به چه حقی ایران را در برابر مصر تحقیر می کنید؟!

احمدی نژاد: آرزو دارم بروم مصر ، به محض دعوت می روم!

به چه حقی ایران را در برابر مصر تحقیر می کنید؟!

عصرایران می نویسد :  

 رئیس جمهور در دیدار جمعی از علما و نویسندگان مصری که برای دیداری 5 روزه به ایران آمده اند ، هر چند سخنانی گفت که باب میل آنها بود (به گونه ای که یکی از آنان گفت که بعد از سخنان احمدی نژاد احساس کرده او یک شهروند مصری است) ، اما درباره سفر به مصر ، موضعی گرفت که در شأن رئیس جمهور ایران نبود. احمدی نژاد گفت:  " سفر به مصر جزء آرزوهای بنده است و به محض اینکه دعوتی از جانب مسئولین مصر انجام شود با افتخار به دیدار ملت بزرگ مصر خواهم شتافت ."

   
احمدی نژاد در زمان حکومت مبارک نیز گفته بود که تهران آماده است تا پایان وقت اداری همان روز ، سفارت خود در قاهره را دایر کند که البته این موضع گیری ، با بی اعتنایی دولت مصر مواجه و بایگانی شد. این گونه اظهارات که حاکی از ذوق زدگی محسوب می شود ، آثار مخرب فراوانی بر وجهه کشور می گذارد و انتظارات طرف مقابل در مذاکرات را افزایش می دهد کما این که هیچ کدام از مقامات مصری تا کنون جمله مشابهی را درباره ایران نگفته اند و اتفاقاً برعکس ، طوری رفتار می کنند که نمود بیرونی اش این است که هیج عجله ای برای رابطه با ایران ندارند و قرار است در آینده آن را برسی کنند تا ببینند چه می شود؟!احمدی نژاد در حالی گفته که سفر به مصر جزء آرزوهایش است و به محض دعوت راهی مصر می شود که همین چند روز پیش ، وزیر امور خارجه مصر به صراحت گفته است برای برقرار رابطه زود است .به علاوه، مصر ، بر خلاف مقررات بین المللی ، یک دیپلمات ایرانی را که دارای مصونیت دیپلماتیک بود ، ساعت ها بازداشت و بازجویی کرد و در نهایت او را اخراج نمود و جالب اینجاست که بر خلاف عرف دیپلماتیک که اخراج را با اخراج متقابل پاسخ می دهند ، علی اکبر صالحی ،وزیر امور خارجه کشورمان اعلام داشت که این موضوع تاثیری در روند روابط فیمابین نخواهد داشت. انگار نه انگار که مصونیت دیپلماتیک یک دیپلمات رسمی ایرانی را شکسته اند و تحقیرش کرده اند!هر چند که داشتن رابطه دیپلماتیک بین دو کشور بزرگ ایران و مصر به سود طرفین و جهان اسلام است اما قرار نیست که هزینه این رابطه را ایران بدهد و در این بازی ، مصری ها ناز بفروشند و ایرانی ها نقش خریدار ناز مصریان را ایفا کنند و در برابر ترش رویی های مکرر آنها ، حرف هایی بگویند و مواضعی بگیرند که ملت ایران را در موضع ضعف و التماس نشان دهد.غرور مقدس ملت ایران ، متاعی نیست که مسوولان حق داشته باشند آن را به هر بهایی بفروشند و به روی خودشان هم نیاورند.

YAS ABI - لژ - برسل
متاسفانه اقای احمدینژاد هیچکدام از عرفهای دیپلماتیک رو رعایت نمیکنه. حرفهای غیر عادی و تصمیمات نسنجیده. معلوم نیست تا کی تحمل بشه.
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

aghakian - ایران - تهران
زنده باد بیداری اسلامی و زنده باد رهبر و ریس جمهور ایران که پرچمدار این بیداری هستند و ننگ بر بی دینها
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
با درود به سردبیر عصر ایران - که واقعا عرق ملی شما قابل ستایش است. اما , همه میدانیم که احمدی نژاد بی نژاد نماینده واقعی و به حق ملت . ایران نیست. بگذارید او و یارانش و از رهبرش که شال فلسطینی همیشه. زیر عبای نازکش وروی شانه هایش است هرچه میخواهند بگویند. اما نباید. فراموش کرد که کشور مصر رهبری چون روانشاد انورالسادات یکه تاز مرد . دنیای زمان خودبود. روح وروانش شاد. ایرانی درتاریخ کشورش بجز قاجاریه . و جمهوری ننگین اسلامیش هرگز سر تعظیم در مقابل هیچ کشوری فرود . نیاورد. ایرانی حافظ غرور ملی اش هست. من یک ایرانیم وافتخار میکنم که. ایرانیم
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
خفه خون بگیر پشت کوهی اشغال که از دولتی سر خمینی 100 بابا عرب عربستان و خامنه ای 1000 پدر از غارهای گرمسار به شهر امدی راسوی بوگندو///خاک بر سر مصر که نتیجه ی انقلابشان ارتباط با شما جانوران باشد اگر این شد که مثل انقلاب خل و چلی 1357.ایران. انقلابتان عنقلاب خواهد شد.هنوز نام خالد اسلامبولی تروریست این دین خونین بر روی خیابانی در تهران است!!!!!!
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
نابود باد جهان اسلام.
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
مموتی میخواد اخر عمری ارزو به دل نمیره و چند سفر خارجی دیگه بره. اشکول بوگندو
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
نویسنده این مقاله هنوز تو توهمه که ایران وجهه ای هم داره که خدشه دار بشه! وقتی یه گدا گشنه پاپتی بشه رئیس بنجول این رژیم جسد دزد ، دیگه وجهه ای برای ایران نمیمونه
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
غرور ملت به خالی بندی کسی نمیشکند اولا طبق تمام سایت ها دیپلمات اخراج نشده بلکه 2 ساعت دستگیر بوده دوم تو همین تظاهرات پارسال بود یکی از اعضای سفارت انگلیس و فرانسه رو دستگیر کردن تو ایران سوم حرف بدی نزده که گفته اگه دعوت ام کنن میام خب خواستین بگه اگه دعوت ام کرده اگه حال داشتم میام؟؟ مرگ بر حکومت شپشی اخوندی مرگ بر امریکا
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
این حکومت اسـ... هر کاری میکند تا دستش به جائی بند شود و برایش فرق نمیکند دستشبه کجا بند شود.
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

Mihmane salo mah - ایران - شیراز
به چه حقى ......؟ کارنامه جمهورى اسلامى پر است از هزاران به چه حقى ها.. ثانیا اینها همه اولاد پیغمبرند و خیلى گردن ایران وملت ایران حق دارند حتى اگر سرتا پاى این مملکت هم ب..نند حق دارند مگر نه؟
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
بر پدر ومادر هواپیماسازی بوئینگ لعنت که یه هواپیما زیر پای الاغچرون یهودی سمنانی کرد که حالابرای پخش کردن جاسوس هاش مصز رفتنش در بگیره ....!!. یهودی اروپائی هائی و امریکائی و عروسک هاشون در مجلس های کشورهای غربی مخالفان قذافی رو دعوت می کنند و کیسه کیسه پر از یرو و دلار بهشون میدن که قذافی را ترتیبش رو بدن ....و حالا هم یهودی های امپریالیست بین المللی کارمند بخش مستعمره گردانشون در منطقه ایران همون الاغچرون سمنانی احمدی یهودی نژاد رو مامور رحنه کردن و جاسوسی کردن و جاسوس پرورش دادن تو مستعمره انگلیس و امریکا که کشور مصر باشه کردن ...این گروه اوباشان مصری دعوت شده با کیسه های خالی برای پرکردن یوروها و دلار بانک مرکزی ایران پای احمدی یهودی نژاد چنباتمه زدن و بابت چگونگی عرعر کردن الاغ در سمنان سئوالات فنی و تکنیکی مطرح می نمایند !!.......
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

shemiranian - ایران - تهران
آقا یا خانم نویسنده این مطلب هیچ ننگی بالاتر از این نیست که احمدی نژاد را به عنوان رییس جمهور کشورت قبول داشته باشی و بعد تازه از اوبخواهی که کاری که در شان اش !!!!! نیست انجام ندهد یا بدهد.وجهه کشورت !!!! اگر ایرانی هستی و مثل لاریجانی ها و هاشمی شاهرودی ها و.....تخم وترکه انگلیسی های مقیم آنموقع عراق نیستی سالهاست که با وجود منحوس جمهوری جنایتکار اسلامی دچار تزلزل شده ست .سفر آن مردک قاتل به مصر چیزی را عوض نمی کند.اعتبار و آبروی ایران فقط زمانی دوباره به حالت نرمال میرسد که نام و نشانی از این حـ... ها و دشمنان ایران و ایرانی نباشد.و این تنها و بزرگترین وظیفه ایرانیان است.نابودی و سرنگونی و زدودن این لکه ننگ از دامان میهن و آنروز بسیار بسیار نزدک است.
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

pouriya - ایران - رودسر
aghakian - ایران - تهران - ننگ و نفرت بر خودت, آن محمد تازی یت و الله مدینه ات و تمامی فرومایگان جمهوری اسلامی..
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
agha aki,an- ایران- تهران واقعا ادم نمیدونه به حالتون تاسف بخوره یا اینکه شماها رو به باد دل ببخشه. از اون رئیس مملکت گرفته تا اون بت بزرگ خایهمنی به هر قیمتی (حتی به قیمت جان تمامی ملت) حاضرند کشوری با قدمت فرهنگی بیش از 5000 سال را فدای ریش و پشم متعفن اسلامی کنند. در جهان مترقی علم و دانش که جایی و خریداری ندارند پس اویزان به تخم و ترکه تازیان بادیه نشین شده اند. و با حرکات جلف احمدی نجس حتی عربها به خودشان اجازه داده اند به نام ایران و به مردم و فرهنگ ایران بی حرمتی کنند. این عغده دیرینه بدویان تو سری خورده از شاهان ایرانزمین بوده و هست.
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
خیلی جالبه که ساندیس‌خورهای این سایت که تا دیروز قربون صدقه‌ی احمقی‌نژاد می‌رفتند حالا که دیدند رهبر پشمکی‌شون با این میمون دست‌آموزش مشکل پیدا کرده از کارهای این احمق ایراد می‌گیرند. حتما اگه موضوع اختلاف این دو تا جانور بالا بگیره همین ساندیس‌خورها شعار مرگ بر احمدی‌نژاد هم میدن! مثل کاری که با خاتمی کردن. اولش که انتخاب شد و به پیشنهاد خاتمی سازمان ملل سال 2001 رو سال گفتگوی تمدنها نامگذاری کرد همه قربون صدقه‌اش می‌رفتن و بهش افتخار می‌کردن ولی بعد که دیدند آبشون با خاتمی تو یه جوب نمی‌ره اسمش رو گذاشتند ممد تمدن!!! واقعا که خاک بر سر هر چی ادم نفهم و دورو است. خودشون هم نمی‌دونن طرف کی هستند!!!
جمعه 13 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
aghakian - ایران - تهران. بگو برات اسفند دود کنند.چشمت نزنند. خوابی یا بیدار ؟کودتاشده.شعارت رو عوض کن.ضحاک علی ومموتی زدن به کت وکول همدیگه.چندتا وزیربرکنار شدند ازجمله حبدرمصلحی که بدستور ضحاک علی ماردوش, دوربین مخفی گذاشته بود تو اتاق خواب مموتی وزنش.بقیه داستان را حدس بزن.
جمعه 13 خرداد 1390

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
وجهه ایران بالکل از بین رفت انزمان که واژه ننگین اسلامی به ان افزوده شد البته جناب سر دبیر تازه از خواب بیدار شدند و نمیونند در سیو دو سال گذشته چه گذشته. ساعت خواب
جمعه 13 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.