فال روز دوشنبه ۶ ژوئن - ۱۶ خرداد

فال روز دوشنبه 6 ژوئن - 16 خرداد

فروردین

از اینکه شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید‌ و این می‌تواند مانع لذت بردن شما از این تعطیلات شود چرا که شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بی شماری که در هفته آینده خواهید داشت بدست آورید.اگر چه ممکن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، ‌اما به نظر نمی‌آید که رسیدن به آنها کار آسانی باشد. اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده، می‌تواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی کند. وقت را هدر ندهید ؛‌همین الان برای حل کردن مشکلی که خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید!حافظ:به وصل دوست گرت دست می‌دهد یک دم برو که هر چه مراد است در جهان داری چو گل به دامن از این باغ می‌بری حافظ چه غم ز ناله و فریاد باغبان داری تعبیر:از لحظات عمر کمال استفاده را ببر. مراقب باش تا با اعمال و رفتارت دیگران را از خود نرنجانی. در مقابل رنج و مشکلات، استقامت کن. ناله و شکایت از دوران فایده ای ندارد. خودخواهی را رها کن تا بدانی که دیگران هم تو را دوست دارند.

اردیبهشتاگر برای تعطیلات برنامه ای نداشته اید برای رفتن زمان بسیار خوبی را انتخاب کرده اید . اگر پولی برای برنامه ریزی آن پرداخت کرده اید این دورترین شانس برای رفع ناامیدی و خستگی است .حافظ:ز شوق نرگس مست بلندبالایی چو لاله با قدح افتاده بر لب جویم بیار می که به فتوی حافظ از دل پاک غبار زرق به فیض قدح فروشویم تعبیر:شک و دودلی را از خود دور کن و بدون تفکر و اندیشه کاری را شروع نکن. در هر کار صداقت و درستی را پیشه کن و از ریاکاری و ریاکاران دوری کن. خود را به دست سرنوشت نسپار و کار امروز را به فردا نینداز

خردادگاهی اوقات کودکان بسیار لجباز می شوند، و اگر با شما قهر کردند کاری با آنها نداشته باشید. دلیلی ندارد که روزتان به خاطر آن ها خراب شود زیرا آن ها نمی توانند راضی باشند .شما همیشه بیش ترین سعی خودتان را می کنید تا آن ها را راضی کنید اما گاهی اوقات نیاز به عصای جادویی دارید و همه شما این وسیله را ندارید....حافظ:رقص بر شعر تر و ناله نی خوش باشد خاصه رقصی که در آن دست نگاری گیرند حافظ ابنای زمان را غم مسکینان نیست زین میان گر بتوان به که کناری گیرند تعبیر:غرور و تعصب را رها کن و آینده نگر باش. اوضاع همیشه بر وفق مراد نیست. در روزگار توانمندی به یاد تنگدستان باش تا خداوند همیشه به تو یاری رساند.

تیرشما حالا می‌توانید هر چیزی را با استدلال‌های عقلی توجیه کنید و این موضوع شما را تبدیل به مذاکره کننده ای موثر میی کند. اما متاسفانه دیدن جنبه منفی یک موضوع برای شما خیلی سخت است و شاید خیلی دیر شود. اگر در وهله اول دیدید که یک فکر و ایده زیاد خوب نیست پس بر خوب بودن آن اصرار نکنید. اگر این کار را انجام دهید انرژی و وقت باارزشتان را تلف کرده اید.حافظ:آتش آن نیست که از شعله او خندد شمع آتش آن است که در خرمن پروانه زدند کس چو حافظ نگشاد از رخ اندیشه نقاب تا سر زلف سخن را به قلم شانه زدند تعبیر:مشکلی که برایت پیش آمده به زودی برطرف می شود. چشم خود را باز کن و از فرصت ها استفاده کن. بیهوده برای خود گرفتاری و مشکل درست نکن.

مردادامروز شما می‌ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است یکی از دوستی‌های قبلی‌تان را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می‌کند. اما خیلی هم سعی نکنیدکه آسیب پذیریتان را پوشیده نگه دارید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت‌کننده است ولی شما را آرام می‌کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.حافظ:بر بساط نکته دانان خودفروشی شرط نیست یا سخن دانسته گو ای مرد عاقل یا خموش ساقیا می ده که رندی‌های حافظ فهم کرد آصف صاحب قران جرم بخش عیب پوش تعبیر:در برابر سختیها و مشکلات استقامت کن و روحیه ی خود را نباز. دنیا را سخت نگیر. دل به خدا بسپار و توکل کن تا روحیه ای قوی داشته باشی. غم های خود را آشکار نکن تا روحیه ی خانواده و اطرافیان را از بین نبری. عاقبت اندیش باش و در هرکار با عقل و خرد کار کن.

شهریورتشویق از بخش غیرمنتظره ای می آید و شما واقعاً شگفت زده و سرشار از لذت می شوید . تلاش های تیمی و فعالیت های باشگاهی در چند روز آینده مد نظر قرار می گیرد. و شما در بحبوبه عمل خواهید بود.حافظ:تو را آن به که روی خود ز مشتاقان بپوشانی که شادی جهان گیری غم لشکر نمی‌ارزد چو حافظ در قناعت کوش و از دنیی دون بگذر که یک جو منت دونان دو صد من زر نمی‌ارزد تعبیر:غم و اندوه بیهوده برای کاری که فایده ای برایت ندارد، کاری ابلهانه است. به دشمنان خود اعتنایی نکن. هر کار بزرگ و خطیر، مشکل و دشوار است. نخست جوانب کار را بسنج و سپس شروع به کار کن.

مهرممکن است احساس کنید که این روزها ازحد و حدود خود تجاوز کرده‌اید و الان باید معذرت خواهی کنید وعقب نشینی کنید. اما حتی اگر بگویید متاسف هستید باز هم لازم است که روی رفتار و کردار خود تجدید نظر کنید و این سستی را تلافی کنید. شما احتمالا آنطور که فکر می‌کنید خارج ازحدود خود رفتار نکرده‌اید و به هیچ وجه نیازی نیست که درباره آن چیزی بگویید. امابرای آسیب پذیری خود چاره‌ای بیندیشید وسعی کنید آن را اصلاح کرده و خود را تقویت کنید تا برای کسی که دوستش دارید تعلقات عاطفی ایجاد کنید.حافظ:از سخن چینان ملالت‌ها پدید آمد ولی گر میان همنشینان ناسزایی رفت رفت عیب حافظ گو مکن واعظ که رفت از خانقاه پای آزادی چه بندی گر به جایی رفت رفت تعبیر:در طریق دوستی و محبت باید سختی ها و ملامت ها را تحمل کرد. راه رسیدن به هدف ناهموار و سخت است. با صبر و شکیبایی همه ی رنج ها و حسرت ها را می توان از بین برد. نباید سعی و تلاش را رها کنی.


آبانشما امروز فرصتی برای صحبت کردن دارید و دلتان نمی خواهد این فرصت را از دست بدهید. پس زمانی را صرف فکر کردن روی چیزهایی که مهم هستند و حرفهایی که گفتنشان لزومی ندارد بکنید. اگر در جمعی حضور پیدا کردید که افراد با غیبت کردن و حرفهای بیهوده وقتشان را سپری می کنند، شما با نظرات تند و تیز خود در مورد خود و دیگران قضاوت نکنید. فقط بحث را به آرامی هدایت کرده و بعد به موضوعات مهم تر بپردازید.حافظ:وفاداری و حق گویی نه کار هر کسی باش د غلام آصف ثانی جلال الحق و الدینم رموز مستی و رندی ز من بشنو نه از واعظ که با جام و قدح هر دم ندیم ماه و پروینم تعبیر:افکار و اندیشه های بلند و متعالی داری. با سعی و تلاش، مقصود شما حاصل می شود. اراده ی محکم و ایمان راسخ، بهترین یار و یاور تو است. سعی کن جاه طلبی را از آرزوها و اندیشه های خود دور کنی.

آذرهمچنان بعضی از کارها را در هم و برهم و آشفته است و این آشفتگی باعث پریشان شدن ذهن شما میشود و انرژی شما را پراکنده میکند. باید روی کارهایی که انجام میدهید تمرکز داشته باشید تا بتوانید به پیروزی برسید.حافظ:زین قصه هفت گنبد افلاک پرصداست کوته نظر ببین که سخن مختصر گرفت حافظ تو این سخن ز که آموختی که بخت تعویذ کرد شعر تو را و به زر گرفت تعبیر:به زودی شاهد مقصود را در بر خواهی گرفت و به مراد خود خواهی رسید. در امر ازدواج بسیار موفق خواهی شد. یار و همسر مناسب و دلخواهی خواهی گرفت. کاری را که در پیش گرفته ای رها نکن و به سرانجام برسان


دیدر حالیکه اصولا متولدین این ماه بخت بلندی دارند، چه در زمینه کاری و چه ثروت و چه زندگی زناشویی، فقط کافی است با احتیاط و حساب شده عمل کنند. لازم به تذکر است که آن گروه از مردان و زنان بیوه که فکر میکردند دیگر راهی برای خوشبختی خود نمییابند اینروزها در مسیری قرار دارند که اگر محتاطانه عمل کنند به خوشبختی می رسند.حافظ:صوفی شهر بین که چون لقمه شبهه می‌خورد پاردمش دراز باد آن حیوان خوش علف حافظ اگر قدم زنی در ره خاندان به صدق بدرقه رهت شود همت شحنه نجف تعبیر:از رفتار ریاکارانه ی اطرافیانت، نا امید و دلسرد نباش. اگر صداقت داشته باشی و ریاکاری را رها کنی، به هدف خود می رسی. اخلاص و ایمان، بهترین سرمایه ی انسان است. بدبینی و تردید را از خود دور کن. به خداوند توکل کن و عمر عزیز را در راه خواسته های دست نیافتنی تباه نکن


بهمنوقتی چیزی را میخواهید باید آنرا به زبان آورید. پنهان کردن خواسته ها موجب میشود تا دیگران نتوانند تاثیر مطلوب در زندگی شما داشته باشند. وجود دوستان خوبی که در کنار خود دارید را نعمت بدانید اما اینرا بدانید که بهترین دوست شما همسر شماست.حافظ:مددی گر به چراغی نکند آتش طور چاره تیره شب وادی ایمن چه کنم حافظا خلد برین خانه موروث من است اندر این منزل ویرانه نشیمن چه کنم تعبیر:خود را مأیوس و افسرده می بینی و از بدخواهی دشمن شکوه و شکایت داری. خود را نباز و دل به تقدیر بسپار. هر چه خیر است پیش می آید. به خدا توکل کن و با دوستان دانا مشورت کن تا راه چاره ای پیدا شود.


اسفندکند گذشتن تعطیلات آخر هفته شما شاید باب میل شما نباشد و تفریح مورد علاقه تان هم نباشد، اما بهترین حالت ممکن برای شماست. شما کارهای بسیار سخت و سنگینی در هفته آینده پیش روی خود دارید؛ پس بهتر است حالا که فرصت استراحت دارید از آن لذت ببرید. متاسفانه،‌ شما نمی‌توانید بگویید که این تعطیلات خوب و کاملی بود، پس روی کارهایی که باید انجام شوند تمرکز کنید و خودتان را مجبور کنید که به بهترین نحو ممکن از این تعطیلی استفاده کنید.حافظ:فرصت شمر طریقه رندی که این نشان چون راه گنج بر همه کس آشکاره نیست نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ رو حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

aradmorid - ایران - تهران
دروغ.
دوشنبه 16 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.