رو میگیری اما قدر ...نمیفهمی////. بیسواد,با الف هست.لغتنامه دهخدا توی نت هم هست.قاطی امتحانای ترمت,دیکته هم بده((:گور .. سپاهان و تراکتور.من طرفدار قلعه نوعیم چون هرسال شدیدتر لنگیا رو میسوزونه.اینا از حرص و سوزشته.تمام بچه ها شاهدند که من تو رو باز سرجات میشونم یا تو من رو.حالا هی بسوز((:دیگه ول کن نیستم.راستی رضایی و نوی و زارع و فشنگچی و هاشمیان و .. درجه 2 هستند دیگه ((: اسم حجازی رو میارم چون کل پیشکسوتهای تیمت یه انگشتش نمیشند توی مردونگی,تو درستو بخون بچه
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین////باید درس رو تکرار کنم برات..((: یکی بود پارسال قبل از شروع لیگ همش قدقد میکرد محاله بذارن یه تیم دو سال پشت هم قهرمان بشه.همیشه افه فیلسوفا رو میگیری اما قدر ...نمیفهمی////. بیسواد,با الف هست.لغتنامه دهخدا توی نت هم هست.قاطی امتحانای ترمت,دیکته هم بده((:گور .. سپاهان و تراکتور.من طرفدار قلعه نوعیم چون هرسال شدیدتر لنگیا رو میسوزونه.اینا از حرص و سوزشته.تمام بچه ها شاهدند که من تو رو باز سرجات میشونم یا تو من رو.حالا هی بسوز((:دیگه ول کن نیستم.راستی رضایی و نوی و زارع و فشنگچی و هاشمیان و .. درجه 2 هستند دیگه ((: اسم حجازی رو میارم چون کل پیشکسوتهای تیمت یه انگشتش نمیشند توی مردونگی,تو درستو بخون بچه
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

pandora - المان - کلن
واسه اونایی که هوش پایینی دارند دوباره میگم :من از شخصیت امیر بدم میاد!اما کابوس لنگیاست,همین باعث شده بکوبمش تو سر سوراخهای لنگی!البته کارنامشم میگه بهترین مربی ایرانه.عادل هم بارها این رو گفته.از نظر من اسطوره فقط ناصر خان هست و بس!اما مربیگری امیر ازاسطوره هم بهتره!والسلام!
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین. یادمه پارسال که کم اوردی,گفتی چون طرفدار قلعه نوعیم,دیگه جواب نمیدی و درس داری,بهونه امسالت رو عوض کن عمویی ((:
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

آبی ترین - ایران - تهران
سرور هرچی لنگیه امیر قلعه نوعیه
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
pandora - المان - کلن حیف نیست وقت خودت را با این تلف میکنی! پیداس این وین مشکل روانی داره و از تیمارستان کامنت میزاره .! احنمالا توی همون تیمارستان بهش گفتند محاله بزارن یه تیم دو بار پشت سر هم قهرمان بشه !!!!
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن باز هم تکرار میکنم ولی یدونم نرود میخ اهنی در شعبون بیمخ اسم حجازی رو لکه دار نکن سال قبل بود که میگفتی حجازی حسودی قندلی میکنه یادته یا الزایمر داری البته نداری شعبونی اون هم از نوع بیمخش اون خدا بیامرز از دست شماها جون به لب بود حتی سرورت قندلی رو میگم بعد از فوت ناصر خان یه زنگ نزد و تسلییتی نگفت رجوع به خبر ورزشی مصاحبه زن حجازی .در کل تاریخ استقلال و بگردی فقط ناصر خان ولی سرورت پرسپولیس قلیچ خانی پروین دایی باقری و 10ها اسم دیگه باهانه ای ندارم ... وقت ندارم تا استراحتی دیگه و تفریحی دیگه
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

pandora - المان - کلن
cantona - ایران - شاهین شهر . دوست من,اتفاقا زورو جزو همون دسته از لنگیا هست که هیچی از فوتبال حالیش نیست و جز چرت و پرت تعصبی چیزی نمیگه.من اصولا جواب این گروه رو نمیدم.اما لازمه اگه کسی زیاد پررو شد,دوباره و چندباره به خودش و بقیه ثابت کرد هیچی حالیش نیست و استقلال سرورشه
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن . در فرهنگ دهخدا امده الاف شدن یا علاف شدن یعنی الاف شدن علاف شدن، در فرهنگ کوچه به معنای از کار و زندگی افتادن. برو کلاس اکابر بشین ... رو حرفت بمون تو شعبون بیمخ طرفدار قندلی هستی و عاشق اون هستی و ارام بخش میخوری که بتونی جواب منو بدی نگو از شخصیت باقالی بدت مییاد تو میمیری براش اسم حجازی رو لکه دار نکن حجازی از شعبونهای مثل تو فوت کرد بازی رو نبر تو یه جبهه دیگه برای تو حالا اسطوره شد تا پارسال میگفتی حجازی حسودی قلعه مرغی رو میکنه الان اسطورت شد
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن .. اصلا از لحاظ من تو احتیاج به روانشناس داری جدی میگم.الان تمام دنیا میدونن فصل امتحاناته و من مثل تو علاف نیستم یه استراحتی که میخوام بکنم میام و جواب روانپریشی مثل تو رو میدم ... .نابینا که تشریف داری رضایی که مصدوم بود نوری هم یه بازی در میون مصدوم بود فشنگچی از لحاظ من در حد پرسپولیس نیست و درجه 3 هاشمیان از نیم فصل اضافه شد و مصدوم بود تا چندتا بازی اخیر رسید و پا بسن گذاشته از فوتبال حرف نزن که هیچی از اون نمیفهمی تو امار رو بچسب
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . ////یکی بود پارسال قبل از شروع لیگ همش قدقد میکرد محاله بذارن یه تیم دو سال پشت هم قهرمان بشه.همیشه افه فیلسوفا رو میگیری اما قدر ...نمیفهمی////اسم پروین لات و بد دهن و بیسواد و احمدی نژادی رو نیار((:یه حجازی کافیه واسه 100تا مثل اینایی که گفتی.حسن روشن و بیانی ها و ...هم باشرف تر از اینان!!دیکته رو بنویس و بیا :ااالاف!!
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . ////یکی بود پارسال قبل از شروع لیگ همش قدقد میکرد محاله بذارن یه تیم دو سال پشت هم قهرمان بشه.همیشه افه فیلسوفا رو میگیری اما قدر ...نمیفهمی////ب...,هرچی بیشتر توهین کنی نشون دهنده به هم ریختگی روحیت از حقایقی هست که میگم,حالا باز بگو.بهونه درس بیار.هنوزم میگم همه به امیر حسودی میکنند....((: ااااالاف رو 100 بار بنویس.علف نیست که ..
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن .تو برو فوتبال نمیفهمی اگه میفهمیدی خودتو برای قلعه مرغی نمیشکافتی بسواد حزب شعبون بیمخ اگه فوتبال میفهمیدی به 40 میلیون طرفدار پرسپولیس نمیگفتی بیشعور که من شروع کردم بجواب ادم بیفرهنگ رو دادن .اگه فوتبال حالیت بود میفهمیدی ناصر حجازی بخاطر باج ندادن و دستمال نکشیدن جامی نبرد نمیزاشتن ببره ولی ادم فاسد و دستمالی چون قلعه مرغی با کمک فدراسیون اصفهانی و داوری و خارج کردن فوتبال 2قطبی و دستمالی رجال سیاسی این اقا 2سال تیمش قهرمان میشه که هر ننه قمری بود با تیم ملی سپاهان قهرمان میشد این هم از اماری که قدقد میکنی این هم جواب ادمی مثل تو که میگی امار مرغی بهتر از ناصر خانه امار رو کسی مثل تو قبول داره که فوتبال نمیدونه فوتبالیها همه میدونن این قهرمانیها از کجا اب میخوره
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن .من اسم میمون نژاد اوردم مالیخولیا هم که داری....پروین هر چی هست لوطی مسلکه و سلطان و همه پرسپولیسیا قبولش دارن و احترامشو دارن ولی اون گنده باقالی که میخوات شبیه سلطان خودشو در بیاره و جالب اینجاس هیچ کدوم از استقلالیها قبولش نداره .پرسپولیس از مکتب شاهینه از نسل دکتر برومند و مهراب شارخی و پرویز دهداریه بخاطر همین مردمیه و پرطرفدارترین تیم اسیاست و اسطوره های بزرگی چون شاهرخی دهداری قلیچ خانی پروین دایی مهدویکیا باقری کریمی و دهها اسم بزرگ دیگه وقتی میگم بیمخی حق دارم تو مییای اسم بیانیها رو مییاری زرشک شاهرخ که حزب باد بود شاهین هم بازیکن نبود. روشن خندیدم روشن ناخن پروین هم نمیشد در تما دورانها بهترین بازیکنهای ایران پرسپولیسی بودن .حرف از شرف میزنی تمام ایران میدونن قلعه مرغی مروج رشوه سیاه بازی فوتبال ناپاک و زیر اب زنی و دهها صفت بده جوک میگی حرف از شرافت میزنی علاف چی از فوتبال سرت میشه برو ماستتو بخور افتاد حالا
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . بابا وضع اعصابت افتضاحه.واسه هر خط کامنتت یه قرص خوردی بینوا.اولا زیر سوال بردن امیر از سوزشته.4تا قهرمانی لیگ و 2تا حذفی توی 6سال,همش با لابی و کمک بوده.ادعای فهم داری تو?یه مشت اراجیف میگی فک کردی درست میگی.توانایی امیر رو همه تایید میکندد مگه اینکه بخیل باشند.حجازی فینال اسیا رو به جوبیلوایواتا باخت,فدراسیون نذاشت قهرمان شه?چرت نگو اینقدر.مگه نگفتی روزی 1 بار جواب من رو میدی,امروز 3بار شد!هرچی میگی از رو شکمته.اینقدر زیاد استراحت نکن لا اقل دیکته قبول شی!40 میلیون لنگی رو باشگاهت ....نشون داد که اون سناریو رو اجرا کرد.حقیقت بهت فشار میاره دیگه.خودم کم کم خوبت میکنم.پروینم یه ...مال مثل استیلی با این فرق که بد دهن و بیسوادم هست.جامهای پروینم با دستمال بوده لابد!چرا مربیهای لنگی مثل استیلی و درخشان و پیروانی و تارتار با اون همه ...مالی به هیچ جا نمیرسند.میبینی از حسادت و سوزش جفنگ میگی,امیر لیاقت داره,عرضه داره.چیزی که تو معنیشم نمیفهمی الاف !راستی پیش بینی امسالت چیه عقل کلlo0ol
جمعه 3 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن . کی به قندلی حسودیش میشه حجازی خدا بیامرز میگم که تو استقلالی نیستی تو طرفدار قلعه مرغی هستی اخر نفهمیدید حجازی اسطوره حسودی بود????? بس دیگه دهنتو اب بکش بعد اسم مرحوم حجازی رو بیار .فوتبالیها هیچ کدوم حسودی این اقا رو نمیکنن بلکه همه میشناسنش چه مارموزیه. ادامه برنامه تا فردا زیاد جوابتو دادم ....نوشابه باز نکن ...
جمعه 3 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . درسهاتم اینجوری میگیری که وضع دیکتت اینه ((: بازم میگم :کل ادمهای تاریخ باشگاهت یه تارموی اسطووووره ناصرخان نمیشه.افتاد?ناصر خانم مثل تو مثل خیلیهای دیگه به موفقیت امیر حسودیش می شد.امیر هیچوقت مثل ناصر محبوب نمیشه.امیر به محبوبیت ناصر حسودی میکرد و ناصر به جامهای امیر.نظر تو واسه عمه ات محترمه.تا هزارتا فردا ول کنت نیستم
جمعه 3 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . درسهاتم اینجوری میگیری که وضع دیکتت اینه ((: بازم میگم :کل ادمهای تاریخ باشگاهت یه تارموی اسطووووره ناصرخان نمیشه.افتاد?ناصر خانم مثل تو مثل خیلیهای دیگه به موفقیت امیر حسودیش می شد.امیر هیچوقت مثل ناصر محبوب نمیشه.امیر به محبوبیت ناصر حسودی میکرد و ناصر به جامهای امیر.نظر تو واسه عمه ات محترمه.تا هزارتا فردا ول کنت نیستم
جمعه 3 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . https://www.loghatnaameh.com/dehkhodaworddetail-be21aa1fe7a142d4a8f2799baa448c5f-fa.html. علاف یعنی علف فروش!. https://www.loghatnaameh.com/dehkhodaworddetail-9dca646d0b414468acfa4adebe7c45a9-fa.html. الاف شدن یعنی در فرهنگ کوچه به معنای از کار و زندگی افتادن. //// دیدی علاف میشه چی !! دیگه ببند و دیکته بنویس ////
جمعه 3 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن .ببین میگم از ناحیه مغز تعطیلی ...سکته نزنی بابا این اراجیف چیه میبافی باز ما این همه گفتم تو مگه نمیخونی...امار رو ببر در کوزه امار سرورت تو ایران ارزش نداره مراجعه کن توضیح دادم چطور جام برده با فساد جام برده حتی رئیس هیئت مدیر سپاهان هم گفت با دودره بازی جام بردید شاهکار نیست با تیم ملی سپاهان جام بردن با پرسپولیس نوک امیرتونو تو حذفی چیدیم شاهکار اینه که دایی جوان در 4 سال 3جام اورده به سن قلعه مرغی که رسید 10 جام میگیره قلعه با رشوه و باند بازی جام برده پرسپولیس با بازیکنهای درجه 2 دو جام در دو سال برد .حجازی در اسیا نایب قهرمان شد امیرت بمیره در اسیا نتیجه نمیگیره در اسیا دیگه داوری با تیمهای باقالی نیست. تو اگه میتونی اول خودتو تراپی کن .....مظلومی مرفاوی احدی منصوریان زرینچه کسی دیگه هست عجب مربیهایی هستن اینا در حد مورینیو گاس هدینگ و گواردیولا هستن همه در حد زمین خاکی هم نیستن لااقل پروین کلی جام برده درخشان قهرمانی برده
جمعه 3 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . توی دهخدا چیزی به نام علاف شدن وجود نداره!معنی علاف هم علف فروش نوشته!ولی الاف شدن,موجوده!با من که ادبیات توی خونم هست و توی کنکور 100 زدم کل کل میکنی کوچولو
جمعه 3 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن .سالی که پرسپولیس با قطبی قهرمان شد استیلی تیم رو قهرمان کرد انتخاب بازیکنها بدنسازی تیم و تمرین تیم. شاهکار چند بار با قلعه مرغی در بازیهای اسیایی با استقلال حذف شدید یک بار شاهکار اقا بود اسامی رو دیر تحویل داد و ضایع شد شاهکار امروز منصوریان رو دیدیم و شاهکارشو در پاس این اقا چطور سرمربی امید شد از طرف کی حمایت شدپارتیش کی بود چه تجربه ای داشت برو تحقیق کن خودشو نابود کرد .راستی داستان زیر ابزنی پورحیدری حجازی کخ مرفاوی مظلومی زرینچه رو تعریف کن خریدن لیدرها خریدن بازیکنهای تیم مقابل .....
جمعه 3 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . منصوریان 1 بازی با تیم امید بود,تو که فهیمی میگی حذف امیدها تقصیر کیه?امیر با تیم ملی1 باخت هم نداشت,دایی چه کرد?حرفهات در مورد امیر فقط اراجیفه.استیلی هم امسال میبینیم.پیش بینی امسالت?????الاف رو نوشتی?????مربیهای لنگی اخرشند بابا
جمعه 3 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . امیر که توی لیگ و حذفی خداست!با تیم ملی هم نباخت,توی جام ملتها با پنالتی حذف شد.قطبی ودایی با تیم ملی چه کردند?مظلومی با مس بدون ستاره سهمیه اسیا گرفت,با استقلالم لنگ رو له کرد و دوم شد!مرفاوی تیمش بالاتر ازتیم دایی بود پارسال,با استقلالم رفت مرحله بعد توی اسیا !!خوب از استیلی در شاهین و درخشان در پیکان بگو که اخراج شدند!از پیروانی که لنگ و استیل انداختنش بیرون((: اینا مقایسه مربیهای لنگ و اس در لیگ برتر بود
جمعه 3 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن .چرا مغلطه میکنی اون بالا اگه از اول کامنتهای منو بخونی دیگه قدقد نمیکنی البته خوندی جوابی نداری بدی در مورد دکتر برومند محراب شاهرخی و پرویز دهداری وپرویز قلیچخانی صدات در نیومد و در مورد دها چیزی دیگه صدات در نیومد کم اوردی حلت کردم بر بشین از اول کامنتای منو بخون بعد درست جواب بده هیاهو هم نکن من خودم استاد هیاهو هستم .جواب بده
جمعه 3 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . اتفاقا تو جواب ندادی به چیزی.از مربی لنگیا نگفتی.جامهای پروین ...جوابت رو دادم واسه اسمهایی که گفتی,متتظر جواب نداشته توام.الاف و پیش بینی امسالت کو,حل نشده
جمعه 3 تیر 1390

pandora - المان - کلن
zoroye iran - اتریش - وین . د یالا از افتخارات مربیهای جدید و امروزی لنگی بگو//نگفتی اگه امیر با ....مالی جام میگیره,پروین با چی جام برده???چرا استیلی که تابلو احمدی نژادیه با شاهین تا دم سقوط میره ???پس امیر با حمایت کسی جام نبرده.اعتراف کن به شایستگی هاش اگه فهیمی lo0ol ///سناریو بیشعور فرض کردنتون رو چه نظری داری???///پیش بینیت کو???///سر الافی هم به غایت ضایع شدی lo0ol
شنبه 4 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن .ظاهرا بابا قوری گرفتی گفتم نخوندی میگم که بری لال شی پروین در 16 سال 14 قهرمانی اورده1-6قهرمانی که5بارپی در پی بودو 3 نایب قهرمانی در لیگ تهران در دهه 60 .2-یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در جام در جام اسیایا جام خذفی در اسیا.3.3قهرمانی و 1 نایب قهرمانی در جام حذفی تهران.پروین در 16 سال 14 قهرمانی و امیر مرغی تو خواب این مقامها رو بیاره یک دوره قهرمانی با درخشان و 2 قهرمانی در جام حذفی با دایی و سال86 قهرمانی پرسپولیس با استیلی نه قطبی چون همه میدونن همه کاره تیم استیلی بود از انتخاب بازیکنها گرفته تا بدنسازی و تمرین تیم حالا تو بگو مربیهای لگن چه نتایجی گرفتن احدی مظلومی مرفاوی زرینچه منصوریان با پاس و شاهکار جدیدش
شنبه 4 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن .جوابتو در مورد جام بردن امیر مرغی نوشتم برو پیدا کن بخون. در مورد مربیهای سرورت پرسپولیس نوشتم خطای دید داری یا بابا قوری گرفتی بد نیست چشم پزشک چشاتو ببینه. 1 بار بیشتر در مورد یک مطلب جوابتو نمیدم تو فرافکنی میکنی مثل اخوندا میمونی. در مورد استیلی ok طرفدار میمونه اون نظر خودشه لااقل حوله و کیسه دست اقایون نمیده تو سونا مثل دکتر فتل قلابی نوحه خون نیست که نگفتی علی منصور یا بعبارتی حسن کچل چطور مربی امیدشد با چه تجربه و دانشی کسی که a اسیا رو نداره .نگفتی با پاس و امید چه شاهکاری کرد
شنبه 4 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن .خوب دقت کن دیگه تکرار نمیکنم امیر مرغی با خرید بازیکنهای حریف نمونش توره و حوار و 100ها کسان دیگه که در کمیته انضباطی شهادت دادن ولی اقا پشتش خیلی قرصه که در نطفه خفه شد. خریدن داورها -نفوذ ساکت و فدراسیون اصفهانی-حمایت از سران کشور-خریدن سکوها و لیدرهای حزب باد-از ام الفساد طرفداری نکن مرد باش حقیقت رو قبول کن چه بلایی سر مرفاوی اورد سر دوست صمیمیش سر کخ پورحیدری مظلومی حجازی چرا همه پیشکسوتهای استقلال بدشون مییاد از این کوتوله .در مورد سناریو برات نوشتم نمیخونی .سر علافی 100 بار جوابتو دادم .در مورد امسال بزار تیمها یارگیری کنن بهت میگم .
شنبه 4 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن . از ادم متقلب حالم بهم میخوره تو یا از عوامل نظامی مثل اونا .. نون به نرخ روز خوری هر چیزی رو 100 بار برای ادم تکرار نمیکنم و عقلمو دست ادمی مثل شعبون بیمخ نمیدم از این به بعد حرفامو تکرار نمیکنم و یک بار در مورد یک چیز بیشتر جواب نمیدم در مورد امیر مرغی حالا حالاها باید بوق بزه به 14 قهرمانی سلطان برسه
شنبه 4 تیر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
pandora - المان - کلن .عمرا من ضایع شم خواب دیدی خیر باشه علاف
شنبه 4 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.