سالانه ۶۰ هزار ایرانی به علت مصرف سیگار می‌میرند

سالانه ۶۰ هزار ایرانی به علت مصرف سیگار می‌میرند

در آستانه هفته بدون دخانیات در ایران، علیرضا مصداقی نیا، معاون وزیر بهداشت و درمان اعلام کرد "هر ساله ۶۰ هزار ایرانی به دلیل مصرف دخانیات جان خود را از دست می دهند."

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه از هر دو نفر سیگاری یک نفر پس از ۲۰ سال می میرد، اعلام کرد که بیش از ۱۲ درصد جمعیت ۱۵ تا ۶۴ ساله ایران سیگاری هستند.

آقای مصداقی نیا هزینه مصرف سالیانه سیگار را در ایران ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

ekman - ایران - شیراز
‫هر سیگار که میکشیم ،همانند میخی است در ساختن تابوتمان.‫دوستی میگفت هر سیگار که میکشی ،یک میخ به تابوتت زدی،عنقریب تابوتت آماده میشه و ناچارأ باید بری
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
هیاهوئی دردربار خامنه ای بپا میشه ...قمی و مشهدی ها و اصفهونی ها از شادی قهقه میزنند و خامنه ای چشماش یه هو روشن میشه و صورتش نورانی و فورا" ازجاش میپره از چند تا قمی و مشهدیه دربارش می پرسه که آیا این چیزیکه علیرضا مصداقی نیا میگه حقیقت داره کی ایرانی های سیگاری اینقدر در سال می میرند؟؟!!. یه مشهدیه که یه چشمش کوره و یه پاش هم چلاقه و صدام حسین عراقی کارش رو کرده و تو آبدارخونه دربارش چائی درست می کنه میگه بله ..بله هم ولایتی جان عزیرم مار مشهدی جان این حرف کاملا صحت داره!! خامنه ای میگه پس هر چه فوری به چینی ها سفارش سیگار سم دار زیاد بدید که از شر ایرانی نژادهای مخالفمون راحت بشیم .!!
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
بابا اینهمه از دست این مملکت و دولت نامردانش داریم میکشیم حالا از این یکذره هم بکشیم چی میشه مردن با سیگار کشیدن بهتر از که با دست این رژیم بمیری لااقل از اون سیگار یه لذتی میبری ولی از اینها چی ؟............ ولی خودمونیم سیگار بعد از غذا اونم تو شمال چه حالی میده حالشو ببر بی خیال بالاخره که همه ما باید آخرش بمیریم پس صفاتو کن .
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.