واکنش موتلفه به پیشنهاد لغو حصر موسوی و کروبی

واکنش موتلفه به پیشنهاد لغو حصر موسوی و کروبی

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، از احزاب محافظه کار سنتی در ایران، پیشنهاد محمد خاتمی درباره لغو بازداشت زندانیان سیاسی و پایان حصر میر حسین موسوی و مهدی کروبی، رهبران مخالف دولت را رد کرده است.

محمد نبی حبیبی گفته است که "گناه دو نفری که حصر شدند را نابخشودنی می دانم و تساهل و تسامحی که معمولا آقای خاتمی در حرف های خود به خرج می دهند را در شرایط حاضر حداقل برای آن دو نفر نابخشودنی می دانم."

دبیر کل حزب موتلفه با وب سایت خبرآنلاین گفت و گو کرده است که به طیفی از اصولگرایان نزدیک به علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران نزدیک است.

آقای حبیبی گفته که "ممکن است زمانی آن دو نفر (میرحسین موسوی و مهدی کروبی) که لطمات بزرگی به نظام وارد کردند،اعتراف و اعلام توبه و پشیمانی کنند . . . و ممکن است در منظر نظام نیز این توبه باشرایطی پذیرفته شود ولی آقایانی که الان محصور هستند، تاکنون هیچ اقدامی برای پس گرفتن هیچ کدام از اقداماتشان نکرده اند."

او در عین حال حضور "عده ای از اصلاح طلبان" در انتخابات را که "نظام، ولایت فقیه و ولی فقیه" را قبول دارند، "مفید و لازم" دانسته است.

محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران در هفته اخیر در جریان سخنرانی ها و دیدارهای عمومی اش خواستار آزاد کردن زندانیان و فعالان سیاسی و اجتماعی، لغو حصر رهبران مخالفان دولت و زمینه سازی برای بازگشت فضای کشور به حالت عادی شده بود.

آقای خاتمی می گوید "وضعیت امنیتی فعلی" باید به "فضای سالم سیاسی" تغییر کند.

او چند هفته پیش از این هم در جریان یک سخنرانی که با واکنش های متفاوت منتقدان رو به رو شد، پیشنهاد کرده بود که "اگر" به نظام و رهبری ظلم شده است به نفع آینده از آن چشم پوشی شود، و "ملت هم از ظلمی که بر او و فرزندانش رفته است، می گذرد."

Royan - آلمان - آلمان
یکی از دیگری زنا زاده تر .
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
بیشتر به نظافت چیا میمونه!!!
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
" "گناه دو نفری که حصر شدند را نابخشودنی می دانم " ?! تو اصلا چکاره هستی !? ایا تو احمق اجازه چنین " حکمی " را داری که بدون محاکمه و بدون تجربه قاضیگری راجع به کس دیگری حکمی صادر کنی ?!
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

yashainiran - ایران - ایران
قیافه اش بیشتر به چوپان می خورد تا ......... چرادانشمندان دیرینه شناس به دنبال فسیل ها و استخوانهای انسانهای اولیه و نئاندرتال هستند بیایند ایران چون انواع و اقسام انسان نئاندرتال آنهم از نوع زنده فراروان است!
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

iranazadiran - ایران - تهران
شادمان از ریشت و یقه بسته ات باش عرب بیابان گرد متعصب پیامبری نازل با تعالیم انسان که به تو و امثال تو بیاموزد که مجرم محکوم است نه مظلوم و مورد ستم قرار گرفته. انسان از کالبدهای مختلف تشکیل شده همیناست که از قبر ترانده اند البه برای سیاهکارانی مانند تو. تازمانیکه یکی از کالبدهایت در فبر هنوز هست جبران ستمکاریهایت شروع میشود. انگار برای سر کله اش داروی نظافت استفاده کرده که اینچنین برق انداخته. کاش با اعمالت کمی قلب سیاهت را تمیز میکردی ای خیانتکاران در امانت مردم.
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
فقط چهره کریح و پراز عغده این ویروس رو نگاه کنید, بیش از صدها کلمه میشه از این چشمان لبریز از شرارت خواند, امثال این بوزینه در گذشت زمان و تجربیات مکررا" دیده شده اند! برای مثال هیتلر, ناپلئون, چنگیز , اسکندر ...و و و, وجه مشترک تمام این فضولات جامعه بشری, قدکوتاه و چشمان دریده غضبناک, کاسه سر نسبتا" کوچک که نشانه حچم کم مغزشان بوده, و از همه مهمتر شخصیتهای اسیب دیده معمولا" از زمان بچهگی(مورد ازار قرار گرفتند) و خیلی عصبی و کم حوصله بوده. این اشخاص اصولا" دائم عصبانی و فحاشند, انتقام جویند و بخشش در این افراد دیده نمیشود و وای اگر زمانی قدرت بدستشان بیافتد اینها به صغیر و کبیر رحم نمیکنند. این افراد را باید در مرحله اول و دوم و سوم تحت درمان و معالجه کرد ولی اگر مقدور باشد باید اینها را در درمانگاهای روحی روانی نگهداری کرد. ولی در نظام صفاک ج ا مثل این میکروب میشه صاحب یه سمت مهم یا مثل احمدی نژاد میشه رئیس جمهور. وای بحال ملت و مملکت.
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

ghalamfarsai - سوئد - مالمو
وای از این انجماد فکری اقایون....
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

seiied - ایران - یزد
شما آشغالهای موتلفه ای را کی داخل آدم میکنه.کثافتها هرچیز دارین از صدقه سری همین خاتمی وموسوی وکروبی دارین.آشغالها انشاالله روزی میاد که درخواست اعدامتون رد بشه
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

ملاصدرا - ایران - شیراز
اگر تا حالا حرفاشونو پس نگرفتن نتیجه کم کاری بازجوهاشون هست وگرنه بازجوهای ابطحی و عطریانفر چه قدر زود نتیجه گرفتن!!!!!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

sama128 - ایران - شیراز
ایشان یکی از میمون های سفید پوستی هست که قبلا خوب از کون موسوی و کروبی می خورد و آویزون این دوتا بود طوری که این بچه میمون ها به ننه شون آویزون هستن حالا اینقدر ... خورده که سیری بیش از حد زده زیر دلشو . میمون کوچولو سفید پوست نظام
چهار‌شنبه 25 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.