وزیر اطلاعات:اعترافات جاسوسان به زودی پخش می‌شود

وزیر اطلاعات ایران: اعترافات جاسوسان به زودی پخش می‌شود

آقای مصلحی روز چهارشنبه ۴ خرداد (۲۵ مه) در حاشیه جلسه هیئت دولت به خبرنگاران گفت که فعالیت این جاسوسان "عمدتا در حوزه های هسته ای، مراکز حساس نفت و گاز و حیطه وزارت نیرو بود و بخش عمده ای نیز به دنبال مجموعه های نرم افزاری تشکیلات ما بودند که یکی از اهداف قابل توجه آنها خرابکاری بود".

وزارت اطلاعات ایران اخیرا اعلام کرد که با کشف یک شبکه بزرگ جاسوسی مرتبط با سازمان جاسوسی آمریکا، ۳۰ نفر در داخل ایران بازداشت و ۴۲ افسر اطلاعاتی آمریکایی در کشورهای مختلف شناسایی شدند.

a.ahooraei - المان - کلن
اه اه اه, وای خدا رحم کنه به این ذلیل مرده ها که الآن چی به روزشون میارند.
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

farid turkeh - ایران - ایران
وزیر اطلاعات ایران: اعترافات جاسوسان به زودی پخش می‌شود. اگر الان پخش نمیکنیم برای اینه که هنوز اعتراف نکردن.
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
طبق منطق شما شپشزادهها 85% مردم ایران, جاسوس و کافر هستند !
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

farid turkeh - ایران - ایران
یک هیئت از گرجستان برای ملاقات با استالین به مسکو آمده بود. بعد از جلسه متوجه شد که پیپ اش گم شده و از رئیس «کا.گ.ب» خواست تا ببیند آیا کسی از هیات گرجی پیپ او را برداشته یا نه.بعد از نیم ساعت، استالین پیپش را در کشوی میزش پیدا کرد و فهمید که از اول اشتباه کرده و از رئیس «کا.گ.ب» خواست که هیئت گرجی را آزاد کند.رئیس «کا.گ.ب» گفت:متاسفم رفیق، تقریبا نصف هیئت اقرار کرده اند که پیپ را برداشته اند و بقیه هم موقع بازجویی مردند. .
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

amiral - ایران - تهران
ببینم آقای مصلحی اگه این آمریکا و انگلیس و .. نبودن چیکار میکردین ؟
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

hassan5 - ایران - تهران
نمیدانم که این حکومت قرون وسطائی تا کی میخواد دست از شکنجه و ازار و اذیت مخالفین بر داره..باور کنید که از لحظه ای که خوندم اقرار پخش میشه چه حس بدی دارم مطمئنم که الان عوامل مزدور نظام با هر ابزاری (حتی کهریزک)در حال اقرار گیری از این بیچاره ها هستند
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
وزیر اطلاعات شهر نوی اسلامی//با صیغه و تعدد زوجات دین کوفتیتان// شما پست فطرتهای جزیره العرب چنان بلائی به سر زندانی می اورید که یک اتئیست برای حسین قاتلتان سینه بزند// لابد چند مخالف خود را شناسائی کردید با برچسب جاسوس!!!!!!!اگر ندای عزیز را موساد اسرائیل کشت که گفتید اینها هم جاسوس امریکا هستند وای به حال ملتی که بعد از 31 سال جنایت رهبران سبزش هم دو حمار اسلامی باشند و هدفشان باز گشت به دوران طلائی خلائی خمینی بی پدر مادر کثافت.
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
منتظر اعترافات شما جنایتکارها در دادگاه مردمی میمانیم. دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
برو مرتیکه شارلاتان پفیوز بشکه ای پی کارت
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
این نمایندگان خدای نیازمند بنماز و روزه و خدای محتاج خمس و زکوت و خدای بیکاری که از یک طرف دنیا و کهکشانها را خلق کرده و از طرفی انقدر بیکار و بی عار است که از صبح تا شام با ان هیبت خود نشسته و بنحوه وضو گرفتن تو دخالت میکند و مواظب است که دست چپ تو در روی بازوی راست قرار نگیرد و انگشت شصت تو در چشمان خدا فرو نرود. از ابتدا با دو چیز مشکل داشتند اول اینکه هر کس حرف این نمایندگان خدای تبارک وتعالی را گوش ندهد دشمن انهاست یعنی در واقع دشمن خدای کاسب و خدای باجگیرمیباشد و دوم اینکه هر کس اصلا ریش نداشت و پشم هم نداشت و هیچکس را هم پشم خودش حساب نکرد لذا جاسوس است و باید فورا در دستگاه خدای جبار محاکمه شود لذا این نمایندگان خدا روی زمین فقط با این دو گروه در گیر هستند اول دشمن و دوم جاسوس. مثل همین اقای مصلحی که از شدت علاقه بخدای تبارک تعالی روی پیشانی ان نعل اسب در امده که ان نعل علامت جاسوسی و بیضه مالی خدای تبارک وتعالی است و عظما بزرگ هم ان چفیه فلسطینی ها را روی دوش مبارک یدک میکشد بمعنی...الله بزرگ است . ای جاسوس الله تبارک وتعالی خ.ک
پنج‌شنبه 5 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
farid turkeh - ایران - ایران ,,واقعا گل گفتی خداییش تنها نشسته ام و مشغول خندیدن به کامنت شما هستم.هاهاهاهاها.ha ha ha ha ( الان هم بدستور رهبر و همین کثافت چند نفری از زندانیان سیاسی را با توسل به آمپولهای مخصوص وادار به این گفته های پلید میکنند...مرگ و لعنت باد امام خمینی برای ارمغان عنقلابش ).
پنج‌شنبه 5 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
farid turkeh - ایران - ایران . نمی دانم طنز بود یا حقیقت ولی وقایع زمان استالین بسیاز وحشت اورتر از این داستان است در دو کتاب/خانه ی دائی یوسف و در ماگادان چه گذشت قسمتی از این فجایع بازگو می شود البته نوکرانشان چون پیشه وری کثافت هم از دام مرگ استالین نتوانستند در امان باشند//قابل توجه بهنود توده ایها و اکثریتیها دستمال بدست اسلام و ملا/
جمعه 6 خرداد 1390

farid turkeh - ایران - ایران
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس.طنز نبود.من یکی از بستگانه نزدیکم زمان استالین تو سیبری بودش و وقتی استالین مرد ازاد شد.خیلی دروه ترسناکی بوده.ولی اگر فکر میکنی این گوسفندان از استالین کمترن اشتباه میکنی.در مورد پیشه وری وتودهای....حرفت دقیقا درسته.
جمعه 6 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.