ترفند مرد برای سرمایه‌داری با مهریه ۴۵۰ سکه‌ای

ترفند مرد برای سرمایه‌داری با مهریه 450 سکه‌ای

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم به من گفت که مهریه‌ام را درخواست کنم تا خواهرش که رئیس شرکت است، مهریه مرا بپردازد.

به گزارش  فارس ، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این زن در حضور قاضی شعبه 235 این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینکه مهریه حق من است، گفت: شوهرم کارمند یک شرکت است و حقوق خود را از خواهرش که رئیس شرکت است، دریافت می‌کند و می‌تواند مهریه مرا از این طریق پرداخت کند. وی ادامه داد: شوهرم از من خواسته است که به دادگاه بیایم چرا که او معتقد است با این کار خواهرش به او پول می‌دهد تا مهریه مرا بپردازد و بعد با مهریه من سرمایه‌ای برای کار خواهد داشت؛ در حقیقت من به اصرار شوهرم به دادگاه آمدم. این زن با اشاره به اینکه حدود 5 سال از زندگی مشترک‌شان می‌گذرد و حاصل آن یک فرزند است، اظهار داشت: من مهریه‌ام که 450 سکه بهار آزادی است را می‌خواهم و از درخواستم منصرف نمی‌شوم حتی اگر شوهرم به زندان بیفتد؛ چرا که باید خواهرش در هر شرایطی مهریه مرا به شوهرم بدهد تا او به من بپردازد. مرد در دادگاه خانواده حاضر شد و با بیان اینکه وظیفه من است که مهریه همسرم را بدهم و در این خصوص کوتاه نمی‌آیم، بیان کرد: من به هر شکلی که شده است، مهریه همسرم را تهیه می‌کنم، حتی اگر به قیمت زندان رفتن من باشد. وی با اشاره به اینکه کارمند شرکت هستم و ماهیانه 400 هزار تومان حقوق می‌گیرم و یک ملک در دماوند دارم، ادامه داد: مهریه همسرم را می‌پردازم. قاضی این شعبه بعد از شنیدن صحبت‌های زن و مرد، مرد را محکوم به پرداخت مهریه زن کرد و جلسه پایان یافت.

hassan5 - ایران - تهران
ادمی که 400000 تومان حقوق میگیره یعنی هیچ هنری نداره و تقریبا هم بیسواد است یک همچین کسی چرا مهریه سنگین را تقبل میکنه.بنظر من این فرد یک شارلاتان کلاهبردار و انگل خانواده و جامعه میباشد
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

odin - بلژیک - انتورپن
حاج اقا بخانوم پیشنهاد صیغه ندادن؟ من فکر میکنم این زوج رفتن دادگاه قاضی رو بذارن سرکار. فکر کنم وقتی مرده حبس ابد گرفت تو مدت زندانش بفهمه که دفعه بعد اگه زن گرفت مهریه ننویسن.
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

maryamf - بلژیک - لی یژ
مهریه چه ربطی به خواهر مرد داره؟ حالا چون یک زن به مقام ریاست رسید فوری باید متحمل بی عرضگی برادرش بشه؟
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

Big_bang - المان - درتموند
450 سکه بگیم سکه ای 400 هزار تومان میشه 180 میلیون تومان. خانم 4 سالو نیم زندگی کرده بگیم هفته ای 2 شب هم همبستر بوده که نبوده, میشه شبی 109600 تومان. به یورو میشه چیزی حدود 70 یورو. بقیه شو میشه حدس زد........ سر مرده کلاه رفته تا زانو. در کل مردی که زنش رو به هر دلیلی جیب خالی رها میکنه , مرد نیست. و زنی که مهریه اش رو که یک اداب سنتیست به خاطر اینکه حقشه وصول میکنه, در واقه یک خودفروشه که قیمت داره..... حالم از هر دو شون بهم می خوره.
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
پاسخ _1_ به جناب آقای hassan5 - ایران - تهران . . با درود به شما و دیگر دوستان عزیز ضمن نکوهش این زن وشوهر ،که با همدستی یکدیگر، چنین سناریوئی را پیاده نموده اند، از شما انتقادی دارم دوست گرامی.در کشور من ایران که متاسفانه زمام امورش به دست افراد بی لیاقت و ناکاردانی چون مسئولین جمهوری اسلامی افتاده است؛؛ شرایط اقتصادی به گونه ای وخیم گشته است که کافی است شما برای نمونه در روزنامه همشهری آگهی درخواست کارمند بدهی تا ببینی چگونه افرادی با مدرک فوق لیسانس حاضرند با همین مقدار ماهی 400000 تومان به عنوان کارمنددفتری برایت کار کنند. در ضمن،در ایران بازاریان بی سواد و بی هنر زیادی نیز داریم که درامد بالای چند ده میلیون در ماه دارند و اتفاقا هنر ویژه ای جز دلال بازی ندارند........
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
پاسخ _2_ به جناب آقای hassan5 - ایران - تهران . ،دوست گرامی من. تحصیل کرده گان بی کار در ایران فراوانند که با اندک حقوقی در ماه حاضرند تن به کار هایی دهند که من و شما از انجام آن سر باز میزنیم. البته هستند انسانهای بی سواد و بی هنری که شرایط بداقتصادی شان به دلیل بی سوادی و بی هنری شان است ،ولی اینکه هر فردی که در ماه 400000 تومان درآمد دارد را بی سواد و بی هنر بنامیم ،، را ، من به شخصه از ادب و انصاف به دور میبینم. سخن آخر این که: باهمدستی این زن و شوهر در چاپیدن و تیغ زدن خواهرشان،، متاسفانه چیزی که از بین میرود سرمایه اجتماعی ای به نام _ اعتماد_است و بس
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

bache tehron - ایتالیا  - رم
- المان - درتموند big bang دمت گرم موافقم .همه حرفاتو
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

Big_bang - المان - درتموند
bache tehrono دسته کم نگیر اون هم در ایتالیا (;
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

payamak - انگلستان - منچستر
big bang ایول.
پنج‌شنبه 5 خرداد 1390

farid turkeh - ایران - تهران
Big_bang - المان - درتموند. هر چی قرار بود گفته شه.جناب عالی توضیح دادی . جای کامنت برا ما نذاشتی. این رسمش نیست دوست عزیز.بزار بابا دو زار هم گیر ما بیاد:)
پنج‌شنبه 5 خرداد 1390

Big_bang - المان - درتموند
Torkeh جان, دو زاری که خیلی وقته ور افتاده دیگه گیر کسی نمیاد . همینکه مواظب باشی بین اون لپ گلیها سرت تا زانو کلاه نره خودش کلی استفادست. حتی بیشتر از دو زار (; ولی خارج از شوخی, امیدوارم همه جونهای باهال در ایران بتونند روزی به مشکلات واقعی برسند.
جمعه 6 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +459واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +424شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +305عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +272رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +231سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +219‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +210یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +178پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +168نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید