یک تجاوز گروهی دیگر , ابنبار در کاشمر خراسان : تجاوز بیش از ۱۰ مرد به یک زن روستایی

یک تجاوز گروهی دیگر , ابنبار در کاشمر خراسان :

تجاوز بیش از 10 مرد به یک زن روستایی

انتخاب : امام جمعه کاشمر از فاجعه تجاوز گروهی در روستای قوژد خبر داده است. گفته می شود در این تجاوز گروهی، بیش از 10 نفر یک زن را مورد آزار و اذیت قرار دادند.


به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از خبر ، پس از انتشار جرئیات فاجعه تجاوز گروهی به جمعی از زنان در خمینی شهر اصفهان، این بار خبر از تجاوز گروهی دیگری در روستای قوژد (ghoojd) از توابع کاشمر واقع در استان خراسان رضوی می رسد. گفته می شود در این ماجرا، بیش از 10 نفر به زنی در اراضی اطراف روستای قوژد از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر، به صورت گروهی، تجاوز به عنف کرده اند.

به گفته ضابطان قضایی این شهرستان، هم اکنون بیش از 10 نفر از متجاوزان، در زندان وکیل آباد مشهد، در بازداشت به سر می برند و قاسم یعقوبی، امام جمعه این شهر نیز روز گذشته، از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، درباره روند رسیدگی به این پرونده، انتقاد کرده است. امام جمعه کاشمر و نماینده ولی فقیه در این شهر در خطبه های نماز جمعه دیروز خود گفت: "تجاوزات دسته جمعی و سازماندهی شده به نوامیس مردم در شهر دارالمومنین مایه تأسف است ."

خباز، نماینده این شهرستان نیز در گفتگو با خبرآنلاین از وقوع تجاوز جمعی در یکی از روستاهای حوزه انتخابیه خود خبر داد و به ذکر این توضیح کلی بسنده کرد که :"جزئیات این تجاوز را نپرسیده ام و در جریان موضوع نیستم."

فاجعه روستای قوژد

هر چند هیچ یک از مسئولان شهرستان کاشمر حاضر به اطلاع رسانی دقیق در این باره نیستند و تنها به ذکر جملات کلی در بیان این جرم، اکتفا می کنند، ولی یکی از ضابطان قضایی سپاه پاسداران، در گفتگو با خبرآنلاین، جزئیات پرونده روستای قوژد را بیان می کند.

مصطفی قریشی می گوید: "یک ماه و نیم پیش، مردم روستای قوژد در تماس تلفنی با ضابطان قضایی، خبر از یک تجاوز جمعی در اراضی اطراف این روستا به یکی از زنان اهل روستا می دهند. نیروهای بسیج به محل اعزام می شوند و تعدادی از متهمان را بازداشت و به کلانتری مربوطه ارجاع می دهند. ولی به دلیل اینکه فرد مورد تجاوز، توسط متجاوزان از محل، دور شده بود، شاکی خصوصی حضور نداشت و به همین دلیل، اراذل و اوباش دستگیر شده، آزاد می شوند."

هر چند وی از برخورد مقامات قضایی با نیروهای بسیج به دلیل آنچه "فقدان شاکی خصوصی در پرونده" گفته شد، خبر داد، اما در تشریح نحوه دستگیری مجدد متجاوزان توضیح می دهد: "پس از یکی دو روز و درمان خانم مورد تجاوز، وی با مراجعه به دادسرا، طرح شکایت می کند و به دلیل اینکه پرونده مربوط به شکایت "تجاوز به عنف" بوده، در صلاحیت دادگاه کیفری استان در مشهد قرار می گیرد. با هماهنگی دادستان استان، اکیپی از نیروی انتظامی، وارد روستای قوژد می شود و تعدادی از متهمان را دستگیر و به زندان وکیل آباد مشهد منتقل می کند."

گفته می شود بیش از 15 نفر از متجاوزان در بازداشت به سر می بردند که تعدادی از آنها آزاد شده اند. مظلومی دادستان کاشمر حاضر نشد به خبرآنلاین درباره جزئیات این پرونده، چیزی بگوید و به ذکر این نکته بسنده کرد که : "پرونده در اختیار دادستانی استان است و قرار شده از طریق اداره کل روابط عمومی استان، اطلاع رسانی شود."

گلایه های امام جمعه

شاید به دلیل آزادسازی ابتدای وقوع جرم و پس از آن، دستگیری مجدد متهمان و گذشت بیش از یک ماه از دستگیری این افراد است که قاسم یعقوبی، امام جمعه کاشمر این چنین به نیروی انتظامی و قوه قضائیه، از تریبون نماز جمعه انتقاد می کند: "دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید به موقع وارد عمل شوند زیرا اگر مردم ببینند دستگاه قضا و نیروی انتظامی توان و فرصت این کار را ندارند خود وارد عمل خواهند شد. "
وی با اشاره به اینکه اگر مردم ببینند در روز روشن به ناموسشان تجاوز می‌شود و کسی نیست که برخود کند، افزود: "در این شرایط هرج و مرج به وجود می آید که اثرات آن بدتر است ."

یعقوبی در نماز جمعه گذشته کاشمر گفته است : "کسانی که به صورت گروهی ، سازماندهی شده و با سلاح به نوامیس مردم تجاوز می‌کنند مصداق روشن مفسد فی‌الارض هستند ."

امام جمعه کاشمر در گفتگو با خبرآنلاین، مجددا گلایه های خود را از دستگاه قضایی مطرح کرد: "هنوز هیچ کاری برای پرونده نشده و نظرم، همان است که در نماز جمعه گفتم."

در روزهای اخیر، اخباری از تجاوز جمعی اراذل و اوباش به مردم، در کشور منتشر شده. در آخرین این موارد، گروهی از اراذل خمینی شهر به باغی در حومه این شهر حمله کردند و با بستن دست مردان، به صورت گروهی، زنان را مورد اذیت و آزار قرار دادند. در این پرونده، 12 متهم مورد شناسایی قرار گرفته اند که با اقدام پلیس، 8 تن دستگیر شده و بقیه، فراری هستند.
aria-aria-nl - هلند - روتردام
اینها نمی فهمند تا یک ....خونه مشتی نزنند کار حل نمیشه .
شنبه 28 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
چه از مردم ساده و ابرومند ایرانی " ساختند " که دست به چنین خشونتی میزنند و دیگر برای نجات دادن این نسل سوخته " نجات " ان شاید غیرممکن باشد ?! ایا نباید جرات این سوال را داشت که امار جنایات ایران هنوز بمراتب به جنایات " اینده " این کشور خیلی کم میباشد و باید منتظر خشونتهای وحشیانه تری باشیم که " باعث " خوشحالی این ضحاکان شده که با اعدام انان باعث رعب و وحشت بیشتری در بین مردم شوند که دست به مخالفت سیاسی با انان را نزنند !
شنبه 28 خرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
کم کم داره ارتش ۲۰ میلیونی بسیج تحقق پیدا میکنه. بابا آخه چرا مردم اینقدر وحشی شدن و به جون هم افتادن. اگر وجود دارید به جنگ کسانی برید که حقتون رو پایمال کردن. تجاوز کثیفترین عمل و متجاوز کثیفترین موجود دنیاست.
شنبه 28 خرداد 1390

siamaktg - ایران - تهران
ننگ بر این مردای آشغال ... بابا اگرم خواستید عقدتون رو خالی کنید .. آدم هایی واسه شما حتی تو خود ایرانش پر هست .. چرا به یه آدم بی پناه مثل حیوون یا شاید بدتر رفتار میکنید!!. ننگ بر ما که کار کشور مثلا با فرهنگمون به اینجا کشیده شد
شنبه 28 خرداد 1390

DADA_ST - هلند - آمستردام
هر چی‌ فکر می‌کنم ۲ مورد رو متوجه نمیشم . ۱ - از این تجاوز چی‌ عاید متجاوزین میشود ؟ ۲ - پنهان کاری مقامات قضایی چه سودی برایشان دارد ؟ مگر نه این که آگاهی‌ مردم موجب کم شدن جرم میشود؟ واقعا متأثر و متاسف شدم .
شنبه 28 خرداد 1390

mastaneh.deldar - ایران - اهواز
خدایا چه برسر دنیا امده است..........الهی مردم شریف این خاک و اب رو از دست اشرار محفوظ بفرما.................
شنبه 28 خرداد 1390

farhad352 - ایران - تهران
این هم یکی دیگر از معجزات حکومت شپش و ملا و تجاوز های مکرر نوکران و پادوهای سیستم حاکمیت دین تجاوز و قتل و.. در جا جای ایران است.در حکومتی که در زندانشان هایش چیزی جز تجاوز و زور حاکم نیست ، ابلهان بیسواد و بیشعور هم که از بیکاری و بی برنامه گی تنها پیروان ولایت سفیه هستند فرمان او را در خارج از زندان بطور خودجوش انجام داده اند نظیر سرداران و پاسداران و لباس شخصی های مزدور و شکنجه گران رژیم خون آشام ولایت قتل و جنایت.
شنبه 28 خرداد 1390

مهران خان - ایران - تهران
ای بابا! تجاوز که توی ایران داره از نون شب واجب تر می شه! همین برادرای بسیجی و سپاهی رو ببینید ، دنبال بهونه ن که ملت رو بگیرن و به جرم های واهی مورد عنایت قرار بدن! خب همین متجاوزین محترم اصفهانی و کاشمری هم از مرجع شون دارن تقلید می کنن دیگه!
شنبه 28 خرداد 1390

mashady - انگلیس - منچستر
به برکت اسلام عزیز روز به روز به مدینه فاضله نزدیکتر میشویم !.این موفقیت و نزدیکی خود بهترین گواه کامل بودن دستورات الهی ست !!!
شنبه 28 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
قبل انقلاب، آخوندها میرفتن رو منبر و می گفتن ای مردم چطور نشستید که زیر فلان پل، شرت خونی دخترها و بطری های خالی مشروب پیدا شده. و با این خزعبلات مردم ساده دل رو علیه شاه می شوریدن. حالا چی شده که تو همین حکومت عدل علی آخوندی فرزانه، روزی نیس که خبر تجاوز به عنف رو نشنویم (اونهم نه از نوع آخوندی، بلکه واقعی!)
شنبه 28 خرداد 1390

shahab46 - المان - هانوفر
تف بروح خمینی بیاد.همه انها از اوباشان بسیج و سپاه بودند
شنبه 28 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
امام جمعه کاشمر احتمالا خودشم بین اون 10 نفر بوده
شنبه 28 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
8 .10 .12 . 15 بالاخره از برکات اسلام چند نفر مجرم هستند???????
شنبه 28 خرداد 1390

Azhin - آلمان - مونیخ
mehregan-irani . parsa ‏UK. Oghab. love-iran. pinokio-pinokio. و به تمام اونای که ادعای فرهنگ میکردند.مقایسه کنید این فرهنگ خودتونو با پله برقی.از دید شماها فرهنگ یعنی تجاوز و دزدی ،بی غیرتی.چون دولت تون و حکومتتون این درس قشنگ را بهتون یاد دادند.دیگه ارزش ندارند نوشتن برای هر که این ادعا را میکرد.چون حالی نمیشید.
شنبه 28 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
خمینی شیاد و جلاد:.. شما به معنویات احتیاج دارید.معنویت ما را بردند اینها،. دلخوش نباشید که مسکن فقط میسازیم، آب و برق را مجانی می کنیم، اتوبوس را مجانی میکنیم ، دلخوش به این مقدار نباشید. معنویات شما را ،روحیات شما را عظمت میدهیم.... شما را به مقام انسانیت می رسانیم... اینها شما را منحط کرده اند.. ما هم دنیا را آباد میکنیم هم آخرت را ..
شنبه 28 خرداد 1390

nader46 - انگلیس - لندن
امام جمعه-بسیج وضابط پاسداران از ناموس مردم دفاع میکنن!!??! گوشت رابه گربه سپردن.یک عده بیناموس اس لامی از ناموس مردم دفاع اسلامی میکنن.
شنبه 28 خرداد 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
قهقرای اخلاقی در ایران بی داد میکنه، اغراق نمیکنم، من خارج نرفتم و نمیدونم چه محیطی داره، اما اینجا و الان در ایران بندرت و به سختی بتونی آدم سالمی از نظر اخلاقی و روانی پیدا کنی، فرهنگ و اخلاقیات این ملت در حد بلوتوث کردن پورنوهای هم، ایستادن و لذت بردن از تماشای اعدام هم نوع، تهدید یکدیگر به تماس با نیروهای امنیتی!، تجاوز گروهی و فجایعی ازین دست افت کرده، غلط کرده هر کی میگه اینطور نیست و میخواد چهره منزجر کننده این کشور رو برای دیگران ماله کشی کنه، بنظر من یک قرن زمان برای بازسازی فرهنگی این کشور لازمه و لااقل پاکسازی یک نسل مثل انگل بار آمده . - از اونهایی که شامل تعریف من نمیشن قبلا عذر خواهی میکنم.
شنبه 28 خرداد 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
عقاب از هلسینکی . سلام عرض شد با فرهنگ !!!!!!!!!!! هر روز بهتر از دیروز با فر هنگ آخوندی
شنبه 28 خرداد 1390

DARYA_R - انگلستان - لیورپول
وقتی مردان سرزمینی به جای مردانگی و غیرت تنها نرینگی خودشون رو به یدک بکشند عاقبت اون سرزمین میشه همینی که الان میبینیم که گروه اندکی از شیرمردان وشیر زنان در زندانها و اکثریت باقیمانده به فکر ارضای شهوت حیوانیشان میباشند.
شنبه 28 خرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
دیگه وقتش رسیده بگیم کشور تجاوزها!!!!!!!!!!!
شنبه 28 خرداد 1390

mohsen_raja - ایران - تهران
بنظر من در اصول‌دین، دین مبین و بخصوص تشیع گرامی، باید یه تجدید نظری بشه و «تجاوز » جایگزین اصل «توحید»بشه. خداوند تبارک وتعالی که با وجود امیراامومنین، امام حسین و امام زمان (سلام و صلوات بر همگی انها بادا) مدت زیادیه که دیگه طالب نداره و شیعیان گرامی بیشتر به اونها متوسل می‌شن تا خداوند ارحمن الراحمین؛ از اون ور هم تجاوز بصورت جز لاینفک پیروان دین حنیف در اومده. البته لازم به ذکره، نوع و شکل تجاوز فرق می‌کنه؛ گاهی یه نفر به گروه و ملتی تجاوز می‌کنه، زمانی هم گروهی به یک نفر تجاوز می‌کنه. تجاوز به حق و حقوق شهروندان، تجاوز به حریم شخصی و خلاصه انواع و اقسام تجاوز داره در ممالک تحت سیطره اسلام عزیز انجام میشه، بنابراین اگر این جایگزینی انجام بشه هم پیروان دین مبین از این سر درگمی در میان، وهم خیال ما اهل جهنم راحت‌ می‌شه.
شنبه 28 خرداد 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
. mehrgan_irani - انگلستان - بیرمینگهام. love-iran - ایران - چابهار پاسدار ذوب شده در ولایت . و تمام کسانیکه در ویدئو مسخره و توهین آمیز اولین !! پله برقی به کردها تو هین کردید و آنها را بی فر هنگ و بی کلاس خوندید . لطفا این خبر را هم به خوبی مطالعه کنید و مقایسه کنید که کدام یک نشان از بد بختی و عقب ماندگی می دهد . ایا با این خبر می شود قضاوت کرد همه ساکنان خراسان بی فرهنگ و عقب مانده هستند !؟؟؟؟ یا دسته جمعی به زنان تجاوز می کنند !؟؟ این چند مین بار است در چند روز گذشته که این تجاوزات وحشیانه به کودک 8 ساله!!!و زنان صورت می گیرد. اینطور نیست که مسلما نیست پس نباید کار یک یا چند نفر را به شهر یا منطقه و فومی تعمیم داد . آن چه مسلم است ذوب شدگان در ولایت و پاسداران خمینی هستند که تنها از تفرقه بین اقوام و دیگر مذاهب در ایران سود می برند متاسفانه بعضی ها هم کور کورانه بدون فکر و اندیشه دنباله روی می کنند . هم ایران و هم کشورهای منطقه دارای اشکالاتی و عقب مانده گیهای هستند که باید با تلاش و فرهنگ سازی بر طرف شود.
شنبه 28 خرداد 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
کار خود بسیجیها و اراذل حزب اللهه. این جنایتها در راستای اهداف حکومت ولایت وقیح و برنامه ریزی شده ست.
شنبه 28 خرداد 1390

fampam - آلمان - دوسلدورف
وقتی زن در ایران جایگاه و ارزشی نداشته باشه این اتفاقات نورم طیبعی به خود میگیرد. وگرنه چرا ما در فرانسه یا سوئد یا آلمان و .. از این خبرها نمیشنویم ?
شنبه 28 خرداد 1390

pesare_ironi69 - ایران - ایران
هرگر از بیگانگان ننالیم---که با ما هرچه کرد اشنا کرد... ابروی هر چی مرد ایرونی رو بردید...
شنبه 28 خرداد 1390

fariborzkhan - ایران - ایران
احتمالا اینم از بی حجابی بوده، نه حاج آقا؟
شنبه 28 خرداد 1390

amoo uk - انگلستان - لیدز
یک سری که ازفرهنگ و ایران دم میزنن خجالت نکشن اینجام تشریف بیارن کامنت از فرهنگ و تجاوز بزارن
شنبه 28 خرداد 1390

Shamamai - ایران - کوردستان
نبود آزادی هر جامعه ای رو بهتر از این نمیکنه این ابتدای فقر و فحشا در ایرانه
شنبه 28 خرداد 1390

titan - ایران - ایران
khosh bavar - ایران - یزد. ((چه از مردم ساده و ابرومند ایرانی " ساختند " که دست به چنین خشونتی میزنند)). من مخالف کامل جمهوری اسلامی هستم اما واقعیت اینه این قشر لات و مدعی از دوره قاجار بوده انزمان هم زنان و دختران تنها در کوچه ها نمی توانستند رفت و امد کنند. وسیع نگاه کنیم دوست من
شنبه 28 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
حتی خواندن این اخبار وحشتناک و هراس آور تن آدمی را به رعشه میاندازد ! حیوانات ناطقی که هدفشان کنترل کردن و قدرت خود را نشان دادن است . ننگتان باد .
شنبه 28 خرداد 1390

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
خیلی از روسپی های بدبخت هستند که با یک نفر معامله می کنند و چندین نفر به آنها تجاوز میکنند و بیچاره ها با اردنگی از مکان بیرون میشوند و صدایی هم ندارند که به جایی برسد. در گزشته به شعورم نمیرسید که روسپی ها هم انسانند و واکنشی به چیزهایی که می دیدم نشان نمی دادم.
شنبه 28 خرداد 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
khosh bavar - ایران - یزد . دوست عزیز اولا که هر فردی مسئول عمل خویش است.ثانیا ما میگویم دولت بد.اخوند بد.بسیج سپاه و نیروی انتظامی بد.ایا مردم هم باید بد شوند?توی همون جامعه جوانان باشرف زیادند.دکتر مهندس متخصص دانشجو و....زیاد است.چرا انها چنین کاره کثیف و نامردانه ای نمیکنند?بنابراین هر فردی خوش تنها خودش مسئول اعمال خودش است.بخدا قسم اگر هر فردی قاضی اعمال خودش باشد دنیا گلستان خواهد شد.در ضمن چنین متجاوزان حیوان صفت را که بخاطر تنها چند ثانیه شهوت رانی کثیف زن و دختر بیگناه مردم را زیر دست و پای خود و 9 تای دیگر زجرش میدهند و بی عفتش میکنند را باید اعدامشان کرد.مخالفان اعدام اگر زن و دختر خودشان را جای ان زن بی دفاع روستائی قرار دهند هرگز مخالف اعدام این بیشرفها نمیشوند.
شنبه 28 خرداد 1390

piade - ایران - تهران
agros_finland - فنلاند - هلسینکی. حالت خوبه؟ با خودت درگیریها دادا !!!
شنبه 28 خرداد 1390

ali1111 - ایران - تهران
این دیگه واقعا غیر قابل تحمل...مگه میشه...هر روز داریم از اینجور اخبار میشنویم.
شنبه 28 خرداد 1390

1__Azerbaijan__1 - انگلستان - لندن
Azhin - آلمان - مونیخ. zagros_finland - فنلاند - هلسینکی. نمی‌ خواستم چیزی بنویسم ولی‌ از اونجایی‌ که دیدم زیر مقالها هی‌ به ایرانیها تیکه میندازین گفتم یه چشمه از فرهنگ والای کردهای عراق بذارم که دیگران هم فیض ببرن! من نژاد پرست نیستم ولی‌ خواستم بهتون نشون بدم جاهلیت تورک و فارس و کورد نمیشناسه ! ( ویدئو دربارهٔ سنگسار یه دختر کرد توسط خانواده خودش به جرم داشتن دوست پسر ). https://www.youtube.com/watch?v=jF9uB8fBBTw
شنبه 28 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
titan -: دوست گرامی, جهت اطلاع از تاریخ ایران خوشبختانه / بدبختانه زیاد چیزی نمیدانم, زیرا حوصله حفظ کردن 2500 سال تاریخ ایران را ندارم ! میدانم کسی از تاریخ خود چیزی نداند اینده ای ندارد ولی خوش باور " فریب " این حرفهای قشنگ را نمیخوره که برم تاریخ را حفظ کنم !? ولی بیشوخی, متوجه منظورتان شدم ولی این رژیم قهقهرایی مرز تابو را شکاند و بعنوان کاتالیزاتور به این افراد کمک کرد که دست به چنین جنایتی میزنند !
یکشنبه 29 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
DKDK - : دوست عزیز, چون کشور ما دارای " الگوی " بد هست ( اخوندها ) و هر روز شاهد مرگ و اعدام و رعب و وحشت در جامعه هستیم, باعث تشویق افراد " بی ثبات " از لحاظ روحی و روانی خواهد شد, و چون تابویی نیست که جلوی اعمال و افکار زشتشان را بگیرد که مانع جنایتشان شود ! شما, برای بار دوم هست که همیشه از قشر روشنفکر کمک میگیرید که انان مثل افراد بیسواد و بی ثبات نیستند و و و , که کاملا حق دارید که چنین فکر کنید که انان باخدا و بافرهنگ هستند, ولی دوست گرامی, فریاد ما هم در همینجاست که چرا باید اینقدر تضاد در جامعه باشد که کسی نه تنها دارای زن و فرزند نیست, بلکه محتاج نان شب است که شکم گرسنه خود را سیر کند که شاید دست به دزدی کوچک بزند و بمرور زمان از تخم مرغ دزد, شتر دزد و متجاوز از اب در بیاید ?!
یکشنبه 29 خرداد 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
DKDK - مردم دنباله‌روی منش رهبران‌شان هستند. اگر در دولت فساد نباشه مردم هم کمتر به فساد کشیده می‌شن، اگر دولت دزد باشه دزدی هم در جامعه زیاد میشه و الی آخر. پس این که می‌بینیم در ایران انواع و اقسام جنایت‌ها به فجیع‌ترین صورت شکل می‌گیره تحت تاثیر همین قضیه است چون دولت هم خودش فجیع‌ترین جنایت‌ها رو از تجاوز و قتل و شکنجه و دزدی و .. انجام می‌ده و تحت لوای اسلام و به نام اسلام هم انجام می‌ده که البته بعضی از اون‌ها با سوء استفاده از دین صورت می‌گیره و بعضی دیگه به صورت مستقیم دستور خود دین اسلامه مثل سنگسار که وحشیانه‌ترین نوع قتل حکومتیه. این که میگم مردم تحت تاثیر حکومت‌شون هستند رو اتفاقا خود اسلام هم گفته و حدیث "الناس علی دین ملوکهم" به همین نکته اشاره داره. به امید روزی که اسلام و حکومت اسلامی سایه‌ی کثیفش رو از سر این مملکت ورداره.
یکشنبه 29 خرداد 1390

Azhin - آلمان - مونیخ
Azar‏bademjan-1-1 . انگلستان. سنگسار را حکومت هر کشوری انجام میده.اگه قرار بر اینکه که رژیم ایران در زندانهای دارند به ناموس مردم تجاور میکنند و ازتون کاری ساخته نیست.پس در سنگسار هم کاری از مردم ساخته نیست.یه مثال بهتر میاوردی یا خواستی همینجوری کامنتی بزاری که چیزی گفته باشی.حرف بنده به فرهنگ مردم و رفتار و تنشهای فردی اجتماعی هر ملت در جامعه برمیگرده.یه سری از کسای که اینجا کامنت میزارن و باعث تفرقه در بین اقوام ایران میشن را باید ادب کرد.نژاد پرست نیستم و اگر به ترک ،لر هم توهین میشد باز انقدر نارحت میشدم که با این افراد به تندی برخورد کنم. ‏
یکشنبه 29 خرداد 1390

titan - ایران - ایران
khosh bavar - ایران - یزد . شوخی یا جدی من از تاریخ 2500 ساله صحبت نکردم مش 200 ساله بود دوست من. اما درباره الگویی که درخصوص گرفتن مردم از حکومتشان نوشتی یادمون نره هر حکومتی تا حد زیادی برایند همون ملته
یکشنبه 29 خرداد 1390

Royan - المان - المان
اسلام .... و تمام این بدبختیهایی که تو ایران هست از این دین ..... که این 30 سال تنهاچیز مثبتی که داشت باعث از بین بردن دین اسلام و ریشه کن کردن آن در ایران شد که بزودی شاهد آن خواهیم بود.
یکشنبه 29 خرداد 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
. piade - ایران - تهران از بشار اسد که پارسال ازش دفاع می کردی چه خبر !!؟؟ حتما یادته !!؟ . 1__Azerbaijan__1 - انگلستان - لندن من هم اینو نوشتو خوب بخون مطلی رو نگرفتی آذربایحانی عزیز من ایرانی هستم و دقیقا اینو گفتم که عمل یک شخص یا یه گروه رو نباید به ملت ، قوم یا شهری تعمیم داد . !! شما فقط این خبر رو خوندی و داری قضاوت می کنی .
یکشنبه 29 خرداد 1390

1__Azerbaijan__1 - انگلستان - لندن
Azhin - آلمان - مونیخ. دوست عزیز اول اینکه اسم بنده آذربایجان هست نه آذر بادمجان ، و دوم اینکه اتفاقا اون سنگسار توسط دولت کردستان نبوده و توسط خانواده و مردم کورد روستا بود ، و جالب تر اینکه این دختر قبل سنگسار فرار می‌کنه و به خونه کدخدا اون منطقه پناه میبره ولی‌ خانوادش میان دنبالش و تعهد میدان که بخشیدنشو باهاش کاری ندارن ولی‌ بعداز تحویل گرفتنش سنگسارش می‌کنن باقیماندهٔ جنازه ا ش رو هم میندازن سگ‌ بخور ه ، و اینکه خواهشأ دیگه به نام آذربایجان توهین نکنید، با سپاس
یکشنبه 29 خرداد 1390

pariha - کویت - کویت
خاک بر سرتون با این مملکتی که درست کردید ادم حالش بهم میخوره هر روز از این نوع اخبار میشنوه یا کودک آزاری یا تجاوز - این همون نتیجه ترویج انقلاب و اسلام ناب محمدی هست یعنی بین 10 مردنما وحیوان صف یک انسان وجود نداشته این نهایت فاجعه است
یکشنبه 29 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
این تجاوزها ربطی به فرهنگ و از دست رفتن آن ندارد. اینها برنامه ای از سوی بسیجیان و اوباش حزب زباله ای برای تجاوز سیستماتیک به زنان و مردان در شهرهای گوناگون، می بینید که در یک هفته در چند شهر و روستای گوناگون رخ داده است. چرا پیش از این از این دست خبرها نبود؟ اینها هم از پیشوایشان قدافی و نظامی ها تجاوزکارش، تجاوز گروهی را یاد گرفته و برای سرکوب و ترساندن مردم اجرا میکنند.
یکشنبه 29 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
در یک کشور 70 میلیونی اممکنه در روز 2-3 مورد از اینجور چیزها وجود داشته باشه ..که نسبت به کل جمعیت ایران واقعا زیاد نیست ..ولی باید یه فکری برای این اروپاییها کرد که دخترهاشون تا به سن 18 سالگی برسن به اندازه یه پیرزن 70 ساله ایرانی تجربه جنسی دارند . معلوم نیست چند بار توسط همکلاسی و دیگران مورد تجاوز قرار گرفتن . جدیدا تجاوز توسط بستگان نزدیک هم داره مد میشه و حتی بچه دار هم میشن ..وقتی که چند هزار برهنه با دوچرخه در شهر بزرگی مثل لندن در تمام محله های لندن گردش میکنند .باید انتظار بدتر از اینها رو هم داشت ..مثل سکس پدر و مادر با دختر و پسرشان!!..امیدوارم بعضی از دوستان زیاد ناراحت نشن چون این یه واقعیت هست و همونطور که گتم کم کم داره مد میشه!.
یکشنبه 29 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
تقصیر خود زن روستایی بوده. لابد حجاب نداشته. تو قانون جمهوری سالامی هم هر کی بهش تجاوز بشه حقشه و خواست الهیه
یکشنبه 29 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خوب موقعی که دینشان متجاوز باشد چه انتظاری میشود داشت
یکشنبه 29 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
پسر شجاع گفتم تو فقط مسجد محلت را دیدی انتظار بیشتری از توی بی سواد نمیشود داشت اقای سایبری چشمهای کورت را بخاطر منافع شخصی بستی بدبختی و فلاکت را که از در و دیوار ایران بالا میرود را نمیبینی مرگ بر ادمهای مرتجع
یکشنبه 29 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
پسر شجاع* - ایران - تهران . این چه کامنتهائی هست که می نویسی تا حادثه ی شرم اوری درایران اتفاق می افتد بلافاصله امریکا و غرب????????این کار یک رژیمی و بیسجی هست نه شما که به اصطلاح منتقد انها هستی//من اخبار سوئد را دنبال می کنم مجازات پسری که به 12 دختر تجاوز کرده بود///...12..سال.زندان/// در جائی که مجازات قاتل 8/9 سال است!!! هنگام افتاب گرفتن تابستان در پارکها تعدادی از دختر ها بدون سوتین هستند تنها کور وکچلهای اسیائی و افریقائی زل می زنند و اکثر خارجیها حتی نیم نگاهی هم نمی اندازند لطفا برای تطهیر کثافت ایجاد شده بعد از عنقلاب شکوهمند و.....قادسیه ی شماره ی 2--- افسانه نسازید چراکه اکثر کاربران بیرون از ایران و این کامنتهای شما تنها مصرف داخلی دارد!!
یکشنبه 29 خرداد 1390

آزادیخواه - ایران - تهران
Azhir - آلمان - مونیخ. قرار نشد با کسی که اختلاف عقیده داری باعث بشه به یک قوم وملت وفرهنگ توهین کنی یا مردی جواب حریفت رابده واگه نیستی اینقدر فرهنگ چند هزار ساله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ات را به رخ دیگران نکش . بار آخرت باشه ..... خیلی ها بخوان میتونند مثل تو رفتار کنند ولی از تربیت وانسانیت به دور است.
یکشنبه 29 خرداد 1390

piade - ایران - تهران
agros_finland - فنلاند - هلسینکی. آلزایمر. مطمئنی این من بودم که از بشار اسد دفاع کردم؟ تقصیر خودت نیست فشار روزگار اذیتت میکنه.
یکشنبه 29 خرداد 1390

mh135241 - ایران - تهران
مردم بی غیرت شدند. خودشون باید دست به کارشن. ازاین حکومت نباید هیچ انتظاری داشت. چند نفرو که تیکه پاره کنن بقیه حساب کاردستشون میاد
یکشنبه 29 خرداد 1390

baran828 - ایران - تهران
خدا لعنت کنه باعث وبانیشو!
یکشنبه 29 خرداد 1390

shana - ایران - خوزستان
اگر هر کدام از این 15 نفر برای چند دقیقه این زن روستایی را به صیغه درآورده باشند خلاف شرع نکرده اند که هیچ ؛ تازه ایمانشان را نیز نگه داشته اند
یکشنبه 29 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
آزادیخواه ....پانترک، این آژین به کی و کجا توهین کرد که ما ندیدیم اما شما دیدی؟ تازه تهدید هم میکنی بار اخرش باشد؟!!! اتفاقا او هم مخالف نژادپرستی شما بوده است.
یکشنبه 29 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
Azerbaijan__1 - تو هم از آب گل آلود ماهی میگیری. آنچه در کردستان عراق میگذرد چه ربطی به ایران و ما پارسها دارد که در اینجا لینک میگذاری؟ تازه گیریم ته یک دهات عقب مانده سالها زیر ستم صدام فاشیست، یک چنین رخدادی هم پیش آمده باشد، این دلیل میشود که فرهنگ یک قوم را زیر پرسش برده و به همه ناسزا بگویی؟ شما تورک ها از کردها بدتان میاید، چرا در سایت ما ایرانیان آشوب به پا میکنید؟ بروید در همان سایت پانترکهای ترکیه و آذربایجان هرچه خواست بنویسید و لینک بگذارید. ما پارسها هیچ علاقه ای به چرندیات پانترکیسم نداریم.
یکشنبه 29 خرداد 1390

آزادیخواه - ایران - تهران
arashbehdin - امریکا - اتلانتا تو مثل اینکه وکیل وصی وقاضی القضات همه مردم جهان هستی هرکس هر حرفی میزند باید هم عقیده شما باشد؟ والا مثل تفکر خامنه ای باید بمیرد؟ به تو چه ربطی داره که من با کی صحبت می کنم وچی میگم آیا کسی که همفکر وهم اعتقاد تو نیست باید لال بشه وحرفی نزنه?مثل اسلاف وپیشینیان با فرهنگت(احمدی نژاد وخامنه ای و...) زود قضاوت میکنی وتصمیم میگیری ومحکوم میکنی وهمان جا هم حکم رااجرا میکنی .هیچ ترکی از کردها بدش نمی آید اتفاقاً تو تهران هم رفیق خانوادگی کرد سنندجی ، کرمانشاهی ، قروه ای ، مریوانی وصدها همکار کرد با شرف که ما رامثل خودشان جزو ایران می دانندهم دارم .... ما اینجا داریم در صلح وصفا زندگی می کنیم ولی امثال شماها با این نظریات گندتان هستید که با جهالت ونادانی خودتان باعث تفرقه مردم مثل انگلیسیها می شید و فقط از ترک وفارس وکرد و.. حرف میزنید آیا یک عراقی به یک ایرانی ارجحیت دارد؟ بیگانه پرست . پان ترکیسیم وپان فارسیسم وپان عربیسم و.. یعنی برگشت به اصالت خود که خیلی بهتر از فاشیست ونژاد پرستی است.
دوشنبه 30 خرداد 1390

آزادیخواه - ایران - تهران
حق با شماست به وقت مردن و جنگیدن ترکها وآذربایجان سر ایران است ولی بقیه مواقع ایران مختص پارسهاست.تفکرات تو دست کمی از نژاد پرستهای کثیفی مثل حداد عادل ندارد.آفرین بر شرف شما. این راهم بدان زمانی امپراطوری ایران شکست رااز اسکندر و چند قبیله پا برهنه اعراب پذیرفت وبه اینروز افتاد که سایراقوام ایران راخارجی وغیر ایرانی (مثل تو) فرض کرد. اضمحلال ایران راهم تفکرات افرادی مثل تو باعث شده و اگر اندیشه ها ورفتار های افرادی مثل تو عوض نشود وضعیت این کشور بدتر ازاین هم خواهد شد. سال 85 کاری کردیم که این حکومت فعلی که عرضه تغییر آنرا ندارید به غلط کردن افتاد وشروع کردند به چاپلوسی از آذربایجان وترکها.نشستی آمریکا ودم از ایران وپارس میکنی ونمی فهمی چی میگی. من یک غیر ایران (عراقی ) را که با بادمجان گفتن به یک قوم و ملیت توهین کرد ،گوشزد دادم واگر لازم شد چیز هایی که لایقش هست را هم میگم .به تو اجنبی آمریکایی هم هیچ ربطی نداره.
دوشنبه 30 خرداد 1390

Azhin - آلمان - مونیخ
آزادی خار!-تهران-ایران:. مردانگی را از ..... امثالت یاد بگیرم.کسی که تجاوز به ناموسش را قبول کنه ،میشه یکی مثل تو.پس چشاتو باز کن و با غیرت باش.
دوشنبه 30 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
Azhin - خانم یا آقای گرامی، این کامنتهای بیهوده افراد بالا را به دل نگیر. اینها پانترک هستند و خودشان نمیدانند چه میخواهند. کامنت شما در بالا هیچ توهینی نداشت و خیلی هم درست نژادپرستی اینها را گوشزد کردید. شاد و پیروز باشید.
دوشنبه 30 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
آزادیخواه - تو و همپالکی هایت از همه اقوام متنفرید، یک بار هم در تاپیک دیگری به ارامنه دشنام دادی. اینجا جای عقده گشایی شما پانترکها نیست. ما ایرانیان با هیچ قومی مشکل نداریم. این شما هستید که نفرت از کرد و ارامنه و فارس را گسترش میدهید. ضمنا در راهپیمایی های دوسال پیش، پس از انتخابات فلابی، شما هیچ کاری نکردید، این مردم تهران و شیراز و خوزستان و مشهد و اسفهان و اهواز بودند که شورش کردند. پس لاف و گزاف بیخودی نزن!
دوشنبه 30 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
آزادیخواه ....بفیه کامنت درازت هم پاسخ کامنت من به کاربر دیگر در آن بالا بود، بنابراین همان حرفهای خودت برازنده ات است و بس و ارزش پاسخکویی ندارد.
دوشنبه 30 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zartusht67 - المان - فرانکفورت. نه بابا..اتفاقا اخبار این سایت رو دنبال میکنم ..سال گذشته یک مادر بزرگ در آمریکا از نوه اش صاحب بچه شد ..و با پر رویی به این کارش هم افتخار میکرد و گروهی از ایرانیهایی!! مثل تو هم اینکار او رو تایید کردند ! با عنوان اینکه هر کسی آزاد هست هر کاری دوست داشت انجام بده ..در ضمن وقتی امثال شما تا چند تا اتفاق و تجاوز در جمعیت 70 میلیونی ایران می افته اون رو ربط میدین به 1400 سال پیش { بدون اینکه شرایط و نیازهای آن موقع رو در نظر بگیرید با حالا مقایسه میکنید} ..چرا ما نتوانیم گند کاریهای غربیها رو که یکی 2 تا هم نیست اینجا بگیم! . دهها هزار دوچرخه سوار برهنه که در روز روشن براحتی در محلات شهر بزرگی مثل لندن گردش میکنند .دیگه استثنا نیست ..در حقیقت میشه گفت اکثریت مردم در اروپا دچار فساد اخلاقی هستند ..چنین مردمی و همفکران ایرانی آنها حق اظهار نظر درباره رعایت اخلاق . مخصوصا در مورد مردم با فرهنگ ایران ندارند..چون شایستگی حرف در این مورد رو ندارند.
دوشنبه 30 خرداد 1390

Azhin - آلمان - مونیخ
آزادی خار-ایران-تهران:. . داری سنگ چیو به سینه میزنی.احتمالأ از آخوندزاده های که عقده شون اینه که برن رو منبر و .. بزندند.الان در بین این افراد فقط تو رو منبری.تا هستید ،همینید.گوش بسته و دهن باز.
دوشنبه 30 خرداد 1390

Azhin - آلمان - مونیخ
Arashbehdin- آمریکا-اتلانتا :‏. با سلام و درود بر شما. بنده به ایرانیهای فهیم افتخار میکنم.تمام تلاشم اینه که به مردم دنیا هویت و تمدن ایران را برسانم.بنده در دانشگاه مونیخ دکترا میخونم و شعاری را که در زندگیم داشتم اینه که ما ایرانی ها باید سرآمد هر کار و تخصصی باشم.وقتی میبینم تفرقه در بین یک سری افراد بیداد میکند احساس بدی دارم.کاش به جای توهین و نفاق دست در دست هم ایران را میساختیم.هر کس سهم خودش و به اندازه توانش.ولی یک سری افراد همانطور که گفتم رفتن رو منبر و سنگ اسلام را به سینه میزنند،با دهان باز و چشم و گوش بسته. درود بر شما دوست عزیز.شاد و همیشه سبز باشید.
دوشنبه 30 خرداد 1390

آزادیخواه - ایران - تهران
arashbehdin - امریکا - اتلانتا نه خیر مثل اینکه تا پرو پاچه همه رانگیری ول کن نیستی . بهت گفتم تو دم از ایران وایرانی نزن تو آمریکایی هستی وبه تور ربطی نداره من با چه کسی حرف می زنم. نخود هر آشی نشو .تا ازت چیزی نپرسیدند حرفی نزن .دفعه قبل هم گفتم پان ترکیسیم وپان فارسیسم وپان عربیسم و پان کردیسم و. یعنی برگشت به اصالت خود که خیلی بهتر از فاشیست ونژاد پرستی است. این کشور تاریخ نانوشته زیاد داره .سال 85 هرگز ازتاریخ این کشور محو نخواهد شد و همچنین به یاد نژادپرستهایی مثل شما نخواهد افتاد .سال 88 هم زیاد حرکت شد منتها تو مثل آخوندها اگر مصلحت ایجاب نکند یا نمی بینی یا نمی شنوی یا نمی خواهی که ببینی وبشنوی. دقیقاً رفتار انتری نژاد وهم سلفهای خودت. به قول تو که میگی فقط پار س ها. منتظریم ببینیم پارسها از دست این حکومتی که میگی از نسل ملخ خور هاوپاپتی ها ست می توانند آزاد شوند یا آمریکا وناتو باید بیاید و ایران رانجات دهد.
دوشنبه 30 خرداد 1390

آزادیخواه - ایران - تهران
آژیر خان از احتمالات اصلاً صحبت نکن از واقعیات بگو تا دنیا را آنطور که هست ببنی نه آنطور که در وهم وتصورت می خواهی. کی گفته من تجاوز به ناموس راقبول کردم. کی گفته من آخوندم آخوند ودون فکر تو وامثال تویی که مثل آرش بی دین تاکسی حرفی می زند .سریع میبری ومیدوزی ومی پوشی و بعد میگی اخه . چرا جواب 1__Azerbaijan__1 - انگلستان - لندن رانمیتونی بدی .میگی آذربادمجان . خوشت می آد من به همه کردها توهین بکنم وکوردستان شما را یک چیز دیگه خطاب کنم. سنگ کسی رابه سینه نمی زنم بلکه اینها بازخورد ادب واخلاق شما هاست که حتی تحمل یک انتقاد ساده بلکه حقیقت روشن راندارید. اگر ما ازکردها وسایر اقوام ایران بدمان میآمد هیچ وقت در مبارزات استقلال خواهی وآزادی ، همسنگر مردم ایران نمی شدیم. زمانی که صدام بعد از جنگ خلیج فارس حدود 1 میلیون کرد عراقی را آواره کرد همه شان سرازیر ایران شدند ووارد آذربایجان غربی وشرقی هم شدند که ما باخوشرویی پذیرای آنها شدیم وتمامی مدارس وحتی خانه هایمان را دراختیار آنها قراردادیم جا وغذایمان رابا آنها تقسیم کردیم
دوشنبه 30 خرداد 1390

آزادیخواه - ایران - تهران
آگر مثل آرش بهدین فکر میکردیم می بایست همه کرد های عراق را داخل یک اردوگاه می کردیم ومی گفتیم که اینها خارجی هستند و احتمال بیماریهای واگیر ومرض زیاد است پس حق ورود به شهر هایمان راندارند ولی حدود 4 ماه در تمام شهر های آذربایجان بودند و یک نفر هم از کردها ناراضی نشد یا درگیری بین ماها پیش نیامد. دست آخر سازمان ملل به آنها چادر وامکانات فرستاد وبه کشور خودشان برگشتند. اینها تازه کردهای عراق بودند .کردهای ایران که بماند. از نظر من همه انسانها با هم برابرند وحق شهروندی در تمام نقاط جهان راطبق منشور حقوق بشررادارند صرف به خاطر من وشما نباید کردها وترکهازیر سوال برند. شما هم در نوشته هایت فقط کسی راکه مد نظرته مخاطب قرار بده و بس با دیگران کاری نداشته باش. مثل دکتر انتری نژاد تا یک کسی حرفی می زند .شروع میکنید از محکوم کردن وفحش دادن وبرچسب آخوند ومتجاوز گر وچی وچی به این واون زدن بدون اینکه فکر کنید طرف مقابلتان کی هست واصلاً منظورش چی بود این رسم جوانمردی ومردانگی نیست.
دوشنبه 30 خرداد 1390

آزادیخواه - ایران - تهران
arashbehdin - امریکا - اتلانتا حیف که آمریکا کشور بافرهنگیه وهر کسی که پاسپورت وشناسنامه آمریکایی دارد شهروند آن کشور محسوب می شود وهیچ فرقی بین آسیایی وآفریقایی وسرخپوست وایرانی و هندی با خود آمریکاییها درآنجا نیست ولی اگر مثل تو فکر می کردند باید امثال شما راکه از امکانات وتکنولوژیهای کشورشان استفاده میکنند وخودشان راغیر آمریکایی می دانند وبه آمریکا خیانت می کنند .هم از توبره می خورید وهم ازآخور (توهین به شما نکردم این ضرب المثل فارسی است به خودت نگیری ها) باید با اوردنگی ازکشورشان بیرون می انداختند .
دوشنبه 30 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
آزادیخواه....ادامه....کامنتهایت همه بی سر و ته است. کردها چه ایرانی چه عراقی، از مردم ایران هستند. تو ظاهرا مشکل داری که در یک تاپیک چند تا کامنت متناقض گذاشته ای!! از یک سو میگویی آژین یک خارجی است، منظورت هم کرد عراقی است، بعد میایی باروهای خودت را به من نسبت میدهی. برو خدا شفا دهد، همان انتری روانی هم از سرتان زیاد است.
دوشنبه 30 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
......((آگر مثل آرش بهدین فکر میکردیم می بایست همه کرد های عراق را داخل یک اردوگاه می کردیم ومی گفتیم که اینها خارجی هستند و احتمال بیماریهای واگیر ومرض زیاد است پس حق ورود به شهر هایمان راندارند ولی حدود 4 ماه در تمام شهر های آذربایجان بودند و یک نفر هم از کردها ناراضی نشد یا درگیری بین ماها پیش نیامد. .....)))خنده اور است. تراوشهای یک مغز ناقص!!!
دوشنبه 30 خرداد 1390

Azhin - آلمان - مونیخ
ببین لولو،تو و امثال تو ایران را به این حال و روز انداختید.میخوای بگی نوع دوستی،نه.یه ریسیست کاملی.از طرز کامنت هات معلومه که زاده از آخوندی.این که واکنش کرافت نیست که کسی متوجه نشه. هر وقت سخنرانیت تمام شد از منبر بیا پایین.این کارت دقیقت مثل جنتی میمونه.تو حال خودت خوش باش.
دوشنبه 30 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
آزادیخواه - با این منطق تو، تو هم از اطراف تبریز به تهران مهاجرت کرده ای بنابراین نباید درباره آذربایجان نطر بدهی! چه کودکانه! ظاهرا امریکا بودن و میهن پرستی ما ترا میسوزاند. به شما هم که در آن کشور استبداد زده نشسته اید ربطی ندارد درباره چه نظر میدهیم، همانطور که ادعای آزادی بیان داری، حق نداری به دیگران بگویی چه بگویند چه نگویند! تو خودت یک پارچه ملا هستی و دیگر به مصباح و احمد خاتمی و شریعتمداری نیازی نیست. ضمنا با توجه به کامنتی که درباره دوچرخه سواری مردم لخت در لندن گذاشتی،اندازه فکر و فرهنگت را نمایش دادی که در همان اندازه ملایان می اندیشی و به آزادی بیان هم هیچ باوری نداری، تنها میخواهی خودت سرهم کنی! ننگ بر انتری و دارو دسته اش و آن رهبر چلاقتان که چنین فرهنگی را در ایران گسترش دادند.
دوشنبه 30 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
آزادیخواه - اینجا بیخودی کسی را بیرون نمیکنند و به کسی انگ نمیزنند، وارونه کشور ایران که بدست ملای چلاق سرکوبکر اداره میشود. اینجا از اسلامیهایی مانند شما خوششان نمیاید و تروریستها را به زندان میاندازند. ضمنا امریکاییها خودشان میدانند چگونه کشورشان را اداره کنند ونیازی به نظر شما نیست. خیلی بلدید شهر خودتان را درست کنید، عوض کردن حکومت پیشکش. به زبان ساده گفتم که شیرفهم بشود.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

gogoli - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس .. عزیز صهیونیست! تو مگه "فرانسه" زندگی نمیکنی؟ چرا داری بجای فرانسه اخبار "سوئد" رو دنبال میکنی؟! . .
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.