تجاوز گروهی اشرار به زنان در یک مهمانی خصوصی در اصفهان

تجاوز گروهی اشرار به زنان در یک مهمانی خصوصی در اصفهان

یک هفته پس از وقوع جنایتی بی سابقه در یکی از باغات خمینی شهر اصفهان و بدنبال دستگیری چند تن از متهمان پرونده ، دکتر غلامرضا انصاری در گفتگویی  گفت:سکوت دستگاه قضایی نه به دلیل پنهان کردن واقعه ، بلکه صرفا به منظور استفاده از راه کارهای قضایی و ایجاد فرصت برای دستگاه انتظامی جهت شناسایی و کشف محل اختفاء و دستگیری متهمانی بوده که هویتشان در اختیار ما بوده است و شخصا دنبال کار خواهم بود

به گزارش عبرت نیوز در پی اقدام جنایتکارانه تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار و شناخته شده در یکی از باغات اطراف اصفهان دستگاه قضایی و پلیس بلادرنگ و باسرعت اقدامات ضروری را برای برخورد با جانیان انجام داده و سه نفر از آنها بازداشت شدند .

ماجرا از آنجا شروع شد که هفته گذشته  افراد سابقه دار و شرور از فرصت بوجود آمده توسط چند خانواده بهره جسته و با ورود به ملک خصوصی  و باغی در حاشیه شهرستان خمینی شهر اقدام به حبس افراد مذکر حاضر در باغ و همسران چند زن کرده و سپس آنها را مورد تعرض و آزار قرار دادند.

 این حادثه که در ساعات شب بوقوع پیوست در حالی رخ داد که چند خانواده با اطمینان از امنیت موجود در باغی بیتوته کرده و با رقص و پایکوبی موجب شدند تا توجه چند تن از اراذل و اوباش در منطقه جلب شده و در پی آن نفرات نخست با جمع آوری تنی چند از افراد سابقه دار و شررو نقشه ای شوم را طراحی و با استفاده از فرصت بوجود آمده به باغ وارد شده و با تهدید آقایان حاضر  ودرحالی که خانمها نیز از وضعیت مناسب پوششی برخوردار نبودند ، افراد مذکر و همسران را به داخل اتاقی برده و حبس می کنند و بدنبال این اقدام ، دختران و خانمهای حاضر را به قسمت در مجاورت باغ منتقل و به آنها تعرض می نمایند .

خوشبختانه یکی از خانمهای اسیر شده با دسترسی به تلفن همراه خود در فرصتی کوتاه موفق به اطلاع رسانی به پلیس شده و بلادرنگ ماموران انتظامی و نیروهای ویژه خود را به سمت محل گسیل و موفق می شوند افراد مذکر را آزاد و همزمان با شناسایی مکان مجاور سایر افراد مونث را نیز از دست رابیندگان رهایی بخشند .

به گزارش عبرت بدنبال رخداد مذکور روز گذشته و پس از گذشت زمانی نسبتا طولانی عده ای کثیری از مردم طی تجمعی در مقابل دادگستری این شهرستان تقاضای توضیح کرده و خواستار محاکمه فوری و سریع متهمان شدند .گفتنی است همزمان با این واقعه تلخ و تکان دهنده ؛ اقدامات سریع قضایی صورت پذیرفته  اما به دلایلی که ناشی از سکوت مورد نیاز برای دستیگری متهمان بوده در این مورد اطلاع رسانی صورت نپذیرفت.

صبح امروز چهارشنبه " رئیس کل دادگستری استان اصفهان در گفتگویی اختصاصی در این باره به خبرنگار عبرت نیوز گفت:

به مردم عزیز اطمینان می دهم که سکوت و عدم اطلاع رسانی در خصوص متهمان صرفا به منظور رعایت اصول قضایی برای دستگیری متهمان بوده است و ضروری بود تا بدون هرگونه جار و جنجال ، پلیس بتواند محلهای تردد و اختفاء این جنایتکاران را شناسایی و آنها را دستگیر کند .

دکتر غلامرضا انصاری گفت: 12 متهم حاضر در این واقعه کاملا برای ما شناخته شده اند و از این تعداد 4 تن در اختیار دستگاه قضایی هستند وبا قرار بازداشت موقت در زندان به سر می برند و از دادستان و مسئولان امنیتی و انتظامی استان خواسته م که با فوریت سایر افراد را دستگیر و تحویل دهند .دکتر انصاری خاطرنشان کرد به محض تکمیل پرونده که با فوریت صورت می پذیرد ، دادگاه کیفری استان که صلاحیت رسیدگی به این جنایت را دارد خارج از نوبت به جنایت رسیدگی و رای مقتضی را صادر خواهد کرد و هماهنگی لازم صورت پذیرفته با با پیک مخصوص و در شعبه ای ویژه ، حکم صادره در دیوان عای کشور نیز بافوریت مورد رسیدگی قرار گیرد و به امید خدا اینبار اطمینان می دهم که تلاش کنیم " مجازات جنیاتکاران با فاصله ای اندک از وقوع جرم " انجام پذیرد .

دکتر انصاری از مردم درخواست کرد تا صبر و حوصله همیشگی را در دستور کار قرار داده و در انتظار اخبار دستگیری سایر متهمان و مجازات قاطع همه افراد باشند و اینجانب قول می دهم که شخصا این مسئله را پیگیری و نتیجه را به اطلاع مردم برسانم

گفته شده در جریان این رخداد تلخ و ناراحت کننده ، خانمی باردار نیز مورد آزار و اذیت جنایتکارن قرار گرفته است .

تجمع مردمی در اعتراض به جنایت اخیر / روبروی دادگستری

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
کشوری که از اول 1357. رژیم و سران دولتش همگی از فساد و دزدی بنا شده و آخوندها سکانش را در مشت دارند و جمهوری البته اسلامی باشد باید منتظر هر حادثه ای بود..( از گفته های پر فیض امام گوربه گورشده ).
چهار‌شنبه 18 خرداد 1390

aarnoosh - آلمان - رور
نه بابا بازهم خوبه به افراد مذکر رحم کردن چون این جور افراد در اصفهان اول مرد رو جلو چشم زنش بی حیثیت میکنند. امان از تجربه نه؟ . البته ما رو کشتند
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
ایندفعه پلیـــس با زنان و مردان در باغ ..پایکوبی میکردند!!کاری ندارند؟؟. بازداشت نشدند؟؟...عجیبه!! ..هآآآآآ..
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
تجاوز دسته جمعی فقط در جنگها سراغ داشتیم.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
البته اشرار و اراذل منظور بیسجیها هستند و سپاه کثیف سگ رانان.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

farhad352 - ایران - تهران
رژیم جنایت کار اسلامی از آغاز کاری جز حمله و تجاوز به حقوق مردم و غارت و کشتار آنها انجام نداد تا الگوی از خوبیها و کردار پسندیده برای مردم باشد. ننگ و لعنت بر این رژیم دد منش و اشغالگر عربی. مرگ بر تمامی متجاوزین به حقوق انسانها در هر لباس و رده شغلی و احتماعی...
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

saeed1 - کانادا - تورونتو
امیدوارم این افراد کثیف را که به جان و مال و ناموس دیگران دست اندازی میکنند به شدید ترین وجه مجازات کنند. درود بر این مردم غیوری که بخاطر دلسوزی به حال دیگری و تقاضای عدالت اینطور صف کشیده اند.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

hootan_1989 - ایران - تهران
اگه رییس پلیس تهران بودم خواهر ومادره این جور ادمارو میدادم جلو چششون جوری بهشون تجاوز کنن که معنی کلمه ی ناموس رو بفهمن...
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
بابا اخوند بد.دولت بد. سپاه بسیج و نیروی انتظامی بد. اما چرا مردم هم بد شده اند?شرم اوره همش میگیم اخوند.بسیج بد دولت بد.درسته منم موافقم.اما بدبختی اینجاست که مردم هم بد شده اند.البته بگذریم از 20 درصد خوب اما مابقی یا کلاهبردار.حقه باز.دزد و بیمعرفتند و یا زورگیر کیف قاپ و تجاوزکارند.پس کی باید خوب باشه?
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

shervin-iran - ایران - خرم آباد
خیلی جالبه...به تابلوی بالای ساختمان دادگستری دقت کنین ببینین این جنایت درچه شهری اتفاق افتاده؟؟؟!!!!.............
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

kasra.camouflage - استرالیا - سیدنی
دوستانه عزیز میخواستم بگم که بی غیرتی و شرارت بعضی از انسانها در ایران بر گرفته از همون مثال معروفی هستش که میگه از ابه گلالود ماهی گرفتن, من فکر میکنم تو مملکت ما کم نیستن ادمهای که نه کاری به دین دارن و نه کاری به مضهب تنها و تنها فکرو ذهنشون به دنباله هوا وهوس خودشون هستش, من از اون روزی میترسم که تنها یک روز مملکت دست اینجور ادمها بیفته..
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

ali bidin - ایران - تهران
فشار جنسی روی جوانها سبب ارتکاب هرگونه جنایتی می تواند بشود. تنها راه چاره ایجاد مراکز مربوطه است. می توان مانند کشورهای عربی تحت عنوان سالنهای ماساژ (نادی الصحی) امکان رفع نیاز جنسی را جهت افرادی که به هر دلیل امکان تشکیل خانواده ندارند مهیا کرد تا فساد و نکبت موجود تشدید نشود. ادامه وضع اشتباه موجود عملا امکانپذیر نیست. تنها 5 دقیقه قدم زدن در خیابانهای ایران و تماشای افراد مبین بیماری جنسی عمومی است که بقول اکبر گنجی ثمره 30 سال استبداد دینی ایجاد 70 میلیون بیمار جنسی در ایران است. واقع بینی و عقلگرایی لازمه زندگی بشری است که متاسفانه تنها در جوامع سکولار می توان شاهد آن بود.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

marsel - ایران - تهران
دکتر غلامرضا انصاری گفت: 12 متهم حاضر در این واقعه کاملا برای ما شناخته شده اند و از این تعداد 4 تن در اختیار دستگاه قضایی هستند وبا قرار بازداشت موقت در زندان به سر می برند!!! یعنی برو بچ از خودمون بودن!
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

germinehpakravan - قبرص - لارناکا
همه اش با علم واطلاع خودشونه کلانتری ها ونیرو های خودشونه اینه اسلامیکه مردم خواستند.ببینید کشور را بکجا کشاندند.بازهم میگویم حالا کو؟اولشه.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ان اوباش هم دسته های شرور و ویرانگر و کتک زن خود حکومت بوده اند که برای ترساندن مردم از جشن و پایکوبی و شادی دست به چنین رفتار زشت و زننده ای زده اند. شرف و غیرت و اخلاق در پیروان و نوچه های این حکومت مرده است و دست به هر کار ننگینی میزنند تا ایدئولوژی پوسیده و پس مانده شان را به مردم بچپانند.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

maziyar-m - ایران - مازندران
در تنها موردی که موافق اعدام هستم . البته این گونه اعمال ریشه در جاهای دیگر دارد . در جامعه امنیت وجود ندارد.ساعت 8 به بعد در جمهوری اسلامی کسی نمیتونه بره بیرون
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

saraee - ایران - اهواز
اگه اینها اراذل و اوباش!!! معروف هستند پس شناسایی برای چی هست؟ اگه 12 نفر رو میشناسن پس چرا 4 نفر زندان هستند؟ دانشجو می گیرن ممنوع الملاقاتش می کنن ، متجاوز میگرن با قرار موقت بازداشتش می کنن.. دلیلش یه چیزه اونم اینا که اراذل از خودشونن، دانشجوها بر ضدشونن!!!
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

aliberlin - المان - المان
با کلام دیگر خانمها اگر حجاب نداشته باشید به شما تجاوز می شود . رسوا یی از این بیشتر که حافظ قانون خودش تجاوز را دفا می کند و تقصیر را به زنان حواله میکند. و ما همه حیران که چرا اخوند ها همه عقده جنسی و زن ستیز هستند. .حیرانی ندارد. خیام هم میدانست. که چه چیزی میان اخوند ها دروغگو و طلبه های جوان در حجره های تاریک مساجد میگذرد.اما کسی شجاعت نداشت در این باره سخن گوید.تاریکی این است .که بیست سال تجاوز جنسی در مساجد و عقده جنسی به وسیله طلا ب راه خود در قوانین ما پیدا مکند.و زنان ایرانی تقاس این فرهنگ تزویر را می دهند.دوستان عزیز در این باره بنویسید افشاگری کنید.اخوندها بر زد قلم کاربردی ندارند. بدون توهین اما سخن روشن . اگر هم درد اور است. و گوشه های تاریک فرهنگ ما نشان می دهد. تقصیر را به عربها ندهید بیست سال ستم در مساجد فقط درایران وجود دارد.و این طلاب انتقام خود را به اسم قانون از ایران می گیرند.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

m_r - استرالیا - سیدنی
با درود . جای تعجب نیست وقتی رییس جمهر دزد و قتل کشور خود یکی از اوباش و بی فرهنگ میباشه چه انتظاری میتوان و باید از دیگر اوباش ها دشت. این گروه امام زمانی ها به سر کرده احمقی نژاد و در و دستش که میخاهند انتقام از خمینی و این سیستم چون سال ها خمین ان ها را ترد و قبول نادشت دیگه از همین میشه دید این اقیان و گروه چه نابغه های فاشیست مذهبی هستند . بیشتر سیاست مادر ها ی قد کوتاه ی و وقتی سر کار آمدند با هر متو د. و روشی شده سی و کوشش که وقد سالن سال خود را با نشان دادن قدرت و سواستفاده از قدرت یک حالت بالناکه ایجاد کنند از هیتلر تا موسیلینی تا این آقامقی نژاد فاشیست . زنده بادایرانی آزاد اندیش پاینده باد ایران
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
aarnoosh - آلمان - رور - این همون جک آدمخواره بود نه :))
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

mansourehtaghavi - ترکیه - ازمیر
به این میگویند امنیت تام.حقمونه.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

sora.sefid - ایرا - تهران
خبر اعدام در ملاعام یادتونه نوشتم گروهی تجاوز میکنن منظورم همین خبر بود. تو قصه ها خوندیم قدیما راهزن وجود داشت اما ناموس پرست و جوونمرد بودن. اینا دیگه چه جماعتی هستن!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
همینارو میبرن میکنن سربازان گمنام امام زمان...! هیچ بخاری از این دستگاه قضایی بلند نشده و نخواهد شد.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

Mahdi_tala - انگلیس - لندن
چه شلو غش کردن.انقدر زیاده تو جامعه که عادیه
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
در ایران تا بودملا و مفتی / به روز بد تر ازاین هم بیافتی.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
تا اراذل و اوباشی این چنین وحشی ،در ایران هستند که از زن حامله نیز نمیگذرند،،، و تجاوز دسته جمعی برایشان تفریح است . باید در ایران حکم اعدام باشد و این ربطی به حکومت و اسلام هم ندارد. من به شخصه آدمی هستم ناباور به دین و دشمن جمهوری اسلامی. و معتقد و آرزو مند یک حکومت سکولار در ایران. ولی بر این باور هستم که حتی در حکومت سکولار آینده ایران،، نیز باید تا ریشه کنی بی فرهنگی و شرارت و جنایت . در کنار فرهنگ سازی و تامین نیاز های مردم. همچنان حکم اعدام باید برقرار باشد.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

morgan123 - امریکا - واشینگتن
بسمه تعالی - قابل توجه کارگزینی وزارت محترم اطلاعات جهت استخدام این عزیزان هر چه سریعتر اقدامات لازم را مبذول نمایید!!!!!!!! امضاء وزیر اطلاعات
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

Shomali - ایران - لاهیجان
12نفردیگربه تعداد اعدامیان اضافه شدند.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
در این حکومت اسلامی چه ها که ندیدیم!!خمینی گور بگوری میگفت امنیت و رفاه را برای ایران میارم همین بود دیگه.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
به به مملکت گل و بلبل را به گ...کشید زمان شاه خواهر و مادرانمان با دامن کوتاه نصف شب بیرون میرفتن با خیال اسوده در مرام کسی نبود که مزاحمت ایجاد بکند لب دریا میرفتیم همه با مایو کسی اصلا نگاه نمیکرد از وقتی این تخمه های متجاوز تازی جنایت کار ایران را اشغال کردند اخلاق و منش و معرفت ایرانی که زبانزد دنیا بود از بین رفت و فقط بدبختی و فلاکت و.........را برایمان به ارمغان اوردند. فقط یک خوبی بزرگ داشت اینکه دست این دین من دراوردی تازی برایمان درست وحسابی رو شد و حقایقی که این ح..زادگان برای سوار شدن بر گرده ایرانیان 1400 سال مخفی کرده بودن و با تحریف تاریخ و دروغ پردازی سعی در خراب کردن فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله ما کردند خوشبختانه حقایق از زیر خروارها خاک بیرون امد انهم به دلیل اینکه ابا و اژدادمان ان را سینه به سینه حفظ کردند.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

رها راد - مالزی - کوالالامپور
با اینکه مخالف اعدام هستم اما در مورد اینها حقشونه ! به زن باردار هم رحم نکردند !!!
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

gilak - المان - کلن
حکم باید فقط تجاوز و بعد اعدام در ملا عام باشه . تا همکاران محترمشون از اینده خودشون با خبر باشند . همین و بس
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
متاسفم واسه مریضایی که اینجا با رای به اعدام دارن عقده گشایی میکنن.اسلامیهای مریض
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
احتمالا دست مزدورهای حکومت تو کار بوده که صداش رو درنیاوردند وگرنه تا حالا همشون رو دار زده بودند. حالا هم وقت کشی میکنند تا چند نفر دیگه رو بجای مزدوران خودشون محاکمه و اعدام کنند. برای این حکومت اصلا مهم نیست که به چند خانمی که در حال جشن و پایکوبی بوده اند تجاوز بشه. تازه خوشحال هم میشن.
جمعه 20 خرداد 1390

ali1111 - ایران - تهران
واقعاً نمیدونم آیا اینقدر ایران ناامن شده؟! یا اینکه دائم این سایت در باره جنایت و غیره تو ایران مینویسد؟ گذشته از این جنایت فکر می‌کنم این سایت حکم روزنامه سان را برای علاقه مندان این سایت به وجود آورده.
جمعه 20 خرداد 1390

gilak - المان - کلن
لیلی خانم . من نه اسلامگرا هستم نه به هیچ دینی اعتقاد دارم . من فقط یک لحضه هم که شده خودمو جای اون افرادی که بهشان تعرض شده میزارم.شما فرض کن خودت جزو همون افرادی بودی که جلو خوانواده خودت همن کار رو باهات میکردن . اونوقت نظرت چی بود ???
جمعه 20 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
سرکار خانم لیلی ایرانی - ایران - تهران خطابم با شماست. اولا شما خیلی بیجا میکنی که هر کسی را که مثل شما سانتی مانتال نیست و چون شما جو گیر نشده و مخالفت کورکورانه با حکم اعدام نمی کند را مریض و اسلامگرا مینامی. . در چند جا دیدم که چنین قضاوتی میکنی. من و دیگرانی چون من ،،نه تنها طبق ادعای شما مریض !!نیستیم بلکه از اساس و ریشه، اسلام را نیز نقد میکنیم و اسلامگرا!! که چه عرض کنم . شاید اسلام ستیز هم باشیم ولی موافق حکم اعدام برای چنین جانورانی هستیم. سرکار خانم ،ایران ما سوئیس نیست . لغو حکم اعدام در ایران فقط و فقط باعث جری تر شدن و افزایش آمار جرم و جنایت و تجاوز میشود و تنها یک خبر خوش و مژده ای است برای جنایتکاران. درست است که باید با کار فرهنگی و رفع نیاز های اجتماعی و اقتصادی مردم ،فشار را از دوش مردم برداشت تا بی فرهنگی و شرارت و جنایت آرام آرام کمرنگ شود و مهار شود ..ولی تا رسیدن به آن زمان، وجود مجازاتی مثل اعدام در مورد قاتلان و جنایتکاران و اسید پاشان یک مجازات بازدارنده است و لغو آن تنها به سود جنایتکاران است و بس.
جمعه 20 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
سرکار خانم . لیلی ایرانی - ایران - تهران . . واقعا اینقدر برات سخته که خودتو جای خانواده و خود قربانیان یک حادثه بذاری؟ خیلی سخته برات حال مادر، خواهر و یا برادری رو درک کنی که عزیزش رو با بیرحمانه ترین شیوه ها کشتن؟ جسدشون رو له کردن؟ و یا تو که خودت زنی عزیزم!! خیلی برات سخته که حال دخترها و زنها و دختربچه هایی که بهشون تجاوز شده و تا زمانی که زنده هستن، نمیتونن اون خاطره لعنتی رو فراموش کنن؟ رو درک کنی سرکار خانم؟؟ شما -لیلی خانم- خودت یک بانو هستی،،میدونی برای یک زن، کابوس تجاوز از مرگ هم وحشتناکتره؟! به یزدان سپنتا سوگند؛؛ که اعدام هم کمه برای این اراذل و اوباش متجاوز خمینی شهری.
جمعه 20 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
سرکارخانم . لیلی ایرانی - ایران - تهران ...... . واقعا اینقدر برات سخته که خودتو جای خانواده قربانیان یک حادثه بذاری؟ خیلی سخته برات حال مادر، خواهر و یا برادری رو درک کنی که عزیزش رو با بیرحمانه ترین شیوه ها کشتن؟ جسدشون رو له کردن؟ لیلی خانم ایرونی . واقعا این اندازه سخته برات درک حال دخترها و زنها و دختربچه هایی که بهشون تجاوز شده و تا زمانی که زنده هستن، نمیتونن اون خاطره لعنتی رو فراموش کنن؟ سرکار خانم لیلی خانم . شما که خودت یک بانو هستی ،، میدونی که برای یک زن، کابوس تجاوز از مرگ هم وحشتناکتره؟! به یزدان سپنتا سوگند که اعدام هم کمه برای این اراذل و اوباش و متجاوزین خمینی شهری.
جمعه 20 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
بابک میهندوست - ایران - تهران شما میگین اعدام نکردن این اشخاص اونهارو جری تر میکنه اول اینکه:من نگفتم اونارو ازاد بذارن تا جری بشن و بیشتر جنایت کنن اگه حبس ابد بشن دیگه ازاد نیستن که بتونن به دیگران صدمه بزنن دوم اینکه:اگه فکر میکنین که اعدام این افراد میتونه برای دیگران درس عبرت باشه بازم در اشتباهین چون اگر این درست بود با این امار بالای اعدام در ایران الان ما شاهد هیچ جرم و جنایتی نبودیم ولی بر عکس روز به روز امار بالاتر میره.در ضمن برای من ابروی ایران عزیزم در مجامع بین المللی مهمتر از ابروی چند تا خانواده است.من دوست ندارم به خاطر انتقام گرفتن و خنک شدن دل این قربانیان کشور من مقام دوم در اعدام داشته باشه
شنبه 21 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
بابک میهندوست - ایران - تهران بخش نخست.. دوست عزیز مسئله اعدام به دلایل گوناگون در دنیای مدرن درحال برچیده شدن است.اول اینکه این همه اعدام فقط مجرمان را یاغی تر وجری تر نموده.دوما"اعدام راحتشان میکند.باید مجرم از صمیم قلب ونه برای فریب جامعه, از کرده خویش پشبمان شود.فردی سیلی به صورت شما زده.شما هم متقابلا"چنین کنید.تنفر وخاطره بد تا ابد بین شماخواهد بود.ولی اگر فرد مجرم واقعا"پشیمان واز کرده خودنادم باشد.حضمش برای شما راحت بوده اورا بخشیده وتا آخر عمر این بخشش وخاطره خوش را در ذهنتان مرور وبه خود افتخار خواهید نمود.در برنامه ای از کانال سوئیس موردی بود که متجاوز تحت درمان و به اشتباه خود پی برده بود وازصمیم قلب از قربانی تجاوزمعذرت میخواست. نه از ترس اعدام بلکه روانشناسان با او کار کرده بودند.قربانی تجاوز که طی یکسال با او در حالتهای مختلف مصاحبه شده بود. در آخر سر گفت:معذرت خواهی قلبی این مردمتجاوز را پذیرفته و حضم آن واقعه دردناک برایش آسانتر شده.
شنبه 21 خرداد 1390

محمد طاهر حقیقتجو - افغانستان - کابل
سلام به همه دوستان آزاد اندیش، . واقعاً خبر تکان دهنده بود، اما این خبر تکان دهنده تر از خبر های کهریزک نبود که در آنجا حتی مذکر نیز مورد تجاوز و تعرض جنسی قرار میگیرد. این است جمهوری اسلامی، البته من آینده افغانستان را نیز اینگونه پیش بینی میکنم، اما فقط به شرطی که رژیم اسلامی در اینجا نیز دوام بیارد.
شنبه 21 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
بابک میهندوست - ایران - تهران بخش دوم. این یک تحقیق علمی برای کمک به قربانیان است.آیا اعدام این جانوران مسئله را حل خواهد نمود؟ وقربانیان, این درد ورنج را حضم وباخود وجامعه کنار خواهندآمد؟اگر چنین است بایداعدامشان کرد.ولی مهم کمک واقعی به قربانیان است نه مجرمین.باید مجرم را به اشتباهش واقف وآگاه نموده وآنرادربین افرادهمگون که پتانسیل انجام جرم مشابه رادارندبه معرض نمایش بگذاریم.وگر نه, آش همان آش و کاسه همان کاسه.دفعه بعد متجاوزین اولین کاری که خواهند نمود خشونت بیشتر وگرفتن موبایل از قربانیهایشا است.راه چاره راحت ترین راه نیست بلکه عاقلانه ترین راه است.
شنبه 21 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
بابک میهندوست - ایران - تهران بخش سوم. درضمن تجربه جهان مدرن را برسی ومطالعه کنیم واینکه چرا اینگونه جرمها پیش ما دسته جمعی وهمه گیر شده.من اینجاهنگام شب در خیابان دخترانی را میبینم که اگر در ایران در همان موقع شب در راه بودند, احتمال سالم رسیدنشان به مقصد تقریبا"صفر است.چرا باید با وجود اعدام وبدنامیش برای ما در دنیا انقدر جرم وفحشا وتجاوز وقتل وغارت درایران بالا باشد.؟ بهترین راه استفاده از کارشناسان آزاد وغیر مذهبی ایرانی و پیدا نمودن راهی برای خشکاندن ریشه ای واساسی اینگونه معضلات اجتماعی است.
شنبه 21 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
پژمان گرامی از وین اتریش.. درود بر شما . من با بخش بزرگی از نوشته شما همرای و موافق هستم عزیزم. ولی یادتان نرود ما در مورد بخشی از لایه های پائینی و حاشیه نشین جامعه ایران صحبت میکنیم که کمترین بوئی از حقوق بشر ولزوم حفظ کرامت انسانی نمی دانندو زن را وسیله ای فقط برای برطرف کردن حس شهوتشان میدانند و اتفاقا در این شرایط وانفسا و قهقرائی جامعه تحت حکومت پلید آخوندی. لغو حکم اعدام نه تنها کمکی به جامعه نمیکند بلکه اوضاع را بدتر میکند. عزیزم.. گرامی. من نیز چون شما اعتقاد دارم با کار فرهنگی و رفع نیاز های بشری مثل دیگر جوامع باید فشار را و مخصوصا فشار جنسی را از دوش جوانان برداشت تا کمتر شاهد این فجایع باشیم. ولی تا پیش از رسیدن به آن مرحله . واقعا به نظر شخصی خودم لغو اعدام در ایران را به صلاح جامعه نمیدانم دوست گرامی..
شنبه 21 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
لیلی ایرانی ...خانم گرامی. بانوی محترم.. در حکومت پلید جمهوری اسلامی . متاسفانه این متجاوزین رو به حبس ابد محکوم نمیکنند عزیزم. بله بانوی گرامی.. ببینید ما از واقعیت ها داریم سخن میگیم. ایده آل های من و شما زیاد از هم دور نیست. در شرایط فعلی که چیزی به نام حبس ابد و زندان بلند مدت همراه با اعمال شاقه برای این گونه متجاوزان در سیستم قضائی ناقص ایران وجود ندارد چه باید بکنیم تا زن ایرانی و بانوی ایرانی و دختر من و دختر شمای نوعی از شر این جانوران در امان باشند؟؟؟ کار فرهنگی و رشد فرهنگ به جای خودش محترم که من نیز باورم این است. ولی تا رسیدن جامعه به آن حد از استاندارد های جهانی چه باید کرد؟؟ این متجاوزان اگر اعدام نشوند پس از زندانی کشیدن کوتاهی . دوباره وارد جامعه میشوند. باور کن زندان های ایران برای این جانیان هتل است و خاصیت بازدارندگی ندارد.
شنبه 21 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
پژمان عزیزم ازوین. جانا سخن از زبان ما گفتی در کامنت آخرینت. ببین فدات شم.. حالا که با این اعدام ها ؛؛باز هم چنین جانورانی در بخشی از لایه های پائینی اقشاری از جامعه ایران وجود دارند که از تجاوز به زن حامله هم نمی گذرند. باور کن ای گرامی ،که اکنون زمان مناسبی برای لغو حکم اعدام نیست . در ضمن اگر اروپا به اون استانداردی رسیده که من و شما هردو میدونیم . در اثر سالها و دهه ها کار فرهنگی و رشد فرهنگ و اقتصاد و استانداردهای بشری بوده تا به اونجا رسیدن که اعدامو لغو کردن عزیزم. این رابطه برعکسش صدق نمیکنه . نمیشه یک دفعه با لغو اعدام در ایران به اون استاندارد ها رسید. اول باید به اون استاندارد ها رسید بعدش شاید بشه اعدام رو حذف کرد.
شنبه 21 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
بابک میهندوست - ایران - تهران بخش نخست. دوست گرامی این مجرمین وزورگوایان بعد از انجام بزرگترین وآخرین کار پلیدشان دستگیر واعدام میشوند. معمولا" مجرمین افرادی هستند که سوسابقه داشته وخلافهایی ازاین گونه قبلا" مرتکب شده اند.اگر فردی زورگیر دستگر شد نبایدبراحتی آزاد و هفته بعد به جرمی مشابه دستگیر شود.اگر با او مثل سرباز رفتار و چپقش را بکشند(با دیسیپلین ونظم ارتش)روح شرور و سرکش او را نرم و آدمش کنند. وبطور سیستماتیک تحت کنترول باشد.میزان اعدامها اینگونه بالا نخواهد بود.همین اعتیاد که ریشه بیشترین جرمها است.کنترولش غیر ممکن نیست.
یکشنبه 22 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
بابک میهندوست - ایران - تهران بخش دوم. ولی خود بهتر میدانید که تریاک در بین مذهبیون وملاها از قدیم الأیام مصرف دارویی داشته و قبحش ریخته.نگاهی به رییس جمهور پشت پرده وهم منقلی رهبر , جناب علی اکبر ولایتی وزیر امور خارجه سابق بیندازید وداستان یک بام ودوهوا و آشفته بازاری در ارکان حکومتی نمایان ومانند شمس من الازهر وخورشید تابان روبروی دیدگان شما قرار میگیرد. قصدشان از اعدام فقط ترساندن وحکومت کردن است حتی حاضرند با وضو وبعد از خواندن نماز به بدتربن اعمال که همانا لواط, آنهم با دانشجویان پسر شیعه بپردازند.کار زشتی که بدتر از تجاوز چند حیوان به نوامیس مردم است.امیدی به ابن تروریستها نیست باید مردم هشیار ومثل عشایر مسلح وآمریکائیان وسوئیسیها و افغانها و پاکستانی ها وعراقی ها مسلح واز نوامیسشان دفاع کنند.
یکشنبه 22 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
بابک میهندوست - ایران - تهران بخش سوم. دولت قادر و در عمل توان مقابله مدبرانه علیه تجاوزات راندارد.دولتی که خود مرز اخلاقیات را رعایت نکرده وبرای نمونه دگراندیشان را در بند قاتلین ومتجاوزین میگذارد تا بهشان تجاوز شود.وبدینوسیله به خیال باطل وشیطانی خویش چندصباحی بیشتر به عمر پلیدشان ادامه دهند.اعدام درشرایط کنونی ضررش بیش از منفعتش است وبهتر است به حبس ابد تغییر یابد.واز طرفی همانگونه که آدمخواری برچیده شده این عمل آبرویمان را بعنوان وحشی در سطح جهان برده واز لحاظ اعدام ازنظر درصدی اول کشورجهان هستیم حتی بیشتر از چین...وهمچنان این اعدامها نتوانسته جلوی جرائم رابگیرد.خودمردم مسلح ودزدوقاتل را بکشند تاثیرش بیشتر وکسی جرات رفتن به منزل دیگران به سرش نمیزند.دزدها بهترین سلاحها را دارند مردم شریف وخانواده دارچرا باید بی دفاع باشند.پیروز باشید.
یکشنبه 22 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
پژمان جان گرامی از وین اتریش....... متاسفانه در ایران کنونی اگر دزد و متجاوز را ،حتی اگر در خانه ات هم بکشی و به درک اسفل السافلین نزد خمینی ملعون بفرستی . با کمال شگفتی خدمتت عرض کنم که ممکن است حتی محکوم شوی و قانون محکومت نیز بکند!!!!!! یکی از آشنایان خودم،، پای دزدی را هنگام سرقت از خانه اش ،شکانیده بود و متاسفانه قانون محکومش کرده بود به پرداخت دیه به آن دزد نامحترم!باور کن چنین است جهنمی که ما در آن زندگی مینماییم. در کل خدمت دوست بسیار گرامی خودم پژمان از وین عرض کنم که با تمامی سخنان و نوشته شما موافق و هم رای هستم جز لغو و حذف اعدام در شرایط فعلی ..... پیروز و سربلند باشید .........
دوشنبه 23 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
. پژمان عزیزم. در ضمن اعدام در موارد خاص وجودش بد نیست. مثلا تو ژاپن بطور میانگین سالی 7 نفر اعدام میشن که شامل قاتلینی هست که چندین نفر را کشته اند یا سارقینی که تعدادی را در حین دزدی می کشند...... من نظر شخصی خودمه عزیزم...با حذف کامل اعدام مخالفم. طبق نظرسنجی گالوپ هم 65 درصد مردم جهان با حذف کامل اعدام مخالف هستند. تروریست ها، آدمکش زنجیره ای، سرشاخه های قاچاق مواد مخدر؛ متجاوزین به زن ها و بچه ها هم اگر اعدام شدن بذار بشن عزیزم. تو آمریکا هم اعدام در بسیاری از ایالت هاش هنوز اجرا میشه . اتفاقا معتقدم اعدام در ایران لغو نشه تا اون حیونای متجاوز به بچه های مردم تو کهریزک هم راحت در نرن از زیر بار جرمشون .. اون سردارای آدمخور سپاه راحت در نرن. همون طور بسیجیا و لباس شخصی های قاتل مردم....... البته باید حسابی ازشون بیگاری کشید و آخرش که وجود بی مصرفشون به درد حتی کودکشی هم نخورد مرخصشون!!- یعنی:-اعدام-- کرد..... جاوید ایران .........
دوشنبه 23 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.