پیروزی لاریجانی،صدر و باهنر درانتخابات فراکسیون اصولگرایان


پیروزی لاریجانی، صدر و باهنر در انتخابات فراکسیون اصولگرایان

در انتخابات داخلی "فراکسیون اصولگرایان"، فراکسیون اکثریت مجلس هشتم، اکثر نمایندگان تمایل خود را به تداوم ریاست علی لاریجانی بر قوه مقننه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی لاریجانی از مجموع ۱۸۸ رأی نمایندگان محافظه کار، ۱۳۸ رای به دست آورده و تعداد آرای رقیب وی، علی اصغر زارعی ۴۰ رای بوده است.به گزارش سایت خبرآنلاین، امروز همچنین شهاب الدین صدر با ۱۲۱ رای و محمد رضا باهنر با ۱۰۷ رای به عنوان کاندیداهای نهایی فراکسیون اکثریت برای سمت نایب رئیسی مجلس انتخاب شده اند و محمد حسن ابوترابی یکی از دو نایب رئیس فعلی مجلس، آرای لازم را کسب نکرده است.مطابق توافق درونی اعضای فراکسیون اکثریت، پیش از هر نوبت رای گیری نمایندگان مجلس برای انتخاب اعضای هیات رئیسه، انتخاباتی در داخل این فراکسیون انجام می شود و تنها نمایندگانی که بیشترین تعداد رای را به دست بیاورند در صحن علنی مجلس کاندیدا می شوند.انتخابات هیات رئیسه مجلس، در خرداد ماه هر سال برگزار می شود و سه شنبه هفته بعد، چهارمین انتخابات هیات رئیسه مجلس هشتم برگزار خواهد شد.

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
مطمعن بودم که این عنترزاده لاریجانی تازی صفت 2 باره سکان مجلس فرمایشی را تصاحب کند.چون برادران اوباشش پست های کلیدی را در دست دارند و همینطور مجسمه های مجلس هم بخاطر درگیری با مموتی چون خری گردن کلفت میخواستند باز این نگبت را برگزیدند.به حال ملت فرقی نکرده چون هر که خر باشد مردم پالان هستند
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
سگ زرد برادر شغاله . همه اتون دزد و سر و ته یک کرباسین .ملت ایران حالش از شما به هم می خوره . ملت ایران شما حـ... ها را مجازات خواهد کرد.تو هر گوری قایم شوید می کشیمتان بیرون و شما را به اتهام خیانت به ایران و کشتار مرم و غارت و دزدی محاکمه ی سختی خواهیم کرد. ایران تهران
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
مرگ بر عنقلاب خل و چلها در 57 انانکه می دانند چه اشتباهی کردند که هیچ!!!! ولی انها که به طمع دستیابی به قدرت در خارج تمرگیده و با شعار کارگر کارگر و اسلام دیگر شریعتی انرا شکوهمند می خوانند خاک عربستان و سیبری بر سرشان.
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
ای بابا آدم عاقل نباید غیر از این انتظار داشته باشه چرا که در کشورهای جهان سوم و یا کشورهایی با ففر فرهنگی, همیشه خود خلقها هستند که واسه خودشون افسار بردگی می بافند و دیکتاتور پرورش میدن. و الا چرا باید امثال این لاریجانی و یا اون یکی این چراگاه رو واسه چریدن داشته باشن. از ماست که بر ماست.
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.