حبس ابد برای فوتبالیست سابق به جرم حمل هروئین

حبس ابد برای فوتبالیست سابق ایرانی به جرم حمل هروئین

یک بازیکن سرشناس در فوتبال ایران به اتهام حمل مواد مخدر به حبس ابد محکوم شد.

مهدی حجتی، وکیل مدافع بازیکنی که رسانه های ایران او را "علی – الف" معرفی کرده اند، درباره حکم موکلش به ایسنا گفت: "اتهامات موکلم در پرونده نگهداری بیش از ۴۰ گرم هروئین، استفاده از محل سکونت جهت تولید و توزیع مواد مخدر و استعمال شیشه و نگهداری آن عنوان شده بود و نماینده‌ مدعی‌العموم درخصوص اتهام نخست درخواست مجازات اعدام و در مورد دو اتهام دیگر تقاضای مجازات قانونی کرده بود."

به گفته حجتی بر اساس رای شعبه ۳۰ دادگاه انقلاب، موکل او در مورد اتهام نگهداری هروئین با یک درجه تخفیف به حبس ابد محکوم و از اتهام استفاده از محل سکونت در جهت تولید و توزیع مواد مخدر، تبرئه شده است.

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
واقعا از علی اکبری اونم فوتبالیست سرشناس این کارا دور از انتظار هست. ولی جای شکرش باز باقیه که بنده خدا اعدام نشد. خدا کنه حبس ابد نشه و به خونه گرم خانواده بره دلم برای دختر و زنش میسوزه .
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
**دنیا دو روز است:. یک روز با تو و یک روز علیه تو. روزی که با توست مغرور مشو و روزی که علیه توست مایوس نشو. چرا که هر دو پایان پذیرند. **. گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر. با اعتماد، زمان حالت را بگذران. و بدون ترس برای آینده آماده شو. **. چشم و زبان، دو سلاح بزرگ در نزد تواند. چگونه از آنها استفاده میکنی؟. مانند تیری زهرآلود یا آفتابی جهانتاب؟. زندگی گیر یا زندگی بخش؟. **. از خدا خواستن عزت است. اگر برآورده شود رحمت است و اگر نشود حکمت است. از خلق خدا خواستن خفت است. اگر برآورده شود منت است اگر نشود ذلت است. **. پس هر چه می خواهی از خدا بخواه. و در نظر داشته باش که. برای او غیر ممکن وجود ندارد و تمام غیر ممکن ها فقط برای توست. !!!.
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
البته منظورم به کانون گرم خانواده بود , من موندم مردم چرا این دوره زمونه عقلشون از دست دادند؟؟خودشون خوب میدونن این کارای خطرناک آخر و عاقبت نداره باز به خاطر مال بیشتر داشتن حریص تر میشن و ... و فقط میگم بنده خدا خانواده و زنو بچه اش !!!. ولی امیدوارم حبس ابد نباشه , گناه داره دلم کلی براش سوخت !!!
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

khodesham - مجار - بودا
بازهم خدارو شکر
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

hossein75 - مالزی - سلانگور
علی , کاش از ایران زده بود بیرون, خیلی داغون کردی خودتو تقصیرتو نیست مشکل جمهوری ان که همه رو معتاد کردن.... چندوقته پیش برا یه کاری رفته بودم دادگاه دید که یه گروه رو اوردن چند تا هم ایرانی بودن از جمله یه پیرزن که قسم میخورد که بعد ازگیت اخر تو فرودگاه بستن به کمرش ..... میدونی یعنی چی ? بیچاره ناراحتی قلبی هم داشت , .. مالزی سلانگور
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

botparast - ایتالیا - میلان
"علی – الف"!!! بابا این قرتی بازیا چیه!??خوب بنویس علی اکبریان!همه دنیا میدونن دیگه....
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
بالاخره یه حکم عادلانه تو این حکومت اجرا شد حبس ابد به جای اعدام خدا رو شکر
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

آوای کوروش - ایران - تهران
یه مشت لات و لوت میرن میشن فوتبالیست کلیم بودجه مملکتو حرومشون میکنن آخرشم هیچی به هیچی این همه هم پول میدن بهشون آخرش برمیگردن به اصلیتشون که همون دزد و قاچاقچیه توشون به ندرت آدم حسابی پیدا میشه همشون بد دهن و لاتن
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.