دزدان خشن شاهرگ راننده بیچاره پراید را بریدند!

دزدان خشن شاهرگ راننده بیچاره پراید را بریدند!

چند روز قبل زوج جوانی به همراه یکی از آشنایانشان که کارگر باغی در منطقه ویرانی مشهد بود به باغ مذکور رفتند و در حالی که مشغول استعمال موادمخدر شیشه بودند نقشه سرقت یک خودرو برای تامین هزینه های اعتیادشان را طرح کردند.

یکی از آنان که پیشنهاد سرقت با شیوه کرایه دربستی خودرو را داده بود عنوان کرد اگر توانستیم خودرو را با قیمت پایین می فروشیم و اگر نتوانستیم آن را اوراق و قطعات خودرو را به فروش می رسانیم. آن ها با طرح این نقشه به کنار جاده آمدند و منتظر طعمه ای برای سرقت شدند.

خراسان نوشت: راننده یک دستگاه پراید که حدود ۳۳ سال سن دارد در مقابل آن ها ترمز زد و بی خبر از این که مسافرنماها چه نقشه شومی را در سر می پرورانند آنان را به مقصد رضاشهر و به طور دربستی سوار کرد.  

هنوز دقایق زیادی سپری نشده بود که خودرو به میدان سلمان رسید در این لحظه ناگهان راننده سردی نوک تیز کاردی را زیر گردنش احساس کرد. او که تازه متوجه ماجرا شده بود قصد داشت در برابر سارقان خشن مقاومت کند که مرد مسافر کارد را به شدت بر روی گردن راننده کشید و شاهرگ او را برید. خون به داخل خودرو فواره زد.

مرد مسافر از صندلی عقب خودرو پیاده شد و با گذاشتن راننده در صندلی سرنشین جلو، خود پشت فرمان قرار گرفت. راننده که به دلیل خونریزی حالش کم کم رو به وخامت می گذاشت برای آن که تنها منبع تامین مخارج زندگی اش را از دست ندهد پیکر خونین خود را بر روی فرمان خودرو انداخت و بدین ترتیب کنترل خودرو از دست سارق زورگیر خارج شد و خودرو به جدول حاشیه خیابان برخورد کرد.

رهگذران که متوجه این سانحه رانندگی شده بودند بلافاصله به کمک سرنشینان رفتند اما سارق در حالی که چاقوی خون آلود در دستش بود فرار کرد.

شهروندان که تازه متوجه ماجرا شده بودند از فرار زوج جوان جلوگیری کردند و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دادند. دقایقی بعد ماموران کلانتری نجفی مشهد به محل اعلام شده عزیمت کردند و زوج جوان را برای بررسی موضوع به کلانتری و مجروح حادثه را نیز در حالی که دیگر رمقی در بدن نداشت برای مداوا به بیمارستان منتقل کردند.

این گزارش حاکی است: زوج ۲۱ و ۲۳ ساله توسط ماموران انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند. اما آن ها مدعی شدند که در سرقت نقشی نداشتند و طی اظهاراتی هماهنگ عنوان کردند که ما مسافر خودرو بودیم که در بین راه مرد ناشناسی سوار بر پراید شد و در نزدیکی محل تصادف با تیغ موکت بری گردن راننده را برید! و سپس فرار کرد اما به دلیل این که اظهارات این زوج با اظهارات شاهدان صحنه مطابقت نداشت به دستور مقام قضایی متهمان دستگیر شده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

با توجه به اهمیت موضوع، به دستور سرهنگ رزمخواه (رئیس اداره مبارزه با سرقت) این پرونده برای پی گیری در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های به عنف قرار گرفت و بازجویی از زوج جوان با شیوه های پلیسی به سرپرستی کارآگاه اقبال آغاز شد.

متهمان دستگیر شده که هر یک به طور جداگانه تحت بازجویی قرار گرفته بودند به تناقض گویی پرداختند و هر یک داستان جداگانه ای را برای گمراه کردن کارآگاهان تعریف می کردند تا این که کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات راننده مجروح و جمع آوری اسناد و مدارک مستند، دوباره آنان را مورد بازجویی قرار دادند.

زوج جوان که دیگر چاره ای نداشتند به دروغ پردازی های خود پایان دادند و به سرقت خودرو و مجروح کردن راننده اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی صبح روز گذشته در گفت وگو با خراسان ضمن تشریح این پرونده گفت: به دنبال اعترافات متهمان، تلاش کارآگاهان برای دستگیری متهم فراری این پرونده آغاز شده است.

سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی افزود: بررسی های پلیسی در این باره مشخص کرد که این متهم در یکی از شهرهای خراسان رضوی مخفی شده است که کارآگاهان با سرنخ های موجود در تعقیب متهم فراری هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به سوابق کیفری متهمان و این که آن ها به موادمخدر صنعتی اعتیاد دارند این احتمال وجود دارد که در سرقت های دیگری نیز نقش داشته باشند بنابراین بررسی ها در این باره همچنان ادامه دارد.

سرهنگ بیدمشکی به رانندگان مسافربر توصیه کرد: در صورتی که افراد مبالغ بالایی را پیشنهاد می کنند تطمیع نشوند و در صورت مشکوک شدن به مسافران در اولین فرصت موضوع را به ۱۱۰ اطلاع دهند و یا از سوار کردن آنان خودداری کنند.

رئیس پلیس آگاهی همچنین گفت: در این گونه موارد رانندگان مشخصات ظاهری مسافران را به خاطر بسپارند و از درگیر شدن با سارقان مسلح تا حد امکان خودداری کنند.

Royan - المان - المان
فقر ,اعتیاد, فحشا؛و جنایت سوغات خمینی بود که به همراه خودش به ایران آورد.
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
هان کی بود که میگفت چرا با مشهدی ها بد هستم .اینها چی کارت کردن که به این مظلومان ساکن ایران بد میگی .؟؟ این دونفر از مشهدی های ناب که بخاطر پول در آوردن "بطریقه آسان" بایه راننده بدبخت پرایدی که از فقر داره مسافر کشی میکنه این کارو می کنند چه برسه اگر کیلو کیلو اسکناس یا مفت تو کیسه شون بریزن !! پرونده های جنائی بویژه قمی هاو مشهدی ها فقط در شهر تهران دارند کارش از جمع آوری در زونکن گذشته است باید با کامیون حمل و جابجا شود !!. از زمان فروشی پاشی روسیه باید هنگام مسافرت در ایران بسیار مواظب بود مارها وافعی های شبه آدم که در محور تاجیکستان و افغانسان و خراسون زندگی می کنند گاهی حرارت ظالم بودنشان و جنایت پروریشان از مواد مذاب کو های آتشفشانی داغ تر است !! توهین نیست بنده تهرانی پرست نیستم ...خودتان تحقیق کنید ...و لطفا روی این فاجعه وحشی گری که بدتر ازفاجعه اتمی سی وچند ساله و همیشه داغ ایران که امپریالیست یهودی های بین المللی دیگشان را داغ می کنند خاک نریزید !! .
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

salomeh-lausanne.swiss - سوئیس - لوزان
عجیبه تا الان هرچی‌ مشهدی میشناختم آدم درستی‌ نبوده...نمیدونم چرا هرچی‌ جنایتو ...از سمت مشهد...می‌دونم الانم کلی‌ فحش میخورم اما تجربمو گفتم.
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
salomeh - lausanne.swiss -سوئیس- لوزان عزیزم اگر بگی شهرهای مذهبی اشکول زیادتر داره قبول دارم ولی همه جا ادم خوب و بد دارد بعضی جاها خوب بیشتر و بعضی جاها بد بیشتر
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

pesar shoja - نیوزلند - آکلند
بدلیل استفاده همزمان از نامهای کاربری متعدد , دسترسی شما به بخش نظرات مسدود شد: نامهای کاربری مسدود شده: pesar shoja areyananz covar mahsa69 peace4ever استرالیا _نینا _سپهر -------------------- ایرانیان انگلستان
جمعه 13 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.