آزار و اذیت زن توسط ۲ کارگر سفره‌خانه

آزار و اذیت زن توسط 2 کارگر سفره‌خانه

2 کارگر یک سفره‌خانه سنتی که به بهانه پس دادن کیف گمشده یک زن، او را ربوده و با انتقال به بیابان‌های شهرستان محلات در استان مرکزی مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته زن جوانی با حضور در اداره آگاهی شهرستان محلات در استان مرکزی از 2 مرد جوان به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی به پلیس گفت: چند روز پیش کیف پولم گم شد و در حالی که آن را جستجو می‌کردم، مردی با من تماس گرفت و با ادعای این که کیفم را پیدا کرده است، خواست برای تحویل آن به یکی از بوستان‌های شهر بروم.وی افزود: با حضور در محل ملاقات، یک خودروی پژو مقابلم توقف کرد و مردی جوان از آن پیاده شد.

شاکی اضافه کرد: با نزدیک شدن راننده متوجه شدم او یکی از کارگران سفره‌خانه سنتی است که چند روز پیش آنجا بودم. از مرد جوان خواستم کیف را تحویلم دهد که گفت آن را درون خودرویش گذاشته است.

دام شیطانی 2 مرد برای یک زن

شاکی افزود: وقتی با مرد جوان همراه شدم، به همراه همدستش مرا ربودند و تلاش‌های من برای نجات از دام آنها بی‌فایده بود.وی خاطرنشان کرد: ‌بعد از طی مسافتی راننده خودرو را در بیابان‌های شهر متوقف کرد و آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند، سپس با انتقال به جنوب شهر مرا از خودرو بیرون انداختند و متواری شدند.

با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه و آغاز تحقیقات، 2 کارگر سفره‌خانه سنتی به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت تحت تعقیب قرار گرفتند.ماموران با حضور در محل کار متهمان فراری و تحقیق از کارفرمای آنها متوجه شدند متهمان در محل کار خود حضور پیدا نمی‌کنند. به این ترتیب جستجو برای دستگیری متهمان فراری ادامه داشت تا این‌که 2 روز پیش این دو متجاوز هنگام تردد مقابل یکی از بوستان‌های شهر محلات شناسایی و دستگیر شدند.

اعتراف متهمان به اجرای نقشه شیطانی

سرهنگ رفیعی،‌ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این زمینه به «جام‌جم» گفت: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی محلات در بازجویی معلوم شد، آنها کیف پول شاکی را که در سفره‌خانه سنتی جا مانده بود، برداشته و با پیدا کردن شماره تلفن با وی تماس گرفته‌اند.

وی افزود: وقتی متهمان مشاهده کردند شاکی به‌تنهایی به محل ملاقات آمده، وسوسه شده‌اند تا او را مورد آزار و اذیت قرار دهند. به این ترتیب با ربودن زن جوان، نقشه شیطانی خود را عملی کرده‌اند.بنابراین گزارش، 2 مرد جوان به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شاکی با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
آخر ما نفهمیدیم انگیزه مردم از این همه دزدی و قتل و آدم ربایی و تجاورز و.....بالاخره چیه؟تا کی باید از این جور خبرا بشنویم !!!
دوشنبه 30 خرداد 1390

morimoto - نیوزیلند - اکلند
سلام فانوس (آخر ما نفهمیدیم انگیزه مردم از این همه دزدی و قتل و آدم ربایی و تجاورز و.....بالاخره چیه؟تا کی باید از این جور خبرا بشنویم ) وقتی فهمیدم میگیم نیوزیلند اکلند
دوشنبه 30 خرداد 1390

silverman - ایران - مشهد
باز خویه تقصیرو گردن زنه ننداختن که تنها رفته.
دوشنبه 30 خرداد 1390

ali bidin - ایران - تهران
خدا رحمت کند مرحوم طالقانی را که گفته بود فاحشه ها فرشتگان آسمانی برای پاکسازی جامعه هستند. میلیونها جوان عذب و ازدواج نکرده نیاز به رفع نیازهای جنسی دارند. بهترین راه ایجاد مراکز ماساژ درمانی همانند همه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس است. جامعه در حال طغیان و انفجار جنسی است. این سیاستهای غلط 1500 سال پیش جواب نمی دهد.
دوشنبه 30 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ali bidin - با شما هم رای هستم.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
morimoto - نیوزیلند - اکلند سلام امان از دست شما !!
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

سارا-تهران - ایران - تهران
Fanoos* - ایران - شهمیرزاد . واقعاًنفهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. مگه تو این مملکت نیستی!. عزیزم فقر فرهنگی ومادی مشکل آدمای این جامعه است
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

mahan87 - سوئیس - زوریخ
واقعا تو هر خیابون ایران باید یه sex house باشه تا بتونه این میل شدید رو یه جورایی ارضا کنه.. واقعا سوزناکه...
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
سارا-تهران - ایران - تهران سلام عزیزم , منظور من در کل بود یعنی اینکه با چه دل و جراتی دست به چنین کارهایی وحشتناک میزنن که میدونن آخرش سرانجام به چی ختم میشه !!
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.