تجاوز و جنایت دسته جمعی این بار در استان گلستان

تجاوز و جنایت دسته جمعی این بار در استان گلستان

مهر: مسئولان دادگستری گلستان از بازگشایی پرونده جنایات علیه دو دختری که مورد آزاد و اذیت دسته جمعی قرار گرفته و یکی از آنها به قتل رسیده، در شعبات مختلف دادگستری این استان خبر دادند.

مسئولان قضایی گلستان در نشست مطبوعاتی با اهالی رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه، پرده از جنایاتی برداشتند که علیه یک پزشک زن و یک دختر در یک منطقه روستایی و یکی از شهرهای استان رخ داده است.قضیه از این قرار بوده که پزشک جوان، مجرد و متعهدی که به انگیزه خدمت به مردم محروم در یکی از روستای گلستان در امر پزشک خانواده خدمت می کرد از سوی چهار نفر مورد تعرض قرار می گیرد.این افراد به بهانه دریافت خدمات درمانی به این پزشک مراجعه و وی را مورد اذیت و آزار قرار می دهند. همچنین مسئولان قضایی گلستان از پرونده قتل دختری جوان در یکی از شهرستانهای استان خبر دادند. این حادثه که موجی از تاثر و اندوه را بین مردم مذهبی استان گلستان ایجاد کرده است، از این قرار بوده که دو نفر، دختری را در یکی از شهرهای گلستان می ربایند و پس از آزار و اذیت در جنگلهای منطقه به قتل می رسانند. دادستان مرکز گلستان با اشاره به جزئیات دو حادثه فجیع گفت: پزشک خانواده و شاکی پرونده ابتدا قضیه را سرقت معرفی می کند و سپس پرده از ظلمی که در حقش روا شده است بر می دارد. عباس پوریانی گفت: پرونده این افراد در شعبه سوم کیفری استان در حال رسیدگی است که پس از قطعیت اتهام و تکمیل مستندات احکام اعدام اجرا خواهد شد. دادستان مرکز استان گلستان تاکید کرد: به زودی شاهد اجرای حکم افراد خاطی و متجاوزین به عنف در استان خواهیم بود. وی افزود: پرونده افراد خاطی مربوط به پزشک خانواده مستقر در خانه بهداشت یکی از روستاهای استان در شعبه سوم کیفری استان در حال رسیدگی است . پوریانی  تصریح کرد: متهمان پرونده تجاوز و قتل دختر دیگر نیز به سرعت و در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.وی تاکید کرد: مراحل این دو پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت در حال پیگیری است. وی گفت: دادستانی نسبت به امور استان نظارت عام دارد و تاکنون موارد متعددی را راسا به عهده گرفته است که پیش از اطلاع مردم اقدام به انجام خدمات در دستگاه قضایی کوده است. پوریانی ادامه داد: دستگاه قضایی نسبت به جرائمی از قبیل تجاوز به عنف حساسیت ویژه ‌ای دارد و در همین بخش خواستار اقدامات اساسی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در جامعه است.وی اذعان داشت: شرایط خاصی در برخی از پرونده‌ها موجود است که نیاز به ریشه یابی عوامل دخیل در آن و به ویژه مشکلات جوانان در این باره هستیم.پوریانی در پایان گفت: طی سال گذشته جرائم مربوط به عفت عمومی در استان با کاهش مواجه بوده و هرچند این جرایم صورت محدود و انگشت شمار در جامعه اتفاق می افتد اما  باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌ شود. رئیس کل دادگستری گلستان نیز با اشاره به حوادثی که در خمینی شهر اصفهان رخ داد گفت: در بعضی  جنایات عامل اصلی خود قربانی است. احمد فاضلیان افزود: برای جنایات برای دو دختر در استان دادگاه ویژه تشکیل و رسیدگی فوق العاده انجام شده است. وی ادامه داد: جامعه به این دلیل به این شکل افتاده که بعضی دستگاههای اجرایی وظایف خود را به خوبی انجام نمی دهند. وی تاکید کرد: ما مجری قانون هستیم اما افراط و تفریط های ماموران قانون را نیز قبول نداریم.

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
سال همت مضاعف در تجاوز مضاعف را به جمهوری اسلامی تبریک میگم. رژیمی که کروبی رو بخاطر اعتراض به تجاوزها اون بلاها رو سرش میاره و اراذل و قمه کش ها رو هم به خدمت می گیره ، در واقع به همه اراذل های متجاوز چراغ سبز میده که برید و تجاوز کنید و نگران نباشید، رهبر پشت و پناهتونه و چه جایی بهتر از جمهوری اسلامی برای شما. این وسط شیطان هم حال می کنه که چه دینی رو دادم به خورد محمد عزیزم
دوشنبه 30 خرداد 1390

Shamamai - ایران - کوردستان
هنوز مانده که به تمام معنا، بودن تجاوز و زورگیری در جامعه ایرانی رو احساس کنیم.فعلا داریم با وجودش آشنا میشیم اصل این فرهنک مخرب در قالبهای دیگه زندگی روزمره خودش رو نشان میده
دوشنبه 30 خرداد 1390

محموداحمدی نژاد - ایران - گنبدکاووس
واویلا.کم مانده بود ابروی استان ماهم بره که رفت!
دوشنبه 30 خرداد 1390

بی خیال - ایران - کرمان
این ها همش نیرنگ قوه قضائیه و دیکتاتور هست تا شکنجه ها واعدام های گذشته رو با تحت تاثیر قرار دادن احساسات پاک مردم توجیه کنند. این موارد که امروز رسانه ای و علم شده برای توجیه خشونت حکومت دیکتاتور است
دوشنبه 30 خرداد 1390

ولایت جنایت - ایران - تهران
چیزی که خیلی عجیب و سئوال برانگیز است ..اینست که تمام این تجاوز های جمعی و خشونت مفرط بر علیه زنان بعد از خطبه های نماز جمعه احمد خاتمی که در ان گفت برای توقف بی حجابی و بد حجابی باید خونها ریخته شود اتفاق می افتاد یا حداقل بیشتر و علنی تر شده است.
دوشنبه 30 خرداد 1390

Azhin - آلمان - مونیخ
Arashbehdin- آمریکا-اتلانتا :. با سلام و درود بر شما. بنده به ایرانیهای فهیم افتخار میکنم.تمام تلاشم اینه که به مردم دنیا هویت و تمدن ایران را برسانم.بنده در دانشگاه مونیخ دکترا میخونم و شعاری را که در زندگیم داشتم اینه که ما ایرانی ها باید سرآمد هر کار و تخصصی باشم.وقتی میبینم تفرقه در بین یک سری افراد بیداد میکند احساس بدی دارم.کاش به جای توهین و نفاق دست در دست هم ایران را میساختیم.هر کس سهم خودش و به اندازه توانش.ولی یک سری افراد همانطور که گفتم رفتن رو منبر و سنگ اسلام را به سینه میزنند،با دهان باز و چشم و گوش بسته. درود بر شما دوست عزیز.شاد و همیشه سبز باشید.
دوشنبه 30 خرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
ok تموم این تجاوزات و اذیت و آزار باید به اشد مجازات تنبیه شود امُا, آیا رژیم برای سرپوش گذاشتن بر روی تجاوزات و اذیت و آزار زندانیان و خلق مخالف و برانگیخته علیه خودش توسط عمالش, این مسائل رو تشدید و روکش نمیکند؟ چرا کسی صحبت از تجاوزات و اذیت و آزار در دخمه های رژیم نمیکند؟ اینها مردم رو زیادی عامی گیرآوردن. با هوش و ریزه بین باشیم که این مکاران زیاده مارمولکن و چیزهایی که نباید فراموش بشه رو از یاد نبریم.
دوشنبه 30 خرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
بخدا که اگر آمار همهء این جنایت ها رو رسانه ای کنند خواهیم دید که روزانه چقدر تجاوز در ایران اسلامی امام زمانی رخ میده..! اینا معنویاتی است که خمینی نویدش رو میداد و حالا خامنه ای باعث پربار شدن این درخت است.
دوشنبه 30 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
وای خدای من دیگه ازناراحتی چیزی نمیتونم بگم ,
دوشنبه 30 خرداد 1390

gorgnama - ایران - تهران
اوه اوه!!!عجب اوضاع خیتیه.پاشیم بریم خارج تا یکی نیومده به ما هم بتجاوزه!!!!!!!!!
دوشنبه 30 خرداد 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
100 سال راه تا رسیدن به اخلاق و فرهنگ 50 سال پیش - بیچاره اونهایی که هنوز دارن با اصولشون زندگی میکنن - خوش بحال اونایی که رفتن و این روزها رو ندیدن..
دوشنبه 30 خرداد 1390

robinhoodd - استرالیا - ملبورن
iranianuk مارو سوژه کردی یا خودتو ?! بابا کم از این خبرای تجاوز بزار یه خبر درمیون که تجاوز شد?! هیشکی هم از این خبرا خوشش نمیاد فک کنم.
دوشنبه 30 خرداد 1390

farhad352 - ایران - تهران
تا این اسلام منحوس و خامنه ای و آخوند های جانی کفن نشود این وطن دیگر وطن نشود
دوشنبه 30 خرداد 1390

mehdi707 - انگلستان - لندن
روزگارنا مناسب مردم ناسازگار 100 رحمت به حیوون
دوشنبه 30 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
به معنی واقعی کلمه مملکت به گ...ا رفته. !!!
دوشنبه 30 خرداد 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
هرچه بگندد نمکش میزنند وای بروزی که بگندد نمک. بله دوستان یک روزی معمم ارزشی داشت و مردم به اخوندها اقا می گفتند و پای منبر انها می نشستند و به حرفهای دل شان گوش میدادند اما از زمانی که خود اخوند زمام امور را بدست گرفت نقاب از چهره اش برداشته شد و دیدند چه عفریته ها و دزدان و چپاول گرانی اینها هستند طوریکه ملت به حکومت های قبلی احسنت گفتند که انزمانها چه اوضاع بهتر بود هم وضع امنیتی و هم شغلی گرانی نبود که کمر مردم را خم کنه. وقتی خودشان متجاوز به جان و مال و ناموس میشوند از بقیه چه انتظار?!
دوشنبه 30 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
تازی زاده های وحشی و روانی. این حکومت عرب در این سی سال تنها کاری که کرده، پرورش روانی و بی عقل و آدمکش و بیمار جنسی و ...بوده است. ملاهای بیسواد و پوسیده با آن دین خرافی که گسترش داده اند، برای این مردم چه کرده اند؟ جز بلغور کردن یک مشت دروغ و داستانهای خرافی و سوگواری و تو سر زنی و دادن احساس بدبختی به مردم. بروید گورتان را از این کشور گم کنید. پیش از عن غلاب مردم دین خودشان را داشتند و کسی با کسی کاری نداشت. ببینید در این سی سال چه گندی به جامعه ایران زدند.
دوشنبه 30 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
Azhin - هم میهن فرهیخته، پاسخ شما را در تاپیک 50 نفر دادم. با سپاس و درود به ملت کرد.
دوشنبه 30 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
اوباش بسیجی مرحله تازه ای از جنایات خودشون رو اغاز کردن و چون اصولا این حکومت دشمنی خاصی با زنها داره قربانیان اینبار همگی زنان هستن.اینجوری هم فکر مردم رو از حوادث اخیر منحرف میکنن و هم امیال حیوانی خودشون رو ارضا میکنن به کسی هم که نباید جوابگو باشن
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
رئیس کل دادگستری گلستان نیز با اشاره به حوادثی که در خمینی شهر اصفهان رخ داد گفت: در بعضی جنایات عامل اصلی خود قربانی است. حالا باید این مرتیکه را خفه کرد چون زرمفت زده و عامل اصلی مرگش هم خودشه , تا گاله را باز نکنه فتوا بده.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

آنتی اسلام - ایران - اهواز
تمام این تجاوز ها به دستور مستقیم رهبر و با اطلاع رئیس جمهور صورت گرفته. اینها ترفند های ینی چری های عثمانی است. سلطان سلیم 500 سال پیش لباس شخصی هایی رو در خدمت داشت که پرورشگاهی بودند؛ یعنی بی پدر و مادر. اونها درجه نداشتند و زیر نظر مستقیم سلطان سلیم بودند. به دستور سلطان سلیم به زنها تجاوز میکردند تا ترس بندازند توی دل ملت و بتونند بهتر حکومت کنند. در زمان قتل و عام؛ بی شرف ترین و سنگ دلترین انسانها بودند و در نهایت همون سلطان سلیم همه شون رو جمع کرد توی کوه آرارات که الان آغری نام داره؛ و همه شون رو قتل و عام کرد. چون بیش از حد قوی شده بودند و فرمانبرداری نمیکردند؛ مثل سپاه پاسداران الان که داره به یه همچین جونوری تبدیل میشه و مستقل میشه
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

silversaeed - ایران - تهران
واااای چقدر شما ساده هستید!!!! شما فکر می کنید پیش از این اخبار در ایران از این مدل تجاوزها نبوده حالا مد شده؟؟؟؟ این ها دارند این اخبار رو نشر میدن تا بهانه ای باشه برای راه اندازی دوباره گشت ارشادشون یا همون امنیت اخلاقی!! میخوان بگند دیدی؟؟؟ ما گشتو یه چند وقتی جمع کردیم گند به بالا اومد!!! من بعید نمیدونم شاید این تجاوزات برنامه ریزی شده باشه!
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
بی خیال - ایران - کرمان. دوست عزیز کاملا با شما موافقم ..چطور شد در آستانه طرح مبارزه با بد حجابی این جور تجاوزها یه یکباره زیاد شد؟..یا دروغ هست و یا اینکه با این تجاوزها توسط ارازل و اوباش میخوان . طرح مبارزه با بدحجابی رو توجیه کنند و بگویند که این تجاوزها بخاطر بدحجابی هست! ..راستش! من در هویت زنهایی هم که به آنها تجاوز شده هم شک دارم و بعید نیست همین زنها هم از عوامل خود حکومت آخوند باشند . فکر کنم خیلیها خواهران اجاره ای رو بیاد داشته باشند. که در حقیقت روسپی بودند و توسط حکومت اجیر میشدند که در راهپیماییها برای بدنام کردن جنبش سبز شرکت کنند.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

ali1111 - ایران - تهران
البته که تمامی این تجاوزات بشکل سیستماتیک طرح ریزی شده اند چون جدیدا به این زیادی می شنویم...ولی این سایت هم خوب داره پشت سر هم از اینگونه مطالب میگذاره که حساسیت را زیاد کنه دقیقا مانند روزنامه سان عمل میکنه...
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

timeless miracle - کانادا - تورنتو
حالا باز اون آخوند کثافت هی بگه که حجاب دختران بد بود که بهشون تجاوز شد. این یکی که دکتر بود بدبخت در حال خدمت به مردم. خاک تو سر جمهوری اسـ....
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.