۱۰ کلید طلایی که زن شیک باید داشته باشد

۱۰ کلید طلایی که زن شیک باید داشته باشد

مجلات مختلف همچون الی و ووگ چیزهای زیادی در مورد نحوه لباس پوشیدن می گویند، اما واقعیت این است که زنان همانند مردان نیاز به چیزهای دارند که داشتن آنها برای اینکه شیک و مد باشند، ضروری است و بدون آنها مثل این است که یک راهبه و فرد روحانی بدون دعا و نماز باشد.

۱) یک پیراهن مشکی:

داشتن آن برای هر زنی ضروری است. این لباس اشخاصی مانند آدری هیپبرن درفیلم صبحانه ای برای تیفانی و مونیکا بلوچی در فیلم مالن را ماندگار کرد. پیراهن مشکی لباسی است که می توان آن را در تمام موقعیتها و در هر زمان و مکانی پوشید.
۲) یک کیف دستی شیک و با کیفیت خوب:کیف هایی که از مواد خوبی تهیه شده باشند و ظاهر شیکی داشته باشند، باعث می شوند که به شما توجه شود. کیف نخستین چیزی که افراد متخصص مد و خوش سلیقه در افراد مشهور به آن توجه می کنند.۳) عینک آفتابی: عینکها مکمل صورت شما هستند و زمانی که آن را به چشم می زنید، شما را اسرار آمیز و مرموز نشان می دهند.۴) یک دستبند یا النگوی طلا: به شما زیبایی و شیکی خاصی می بخشد. خصوصا اگر دستبندی داشته باشید که نام شما در سرتاسر آن نوشته شده باشد.۵) عطری گرانبها و خوشبو: بوی فریبنده و برانگیزنده عطری عالی، حسی از جذابیت و فریبندگی و مرموز بودن را به شما می بخشد. این عطر باعث می شود که فردی آن را بو کرده است، بخواهد تا شما را بشناسد و اسرار شخصیت شما را بداند.۶) کفش هایی عالی با پاشنه بلند: این کفش ها ظاهر شما را برازنده تر می کنند و با آنها زیباتر قدم بر می دارید.۷) کت پوست و خز یا کتی از چرم عالی: خواه شما به خز اعتقاد داشته باشید یا نه( در این صورت می توانید از نمونه مصنوعی استفاده کنید) یک کت خز همیشه قابل پوشیدن است و همیشه زیبا و شیک است. خزهای گران قیمت، پوست سمور و روباه است و نمونه ارزان، پوست و خز خرگوش است. یادتان باشد یک کت از چرم بسیار عالی می تواند جایگزین یک کت خز شود.۸) یک ساعت جواهرنشان و شیک: نیازی نیست که مارک خیلی معروف و گرانی باشد. فقط کار کند و شیک و زیبا باشد.۹) روسری های ابریشمی: این نوع روسری ظاهر شما را بهتر نشان می دهد و هیچ وقت از مد نمی رود.۱۰) اعتماد به نفس: اینکه لباس را به خوبی بپوشید و با اعتماد به نفس رفتار کنید، هیچ هزینه ای برای شما ندارد. خودتان باشید و به خودتان اعتقاد داشته باشید.

love-iran - ایران - چابهار
خب گزینه 11 برای داشتن اینها یک شوهر یا بابای ملیاردر به نظر من زن تمیز بودن و زیبا بودن اصلا به اینها نیست شما یک شلوار 10 سال پیش بشوری اتو بزنی تمیز هستی برای یک زن از همه مهم تر اخلاق خوب و درک بالا هست و زیبایی در رطبه دو هست
شنبه 21 خرداد 1390

محموداحمدی نژاد - ایران - گنبدکاووس
کلید11طلایی:یک عدد چادرسیاه+مخفی کردن کلاشینکف لابلایه چادرپوشیدنش و ترور و...انتحاری و........نمونه زیاده!چادر یادتون رفت سرتون کنید!خانم حجابت؟چادر با کلاش رو جا گذاشتی!
شنبه 21 خرداد 1390

darkoob - ایران - تهران
خانومای ایرانی خودشون زیبا هستن و احتیاج به این چیزا ندارن. بیخود برای کالاهاتون تبلیغ نکنید. نجابت برای یک زن بهترین چیزه و برای مرد حیا
شنبه 21 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
ای بابا ! کاربر گرامی فریدون شیرازی ایندفعه نوبت شماست که جواب بدهید به اینگونه مقالات و دستورات عجیب و غریب ! شاید اینگونه مطالب باعث نزدیکی ما شود !
شنبه 21 خرداد 1390

ayoobirani - ایران - رشت
آقاجان بیخیال !!! کم بدبختی داریم؟ خانمای ما همینجوری خوش تیپن.بهانه ندین دستشون
شنبه 21 خرداد 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
دست اخر یک مرد پولدار که بتواند براحتی هزینه اش را پرداخت نماید !
شنبه 21 خرداد 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
هرهری و کرکری هم نباشه! سنگین، مغرور (البته از نوع زنونش نه مردونه)، و در جمع ها معتدل و کمی کم صحبت، بنظر من شیکی اخلاقی خیلی مهمتره، تصورشو بکنید وارد جمعی بشید یا یه مهمونی، یه زنو ببینید که نیشش تا بناگوشش کش آورده قاقاه میخنده با هر مردی خوش و بش داره از راه که میرسین دستشو میاره جلو دست بده (بدون اینکه شما رو بشناسه)، یه ریز جک تعریف میکنه و هر چند ثانیه یه نگاه به سر و وضعش میندازه و خلاصه اینقدر ادا و اطوار درمیاره که دوس داری دستاتو بندازی دور گردنش و از خفه کردنش لذت ببری..
شنبه 21 خرداد 1390

Pinokio_Pinokio - انگلستان - منچستر
لطف کنید اینقدر ترویج تجملات نکنید.. این سادگی‌ هست که آرامش میاره
شنبه 21 خرداد 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
محموداحمدی نژاد - ایران - گنبدکاووس-دهنت سرویس.اینقدر خندیدم اشکم در اومد
یکشنبه 22 خرداد 1390

mimik - ایتالیا - رم
کلید اخری را داشته باشی کافیه!!!!!
یکشنبه 22 خرداد 1390

sahar.harry - ایران - اصفهان
ای ای چه تیپ مسخره ای!اینا اصلا به تیپ من نمیخوره!!
یکشنبه 22 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
منگوله مشهدی - ایران - مشهد- فقط بخاطر بلند خندیدن و بقول شما سبکسری یکزن اینقدر عصبانی میشی که دوست داری دستهایت را بندازی دور گردنش و از خفه کردنش لذت ببری!!!
یکشنبه 22 خرداد 1390

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
همه اینها برای یک زن شیک مجرد مناسبه. مگه شما خودتون خواهر مادر ندارید که برای زن مردم حرف در میارید!
یکشنبه 22 خرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
اینها همه رو میشه تهیه کرد و نیازی نیست میلیونر باشی و با چندهزار یورو هم شدنی هست اما خانم لایقش رو مشکله پیدا کنید که خودشو گم نکنه. همیشه شیک بودن که اصل ملزومه از نظر من.
یکشنبه 22 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
همش با حال بود ولی من از پیراهن متنفرم فقط تیپ اسپرت مثل کت و شلوار یا تیشرت و شلوار !!!
یکشنبه 22 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
چه دسته کلیدِ سنگینی ! من نه راهبه هستم و نه روحانی و یقینأ هم نه اهل دعا و نه نماز !! بنابر این نیازی به این بزک دوزک ها نیست ! شاه کلیدش ساده دلی و بی ریائی ست .
یکشنبه 22 خرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
خانمها هیچی نگفتن آقایون همه اعتراض کردن . فقط آدم باید بدون چی بهش میاد و اونو بپوشه وگرنه میشه تقلید راه رفتن کلاغ از کبک.
یکشنبه 22 خرداد 1390

mashady - انگلیس - منچستر
وااااااای این سمت چپی چه عسلیه
یکشنبه 22 خرداد 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
pelle - سوئد - استکهلم - نه راستش، کی دلش میاد حتی یه زن سبکسر رو خفه کنه! همشون ته وجودشون یه جور جذابیت خیره کننده دارن..
یکشنبه 22 خرداد 1390

sora.sefid - ایران - تهران
10 کلید شیک پوشی در ایران: 1 چادر مشکی حالا به هر شکلی. 2 مقنعه یا روسری اما رنگ تیره. 3 بوی عرق تن. 4 کفشی تخت و کالش مانند که صدای تق تق ندهد.5 شلوار پاچه گشاد. 6 اندازه طلا فروشی طلا به همه جا. 7 کیفی که اندازه ساک جادار باشه. 8 بوی بد دهان. 9 نگاههای سرگردان و مضطرب از عدم اعتماد به نفس. 10 خیلیهاش در مورد آقایان هم صدق میکنه. اگه در ایران این شکلی نباشی فاسدو بد حجاب و قابل تجاوزی.
یکشنبه 22 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
حداقل گزینه شماره 1 رو فاطی کماندوها در ایران به نحو عالی اجرا می کنند اونم با چادر سیاه..
یکشنبه 22 خرداد 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
و انگار از آداب معاشرت و نحوه برخورد اسمی برده نشده چرا ..لازمه ها
دوشنبه 23 خرداد 1390

felora - ایران - تهران
شاه کلید طلایی! خانمهای شیک*باید اندام" روفرم ومناسب داشته باشین تا 120....سال!! وعطر های جدید رودر هیچ زمانی فراموش نکنید!
دوشنبه 23 خرداد 1390

mastaneh.deldar - ایران - اهواز
تن ادمی شریف است به جان ادمیت نه همین لباس زیبا نشان ادمیت...........
سه‌شنبه 24 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.