ضرب وشتم مسعود باستانی هنگام ملاقات باخانواده‌اش

ضرب و شتم مسعود باستانی به هنگام ملاقات با خانواده‌اش

مادر آقای باستانی در گفتگو با رادیو فردا با تأیید خبر ضرب و شتم وی، گفت: صبح پنجشنبه پس از پایان وقتِ ملاقات، در برابر دیدگان مادر و همسرش در سالن ملاقاتِ زندان رجایی‌شهر مورد ضرب و شتم مأموران قرار گرفت.

خانواده زندانیان سیاسی حاضر در سالن ملاقات که با خشونت بی‌دلیل مأموران و از حال رفتن مادر و همسر مسعود باستانی مواجه شده بودند با کوبیدن مشت بر شیشه‌های کابین‌های ملاقات نسبت به این عمل مأموران اعتراض کردند.
بر اثر پیگیری خانواده آقای باستانی در مورد وضعیت وی، مسئولان زندان وعده داده‌اند که پس از انجام سی‌تی‌اسکن و معاینات پزشکی، گزارشی در این باره در اختیار آنها قرار دهند.

Azadikhah - هلند - تکسل
نمیدونم این وحشی بازیها تا کی ادامه داره.ننگ بر دیکتاتور
جمعه 13 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
ماموران زندان ها بیشترشون عقده ای های خراسونی و قمی و اصفهونی و یزدین و برای رو کم کردن از کتک زدن جلوی ملاقاتی ها و کشتن و تجاوز هیچ دریغی نمی کنند !!...ای زلزله جون میدونی که همیشه آرزوم بوده که همون جوریکه چند سال پیش تو شهر بم شکمت رو قر دادی یه بار و چند بار دیگه و صد برابر خوشگلترش رو تو شهرهای زادگاه این مزدوران وحشی قرش بده !! این حیونات شبه آدم تا وقتی پاره آجرهای سقف اتاقشون تو سرشون نخورده مزاحم آدمیزادها میشن !! خدا میدونه که اگر زلزه بم نبود شاید آقای باستانی چند مشت و سیلی و لگد بیشتر میل میکردند !!
جمعه 13 خرداد 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
haghighatgo - آلمان - برلین/جسارتا شما با این کامنت هایی که اسم شهرهای مختلف را میاوری و نامهایی به ساکنانش میدهی دنبال چه هستی???من متاسفم که ارزوی زلزله میکنی برای شهرهایی که غیر از ان ادمهایی که نام بردی,ادم هایی از جنس شکنجه شدگان هم وجود دارند....واقعا متاسفم.امیدوارم کمی فکر کنی.سپاس.
شنبه 14 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.