۱۱ هزار لبنانی تحت پوشش کمیته امداد هستند

11 هزار لبنانی تحت پوشش کمیته امداد هستند

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با یادآوری فعالیت های برون مرزی این نهاد در خارج از کشور گفت: هم اکنون بیش از 40 هزار مددجو در کشورهای مسلمان از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند.

حسین انواری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، کشورهای لبنان، عراق، افغانستان، جمهوری آذربایجان، کومور، سوریه و تاجیکستان را از جمله کشورهایی بیان کرد که کمیته امداد امام خمینی (ره) در آنها دفاتر نمایندگی دارد. عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه برنامه اصلی کمیته امداد در کشورهای یاد شده، تمرکز بر روی مدل های توانمندی است، گفت: موضوع زیر پوشش قرار گرفتن دائمی مددجویان در این کشورها مطرح نیست بلکه در مورد خودکفایی مددجویان فعالیت می شود. انواری تاکید کرد: این نهاد، فقط مدل های توانمند سازی محرومان را اجرا می کند و به تناسب وضعیت هر کشور، مدل خاص همان کشور را به اجرا می گذارد. سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه بیشترین تعداد مددجویان خارج از کشور کمیته امداد به لبنان مربوط می شود، افزود: دفتر نمایندگی کمیته امداد در لبنان با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، اواخر سال 86 تاسیس شد که هم اکنون بیش از 434 شهر و روستای لبنان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند. وی کل خانوارهای مورد حمایت کمیته‎ امداد در لبنان را بیش از شش هزار خانوار با جمعیتی بیش از 11 هزار نفر شامل یتیم، سالخورده، زندانی، معتاد، مطلقه، عقب‌مانده، از کارافتاده، نابینا، بیمار، محروم و بی‎سرپرست ‌بیان کرد.

tanhaee - ایران - اصفهان
اونوقت خیلی‌ از مردم ایران محتاج نون شب هستند
یکشنبه 29 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
یک مشت عرب مفتخور بیسواد و آشوب خواه، در گوشه ای افتاده، قلیان کشیده و بچه درست کرده و پول مردم بدبخت ایرانی را بالا میکشند. ننگ بر این حکومت، که بزودی به ته چاه جمکران خواهد رفت. امیدورام هرچه زودتر اسد نکبت آدمکش و نوچه های ج.ا اش برافتاده و آن حسن خیکی تروریست دزد نیز دستگیر شوند تا این دوران ننگین مفتخوری از جیب مردم ایران نیز پایان یابد.
یکشنبه 29 خرداد 1390

jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ
خدا انشالله جمهوری اسلامی را حفظ کنه دمشون گرم اینها برادرهای ما هستند . افتخار برای ایرانیان وطن پرست نه اونهایی که رفتن غرب همه چیزشونو فروختن بعد میان از میهن پرستی صحبت میکنن
یکشنبه 29 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بر پدر این اشغالگران لعنت سایبری های مزدور نظر بدهید
یکشنبه 29 خرداد 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
کمک به محرومین یکی از عالیترین و بهترین اعمال انسانی است و هم خدا خوشش می اید و هم بنده ی خدا. ولی باید به مسئولین ایرانی که مثل کاسه ی داغتر از اش هستند گفت که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است!!! ای زالوهای کثافت ما خودمان در ایران میلیونها میلیون بی وضاعت داریم که محتاج کمک هستند و شما انگلها بجای اینکه به مردم خودمان برسید میرید لبنانیها را زیر پوشش قرار میدهد? ای تف به شرف نداشته شما.
یکشنبه 29 خرداد 1390

omid74 - سوئد - گوتنبورگ
وصیت امام جانگوزه دیگه.
یکشنبه 29 خرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
باز این ملت احمق برن پول بریزن تو صندوق صدقات تا رفع بلا ازشون بشه, دریغ از اینکه با این کار بلا را ( حکومت آخوندی) با جون دل خریدن . مردم باید مستقیما خودشان به مردم محروم و نیازمند ایرانی کمک کنند.
یکشنبه 29 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
و این در حالی است که یک سوم از کودکان ایرانی دچار سوء تغذیه هستند .
یکشنبه 29 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
به خاطر اه و نفرین مردم ایران هست که مردم لبنان و فلسطین هیچوقت روی ارامش نمیبینن و امیدوارم که این ممالک نابود بشن و نشونی از یک لبنانی یا فلسطینی باقی نمونه شاید ما هم یه نفس راحتی بکشیم دست اسراییل درد نکنه این تروریستارو باید کشت حتی کره هاشونو
یکشنبه 29 خرداد 1390

potatis - سوئد - مالمو
کشور سوئد هم به مردمان خیلی از کشور های دیگه کمک میکنه اما با این تفاوت که با جرأت میگم که حتی به تعداد انگشتان دست هم فقیر تو این کشور نیست (البته حساب مهاجران غیر قانونی که با نقض قوانین سوئد در اینجا ساکن هستند فرق میکنه هر چند که به آنها هم ماهانه حقوقی نه چندان زیاد پرداخت میشود )
یکشنبه 29 خرداد 1390

piki82 - ایتالیا - تورین
jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ . شما به جای جعفر پلنگ...بزار جعفر مشنگ...مرد حسابی اینهمه گشنه داریم تو مملکت خودمون...عقل هم خوب چیزیه !
یکشنبه 29 خرداد 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ . ..ببند. تو از وطن پرستی چی میدونی. از کامنتت معلومه چقدر میدونی.
یکشنبه 29 خرداد 1390

shown - آمریکا - دیترویت
اینجا تو دیترویت لبنانی زیاد زندگی‌ می‌کنن جالبه که اکثرا هم طرفدار جمهوری اسلامی و احمدی نژاد و خامنه‌ای هستن چند روز پیش با یکیشون صحبت می‌کردم میگفت می‌خوام برم ایران زیارت امام علی‌ منم متوجه نمیشدم منظورش چی‌ هست گفتم امام علی‌ که تو ایران دفن نیست تو عراقه تو نگو منظورش خا منه‌ای هست ببین پول مردم بی‌چاره ایران کجا و واسه کی‌ خرج می‌شه که به یارو میگه امام علی‌
یکشنبه 29 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
ایرانی چندتاست ? یا اینکه ایرانیا اجازه دارن پول بریزن به حساب این کمیته نکبت.
یکشنبه 29 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. بمناسبت روز پدر امیلی‌ دریافت کردم که شاید دانستن آن برای شما هم خالی‌ از لطف نباشد و چون طولانیست در چند بخش خدمت شما تقدیم میشود.دوستان اگر نظر یا نقدی دارند لطفا بدون بغض و کینه بفرمایند تا آگاهتر شوم. امروز زادروز علی بن ابیطالب است که از زمان روی کار آمدن جمهوری اسلامی از سوی آخوندها و اسلامیست ها زادروز علی را به عنوان روز گرامیداشت مقام پدر معرفی شده است. به نمونه هایی از کارهای درخشان این الگوی مردانگی اینجا اشاره می کنم:. . کاری که علی پس از نیرومندی اسلام در آن حرفه ای بوده شبیخون زدن و دزدیدن اموال و زنان و دختران جبهه روبرو بوده است که الله او و دیگران را بابت این عمل ستایش می کرده است (تفسیر طبری - برگ 1373 و سیره ابن هشام - جلد 2 - برگ 269). . همه کسانی که پس از مرگ محمد شادی کردند و به دست و پای خود حنا زدند به دستور ابوبکر و عمر و به دست علی در آتش سوزانده و خاکستر شدند ( تاریخ طبری - جلد 4 - برگهای 1354 و 1379 و 1380 و 1394 و 1407 و 1410 و 1464 و جلد 6 - برگهای 2420 و 2465 ). .
یکشنبه 29 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. بخش ۲. نکته جالب دلیل کشتن علی توسط ابن ملجم بود که زمانی که زمانیکه حسن بن علی از او پرسید چرا این کار را کردی پاسخ داد زیر پدرت فرزندان بسیاری را بی پدر کرده بود ( تفسیر طبری - برگ 1373). . . حال ببینیم ایشان به ایرانیان چه نیکی کرده که ایرانیان روز به دنیا آمدنش را روز پدر می دانند و برای مردنش خودشان را پاره می کنند. چند نمونه در این زمینه هم می آورم:. . علی ابن ابیطالب از جانب خلیفه وقت عمر بن خطاب مسئولیت فروش بردگان و کنیزان ایرانی را در بازار مدینه به عهده گرفت (تاریخ ادوارد براون - جلد 1 - برگ 197 و مجمل التواریخ - زمخشری - برگ 92 و 93). . در غارت ایران توسط مسلمانان فرش بهارستان به 12 بخش تقسیم شد که بخشی از آن به علی رسید و آن را به 20 هزار دینار فروخت. این اعراب به اندازه متحجر و بیچاره بودند که ارزش فرش را پیشوایان مذهبشان نمی دانستند و فرش به آن بزرگی و با ارزشی را تکه کرده اند ( تاریخ طبری - جلد 5 - برگ 2116). .
یکشنبه 29 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. بخش ۳. علی در آغاز خلافت خود عبدالله بن عباس پسرعموی خود را برای سرکوبی آزادیخواهان ایرانی به استخر فرستاد و آن حیوان در لباس انسان آنچنان تازش و ویرانگری کرد که شهر فیروز آباد به ویرانه ای تبدیل گشت و آنچنان خون در این شهر ریخته بود که حرکت نمی کرد و آب گرم ریختند تا خونهای ریخته شده حرکت کند و همه زنان و مردان و کودکان زنده مانده را به کنیزی و بردگی گرفت و برای خلیفه وقت علی ابن ابیطالب فرستاد تا پس از سوء استفاده از آنها در بازار مدینه بفروشدشان (مجمل التواریخ - زمخشری - صفحه 283 و تاریخ یعقوبی - جلد 2 - صفحات 120 و 121 و مروج الذهب - مسعودی - جلد 2 - صفحه 29). .
یکشنبه 29 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. بخش ۴. بار دیگر علی سپاهی را برای تازش به استخر فرستاد و بازهم جنایات بی مانندی صورت گرفت و پس از کشتن همگان زنان و کودکان را به بردگی و کنیزی گرفتند و به دارالخلافه نزد علی فرستادند تا پس از سوء استفاده از آنها در بازار به فروش برسند و پولشان به صندوق مسلمین وارد و عادل ترین عادلان یعنی علی ابن ابیطالب اموال غارت شده و پول های ناشی از فروش بردگان و کنیزان را به عدالت میان تازشگران تقسیم کند و ما امروز به عنوان شیعه به عدل علی افتخار کنیم (فتوح البلدان - برگهای 149 و 150 و 157 تاریخ طبری - جلد 6 - برگ 2657 و جلد 7 - برگ 2722). . مردم کدام سرزمین دنیا به این اندازه بی رگ و ریشه (یا بی مطالعه و نا آگاه) هستند که فرد یا افرادی را که خودشان یا به دستورشان چنین جنایاتی صورت گرفته را مورد پرستش قرار دهند و او را پیشوای خود بدانند؟.
یکشنبه 29 خرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
afar_palang - دانمارک - کپنهاگ معلومه لبنان وطنت است و که حاضری بچه ایرانی گرسنه باشه ولی برادرات تو لبنان سر سیر به زمین بذارن خدا ریشه هرچی خائن به ایران و ایرانی بسوزونه.
یکشنبه 29 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
. jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ -اگر معنی وطن پرستی به این است که کودکان ایرانی از تحصیل ، بهداشت و تغذیه کافی محروم باشند تا بجاش بچه های غزه و لبنان با پول و ثروت بچه های ایران در رفاه و آسایش زندگی کنند ، همان بهتر که ما را وطنفروش بنامند.
یکشنبه 29 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
اونوقت از جلوی همین کمیته های امداد رد بشین ببینین چه ادمای بدبختی از شهرستانهای دور افتاده به خاطر چندرغاز عجز و لابه میکنن و کارمندای بیشرف این خراب شذه ها بیتفاوت در رو به روشون میبندن.ای لعنت به روحت خمینی ناپاک زاده که نحوست اسمت هم برای ما بدبختی میاره
یکشنبه 29 خرداد 1390

DADA_ST - هلند - آمستردام
یه مثل قدیمی‌ داریم که میگه : چراغی که به خانه رواست به مسجد رود حرام است .
دوشنبه 30 خرداد 1390

arashrad15 - سوئد - گوته بورگ
سلام بر همه
دوشنبه 30 خرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. piki82 - ایتالیا - تورین..جعفر مشنگ رو باحال اومدی... hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس...در مورد شیر حق وهمای رحمت درست صحبت کن
دوشنبه 30 خرداد 1390

sama128 - ایران - شیراز
خاک بر سر مردم ایران که توی این صندوق های کمیته امداد پول میریزن واقعا خاک بر سر اون کسانی که پول میریزن چون ایران خودش هزاران فقیر و بدبخت داره و این آقایون شدن کاسه داغ تر از شاش برای مردم لبنان . ترکمونی که این 30 ساله تو ایران زدند از زمان پیدایش ایران تا به الان بی سابقه بوده حسابی ... توی همه چیز مردم فرهنگ - آزادی - معرفت - عدالت - نو دوستی - برابری - شرف - غیرت - عزت - آسایش - قدرت - هیچ چیز نمونده برای این مردم هیچ چیز
دوشنبه 30 خرداد 1390

pariha - کویت - کویت
jafar_palang - دانمارک - کپنهاک- معنی وطن پرستی هم فهمیدیم - بیشتر از این از امثال تو نمیشه توقع داشت ثابت کردی جیره خور نظام هستی
دوشنبه 30 خرداد 1390

babak_khoramdin90 - ایران - تهران
hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس -درود بر شما.کاش این مردم ساده ایران مثل شما در باره ای اسلام تحقیق میکردن.اونوقت شاید دست از عرب پرستی ومرده پرستی برمیداشتن.
دوشنبه 30 خرداد 1390

iranian_x - ایران - وطنم
سلام.عنوان تحت پوشش کمیته بودن فقط یک بهانه برای ارائه خدمات به کسانی هست که به نام حزب الله و ... به نفع حکام ایران در نقاط مختلف جهان در حال خدمتهای آنچنانی هستند.
دوشنبه 30 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
jafar_palang - بسیجی لبنانی حرف بیخود نزن. اگر ما از ایران رفتیم به دلیل جنایتها و سرکوبها و وحشیگری شما و برادران حزب زباله ای ات بود. میهن ما بدست شما دزدان و مفتخوران اسیر است. اما بزودی بساط مفتخوری و سرکوبتان برچیده خواد شد و باید در یک سوراخی دنبال جا بگردید، اگر به سرنوشت برادرتان صدام دچار نشوید!
دوشنبه 30 خرداد 1390

felora - ایران - تهران
pelle - سوئد - /delmorde - سوئد - یوتوبوری /ببخشید ولی برای جواب دادن به این جور افراد وقت وانرژی نذارین! خودشون خیلی بهتر میدونن چه خبره.. میگن که حرص بقیه دربیاد//
دوشنبه 30 خرداد 1390

hadi200763 - ایران - تهران
خدا را شکر که فقرای مملکت خودمان تمام شد و حالا نوبت به فقرای کشور های دیگر رسید با همین منوال پیش بریم انشاا. در اینده نزدیک فقرای کشورهای اروپایی و امریکایی را هم تحت پوشش قرار میدیم خوب که تو مملکت خودمون بیشتر از ادمای سیر ادمای گشنه و بدبخت هست
دوشنبه 30 خرداد 1390

hadi200763 - ایران - تهران
jafar_palang - دانمارک - کپنهاگ بیمر برای تو که توغرب آبجو مشروب و ...نمیخوریو وطن فروشی نمکنی و تو ناف تهرون موندی و داری عذاب می کشی اشم برات دراومد
دوشنبه 30 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس. 1)دوست عزیز اولا حضرت علی بعد از مرگ پیامبر 25 سال خانه نشین بود و در حکومت و سیاست و جنگی دخالتی نداشت. و کشاورزی میکرد..دوما از این جور دروغها در تاریخ طبری زیاد هست چون تاریخ طبری 300 سال بعد از مرگ پیامبر نوشته شده و بیشتر مطالبش اغراق آمیز یا نادرست هست . طبری در حقیقت برای عربها بجای تاریخ حماسه سرایی کرده!!..مثلا 12 هزار سرباز عرب یک شهری رو که صدها هزار سرباز درون آن بوده تصرف کردند و یا بعنوان مثال از خیالپردازیهای طبری ..نوشته که گاوی دزدیده شده بود گاو شروع به حرف زدن کرد و دزد رو معرفی کرد!!..عجب کتاب تاریخی!..در مورد حضرت علی موارد زیادی درباره جونمردی و عدالت او هست ..مثلا در هنگام مرگش با قاتل خودش به جوانمردی و عدالت رفتار کرد و قاتل خود را مورد شکنجه یا توهین قرار نداد و وصیت کرد که اگر بعد از مرگش خواشتند قاتلش را مجازات کنند فقط به یک ضربه بزنند چون قاتلش به او بر سر نماز از پشت فقط یک ضربه شمشیر زد {عدالت کامل}..
دوشنبه 30 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس. 2)دوست عزیز! شما انتظار دارید ما این دروغهای طبری را که سنی بود و مخالف امامان شیعه .در مورد حضرت علی باور کنیم. در مورد کسی که حتی در هنگام مرگش با قاتل خودش با عدالت و جوانمردی رفتار کرد؟!..در ضمن جالبه بدونید که حکومت روز تولد حضرت علی رو به عنوان روز پدر انتخاب نکرده !..بلکه خود مردم ایران بصورت غیر رسمی این روز رو به عنوان روز مرد و روز پدر انتخاب کردند و هر سال هم بیشتر این روز رو گرامی میدارند.
دوشنبه 30 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
کُشتن و ریختن خون علی مهریۀ اُرینب زیبای عرب بود که به دلیل کُشته شدن پدر و برادرش در یکی از جنگها به دست علی, آن را مهریۀ خود قرار داد و زمانیکه ابن ملجم از او خواستگاری کرد عهد بست که مهریۀ او را پرداخت کند و خود او نیز (ابن ملجم ) با یک ضربۀ شمشیر به هلاکت رسید ! جناب آقای پسر شجاع چطور است که قبل از انقلاب روز پدر مصادف با تولد علی نبود و دیگر اینکه از کی تا به حال مردم در امور مملکتی که حکومت آن دیکتاتوری میباشد, اختیار و حق انتخاب دارند که در مورد روز پدر باشد !؟
دوشنبه 30 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. دوست گرامی‌ ضمن تشکر از وقت شما و اظهار نظرتان.مکنه از شما خواهش کنم که منابعی که توسط شیعیان در زمان ایشان نوشته شده و سندیت تاریخی‌ دارد نام ببرید که بنده و امسال من به آن رجوع کنیم.در این صورت با مقایسه آنها می‌توان به نتیجه بهتری رسید.باز هم از برخورد خوب شماکه نشان آگاهی‌ شماست سپاسگزارم و امیدوارم دیگر کاربران هم بجای فحش دادن در جهت آگاهی بیشتر یکدیگر اظهار نظر و عقاید خود را بیان کنند.شاد باشید.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

gogoli - ایران - تهران
hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس .. ببخشیدها! تا جایی که من دیدم کامنتهای شما از اون اول که عضو سایت شدین تابحال نسبتا معتدل و منصفانه بوده، اما نمیدونم چرا اینبار یهو زدین تو جاده خاکی! من به فرمایش شما با دو تا سوال جواب میدم: 1-فکر نکنم ما تو ادبیات فارسی از "ایرج میزا" نوگرا تر و نترس تر، شاعری داشته باشیم! همین شاعر چند شعر در وصف "مولای متقیان" سروده. میدونین "مولای متقیان" به کی میگن؟! 2- من تو رشادت و دلاوری عاشق دونفرم. اول حضرت علی و دومی رستم. نمیدونم چقدر شاهنامه خوندین، اما همینقدر بگم که اگر رستم تو جنگها کسی رو نمیکشت، هیچوقت "رستم" نمیشد! ممکنه کتابها و منابع عموما مشکوکی باشن که مسائلی رو به حضرت علی نسبت بدن، اما تعدا منابعی که از حضرت علی به نیکی، جوانمردی، و رشادت یاد کردند صدها برابر منابع قبلیه و از نظر سندیت هم بسیار محکمتر و قابل اعتماد تر هستن. اگه مایل بودین بحث رو ادامه بدین، من در خدمتم.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
پسر شجاع خوبی? گوش کن ببین چی میگم.انجیل برناباس هم مسلمانان براساس ان میگویند نام احمد در ان ذکر شده 150 سال بعد از عسیای مسیح نوشته شده.(بقیه ماجرا را کار ندارم).این منطق شما منو کشته!!
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - - - لوس آنجلس
. با درود،. pesar shojaدوست گرامی‌ ضمن تشکر از وقت شما و اظهار نظرتان.مکنه از شما خواهش کنم که منابعی که توسط شیعیان در زمان ایشان نوشته شده و سندیت تاریخی‌ دارد نام ببرید که بنده و امسال من به آن رجوع کنیم.در این صورت با مقایسه آنها می‌توان به نتیجه بهتری رسید.باز هم از برخورد خوب شماکه نشان آگاهی‌ شماست سپاسگزارم و امیدوارم دیگر کاربران هم بجای فحش دادن در جهت آگاهی بیشتر یکدیگر اظهار نظر و عقاید خود را بیان کنند.شاد باشید. .
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
hamrah-sabz - آمریکا - - - لوس آنجلس . 1)دوست عزیز! قبل از تاریخ طبری اکثر مطالبی که نوشته شده بصورت سیره یا نظرات شخصی افراد مختلف با دیدگاهها سیاسی و معلومات مختلف نسبت به وقایع تاریخی هست و طبری همه این مطالب رو بدون تحقیق در مورد درستی یا نادرستی آنها نوشته ..برای همین داستانهای متناقضی در مورد پیامبر و امامان ذکر شده که اینهمه تناقض به هیچ وجه با عقل جور در نمیاد ..مثلا گفته شده که پیامبر وقتی مکه را فتح کرد با اینکه خیلی از اهالی مکه 13 سال پیامبر و مسلمانان را مورد شکنجه و توهین قرار داده بودند پیامبر همه را بخشید و از کسی انتقام نگرفت حتی از کسانی مانند ابوسفیان که موجب کشته شدن نزدیکترین عزیزان پیامبر شده بودند..و در جایی دیگر هم داستانی می بینیم که بخاطر یک توهین یک مرد عرب دستور گردن زدن او داده میشه .قبول کنید کسی که همه دشمنان خود را به یکباره در اوج قدرت می بخشه نمی تونه همان کسی باشه که بخاطر یک بی احترامی کسی دیگر را به قتل برسانه ..
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
hamrah-sabz - آمریکا - - - لوس آنجلس . 2)یا همان مورد حضرت علی که حتی با قاتل خودش با جوانمردی و عدالت رفتار میکنه آنوقت مگر این فرد می تونه که جنایت بکنه و به کسی ظلم کنه ..حضرت علی در سخنانش در نهج البلاغه گفته اگه همه دنیا رو بمن بدهند تا من دانه گندمی را از دهان مورچه ای به زور بگیرم این کار را نخواهم کرد ..
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
hamrah-sabz - آمریکا - - - لوس آنجلس . 3)دوست عزیز ! شما گفتید که چطور میشه در این مورد قضاوت کرد که واقعیت چی هست؟..به نظر من بهترین راه برای فهمیدن واقعیت و قضاوت درباره شخصیت پیامبر و امامان . همان ایرانیهایی هستند که جزو مفاخر و مشاهیر ایران در طول تاریخ هستند و در سواد و آگاهی آنها از تاریخ و گذشته ایران و علاقه آنها به ایران شکی نیست ..تقریبا همه آنها برای اسلام و پیامبر و امامان احترام زیادی قایل بودند و خودشان هم مسلمان بودند و به آن افتخار میکردند. مثلا فردوسی بزرگ در مورد پیامبر و حضرت علی گفته ..اگر چشم داری به دیگر سرای//به نزد نبی و علی گیر جای**گرت زین بد آید گناه منست//چنین است و این دین و راه من است**برین زادم و هم برین بگذرم//چنان دان که خاک پی حیدرم ......یا سعدی بزرگ گفته ..سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی// عشق محمد بس است و آل محمد..موفق باشید.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
bita tehrani - کانادا - ونکوور. من در باره مطلبی که گفتید اطلاعات ندارم ولی طبق گفته شما یعنی این کتاب حداقل 600 -700 سال قبل از تولد پیامبر نوشته شده !.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. دوست عزیزgogoli and pesar shoja ضمن سپاس از اطلاعات،همانطور که متوجه شدید ،من بسیار معتدل هستم و تنها هدفم از گذاشتن کامنت این است که به بعضی‌ از افراد که مدام در حال فحش دادن و یا تهمت زدن هستند یاد آوری کنم که بهترین راه تبادل نظر ،احترام گذاشتن به نظرات دیگران است و چنانچه مخالف نظر شماست با کمال تحمّل آنرا به نقد بکشید.در ضمن اگر توجه نمایید در اول اشاره کرده‌ام که این یک ایمیل است و برای تبادل نظر آنرا بیان کردم،چون اکثر کامنتها نشان از علاقه دوستان به این نوع مورد است ولی‌ بیشتر به فحاشی میماند تا تبادل نظرات.دوست عزیز gogoliاز اینکه ابراز علاقه فرمودید به بحث بیشتر سپاسگزارم.پیروز باشید و به قول دوست عزیز یزدیkhosh bavar،شاد،ایرانی‌،عادل،نقاد و نقد پذیر باشیم.و اگر اشتباهی‌ هم در املا مشاهده میشود بعلت استفاده از سایت بهنویس است.با احترام. آمریکا لوس آنجلس.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
*پسر شجاع* - ایران - تهران/جوابت را دادم.اشکال از فرستنده نبود! نکته همینجاست که تو نگرفتی...انجیل بارناباس را مسیحیان قبول ندارند و انرا جعلی میخوانند.چون برخلاف دیگر اناجیل نویسنده اش 150 سال بعد از مسیح میزیسته ...مسلمانان قبولش دارند! حالا چرا کتابی که تقریبا همان مشخصات را دارد از نظر مسلمانان رد شده و دائم انکار میشود?!
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
bita tehrani - کانادا - ونکوور. راستش برای من اون قسمت از حرفت جذاب بود که گفتی در کتابی که 600 سال قبل از تولد پیامبر نوشته شده اسم پامبر اومده ..لوول ..شاید همانطور که مسحیها گفتند این کتاب انجیل کامل نباشه و توش مثل تاریخ طبری حرفهای راست و دروغ قاطی شده باشه ولی حداقل اسم پیامبر رو درست نوشته آن هم 600 سال قبل از تولد پیامبر...
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
پسر شجاع بهت تبریک میگم تو یه مسلمان کاملی! ;)
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.