استاندار تهران: برای رفع گردوغبار هوای تهران باید دعا کرد

استاندار تهران: برای رفع گردوغبار هوای تهران باید دعا کرد

استاندار تهران می گوید که کاری جز دعا برای مهار گردوغبار تهران نمی توان انجام داد.

به گزارش خبرگزاری مهر مرتضی تمدن، استاندار تهران در مورد موج جدیدی از ریزگردها به پایتخت که موجب تشدید آلودگی هوای تهران شده است، گفت:" گردوخاک هوا را آلوده کرده و باید دعا کنیم که انشالله این گردوخاک هر چه زودتر برطرف شود."

استاندار تهران در مورد آب تهران نیز گفت که آب این شهر هیچ مشکلی ندارد و هر کسی می گوید آب تهران تهران آلوده است، دروغ می گوید.

سازمان هواشناسی ایران روز سه شنبه ۱۷ خرداد پیش بینی کرد که حجم ذرات معلق در هوای تهران تا پایان هفته جاری بالا باشد، اما احتمال داد که در روز پنجشنبه در تهران رگبار ببارد..

ذرات معلق (ریز گردها) از ابتدای سال ۱۳۹۰ هوای تهران را در شرایط ناسالم قرار داده است به نحوی که کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران که معمولا در زمستان تشکیل جلسه می دهد، این بار در نیمه دوم خرداد تشکیل جلسه داد تا برای این مشکل تدبیری بیندیشد..

درسال‌های اخیر پدیده افزایش گرد و غبار معلق در هوا، به شکل مقطعی در برخی مناطق ایران به ویژه شهرهای جنوبی و غربی سبب آلودگی شدید هوا و کاهش دید در این شهر‌ها شده بود، اما در دو سال گذشته این پدیده شدید‌تر و وسیع‌تر شده است.

به گفته کار‌شناسان، گسترش بیابان‌ها و بی‌توجهی به طرح‌های بیابان زدایی در کشورهای عراق، عربستان، اردن و سوریه یکی از دلایل این آلودگی‌ها است، اما بیشتر این گرد و غبار از بیابان‌های همسایه غربی ایران، یعنی عراق وارد ایران می‌شود.

chindoo - کانادا - ونکوور
اه دیگه شورشو در اوردین با این اراجیف دعا و خدا پیغمبرو مزخرفات. ایران مملکته نه قصه بچگان. یک مشت دیوانه یک ملت را مچل کردن. اخ دلم لک زده مدل یاهو چتی یک ساعت فقط فهشتون بدم شما خرافه پرستان را.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
وقتی افراط در یه چیزی باشه میشه این . دعا جا داره ، مکان داره ، دلیل داره ، وقت داره نه که هر چی شد به جای حلش بگین باید دعا کرد . اینجاست که باید گفت : دیگه خوشی ها رو تو زندگی تصور کن / فقط یادت میدن که به خدا توکل کن.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
وقتی یک مشت خر مقدس مسئول اداره کشوری شوند و به جای کارهای زیر بنائی و اساسی متوسل به دعا یا همان خرافات میشوندنتیجه اش همین ......
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

farid turkeh - ایران - ایران
برای مشکل بیکاری باید ختم انعام گرفت.برا مشکل فقر سفره ابولفظل.و برای اینده مملکت داری این وحوش سوره حمد را بخونین. اگر افاقه نکرد از اجنه کمک بگیرید یا عریضه تون را به ادرس کد پستی666 جماران ارسال کنین.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

robinhoodd - استرالیا - ملبورن
بزا من برم برگه های دعارو بیارم بین کاربرا پخش کنم.وایسیدااااا...
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
مگر در گذشته گرد وغبار نبو د .چرا بود ولی مردم ارزش انسانی داشتند وحکومت بجای کمک به حسن نصرالله وساختن پارک در لبنان وصد جور حیف ومیل کردن در امد مملکت با عراق همکاری میکرد ودرخود ایران خارهای میکاشتند تا جلو گرد و غبار گرفته شود .بیش از 20 سال از جنگ گذشته .هنوز عده ای دراثر انفجار مین یا گشته ویا بی دست وپا میشوند.جیب دولت پاک میشود ولی برای بقیه کارها باید دعا کرد .خودشان را مسخره کرده اندمثلا اسمش هم تمدن است .بی تمدن ..
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
32 سال گ. کشیدید ایران را حالا دست به دامن امام هایت بشو با ان پیشانی گاومیش نشانت
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
ای خائن ! دعا باید کرد !? چرا از جن بزرگ هندی کمک نمیگیری ?! این ناشکریها را میکنید که باعث خشم جن هندی میشوید که اینطور بلاها را بیشتر بر سر ایران بیاورد !
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

ssepehr - ایران - ایران
فقط دعا! راه دیگه ای نیست!!! یکم فکر کنید شاید راهش رو پیدا کردید!! واقعا که!!!!!
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

aliberlin - .المان - .المان
ابله نادان. هرگز از نهگداری محیط زیست شنیدهی. از درختکاری. بوته های کوچک به دور شر.معماری درست.ابیاری.بر زد گرد و غبار خیلی کارها متوان کرد. به شرط این. به جای اخوند سفت کاردار درست بر سر کار است.تنها هنر شمادعا است.پس چراین همه دعا کمک نمی کند
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

شیر بیشه مازندران - ایران - ایران
اره ارواح عمه ات دعا زودتر از تکنولژی جواب میده..برو که داری درست میری..
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

مهران خان - ایران - تهران
اگه دعا مستجاب می شد که تو و رئیست الان تبدیل به ذرات گرد و غبار شده بودید!
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
رهبری که با بیان کردن (یا علی) از تونل وحشت مادرش پای نحسش را به دنیا گذاشته, رئیس جمهوری که ادعا دارد طرح هدفمندی یارانه ها توسط امام زمانشان اداره می شود و در جائی دیگر نطق میکند که کشورهای اروپایی نمی گذارند ابرهای باران زا به ایران برسند !! چنین ادعای پوچ و بی ارزش را فقط موهوم پرستان میپذیرند و دیگر هیچ ! به راستی تا چه حد مردم را بی شعور و جاهل میدانند که دیگر مرزی برای یاوه گوئی و هرزه گوئیشان نمانده !
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
پس چرا تا به حال از این گرد غبارها وجود نداشت در ایران در طول تاریخ ایران? جرا در عراق و در عربستان و تمامی کشورهای همسایه چنین گرد و غباری وجود ندارد? بدلیل اینکه نظام اسـ... شروع کرده به ازمایشهای اتمی در بیابانهای خارج از شهرها. و هیچ اهمیتی هم به جان و مال ملت ایران نمیدهد و فقط میخواهد به اهداف کثیفش دست یابد.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

mahdi1988 - اتریش - وین
کاری نمی توان کرد نگو بگو ما کاری از دست های ناتوانمون بر نمیاد!
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
از جای مهر داغ روی پیشونیش معلومه که چه شیاد کثیفی مثل خامنه ای میمونه.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
feminism گرامی با شما موافقم. پاینده باشید.
جمعه 20 خرداد 1390

germinehpakravan - قبرص - لارناکا
درکشورم یکی از چیزهائی که ندیدم اسلام است.اسلام وجود ندارد باور کنید دیانت وخلوص ندیدم .حتما باید مسلمان باشی که توسل به خدا کنی؟گرد وغبار چه ربطی به دعا دارد؟البته با امتیکه دخیل میبنده واز کله اش استفاده نمیکنه و فقط به این اراجیف بی سوادان گوش میده وعریضه مینویسه وهفته بعد جوابشو میگیره این حرف ها موثره.برای همین است که مردم وضع تفکرشان گریه دار و شرم آور است .سالم ترین وزیباترین نقطه ای را بایرانی بدهید آنرا آنچنان خراب میکند که حد و مرز نداره.اول بقعه درست میکنه وبعد شروع میکنه به دخیل بستن ودر آمد کردن .خود این حکومت اصلا به دین میخندد ولی راه کسبشو پیدا کرده یعنی تالیف در مذهب وفریب مردم بی کله است.
جمعه 20 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
saitama شما نیز برقرار باشید دوست خوبم .
جمعه 20 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
مرتیکه عوضی به جای دعا کردن دست تو کیسه خزانه ملت کنی و خرج ملت کنید نه اینکه دعا کنید خداوند مگه اعوذ بالله مسخره شما شیادها هست تا برای کوچکترین کاری میخواهید دست به دعا بر او شوید خداوند میگوید حرکت از تو برکت از من آقایون که حاضر نیستند کمترین هزینه و خرجی برای این مسئله بزرگ بکنند فکر میکنند با دعا درست میشود باشه دعا میکنیم ولی دعا میکنیم که خداوند ریشه شما دزدان سیاه دل را هر چه زودتر نابود کند دعا میکنیم که بزودی زود خداوند تمامی شما جنایتکاران را رسوا و به سزای اعمالتان برساند . عوضی ها 2 زار خاک تو تهرون اومده از ملت دعا میخواهند خبر ندارند در استانهای جنوبی و غربی چه بلایی داره بسر این مردم میاد بقرآن هفته 3 روز گردو خاکی که مثل مه غلیظ گردنه ورسک میمونه اینجا مردم رو خفه کرده . بی مروتهای نامرد کمترین بخورید و دزدی کنید و یک کم خرج محیط زیست کنید دیگه نیاز نیست که از مردم دعا بخواهید .
شنبه 21 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.