امیر ارجمند: موسوی از اعدام های ۶۷ بی خبر بود

امیر ارجمند: موسوی از اعدام های ۶۷ بی خبر بود

امیر ارجمند می گوید قبلا درباره اعدام های ۱۳۶۷ با میرحسین موسوی صحبت کرده و او از بی خبری دولت خبر داده است

اردشیر امیر ارجمند، مشاور ارشد میرحسین موسوی و سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید از بی خبر بودن نخست وزیر وقت ایران از اعدام های سیاسی سال ۱۳۶۷ خبر داده و خواهان "پاسخ قانع کننده تر" او در این باره شده است.

آقای امیر ارجمند که در موسسه فناوری ماساچوست، ام آی تی، در آمریکا سخنرانی می کرد گفت آقای موسوی بنا به گفته خودش از این اعدام ها بی خبر بوده است و خواهان تشکیل هیات تحقیق در این باره شده بود.

هزاران نفر از زندانیان سیاسی در ایران در تابستان ۱۳۶۷ درحالی که مشغول گذراندن دوران محکومیت خود بودند، با رای یک "هیات ۳ نفره" دوباره محاکمه و اعدام شدند.

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد شمار این اعدام شدگان را ۱۸۷۹ نفر اعلام کرده است.

آیت الله منتظری، مرجع درگذشته شیعه و از شخصیت های مخالف حکومت، این رقم را در خاطرات خود ۲۸۰۰ یا ۳۸۰۰ نفر عنوان کرده است و گروههای مخالف جمهوری اسلامی نیز فهرستی از نامهای ۴۴۸۱ نفر از اعدام شدگان را منتشر کرده اند.

میرحسین موسوی، پیش از این در سخنانی به این نکته اشاره کرده بود که دولت او در آن زمان از اعدام های دسته جمعی زندانیان سیاسی بی خبر بوده است ولی از این رخداد که در زمان رهبری آیت الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی رخ داد، انتقاد نکرد.

آقای موسوی در ۱۳ مرداد سال گذشته در دیدار با گروهی از روزنامه نگاران گفت: "مساله سال ۶۷ را باید در منظر تاریخی خود بررسی کرد و بعد هم باید دید که آیا دولت در این زمینه اطلاعی داشته است؟ نقشی داشته است؟ آیا اصلا مکانی برای دخالت داشته است؟ آیا در احکام و اسناد نامی از دولت وجود داشته است؟ دولت که نقشی در این مساله نداشته است، خیلی از کسان دیگر هم اطلاع نداشته اند. اما برای مطرح کردن این مسائل با جزئیات هم محذوراتی دارم".

اردشیر امیر ارجمند در سخنان خود گفت: " آقای مهندس موسوی در آن هنگام نخست وزیر بوده و عضو قوه قضائیه نبوده است. بنا به گفته خودش بی خبر بوده و حتی تقاضای تشکیل هیات تحقیق داده بود. ولی این تقاضا نیز کفایت نمی کند."

او ادامه داد که آقای موسوی "ظاهرا" در پی با خبر شدن از اعدام های دسته جمعی استعفا داده است.

در این حال، آقای امیر ارجمند خواهان "پاسخ قانع کننده تر" آقای موسوی در رابطه با این موضوع شد.

اردشیر امیر ارجمند گفت: " ایشان (میرحسین موسوی) باید قطعا در هنگامی که معذوریت های فعلی را نداشت، پاسخ روشن تری بدهد. ولی باید یک مساله را به فال نیک گرفت و آن اینکه جنبش پذیرفته است که باید گذشته را نقد کند و من امیدوارم این نقد منصفانه باشد."

Dionysos - فرانسه - پارسی
در اون تاریخ امنستی بین المللی از اعدامها باخبر بود و همچنین از آمار زندانیها و اعدام. اما میر حسین موسوی که نخست وزیر بود از این جریانات بی خبر بود!!! برای همین دو بار به سمت وزیری امام جاهل منتسب شد. این ارجمند هم به دنبال آشتی ملیه یعنی هدفش اینه که بی خیال جنایات ولایات وقاحت بشیم و دوباره به دوران طلایی امام میر حسین برگردیم. این بابا و خیلی از سبزهای ولایت فقیه از خودشون نمی پرسند که ایا همه مردم ایران نظام رو قبول دارند یا نه بعد صحبت از آشتی ملی و معصومیت امام جاهل و همه دست اندرکارانشون کنند. باز انتخابات نزدیکه و برای برپایی نظام دست به دامن موسوی شدند!
یکشنبه 29 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
امیر ارجمند: " موسوی از اعدام های ۶۷ بی خبر بود " ?! پس خیلی مرتکب اشتباه بزرگ شد که متوجه این جنایت فاحش نشدند ! آقای موسوی "ظاهرا" در پی با خبر شدن از اعدام های دسته جمعی استعفا داده است. در این حال، آقای امیر ارجمند خواهان "پاسخ قانع کننده تر" آقای موسوی در رابطه با این موضوع شد. اردشیر امیر ارجمند گفت: " ایشان (میرحسین موسوی) باید قطعا در هنگامی که معذوریت های فعلی را نداشت، پاسخ روشن تری بدهد ! اعترافات وحشتناک و تاریخی ولی امیر ارجمند, لطفا ما را " منحرف " نکن و " فعلا " گذشته را فراموش کن و با این جنایاتی / اشتباهاتی که این 2 طفلان مسلم در زمان گذشته خود کردند, در حال حاضر " اولویت " ندارد و لطفا به مردم که چشم انتظار ازادی هستند, با دعوت کردن انان به تظاهرات منفی ( Flash Mob ) و یا تظاهرات فعال و مثبت ( فراخواندن مردم به اعتصاب غذا, اعتصاب بازار و و و ) دعوت کن ! شاد و مصمم و استوار باشیم .
یکشنبه 29 خرداد 1390

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
مگه میشه نخست وزیر بود و از این کارها بی خبر بود. چرا آقای موسوی بیش از 20 سال حرفی در این رابطه نزد و خوش خدمتی دراکولا خمینی میکرد. خمینی یک پیرمرد خرفت و بیسواد بود که فقط کشتن بلد بود درست همانند آموزگارش محمد پسر عبدالله. چرا کسانی مانند آقای موسوی خمینی را به درک واصل نکردند چون میتوانستند این کار را بکنند و منتظری که اندکی بهتر از او بود را جایگزنش کنند.این آقایان چشمان کور شده شان را بستند و فقط امام امام میگفتند و آن امام لعنتی هم هر غلطی خواست کرد.آینها همه باید پاسخگو باشند چون میدانستند و میتوانستند اما هیچ کاری نکردند.
یکشنبه 29 خرداد 1390

Ehsan_14 - اتریش - وین
خفه شو مگه میشه یک رئیس جمهور از اوضاع مملکتش بی خبر باشه
یکشنبه 29 خرداد 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
حتما اگر رییس جمهور هم می شود و مردم رو اعدام می کردند می گفت من خبر ندارم !!!! هزاران نفر رو دسته جمعی تو زندانها تیر باران کردند اون وقت این اقا نخست وزیر بوده و خبر نداشته !!؟؟؟ عجب پس حتما علی خامنه ای و احمدی نژاد هم پس فردا که به جرم ریختن خون هزاران بی گناه محاکمه شدند می گن ما خبر نداشتیم .!!!!
یکشنبه 29 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
برو بابا مرتیکه پی کارت حناتون دیگر رنگی ندارد
یکشنبه 29 خرداد 1390

Rakhsh - سوئد - گوتنبرگ
فقط این لینک را ببینید تا بدانید برای بدست گرفتن قدرت باز هم دروغ . https://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/iran/7811996/. Mir-Hossein-Mousavi-involved-in-massacre-says-report.html.
یکشنبه 29 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
ای خدا چرا اینها مردم ایران را هالو فرض میکنند. ظاهرا ویروس مموتی به این آقا هم سرایت کرده . در غیر اینصورت باید قبول کنیم که هیچ فرقی بین آقای موسوی نخست وزیر با آن روستایی که در یک دهکوره گم و گور و بیخبر از امور مملکت زندگی میکرده وجود ندارد. درصورتی که اینطوری نیست و آقای موسوی در یک مصاحبه گفته بود که "زندانیان قصد طغیان و شورش داشته اند، ما باید توطئه را نابود می کردیم ، در این زمینه ما هیچ بخششی نداریم ! "چطور این آقا خبر نداشته ؟؟ او خود یکی از مجریان این امر بوده است ،زندانیان بیچاره را فله ای بدون وکیل ودر عرض سه دقیقه رهسپار جوخه های اعدام میکردید.
یکشنبه 29 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ننگ بر شما که هنوز ملا نرفته ملایان دیگری با عمامه و بی عمامه را برای زورچپان کردن در اب نمک اسلامی و بازگشت به دوران طلائی امام راحل خوابانیده اید مگر این مردک در چند سال اولیه ی عنقلاب شاهد انهمه اعدام شکنجه و اختناق نبود که با بی شرمی ان دوران را طلائی همرنگ خلایی می نامد???????خودتی.
یکشنبه 29 خرداد 1390

nader46 - انگلیس - لندن
ارواح خیکک عمت!!!!تو گفتی ماهم,قبول کردیم.خب ,رک وراست بگو ,خبر داشت اما?!!!!مردش نبود رو حرف مرشداعظم,خمینی گوربه گور شده حرف بزنه
یکشنبه 29 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
اگه خبر داشت هم کاری بجز تکبیر فرستادن و دعا به جون امامش کاری نمیتونست بکنه. وگرنه بجرم منافق بودن خودش و خانواده اش رو اعدام میکردند. در حکومت ولی وقیح دولتها باید در خدمت اهداف شیطانی ولی وقیح باشند و بس. یعنی مزدور و جنایتکار. نابود باد حکومت شیطانی ولی وقیح و مرگ بر مزدورانش
یکشنبه 29 خرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
پس بفرمائید ایشان اصلا از کل مملکت خبرنداشته. نخست وزیری که ازین فاجعه بیخبر باشه لیاقت سوپوری شهر راهم نداره . پس بهترکه این عقب افتاد از صحنه خارج شد
یکشنبه 29 خرداد 1390

amir58 - ایران - مشهد
دوستان چرافکرمیکنیدبایدانقلاب شه که همه چیزدرست شه!!!همون اشتباهی که پدران ماسال 58کردند.چی شد؟همون موقع هم میشدبااصلاحات همه چی روحل کرد.غیرازاینه که کلی به منافع ملت وکشوراسیب رسیدوکلی کشته شدند.مابایدراه باهم زندگی کردن ودمکراسی رایادبگیریم.الکی هم مشکلات خودمان را به کشورهای عربی وغربی ربط ندیم.خب هرکشوری بایداول بفکرمنافع خودش باشداین طبیعیه.بقول خوش باورعزیزشادوباهم باشیم وتحمل همدیگرروباهرعقیده ومرامی داشته باشیم.
یکشنبه 29 خرداد 1390

آزادیخواه - ایران - تهران
در اعدامهای سال 67 کمیته انقلاب اسلامی ، خلخالی ومحمد یزدی ازروسای قوه قضائیه ، حوزه علمیه قم وکسانی مثل تمساح یزدی ، زندانبانهایی مثل لاجوردی ، بازجوها وشکنجه گرهای کثیفی مثل صادق محصولی و ضرغامی ، دست داشتند وفرمانده واجرا کننده وصدور حکم واجرای آن توسط اینها ودر طی 2 ماه انجام شد. بقیه هم اگر اطلاعی داشتند هم نمی توانستند کاری بکنند. زیرا خودشان نیز به جرم ارتداد وبی دینی با افراد حزب توده اعدام می شدند مثل منتظری که قائم مقام ولایت بود با یک اعتراض محبوس وخانه نشین شد.
یکشنبه 29 خرداد 1390

also22000 - بلژیک - آنتورپن
نگاه کنید به مردم که ما هم جزئی از مردم هستیم ِ آیا از خود ما گرفته تا 90 درصد مردم ایران حزب باد کامل نیستیم مثلا ،دوران بنی صدر را مثال میزنم ،. یک شبه گفتیم بنی صدر صد در صد رئیس جمهور ایران و بعد از یکماه همون مردم همگی گفتند بنی صدر صد در صد اعدام باید گردد . الان هم نگاه کنید باز به خودمان و به گفته ها ی مردم مثلا در مورد این جنبش سبز که نشناخته خیلی از مردم طرفدار شان هستند ، یعنی ما مردم ایران فقط میخواهیم . یک نفر یک چیزی بگه و جلو بیفته بلافاصله دنبالش راه میافتیم و شعار میدیم و بهش حتی رای هم میدیم بدون آگاهی . این مردتیکه هم میبینه که خیلی از مردم دنبال کسب وکار هستند و فقط پول را میخواهند و کاری ندارند که چه کسی راس کار باشه از الان میخواد که برای آینده خودش و جنایتکارهای دیگه جا وا کنه و تا ما مردم ایران این طرز تفکر مون باشه بهتر از این جنایتکارها گیرمون نمیاد ، پس اول باید خودمون را درست کنیم بعد دولت خوب تشکیل بدهیم . به امید آنروز
یکشنبه 29 خرداد 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
هموطنایی که گفتند خبر نداشته یا اگه داشته نمی تونسته کاری بکنه شاید روزنامه ها و مصاحبه های اول انقلاب آقای سبز ذوب شده در ولایت پر از خیانت خمینی رو ندیدند و نخوندند. هموطنان یک بار دیگه با این معصوم بازیها قراره مردم رو پای صندوقهای رای بکشونند. اگه دفعه بعدی وجود داشته باشه فقط رفراندوم برای نه گفتن به نظام سراسر فساد اسلامیه.
یکشنبه 29 خرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
خاک بر سر نخست وزیری که نفهمه اطرافش چی میگذره ایه همچین آدم شل و غیر مسئول و ترسوئی چکار میخواد واسه این ملت بکنه اصلا جنبش سبز یه اسمه که روی حرکت ملی ایران در جهت آزادی و دمکراسی گذاشتن دلیل نمیشه که موسوی کاره ای تو این جنبش باشه همون بهتر بشینه نهچ البلاغه بخونه . ملت راه خودشون را بلدن. اصلا جنبش رنگ نمیخواد یک کم جرئت و غیرت میخواد.
یکشنبه 29 خرداد 1390

titan - ایران - ایران
چالبه همه بیخبرند. موسوی نخست وزیر بی خبر بوده. موسوی اردبیلی دادستان وقت بیخبر بوده. خامنه ای رئیس جمهور بی خبر بوده. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
یکشنبه 29 خرداد 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
این بزرگوار انقلابی چه مسئولی بود که از جریانات کشور بی خبر بود . برادر . عزیز . نازنین. اخر نمیدانم شما چه میگوئید چرا موسوی را از سیستم فعلی جدا میدانید .موشوی همان خلخالی است . خلخالی همان اردبیلی است . اردبیلی همان خوانساری است .خوانساری همان تبریزی است که کشور را ادراه میکردند و میکنند . چه فرقی با هم دارند و چرا مردم را یعنی جوانان کشور که چهره واقعی اینها را ندیدند میخواهید فریب بدهید .موسوی با این سیستم امد و در این سیستم همراه با عیالش ماندند و هستند .چون این بزرگوار رئیس جمهور نشد حالا شده پسر پیغمبر .نه بابا اینها همه از یک قماشند . حالا یکی معمم . دیگری مکلا . موسوی موسوی . شده برای ما ابراهیم زمان
دوشنبه 30 خرداد 1390

babak_khoramdin90 - ایران - تهران
آقای موسوی این مظلوم نمایی وعوام فریبی تخصص امام جونت بود این اراجیف وکسی باور نمیکنه.
دوشنبه 30 خرداد 1390

مهران خان - ایران - تهران
آره؟!!
دوشنبه 30 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
کاملا درست میگه ..موسوی فقط مسوول اداره امور اقتصادی ایران در زمان جنگ بود و این کار رو با نفت بشکه 10 -15 دلار بخوبی انجام داد ..و مسایل امنیتی و قضایی در دست خمینی و کسانی دیگر مانند خلخالی و خامنه ای بود ..و بعد از اعدامهای 67 هم بین موسوی و خمینی و خامنه ای اختلاف افتاد و موسوی 2 بار استعفا کرد که هر 2 بار با مخالفت خمینی مواجه شد ..بعد از مرگ خمینی هم خامنه ای اولین کاری که کرد حذف موسوی از جکومت ایران بود و موسوی 20 سال دور از سیاست بود..
دوشنبه 30 خرداد 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
babak_khoramdin90 - ایران - تهران. جناب پرفسور وقتی خواهرزاده اش را هم ترور کردند عوام فریبی ی ی ی ی بود ! بقیه بلاهای واقعه را نادیده میگیریم . خیلی ممنون از لفظ قلم صحبت کردنتان! موسوی دوران جوانیش را در راه جنگ فدا کرد و بعد از جنگ سیاست (قدرت) را کنار گذاشت و به هنر مشغول بود , آیا دیوانه بود که در دوران پیری به قول حافظ قلم بر سر اسباب دل خرم بزند و آسایش خود را فدای آرمان ملت ایران کند تا جایی که از جان عزیزانش بگذرد , در ضمن برای تشخیص سره از ناسره یکی هم این برهان از جان گذشتگی است که هم خمینی هم موسوی نزدیکترین عزیزان خویش را بر سر عقیده خویش از دست دادند(مصطفی خمینی و علی موسوی) , دیگه فکر کنم داغ عزیز بدانی چیست !!
دوشنبه 30 خرداد 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران، موسوی دوران جوانیش رو در کدوم جنگ فدا کرد؟! جناب مرکز جهان از بام توهم پایین بیا. موسوی وزیر خمینی بود و اگه مخالف اعدامها بود مثل بنی صدر می تونست از ایران فرار کنه. موسوی بارها به خارج از ایران سفر کرد و در جریان اعدامها هم بود چون یک نخست وزیر بود و سایر وزارتخانه ها زیر نظر او هم بودند. هیچ چیزی جنایتهای امامت خمینی و سر سپردگی نوچه ش موسوی رو توجیه نمی کنه.
دوشنبه 30 خرداد 1390

babak_khoramdin90 - ایران - تهران
ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران- دکترجان ترورشدن خواهرزاده موسوی چه ربطی به بی اطلاعی بودنش نسبت به ترروها داشت.یا از جریان ترورها آگاه بوده یا نبوده.اگر آگاه نبوده که وای به حال نخست وزیری که ندونه تو زندانهای مملکتش چی میگذره.اگرم میدونسته که با سکوتش رضایتشو نشون داده.اینکه میگه جوونیشو در راه جنگ فدا کرد از اون حرفاست پس اونایی که شهید شدن یا جانباز شدن جوونیشون چی شد؟؟؟؟ بهتره بدونی کسی که وارد زندگی سیاسی میشه باید خودشو برای هر اتفاقی اماده کنه.خون خواهرزاده موسوی رنگینتر از جوونای دیگه نیست.اینقدرم سنگشو به سینه نزن.از نام کاربریت هم میشه فهمید که فکر نکرده حرف میزنی اگر ایران ابر قدرت بود که هر کشور ریزو درشتی حق ما ایرانیا رو نمیخورد اون از سهم 12 درصدی ایران تو دریای شمال اون از اسم من دراووردی خلیج عربی اون از بازار ایران که پر شده از اجناس چینی اون از دهن کجی هندیا بابت عدم پرداخت پول نفت ایران بازم بگم یا کافیه؟
دوشنبه 30 خرداد 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
*پسر شجاع* - ایران - تهران، خیلی ار کسانی که اقتصاد حکومت هیتلر رو چرخوندند و به اندازه گوبلز جنایت نکردند و مثل موسوی طرفدار رهبرشون بودند محاکمه شدند. موسوی به عنوان یک وزیر بارها به خارج سفر کرد و انتقاد مطبوعات و دول خارجی رو درمورد اعدامهای دسته جمعی حتما به حضور نامبارکش رسونده بودند. اما اگه مخالف این اعمال ننگین خمینی بود باید از ایران می رفت یا به خمینی اعتراض می کرد. نه تنها این کار رو نکرده بلکه حالا هم نمی کنه و هنوز خواب دوران طلایی امام رو می بینه. آخه چرا باید چشم به روی جنایات ببندیم و کسی رو که از خود نظامه و از همون قماشه به مردم ایران تحمیل کنیم؟ چون اقتصاد ایران رو با بشکه های نفت و با تصمیم دسته جمعی اوپک برای قیمت هر بشکه نفت چرخونده؟!!! چقدر شما ساده اید!
دوشنبه 30 خرداد 1390

بردیای واقعی - ایران - تهران
دوستان این اتفاق ( بی اطلاعی رئیس دولت از اتفاقات اینچنینی ) عجیب نیست و تو دولت خاتمی ( قتل های زنجیره ای ) نیز اتفاق افتاده بود!
دوشنبه 30 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ابر قدرت جهان کثافت اسلام بعد از مرخصی از شکنجه گاه اوین باز پیدا شد این بیشرفهای ماله کش از ارتش سایبری به نوبت می ایند و می روند تا این اراذل اوباش هستند پدران ملایشان هم هستند خنگ خدا نوشته خواهر زاده ی ان فریبکار را کشتند بله کشتند تا عوامل پشت پرده او را مظلوم جلوه دهند برای خر سواری بعد از خامنه و عنتر 100 پدر عرب عربستان/
دوشنبه 30 خرداد 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
babak_khoramdin90 - ایران - تهران. پسر م م م م اگر ایران ابرقدرت نبود تا الان هزار بار ایران را با بوشهر و اصفهانش نابود کرده بودند . این دولت نامشروع کارش اینطوریه دیگه کاریش نمیشه کرد , منظورم این بود که برای رسیدن به این کوفتی (بمب اتم) چوب حراج زده به کل ایران پسرم م م م . عیب نداره عوضش در آخر یک آتیش بازی حسابی داریم (آتیش بازی اتمی) ومکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین
دوشنبه 30 خرداد 1390

babak_khoramdin90 - ایران - تهران
ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران -دیدی بازم فکر نکرده حرف زدی!!!!اگر به قول توبوشهر واصفهان و داغون نکردن به خاطر قدرت ارتش جهان سومی ایران نیست به خاطر تامین منافعشون هست که گذاشتن ای بیسوادها به ما حکومت کنن.اگر پاتو از ایران بیرون گذاشته باشی متوجه میشی که ایرانیها تو دنیا نه دیگه خودشون اعتبار دارن نه پولشون احتمالا از دید باهوشی مثل تو دلیلش قدرت زیاد ایرانه.از خدا میخوام که زودتر تو و امثال تو رو شفا بده.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
babak_khoramdin90 - ایران - تهران. عزیزم اگر حرف نزنی کسی نمیگه لالی , اصلا خودت هم ملتفت نمیشی چی میگی:) ابرقدرت جهان سومی چه صیغه ای ه دیگه:) پیشنهاد میکنم یک خورده سوادت را زیاد کن بعد بیا نظر بده نه این که با این آیدی مسخره برای خودت اعتبار کسب کنی , الته گیر قضیه آنجاست که دیوار حاشا بلنده:)
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

babak_khoramdin90 - ایران - تهران
ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران -تو اول برو خوندن نوشتن یاد بگیر بعد نظر بده من کی نوشتن ابرقدرت جهان سومی؟؟؟!!!من نوشتم ارتش جهان سومی معلومه بدجوری توهم میزنی.از نوع حرف زدنت به راحتی میشه فهمید چه انسان .. هستی که نمیتونی بدون توهین کردن نظر بدی.اینطور که پیداست نظرات من بدجوری بهت فشار آورده .تو و امثال تو از طایفه عربا هستید که اسم بابک خورمدین مثل خاری هست تو چمتاتون.امیدوارم خدا نسل شما عرب دوستای عرب پرست واز خاک ایران زمین ورچینه.برو یکم سطح اطلاعاتتو با مطالعه بالا ببر که اگر خواستی جایی نظر بدی بتونی بجای ناسزا گفتن و اراجیف سرهم کردن دو کلمه حرف حساب بزنی.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
من همیشه از کسانیکه حرف میزنند و بوقت عمل گم میشوند و در صورتیکه کار مطابق برنامه پیش نرفت شروع به انتقاد و گنده گویی میکنند حالم بهم میخورد.اینها در عمل هیچ ارزشی اجرایی ندارند ومسلما در هیچ تظاهراتی شرکت نمیکنند مثلا اگر تلویزیون جمهوری اسلامی با اینها مصاحبه کند بلافاصله از حق انرژی هسته صحبت میکنند واینجا در اینترنت که کسی کسی را نمیشناسد چه گورا باید در مقابل این جماعت لنگ بیندازد.در مقابل کسی مثل نوری زاد تا یک هفته قبل از تظاهرات مردم در کیهان مقاله مینوشت وقتی ظلم را دید اعتراض کرد کتک خورد و زندان رفت و همه زندگی اش را بخطر انداخت چون صداقت دارد واگر هم قبلا به خامنه ای حیوان اعتقاد داشته باید صدها مسئله را در نظر گرفت و نمیتوان بخاطر تفاوت عقیده به فحشش بست ولی تا برایش جنایت این کثافت محرز شد سکوت اختیار نکرد.کاری به دین و شغل و زبان نداشته باشیم واقعا کدام گروه شایسته احترام است و ولی فقیه مثل سگ از انها میترسد.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
کاری به دین و شغل و زبان نداشته باشیم واقعا کدام گروه شایسته احترام است و ولی فقیه مثل سگ از انها میترسد.انها که مثل ما بزدلانه و با اسم مستعار اینجا ادای قهرمانان و سیاستمداران را در می اوریم و اگر دسته جارو ببینیم فکر میکنیم ریش پاسدار است وخودمان را خیس میکنیم یا بابایی که نه تنها خودش را در خانه زندانی میکنند بلکه از جسد بابای صد ساله اش هم میترسند.شرف و انصاف چیز خوبی است.نامه استعفای محرمانه موسوی به خمینی که از طرف اقای بنی صدر منتشر شد نشان میدهد که موسوی بخاطر بی اطلاعی و اعتراض به ارتباط پنهانی با امریکا و تروریسم دولتی توسط عوامل خمینی و.. استعفا داده و هیچگاه دنبال پول و مقام نبوده.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.