انتشار روزنامه اعتماد از سر گرفته شد

انتشار روزنامه اعتماد از سر گرفته شد

صفحه اول شماره جدید اعتماد

روزنامه اعتماد بعد از نزدیک به یک سال و نیم که از توقیف موقتش می گذشت، انتشار دوباره خود را با یادداشتی از محمد خاتمی آغاز کرد.

کارتونی به قلم جمال رحمتی که خبر از انتشار دوباره اعتماد می دهد و یادداشت هائی از سعید لیلاز، ماشالله شمس الواعظین، زهرا اشراقی، مدیا کاشیگر، محمد رضا تابش و پوریا عالمی از جمله نوشته های شماره اول از دور تازه انتشار این روزنامه است.

این روزنامه اصلاح طلب از سال ۱۳۸۱ منتشر می شد اما در اواخر سال ۱۳۸۸، پس از گرفتن چند تذکر، به طور موقت توقیف شد.

بنا به گزارشها روزنامه اعتماد از مدتی پیش به طور آزمایشی منتشر می شده است.

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
به این میگن دمکراسی و آزادی به سبک حکومت ولی وقیح. چقدر خوشحال شدم که دوباره روزنامه اعتماد ملی چاپ میشه تا دوران طلایی امام رو زنده کنیم!!! دیگه چی میخواد این ملت?!!! مرگ بر خامنه ای
شنبه 28 خرداد 1390

مهران خان - ایران - تهران
روزنامه ای که بعضی نویسنده هاش زندانی شدن ، و نطق دیگر نویسنده هاش هم کشیده شد!
یکشنبه 29 خرداد 1390

iranian_x - ایران - وطنم
سلام.سناریوی تکراری و جالبی است.باز همان مسائل قبلی.مجددا" انتخابات مجلس نزدیک میشود و مجددا" تنور انتخابات(به قول علی خامنه ای) گرم میشود.منتظر باشید که در چند روز و هفته آینده روزنامه های اصلاح طلب(مثلا"!)دیگری هم وارد عرصه شوند.انتخابات که تمام شد باز همان بگیر و ببندهای قبلی و تکراری.من نمیدانم که چرا ملت ایران بارها و بارها از یک سوراخ گزیده میشود.این ملت کی میخواهد خود را از یوغ استثمار آخوندی(وابسته به انگلستان)نجات دهد و همانند سایر ملل راه رستگاری و تعالی و پیشرفت را در پیش گیرد.
یکشنبه 29 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.